Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství - 10. kapitola

katyloveEd


Ztracené dětství - 10. kapitolaTak a je to tady. ZD slaví první desítku! Omlouvám se, že je krátká, ale psala jsem ji pouze čtvrt hodiny ve čtvrt na jedenáct. Rozhodla jsem se to rozdělit na tři části. Toto je konec té první. Jinak k povídce...
Jak bude probíhat první den na nové škole? Koho Nessie potká? P.S: Povídka je věnovaná mé nejlepší sestře na světě. „Leni,dofám, že si to přečteš!"

Ztracené dětství – 10. kapitola

Pak jsem jen notebook zaklapla a ani se neráčila převléknout do pyžama a hned zalehla do postele a nechala se unést sny.

***

Ráno mě probudil táta. Nebylo to zrovna dvakrát nejlepší probuzení, protože ze mě prostě strhl deku a zařval.

Vstávat!“

Hmmm?!“ zamumlala jsem něco rozespale, že mě určitě ani nebylo slyšet, ale nesmím podceňovat upíří sluch.

Nessie, musíš do školy!“ řekl, jako obvykle svým dokonalým hlasem.
„Však já už vstávám,“ řekla jsem až moc znuděně a vstala jsem. Taťka si všiml a odešel, tím pádem mi nechal alespoň kapku toho soukromí, které mi je málokdy dopřáno. Šla jsem si dát sprchu a pak se oblékla. Vůbec jsem neřešila, co mám na sobě, jen potají doufala, že mi to moje milovaná tetička Alice nebude opět kritizovat. Sešla jsem dolů a po očku jsem sledovala Alici.

Moc ti to sluší, Ness!“ Objala mě Alice.

Díky.“ Jen kývla.

Nessie?“ Jěžiši, kdo, co zas ode mě chce! Pomyslela jsem si a vedle sebe uslyšela uchichtnutí, ale to jsem s nadšením ignorovala a otočila jsem se za hlasem toho, kdo mě volal.Carlisle. Ani jsem se ho nemusela ptát, co potřebuje nebo tak, protože to bylo až nadlidsky jasné. Šli jsme oba do jeho pracovny.

Bolí ještě ruka?“ zeptal se mě.

Ne,“ odpověděla jsem. On kývl a pak ani nevím, co dělal, ale nakonec to vypadalo, že mi vyndal stehy a pak obvázal.
„Díky,“ poděkovala jsem a pak ladně odtančila opět do obýváku. Popadla jsem mou tašku do školy, kterou mi Alice podávala a šla směr garáž. Měla jsem tam postavené mé nové autíčko. Přímo jsem si vydupala Mitsubishi Eclipse. Bylo černé barvy, kožené, rudě červené potahy, včetně potahu na volant, ale to hlavní! Super výkon, což se rovná super a hlavně rychlé jízdě!

Nastoupila jsem si, nastartovala – chvilku si užívala nádherný zvuk motoru – a nakonec vyjela. Cesta trvala ani ne deset minut. Zaparkovala jsem co nejdál od školy, aby to nebudilo moc velkou pozornost. Jakmile jsem vystoupila, tak přijeli i mí ,sourozenci' se svými extra luxusními auty. Emmett, aby nebudil moc obdivu, tak ze svého jeepu, který řídila moje teta Rosalie, jednoduše seskočil.

Hlavně nenápadně...,“ neodpustila jsem si poznámku. Ostatní se začali smát. Zašli jsme do hlavního areálu školy a zašli jsme si do ředitelny pro papíry, kam se mají podepsat učitelé. Já, Rosalie a bohužel i Emmett jsme byli v prváku. Jasper, Alice a Bella byli ve druháku, jediný Edward byl v třeťáku. To zas bude keců...

Co teď máme?“ optala jsem se Rosalie.

Biologie...“ Vydala jsem se do učebny biologie, podle mapky, kterou nám dala ta paní v ředitelně. Pořád jsem se koukala do mapy, že jsem se úplně zapomněla koukat na cestu. Někdo otevřel dveře a tudíž do mě narazil. Už jsem chtěla začít řvát, až dává bacha atd., ale najednou jsem se tomu dotyčnému koukla do očí. Byl to kluk s takovými delšími vlasy, asi jako Jasperovy, hnědé a měl nádherně šedé oči. Byl nádherný! Počkat, co to tady melu! Milovala jsem, miluji a navždy budu milovat jen a jen Jacoba!

Promiň, nestalo se ti nic?“ Ou, má moc nádherný hlas! Kurva a dost už!

Jo, jasně, v pohodě...,“ řekla jsem. On vyšel a zavřel dveře.

Jsem Jackson, ale říkej mi Jayi, jestli chceš.“ Podal mi ruku na přivítanou a já ji přijala.

Já jsem Renesmee, ale říkej mi Ness nebo Nessie, do jakého chodíš ročníku?“ Šla jsem pomalu ke třídě.

Do prvního,“ řekl, jakmile jsme došli do třídy. Když jsem se na něj usmála, muselo mu to být jasné, že budeme ve stejném ročníku. Povídali jsme si pořád až do konce vyučování... Emmett s Rosalie se někam vypařili, za což jsem jim vděčná. Když jsem šla po škole domů, zeptala jsem se Jaye, jestli nechce svést. Řekl, že klidně, takže jsme jeli. Nejlepší bylo, že on bydlel až v Port Landu, takže jsme měli před sebou dlouho cestu, ale i čas. Jak jsme si pořád kecali a kecali, tak jsem se zapomněla koukat na nádrž, která byla skoro prázdná a u Port Landu nám to kleklo. No dobrý. Vystoupila jsem a zavolala jsem Alici, ale ona mi jen řekla, že tam hned bude, ale jen kvůli Jayovi jsem musela sehrát rozhovor. Asi těžko mu řeknu, že moje sestra Alice vidí budoucnost a už věděla, že má přijet, tak už jede. Když jsem ,dotelefonovala', tak se to stalo... To, co mi obrátilo celý můj dosavadní život... To se stát nemělo

 

KONEC 1. ČÁSTI




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!