Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A vy ste si mysleli, že som človek! 1

EclipsePoster3


A vy ste si mysleli, že som človek! 1Nová poviedka z mojej tvorby. Ostatné sa bližšie dozviete v poviedke. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a budete ju čítať. Príjemné čítanie a ďakujem

Na Úvod!

Dala som sa do písania novej poviedky. Dej mám vymyslený tak na cca 8 kapitol dopredu, ale nie sú ešte napísané. Z ničoho nič ma napadlo to. Neviem presne, ale táto téme poviedky tu ešte nebola a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Ja som tu takú poviedku ešte nečítala. Budú sa tam objavovať Volturioví hlavne, tak okrajo zase Cullenový. Hlavnými postavai je Isabella, Angela, Jessica, Mike a pár nepostatných ľudí/upírov v tejto poviedke.

Chcel upozorniť, že kapitoli budem prispievať veľmi málo, ale bude sa jej venovať. To bude asi všetko takže túto je na začiatok niečo a dúfam,  že ju budete čítať a vtiahne Vás do deja. Snažím sa písať tak, aby sa Vám to páčilo, no ale každý má iné gusto.

 

Pesnička: Tina ft. Rytmus-Príbeh (počúvala som túto pesničku a myslím, že sa hodí tejto časti (aj poviedke). Väčšinou je totožná s príbehom v NM.)

 

 

 

(Alebo tiež je táto pesnička k tomu dobrá! Ja som počúvala obidve keď som toto písala.)

 

 

 


 

A vy ste si mysleli, že som človek!

Prológ

Isabella žije pokojný život, až pokiaľ nestretne tajomného Edwarda Cullena. Zisťuje o ňom veci, čo v normálom svete ťažko vidieť.

 

Edward Bellu opustil a mnoho veci sa zmenilo. V ten deň keď sa to všetko stalo, Bella už dávno bola niekde mimo štáty Severnej Ameriky. Zmizla. Tak ako sa zmenil svet  ktorom žije Bella, tak sa zmenila aj Bella. Človekom už nie je dávno. Lenže toto nie je celkom o Belle, ale o jej kamarátkach Angele a Jessice, ale aj o Mikovi, Bellin spolužiak. Títo traja sa dostanú na miesta o ktorých nemali tušenie. Tak sa dozvedia skutočnú tvár Isabelli Swanovej, jej temnej stránky. Tam pochopia niektoré veci.

 

1. kapitola

Bella

Aký sú dnes ty ľudia naivní. Toľko veci okolo nich je. Ale ani jeden si nevšimne veľa odlišnosti. Obzvlášť odlišnosť kde sa ocitli.

Od doby keď ma Edward opustil som sa zmenila. Od základu všetkého. Hlavne moju averziu voči Edwardovi. Už to nie je také ako predtým. Naučila som sa byť krutá, bezcitná a zákerná v jednom. Všetci mali predo mnou rešpekt. Nebola som to slabé dievčatko krčiace sa v kúte a snažila sa byť čo najtichšie. Bola som zúriaca mačka zahalená do najtemnejších tajomstiev. Skrytá pod čiernym plášťov s kade vykukali len 2 červené oči a hypnotizovali všetkých na koho sa pozrú. Bavil ma tento život a baviť ma bude ďalej.

Večnosť sa mi začína páčiť.

***

Bella minulosť

„Ty ma nechceš?“

„Nie.“ Nie... Nie... Nie...Nie... stále dokola som si to slovo prehrávala v hlave. Moja nočná i denná mora. Moje utrpenie, súznenie a bolesť hlboko až v tom najmenšom kúsku teľa. Až moc nebezpečná choroba. Choroba bolesti. Dokonca aj blúznenia. Je to ako keby nikdy neexistoval. Akoby nikdy sa nenarodil a nikdy som sa s ním nestretla. Bol to, iba môj sen. Nič viac nič menej. Len a len môj sen. či niečo iné? To už neviem, pretože neviem ani ako sa volám, ani kde som a čo tu vlastne robím?

Zbytočne som za ním utekala. Odišiel z môjho života. Rýchlo, bez krásneho happyendu. Nechal tu prázdnu dušu.

Čo ma drží na tomto svete? Nič. Som tu sama so svojou bolesťou. Nevnímam okolitý svet, iba svoj vlastný.

Po dlhom behu som upadla do bezsenného spánku. Prebudilo ma až naddvihnutie môjho teľa. Na chvíľu som otvorila oči, ale všade bola tma. Blúdila som očami na všetky strany, ale márne som sa snažila niečo uvidieť. Vzdala som to a zavrela oči.

***

V škole Forks

„Milí študenti. Naša škola zorganizovala výlet. Kto by mal záujem tak prosím, aby ste nahlásili svoje mená pani Coopovej. Možné prihlásiť sa je do budúcej stredy. Ďakujem.“ Ozvalo sa z reproduktorov na Strednej škole vo Forks.

Celá trieda sa začala živo baviť. Medzi nimi aj Angela Weberová, Jessika Stanleyová a Mike Newton.

„Tak čo ľudia kto ide na ten výlet?“ vykríkol niekto do triedy. Prihlásilo 10 rúk.

„Trieda utíšte sa. Hodina už začala akže si sadnite na svoje miesta.“ Upokojoval ich učiteľ. Všetci si posadala na miesta. Pán Banner začal vyučovanie.

***

Bella

Prebudila som sa v nejakej miestnosti. Najprv som šmátrala rukami či nájdem nejakú lampičku, ale bez úspechu. Popritom ako som hľadala nejaký zdroj svetla, ruka mi kĺzala po saténe. Kde sa zobral ten satén podo mnou? Kládla som si otázku.

Zrazu sa zasvietilo a mne prudké svetlo „vrazilo“ do očí. Oslepilo ma. Žmúrila som na postavu pred sebou a snažila sa zaostriť svoj zrak. Pretrela som si oči rukami.

„A naša Šípková Ruženka sa nám prebudila,“ ozval sa hlas vychádzajúci od postavy na ktorú som sa snažila zaostriť.

„Vitaj Isabella vo svete kde patríš.“ Konečne som videla celú postavu. Akonáhle som ju videla srdce sa mi rozbúšilo. Predo mnou stál muž, ktorý mohol mať okolo 35 rokov, ale aj tak vyžarovala s neho mladosť. Najviac ma vystrašili jeho červené oči. Svietili ako dve žiarovky. A mne svietili na smrť, ktorá stála oproti mne.

 

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A vy ste si mysleli, že som človek! 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!