Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A walk to remember - 2. kapitola

2.narzis - Tik Tak Tik TaK Tik Tak


A walk to remember - 2. kapitolaAhojte, strašně se omlouvám, že přidávám další kapitolku až teď, ale prostě mi dobu vůbec nešel internet, nesnesitelný, ale teď to napravím a budu přidávat kapitolku snad každý den....tentokrát to bude z pohledu Edwarda, snad se bude líbit, uvidíme....pls zanechte prosím nějaký komentík...pa pa eunta

2. kapitola


,,Jiskřičky na nebi zářící,
dušičky po lásce toužící.

I přes krásu svou,
lásku dát nemohou,
jejich krása je němá,
ale každý slyší jak volá.

Děti noci bolesti tě ušetří,
pouto té krve nikdy nezapři.
Mnoho ti vezmou mnoho ti dají,
co je to prázdnota moc dobře znají...“

Edwardův pohled

Připadal jsem si jako vyvrženec. Všem ze své rodiny jsem byl dle myšlenek na obtíž a báli se, abych je nějakým způsobem neprozradil. Nejvíc mě nenáviděla Rosalie. Naprosto nechápala moje chování a to, jakým způsobem vystupuji. Nedokázal jsem být dlouhou dobu s nimi v domě.

Ta velká láska mezi nimi mě ubíjela na místě. Nedokázal jsem to vše snést. Byl jsem vždy sám a tolik harmonie, lásky a milostných tužeb mě zevnitř sžíralo. Nemohl jsem tam být déle jak půl hodiny. Většinou jsem celou noc trávil venku a buď lovil, nebo se jen tak poflakoval.

Za posledních pět let se ze mě stal parchant. Ničeho jsem si nevážil a užíval si své nesmrtelnosti. Našel jsem si ve škole partu přátel, kteří byly prostě a jednoduše free.

Užívaly si toho, co jim svět nabízí a rozhodně ničím nešetřili. Byly s námi neustále problémy a kdykoliv jsme někam přišli byl z toho malér. Oni věděli, že jsem jiný, ale prostě a jednoduše to neřešili a byli rádi za moji společnost. Hlavně dívky.

Byl jsem takový místní frajírek, kterému bylo vše jedno a byl naprosto svůj, dívky mi ležely u nohou, ale žádnou jsem nechtěl. Všechny byly stejné, namyšlené husičky, bez vlastního názoru a přepatlané make-upem. Bylo to nechutné a odporné.

Toužil jsem po něčem naprosto jiném. Po někom, komu bych mohl odhalit své věčné tajemství. Odhalit svoji osobu. Po někom takovém jsem toužil, ale je pravda, že jsem ho nevyhledával. Prostě se mi nechtělo. To, co jsem právě měl mi vyhovovalo.

Ve dne jsem byl ve škole, tedy pokud zrovna nesvítilo slunce a odpoledne jsem se poflakoval s kamarády, stavil jsem se na chvíli domů, tedy hlavně kvůli Esme, té jediné má přítomnost nevadila a potom jsem se vrhnul do lesů. A to bylo pořád dokola, znovu a znovu.

,,Co dnes večer Edwarde, přijdeš tedy?“ zeptal se mě Brian a v hlavě se mu honily myšlenky na svou novou dívku, takže zřejmě ani odpověď nechtěl vědět. Ale stejně jsem mu odpověděl. Nikdo kromě mé rodiny nevěděl, že umím číst myšlenky a samozřejmě nikdo kromě mé rodiny také nevěděl, že jsem upír.

,,Jasně, to platí kámo. Jsem zvědav na toho Justina, jak se s tím popere.“ Odpověděl jsem mu, hodil batoh na záda a odcházel ze školy. Nastoupil jsem do svého stříbrného volva a pelášil směrem k domovu.

Chtěl jsem tam být jako první a pozdravit Esme, ale hlavně abych se nemusel potkat s ostatními. Jenom kvůli Esme jsem tu zůstával, byla něco jako moje milující matka. Nemohl jsem ji zklamat. Dále tu byl i Carlisle, měl mě také moc rád, ale viděl jsem na něm, že mu moje chování moc nevyhovuje.

Během pár minut jsem už zastavoval u domu. Rychle jsem vyběhl do obývacího pokoje, kde většinou Esme bývala, když jsme se vraceli. Už jsem zvenku slyšel její myšlenky. Přemýšlela o svém novém návrhu na předělání domu. Byla do toho blázen. Měl jsem pravdu, seděla v obývacím pokoji a jenom něco čtrtala na skicák.

,,Ahoj zlato, jak jsi se měl dnes ve škole?“ zeptala se svým líbezným hlasem, který jsem na ní měl tak rád. Přisedl jsem si k ní a chvíli ji sledoval v její činnosti.

,,Docela to šlo. Za chvíli odjíždím.“ Odpověděl jsem stručně.

,,Dobře. Buď opatrný zlato.“ Řekla a políbila mě do vlasů. Víc vědět nepotřebovala. Nebo spíše to nechtěla vědět. Za to jsem jí děkoval, protože se mi to nechtělo vysvětlovat. Také jsem ji políbil na tvář a už se zvedal, jelikož jsem zaslechl zvenku, že jsou ostatní už také doma. Rychle jsem vyběhl do svého pokoje, vzal si peníze a už utíkal dolů.

,,Kam jdeš Edwarde?“ zeptala se mě Alice. Ona jediná se z mých sourozenců se mnou bavila, sice málo, ale přece. Záleželo jí na mě, proto jsem se snažil být zdvořilý.

,,Ven Alice, dnes se ale nevrátím.“

,,Buď opatrný prosím, ať se nedostaneš opět do problémů, ano?“ prosila mě a spíše zakazovala jakoukoliv hloupost. Její dar vidět budoucnost byl výjimečný, ale také určitým způsobem velice otravný.

Hodil jsem po ní zajímavý pohled a rychle vyběhl ven, ona jenom zakroutila hlavou.

Jsi nenapravitelný Edwarde, snad konečně dostaneš rozum.

Nasedl jsem do svého auta a vyjel směrem ke městu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A walk to remember - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!