Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství - 3. kapitola

bd02


Ztracené dětství - 3. kapitolaA po dlouhé době tu je další díleček. Co si tedy Ness udělá? Kdo jí zachrání? Bude si Nessie pamatovat celý svůj život? Snad se Vám bude líbit. S láskou, Never.

Ztracené  děství - 3. kapitola

Pohled: Renesmee  C. Cullenová

Písnička

 

Sedla jsem si na postel, vzala si tužku a papír a psala vzkazy. Potom jsem šla do koupelny a sedla si do vany, vzala žiletku a...

… ještě jednou jsem zvážila to, co vlastně dělám. Ale to, co mi udělala rodina, je mnohokrát horší. Dělám správně. Doufám, že je do konce věčnosti bude doprovázet vzpomínka, na to, co mi udělali!

Pevně jsem semkla k sobě víčka. Cítila jsem na tvářích slzy. Pak jsem jedním, rychlím, prudce trhla žiletkou. Už jsem necítila slzy na obličeji, ale krev, která mi tekla po ruce. Pod mnou byla louže krve. Temnota mě táhla k sobě. Mohli to být hodiny, minuty, sekundy... těžko říct, ale už jsem viděla jen černo. Ale jakto, že vše cítím, ale připadám si mrtvá? Jsem v nebi?

Pokusila jsem se otevřít oči, ale nešlo to.

Něco tu nesedělo...


Pohled: Edward Cullen


Byl jsem s Bellou na víkendovým lovu. Už jsme se měli vracet. Jen tak ze srandy jsem zase četl myšlenky rodiny... Emmett a Rose... raději se nevyjadřovat. Esme je v práci, Carlisle v pracovně a čte si... zase. Alice kouká do budoucnosti a Jasper si hraje s jejími emocemi, což se jí moc nelíbí. A nakonec jsem si nechal naši malou Nessie. Ale nic jsem se nedočetl. Jen tmu. Vím, že zdědila po Belle štít, ale nikdy ho nepoužila.

„Bello?" koukla se na mě.

„Ano?"

„No, ty jsi nasadila Nessie štít, abych jí nemohl číst myšlenky?“ zeptal jsem se jí.

„Ne, proč?“ tázavě se na mě podívala.

„Nic, jen jí nemohu číst myšlenky a ona štít nepoužívá,“ řekl jsem.

„To je divné, to ona nikdy nedělá,“ nepotřeboval jsem Jasperům dar, abych věděl, že se o ni Bella strachuje.

„Pojď,“ řekl jsem a rychle jsem se rozběhl k domu rodiny. Bella běžela hned za mnou.

Když jsem byl blízko u domu, tak jsem zastavil a oči mi ztmavly. Bells stála ihned vedle mě.

„Co je?“ tázala se mě.

Bez odpovědi.

„Edwarde?!“ už říkala trošku ostřeji.

„Cítím krev,“ řekl jsem po dlouhé době a oba jsme se rozběhli do domu.

Nikde nic, tak jsme běželi to Nessinýho pokoje. Byly otevřené dveře od koupelny. Nakoukl jsem a uviděl našeho \'malého\' andílka, celého od krve.

„Nessie!!!“ křičela Bella.

„Klid, musíme ji dostat ke Carlisleovi,“ řekl jsem. Pokoušel jsem se mluvit klidně, ale nešlo to. Šlo teď o mou dceru. Naši dceru. Vzal jsem ji do náruče a upírskou rychlostí vzal do Carlisleovi pracovny. Bella mi byla stále v patách.

„Pomoc ji prosím!“ histericky jsem na něj křičel.

„Klid Edwarde!“ a začal jí vyšetřovat.

Pak na chvíli ztuhl.

„Ona se podřezala,“ řekl.

„Cože? Moje... ne, ne, ne!“ křičela Bella.

„Klid Bello, klid!“ utěšoval jsem ji. Už jsem viděl, jak se Ness trochu pohly řasy a stiskl jsem Belle silněji ruku. Poté už skoro otevřela oči.

„Mami? Tati? Dědo?“ ptala se zmateně.

„Odpočívej,“ řekl jsem jí.

Carlisle užjí zastavil krvácení a obvázal ránu. Odešel a nechal nás o samotě.

„Co to do tebe proboha vjelo?“ ptala se jí Bella.

„Co se stalo?“

„Ty to dost dobře víš, Nessie!“ varovala ji Bella.

„Mami, o čem to mluvíš?“ a koukla se na mě.

To znamenalo jen jedno.

Naše Nessie si nepamatuje to, co bylo předtím.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství - 3. kapitola:

 1
14.07.2011 [19:43]

Belluska12 Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!