Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství 2 - 13. kapitola

kris


Ztracené dětství 2 - 13. kapitolaTak tu máte třináctou kapitolku. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale spolu s BreeTanner chystáme příběh. Ona má zatím přes deset tisíc slov a já jen asi dva tisíce, takže pořád píšu. Určitě se máte na co těšit. K povídce... Čekají nás nákupy s Alicí a s Rosalií. :)

Ztracené dětství – 13. kapitola

Jo, bude,“ usmál se. Carlisle mi přinesl dočasně - než mi něco přivezou – košili. Oblékla jsem si ji a lehla jsem si do postele. Jacob si lehl vedle mě a objal mě. Po chvíli přišli i Emmett a Rosalie.

***po týdnu***

Už jsem byla doma a všichni kolem mě poskakovali, i když jsem jim říkala, ať toho nechají. Hlavně Jacob. Ten u nás i spal. Rosalie s ním začala trochu vycházet, což mi dělalo radost. Rodiče se rozhodli, že do školy půjdu už v pondělí, což je pozítří. Jasper s Emmettem prý Jaye zabili, takže už by problémy být neměly.

Nemáš hlad?“ zeptal se táta.

Ne, nemám,“ odpověděla jsem.

A žízeň?“ zeptal se Jacob.

Taky ne,“ řekla jsem.

A na nákupy nechceš?“ Kdo jiný, než Alice.

Ani ne,“ usmála jsem se.

Ale chceš, vidím to!“ vypískla.

No tě bůh,“ zašeptala jsem a všichni se rozesmáli. Alice vyběhla nahoru do mého pokoje a vracela se s kopičkou věcí, jak jinak. Takže to máme... Růžové tričko s krátkým rukávem z Leane BX, bílou sukni z Terranovi, samozřejmě to byla minisukně a nakonec černé legíny Diablo (no... právě tuhle kombinaci mám na sobě a vypadá to zajímavě :D). A nakonec mé oblíbené bílé balerínky. Zalezla jsem si do koupelny a oblékla jsem si to. Vypadalo to krásně. Vyšla jsem z koupelny, ale to mě odchytly Rose a Alice a zatáhly mě do Rosalinýho pokoje. Alice mě začala všemožně líčit a Rose mě vískala ve vlasech a něco s nimi dělala. Bylo to příjemné. Když jsem se podívala, nevěřila jsem vlastním očím. Vlasy jsem měla v drdolu a zdobily mi je růžová pírka (takové ty sponky). Oční stíny jsem měla lehce fialové a sametově růžový lesk na rty. Připomínalo mi to Rose, když měla svou dvacátou osmou svatbu.

Dala jsem Jakovi pusu a Alice s Rose mě nastrkaly do Alicinýho porche. Jely jsme směr Seattle a Alice zastavila až v Béčku. Vystoupila jsem jako první a holky hned za mnou. Alice zamkla auto a šly jsme dovnitř.

Navrhuji jít jako první na boty,“ ozvala se Rosalie.

Já chci do doplňků!“ hádala se s ní Alice.

Nebo půjdeme prostě támhle!“ ukázala jsem na obchod Terranovi. Terranova je má nejoblíbenější značka.

Tak jo,“ řekly unisono. Když jsme vešly dovnitř, tak jsem se vrhla ke kalhotům. Hlavně jsem koukala na ty styly 'boyfriend', které se mi moc líbily.

Na to zapomeň!“ řekla Alice.

Nezapomenu,“ řekla jsem jí. Vzala jsem si troje kalhoty a vlezla si do kabinky a zavřela za sebou ty dvířka. Sundala jsem si legíny a sukni a ty jedny na sebe natáhla. Padly mi jako ulité, tak jsem si zkusila druhé i ty třetí. Všechny mi byly, tak jsem si je hodila do košíku. Mezitím mi Rosalie hodila přes dvířka asi patery 'roury', které jsem si i přes mé protesty musela vyzkoušet a snad jako za trest mi byly. Abych tetám udělala radost, tak jsem si je také hodila do košíku. Když jsem vylezla z kabinky, tak mi Alice dala do košíku hordu triček, podprsenek, kalhotek, šál, čepis, rukavic, bund že už jsem ho měla nemožně přeplněný. Došla jsem k pokladně a ještě jsem si tam vybrala hezkou kabelku s Mickey Mousem a zaplatila svou platinovou kreditkou. Měla jsem pět plných tašek a holky na tom nebyly o moc lépe. Tašky jsme si odnesly do auta a já už dál nechtěla. Holky mi tedy splnily přání a jely jsme pozdě večer domů a ony zítra půjdou znovu. V autě jsem usla rychle a měla jsem další bezesnou noc.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství 2 - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!