Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrkadlo - 9. časť

3.Ivjur - La Push


Zrkadlo - 9. časťPosledná časť! Dnes sa rozlúčime s Bellou I i Bellou II. Vrátia sa každá do svojej reality, alebo ostanú uväznené v inom svete? Stretnú sa? A čo Edward a Caius? Na konci sa dočkáte pohľadu jednej z vedľajších postáv.

9. časť

 

Bella II

 

 

Jej oči boli upreté na ubiehajúcu krajinu za sklom čierneho mercedesu, ale ona sama ju nevnímala. Jej myseľ bola stále vo Volterre. Nedokázala pochopiť, čo sa stalo. V myšlienkach si stále dookola prehrávala noc s Alecom, ale nedokázala nájsť chybu. Veď všetko bolo dokonalé! Tak v čom bol problém?

Nevšimla si, že jej smutná tvár neunikla pátravému pohľadu páru zlatých očí.  Esme jej chlácholivo položila ruku na plece.

„Bude to v poriadku, Bella. Uvidíš!“ utešovala ju.

Bella naštvane striasla ruku zo svojho pleca.

„Starajte sa o seba!“ odsekla.

Nemohla si odpustiť takýto tón, napriek Esminým smutným očiam. Pred ňou sa rozprestierala neutešená budúcnosť. Budúcnosť bez Aleca alebo Caia a ich lásky. Bez istoty, že sa s nimi niekedy znovu stretne. Aj keď bol tento svet oveľa lepší, predsa jej chýbali priatelia.

Zavrela oči a pokúsila sa zaspať. Dúfala, že keď sa prebudí, všetko bude ako predtým.

 

Bella I

 

Neveriacky sa pozerala na upíra stojaceho pred sebou. To snáď nemyslí vážne?!

„Ako...mŕtvi? Tomu nerozumiem?“ jachtala.

„Keď Cullenovci prišli na to, že by ich Quilleuti mohli ohroziť, vtrhli do rezervácie a všetkých povraždili,“ odvetil Laurent.

„To nemôže byť pravda!“ šokovane vydýchla.

Cauis len smutne prikývol.

„Takže všetci moji priatelia sú mŕtvi,“ rozplakala sa.

Caius ju chcel objať, ale napokon si to rozmyslel. Nevedel, ako by reagovala.

„Aj Jessica Stanlyová?“

Laurent a Caius si vymenili spýtavé pohľady.

„Nikoho s takým menom nepoznáme,“ odvetil Caius.

„A Angela Weberová?“ Opýtala sa na svoju jedinú „ľudskú“ kamarátku.

Obaja mlčali.

„Čo sa stalo?“

„Angela je družkou Edwarda Cullena. Má mocný dar. Dokáže zamaskovať pachy každej osoby, na ktorú si spomenie. Preto Cullenovcom nedokážeme nájsť. Ani s Demetrim,“ vysvetľoval Cauis.

„Je pre nás takmer neviditeľná,“ pokračoval Laurent.

To sa na Angelu podobalo. Ani v škole neplatila za hviezdu triedy. Bola to skôr tichá a nenápadná študentka, ktorá sa povahovo podobala Belle. Nikdy by ju nenapadlo, že práve ona a Edward...

Ale mala by sa naučiť, že v tomto svete nie je nič také ako predtým.

Ani si neuvedomila, ako zaspala.

 

Bella II

 

Keď sa zobudila, zistila, že leží vo svojej izbe v Charlieho dome. Tešila sa, že znovu uvidí svojho mŕtveho otca, kamarátky Angelu a Jessicu i priateľa Jacoba. Podľa Edwardovho rozprávania boli všetci v poriadku. Cullenovci boli veľmi prekvapení, keď im prezradila, že z Angely je upírka a chodí s Edwardom. Emmett mal k tomu ako vždy nejakú poznámku, za čo si vyslúžil nahnevaný pohľad od svojej ženy.

V kúte čosi zašuchotalo. Strhla a rýchlo pozrela tým smerom. Ešte vždy sa bála Edwarda a jeho rodiny. Ale v húpacom kresle na druhej strane miestnosti sedel Caius!

Bella nechápala, prečo za ňou prišiel. Vo Volterre sa k nej správal nie príliš láskavo.

„Nemusíš sa báť. Nič ti neurobím,“ povedal.

Bella si pozorne prezrela jeho oči. Boli zlaté! Bol to „jej“ Caius! Caius, ktorého poznala a ktorého milovala.

Rozbehla sa k nemu a objala ho.

„Bella!“ prekvapene zašepkal a pritisol si ju k hrudi.

Nerozumel jej počínaniu, ale bol rád, že sa ho už nebojí. Aspoň nie tak, ako na začiatku.

„Miláčik!“ zamrmlala pevne ho objímajúc.

Caius na ňu šokovane pozrel. Dívajúc sa do jej čokoládových očí pochopil, kohože to drží v náručí.

 

Bella I

 

Prebudila sa na slnečné lúče, ktoré ju jemne šteklili na tvári. Otvorila oči a zistila, že leží vo svojej posteli v Charlieho dome. Charlie! Pri spomienke na svojho otca jej vyhŕkli slzy.

„Neplač!“ začula hlas z kúta miestnosti.

Obzrela sa a prekvapene sa dívala do ZLATÝCH očí Edwarda Cullena.

Sedela na posteli neschopná slova či pohybu.

„Edward! Si to ty?“ vykríkla a rozbehla sa do jeho náručia.

To by samozrejme nebola ona, keby nezakopla.

Edward ju pohotovo chytil a odniesol do postele.

„Čo sa stalo?“ opýtal sa.

„Ja neviem. Bola som na inom mieste, s inými ľuďmi. Aj ty si bol iný!“ povedala a snažila sa potlačiť spomienky na krvilačného Edwarda, ktorého stretla.

„Viem! Tiež sme mali zaujímavú návštevu,“ odvetil.

Bella sa okamžite posadila.

„Koho?“

„Niekedy ti o tom porozprávam,“ sľúbil jej a pritisol svoje pery na jej.

 

Jane II

 

Po báječne strávenej noci ležala na Demetriho hrudi a odpočívala. Demetri ju hladil po krátko zostrihnutých blond vlasoch a šepkal jej do ucha sladké nezmysly.

„Začínam byť hladná,“ slastne sa natiahla a pobozkala ho na hruď.

„Heidi príde zajtra,“ odvetil Demetri.

Jane sa zarazila.

„Aká Heidi?“ opýtala sa a zodvihla hlavu.

Stretla sa s prekvapeným pohľadom Demetriho červených očí.

„Bože, tak to som v ri...!“ konštatovala.

 

Jane I

 

Po nádhernej noci s Demetrim premýšľala nad zajtrajškom. Mali ísť na misiu do Argentíny. Novonarodení tam znova začali robiť neplechu. Ale tentokrát sa musela zaobísť bez svojej lásky. Rozčuľovalo ju to, ale Aro jej vysvetlil, že Demetriho potrebuje vo Volterre. A tak  bola odkázaná len na Felixa a svojho brata. Niežeby potrebovali niekoho ďalšieho, s jej a Alecovou schopnosťou to bola len rutinná záležitosť, ale nepáčila sa jej predstava byť odtrhnutá od Demetriho. Začínala byť na ňom naozaj závislá.

Akoby ešte nestačilo toto, priplietla sa jej do cesty Swanová s tou jej podarenou rodinkou. To dievča asi naozaj spadlo na hlavu! Snažila sa ich presvedčiť, že je z iného sveta! A Aro jej to uveril!

Jane nahnevane zovrela päsť. Nebude predsa myslieť na nejaké ľudské dievča a kaziť si tým posledné chvíle pred ďalším dlhým odlúčeným.

„Mohli by sme ísť pred odchodom na spoločný lov,“ povedal Demetri.

Jane sa zákerne usmiala. Turisti, ktorí sa vo Volterre raz za čas objavili, jej vždy zdvihli náladu.

„Heidi by mala doraziť zajtra,“ odvetila.

„A čo s tým má Heidi?“ opýtal sa Demetri a ona prekvapene zodvihla hlavu.

To, čo videla, ju vydesilo. Demetri mal zlaté oči a prezeral si ju rovnako prekvapeným pohľadom.

„Žeby tá Swanová mala pravdu?“ opýtala sa Jane sama seba.

 

Koniec

Venovanie!

Nessienke, ktorú neprestajne otravujem,

Aalex - za pomoc pro oprave

a všetkým, ktorí čítali túto poviedku a aspoň trošku sa mi páčila

 

8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrkadlo - 9. časť:

 1
14.07.2013 [13:23]

Danca11Páni... tak obě Belly jsou zpátky ve "svých" světech. Ten zmatek mě sice bavil, ale jsem docela ráda, že se věci jaksi vrátily do normálu. Asi nejsem zas takový škodolibec. Emoticon
A konec s Jane I a II? Já se nemohla netlemit! Hlavně "Bože, som v ri...!" jedničky. Emoticon Emoticon Emoticon
Skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2012 [18:15]

Ivka77 Emoticon Emoticon Ježiš lol Emoticon Ten koniec ma dostal. Emoticon

11.11.2011 [22:56]

AddyCullenvtipné Emoticon Emoticon Emoticon

4. Twilightlady
16.10.2011 [20:08]

velice podařené :)

3. Kačka
24.09.2011 [20:11]

pěkný, pěkný, moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. jane
01.07.2011 [23:33]

Dokonalé :-D

22.06.2011 [19:31]

Nesiiúžasná poviedka a skcvelý nápad :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!