Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracený svět - 10. díl

upiri


Ztracený svět - 10. dílCo se stane Rosalii, když se bude spolu s Emmettem vracet?
Prozradí Bella své tajemství?
Zachrání Rosalii někdo život nebo ne?
Doufám, že se vám tento díl bude líbit. A moc děkuji za všechny komentáře. I za ty minulé a za ty, co budou.

10. Zranění

 

„Jak dlouho ještě půjdeme?“ zeptala se Rosalie unavená z cesty.

„Ještě tak nanejvýš hodinu,“ odpověděl nezaujatě Emmett v chůzi.

„Myslím, že Bella říkala o této části džungle, že je nebezpečná,“ podotkla Rosalie a nervózně se rozhlížela kolem sebe.

„Bella říkala spoustu věcí. Nejsem si jistý, jestli nějaké můžeme věřit,“ odporoval Emmett.

„Promiň, jen říkám, že se tu necítím v bez…,“ její slova nahradil výkřik plný děsu.

Emmett se okamžitě otočil a viděl Rosalii dva metry nad zemí v zubech nějakého pravěkého tvora. Rosalie křičela na celé kolo, teď už ne děsem, ale bolestí. Po pár vteřinách však upadla do bezvědomí. Její bezvládné tělo v zubech tvora bylo pokryté krví. Krví její vlastní! Emmett automaticky vytáhl zbraň z pouzdra a začal po tvorovi střílet. Tvor zaskučel bolestí a z tlamy mu vypadlo bezvládné tělo Rosalie. Tvor se zapotácel a táhl pryč.

Emmett zastrčil rychle zbraň a sehnul se k bezvědomé Rosalii. „Rose, to ne!“

 

„Tak co nám na to řekneš?“ zeptal se ihned Carlisle, když spolu s Bellou a Edwardem dorazili do skrýše.

Edward položil mrtvého kance na stůl v kuchyni a přidal se k nim. Zaujal postoj vedle Carlislea a čekal spolu s ním na vysvětlení ze strany Belly.

„Tak?“ zopakoval otázku Carlisle.

„Ještě není ten pravý čas,“ řekla prostě Bella a otočila se k nim zády.

Edward vyskočil z místa a otočil ji zpět k nim. „Teď je ten pravý čas,“ odporoval.

„Dobrá. Celou tu dobu, když jsem mizela z ničeho nic s tím, že si musím něco vyřídit, jsem chodila za svými pány. Teď už bývalými pány. Oni… chtěli… ne rozkázali, abych… abych… ,“ odmlčela se Bella a zhluboka se nadechla, „abych se vás ujala, hlídala vás a připravila na to, co přijde. Abych vás proměnila.“ Poslední větu zašeptala.

„Nerozumím ti. Celou dobu jsi jen poslouchala rozkazy?“ kroutil hlavou Edward, který odmítl uvěřit.

„Proměnit v co?“ zeptal se zase Carlisle.

„V…,“ její slova zůstala nevyřčená, neboť výtahem nahoru vyjel Emmett se zděšeným výrazem a tělem bezvládné a zakrvácené Rosalie v náruči.

„Pomozte mi,“ rozkázal Emmett.

 

„Proboha!“ vyjekl Edward.

Všichni se nahrnuli k Emmettovi. Edward vzal Rosalii do náruče, zatímco Bella udělala místo na pohovce. Potom ji tam Edward položil. Pak poodstoupil a nechal projít Carlislea, který o léčení něco věděl.

Carlisle se sehnul k Rosalii a změřil jí tep. „Žije, ale má slabý puls.“

Emmett si oddechnul, ale zároveň si uvědomil, že vše ještě není za ním.

„Bello, přines rychle vodu a nějaké hadry. Potřebuje očistit rány,“ rozdal rozkazy Carlisle. Bella se okamžitě sháněla po hadrech, zatímco Edward hledal kbelík s vodou.

„Co se stalo, Emmette?“ zeptal se Carlisle starostlivě.

„Ona… šli jsme zpátky, když se tam objevil ten tvor a chytl ji do zubů,“ dostával ze sebe těžko Emmett. Měl co dělat, aby se nerozbrečel.

„Jaký tvor?“ zajímal se Carlisle.

„Já nevím. Nějaký druh dinosaura… možná nebo… já nevím…,“ smutněl Emmett s pohledem na Rosalii, která měla krev všude na těle i na obličeji.

„Jak vypadalo?“ vyptával se dál Carlisle.

„Co na tom záleží! Teď jde hlavně o Rosalii! Pomoz jí!“ křičel Emmett.

Edward přiběhl s vodou a hned za ním Bella s několika ručníky a hadry.

„Bude v pořádku?“ zeptal se starostlivě Edward.

„To nevím,“ řekl popravdě Carlisle.

 

„Co? Ty to nevíš? Bude v pořádku, že ano?“ strachoval se Emmett.

Carlisle už jí omýval rány, které měla po celém těle. „Jak dlouho je to, co ji ten tvor napadl?“

„Hodinu nejméně. Přinesl jsem ji sem hned, jak to bylo možné,“ odpověděl Emmett teď už se slzami očích.

„Ztratila příliš krve. I když se mi podaří zastavit krvácení, čemuž moc nevěřím, potřebuje novou krev, ale nemám nástroje ani zkušenosti na to, abych jí tu krev opatřil,“ vysvětlil Carlisle.

„Můžeš to aspoň zkusit, ne?“ vyptával se Edward.

„Ne, nešlo by to,“ kroutil hlavou smutně Carlisle.

„To mi chceš říct, že zemře?“ zeptal se skrze zaťaté zuby Emmett.

„Já… udělám, co budu moci,“ zašeptal Carlisle, zatímco stále ošetřoval rány na Rosaliině těle.

„To nestačí!“ zavrčel Emmett a hrozilo, že se na Carlislea vzteky vrhne, ale Edward si stoupl před něj a gesty ho uklidňoval.

 

„Nemůžu nic dělat,“ oznámil Carlisle zhruba po hodině, když všechny rány obvázal. Ony ale přesto krvácely. Emmett vztekle bouchl do stolu a odvrátil se od ostatních.

„Opravdu není nic, co se může dělat?“ zeptal se Edward. Carlisle okamžitě začal kroutit hlavou.

„Ty nemůžeš nic dělat, ale já ano,“ ozvala se Bella.

„Co tím myslíš?“ zeptal se Carlisle.

„Teď není čas na vysvětlování. Moc času jí nezbývá a já jsem teď ta jediná, co jí může pomoci,“ odpověděla Bella.

„Bude žít?“ zeptal se Emmett stále otočený.

„Svým způsobem ano. Bude jako já,“ řekla Bella.

„A to znamená co?“ vyptával se Carlisle.

„Udělej to!“ přerušil jeho otázky Emmett. „Nevěřím ti, Bello. Ale pokud ji můžeš zachránit, udělej to.“ Otočil se Emmett s tekoucími slzami.

„Ale musím vás varovat, až se probudí, bude potřeba ji uklidnit a to můžu jen já. A taky už nebude stejná jako dřív,“ upozornila Bella.

„Co tím myslíš?“ zeptal se zase Carlisle.

„To je jedno! Hlavně ji už zachraň, prosím,“ poprosil Emmett.

 

Bella přistoupila k Rosalii, zatímco ostatní ustoupili dále. Bella jim věnovala poslední pohled plný smutku a nevole, potom se sehnula k Rosaliině krku a kousla.

„Ne!“ vykřikl tiše Carlisle.

Po kousnutí Bella odstoupila a hnala se k oknu, kde ven vychrstla Rosaliinu krev, kterou v ústech cítila a pak ještě vodou ústa vypláchla. Potom se rychle vrátila k Rosalii a pevně ji stiskla za ruku a druhou rukou přidržovala tělo v leže.

Na to se Rosaliino tělo začalo třást a zmítat v křečích.

„Co se s ní děje?“ zeptal se Emmett a nasucho polkl.

„Mění se,“ odpověděla Bella a přidržovala tělo.

Rosaliino tělo se chtělo osvobodit od Bellina držení a bojovalo proti němu. Bella zapojila obě ruce, aby tělo donutila být v klidu.

Rosalie zprudka otevřela oči a zasípala. Potom se její tělo přestalo třást, její dech se zpomalil a potom se úplně vytratil, její oči přestaly mrkat, krev v jejím těle přestala téct a nakonec se zastavilo i její srdce.

A Rosalie Haleová zemřela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený svět - 10. díl:

 1
16.01.2012 [21:24]

LanoterNo... páni Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!