Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství - 2. kapitola

emmett


Ztracené dětství - 2. kapitolaJak to dopadne? Co Nessie cítí k Jacobovi? Jakou roli bude mít rodina Cullenů? Jestli to chcete vědět, tak si to přečtěte. Never.

Ztracené dětství

Pohled: Renesmee

 

S Jacobem jsme šli až do La Push, kde jsme seděli na útesech. On mě pořád objímal. Jak jsem tak přemýšlela nad svými emocemi a o tom, co cítím k Jakovi, jsem si něco uvědomila. Když jsem se mu zadívala do očí. Já ho miluji! Naše obličeje se přibližovali. Koukl se na mě ve znamení 'mohu?'. Odpověděla jsem mu tak, že jsem prolomila tu vzdálenost mezi námi a políbila ho.

Líbal mě vášnivě . Jeho horké rty drtily ty mé. Bylo to jako puzzle. Pasovali k sobě. Byli jsme tam snad půl hodiny a pořád se líbali. Pak mi začala být zima a tak jsem se přitulila k Jacobovi a objal mě a bylo mi zase teplo.

Asi jsem usnula. Zdál se mi nádherný sen. O tom, jak jsme minulý rok s Jakem a smečkou tábořili. Ale potom jsem se bohužel probudila.

Nad mnou jsem uviděla ten nádherný obličej – Jacoba-. Políbila ho a vstala jsem.

Kolik je hodin?“ zeptala jsem se,

Půl desáté,“ řekl.

Cože? Půl desáté? V osm jsem měla být doma, víš, jak bude táta nadávat?“ zoufale jsem říkala.

Vezmu tě domů,“ nabídl se. Vzal mě do náruče a odnesl do auta, které hned nastartoval a vyjel.

Když jsme dojeli domů, tak mě opět vzal do náruče a nesl do domu.

Kde si byla? Co je jí?“ ptala se vystrašeně máma, až jsem se tomu musela usmát.

Neboj Bello, je v pořádku,“ řekl Jacob. Do pokoje vešel táta a vrhl na Jacoba vtažedný pohled. Achjo, ti dva se nikdy nebudou mít v lásce, ale táta se s tím musí smířit! Táta mě vzal o náruče a odnesl do pokoje. Ze zdola jsem slyšela hlasité hlasy a pak jen jak se třísklo dveřmi. Tohle bude zlé, hodně. Vůbec jsem nespala. Pořád mi to vrtalo hlavou. Asi kolem druhé ráno jsem se odhodlala jít do obýváku. Byli tam všichni a měli zničené výrazy.

Co, co se stalo?“ ptala jsem se vystrašeně.

Ness, stěhujeme se,“ řekl zničeně táta.

Ne, ne, prosím, ne!!!“ zařvala jsem a podlomili se mi kolena a já se schoulila na zemi a rozzvlykala jsem se. Cítila jsem, jak mě objaly ledové ruce – Edward.

Nech mě!“ vyštěkla jsem na něho.

Je to pro tvé dobro,“ řekl zničeně.

Ne, ničíte mi život. Nenávidím vás!“ křičela jsem. Pustil mě a odešel. Usla jsem tam, ale ještě předtím jsem si tam sedla na gauč. Cítila jsem jen ledové ruce, ale pořád jsem spala. Když jsem se probudila, tak jsem ležela ve velké posteli se sněhobě bílím povlečením. Tohle určitě není můj pokoj. Řekla jsem si v mysli.

Znovu jsem se rozzvlykala. Tohle je zlý sen! Ne, toto je krutá realita. Nenávidím je! To mi o tom nemohli říct? Ne, protože jsou to zbabělci. Kd to vlastně sem? To je jedno. Nenávidím svou upíří podstatu, nenávidím svůj život! A proč ho nemohu ukončir? Mohu, nikdo mi v tom nebrání. Ale co pak rodina? Ale... snad jim to dojde.

Sedla jsem si na postel, vzala si tužku a papír a psala vzkazy. Potom jsem šla do koupelny a sedla si do vany, vzala žiletku a...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství - 2. kapitola:

 1
14.07.2011 [19:40]

Belluska12hezky Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!