Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Změnili jste mi život! 2. kapitola

pictbyondrano


Změnili jste mi život! 2. kapitolaTak máme tu druhou kapitolu a cestu na hory. Koho tam Bella nešťastnou náhodou potká? Prosím, pište komentáře. Díky, TerryBells...

2. kapitola                                                             

Pohled Bella:

Po tom, co jsem se seznámila se všemi Cullenovými, kteří byli mimochodem moc milí, jsem jela domů.

Přijela jsem domů, táta nikde nebyl. Usoudila jsem, že je asi v práci.

Celé odpoledne jsem balila věci na chatu, samozřejmě jsem musela uvařit a upéct.

Je osm hodin a já mám vše hotovo. Uslyšela jsem tátovo auto na příjezdové cestě. Zanedlouho někdo otevřel dveře.

„Ahoj, Bells,“ pozdravil mě táta.

„Ahoj, jak ses měl?“ zeptala jsem se.

„Bello, musím ti něco říct,“ tvářil se velice divně.

„Co se stalo?“ Byla jsem hrozně zvědavá.

„Dnes se za mnou stavila tvá matka,“ oznámil.  M-m-matka? Dělá si legraci?

„Co potřebovala?“ ptala jsem se s hraným nezájmem.

„Chce si tě vzít,“ řekl velice teatrálně. Dělá si legraci!

„Tak s tím ať nepočítá,“ řekla jsem rychle. Tátu má reakce hned povzbudila.

„Bells, ona je tady. Čeká u auta, chce si s tebou promluvit,“ oznámil jen tak.

„Já si s ní nemám co říct. Tati, je to patnáct let.“ Při mé řeči jsem málem vybuchla.

„Já vím, ale pokus se být milá,“ prosil mne.

„Tak dobře, ale neručím za sebe,“ ušklíbla jsem se.

Táta jí šel otevřít dveře. Do pokoje vlítla růstově stejná žena jako já.

Byla jiná, než jsem si ji pamatovala nebo znala z fotek. Její pokožka byla bílá. Vlastně mi tou barvou připomínala strašně Cullenovy.

Bože, ten Cullen se mi víc a víc zarývá pod kůži.

Na očích měla sluneční brýle, no jo, to slunko tak pere.

Nečekala jsem to, ona mě objala. Bylo to nečekané, nevěděla jsem, jestli jí to mám opětovat nebo se odtáhnout. No, nechala jsem tomu volný průběh.

„Bells, tolik jsi mi chyběla. Miláčku, ani nevíš, jak mě mrzelo, že jsem to musela udělat,“ omlouvala se mi.

„Jo, mami, mě to taky mrzelo, ale život šel dál. Navíc jsem si tě stejně nepamatovala,“ řekla jsem jí.

„No, ale teď už můžeme být spolu! Odvedu tě odtud,“ řekla mi. Dělá si legraci?

„Děláš si legraci, že? Já chci být s tátou! Celou dobu se o mě staral! Ty jsi byla pryč a teď chceš, abych šla s tebou?“ začala jsem na ni křičet.

„Isabello, tak se mnou mluvit nebudeš! Jsem tvoje matka!“ křičela už také.

„Má matka? Děláš si legraci? Patnáct let jsem tě neviděla a ty chceš, abych ti říkala mami? Pro mě jsi byla matkou do dvou let,“ řekla jsem jí pravdu do očí.

„Pro mě jsi Renée!“ Zase jsem řekla jen pravdu.

„Víš, pravda bolí. Promiň, už nebudu obtěžovat,“ oznámila.

„Tak jsem to nemyslela, můžeme se vídat, ale já od táty neodejdu.“

„Jo, to chápu. Ale můžeme spolu někdy někam zajít? Ráda bych tě poznala blíž a jednou ti řeknu, proč jsem odešla. Už mi to nebudeš mít za zlé, doufám,“ žádala mě.

„Jo, to by šlo. Zůstaneš na večeři?“ zeptala jsem se slušně.

„Ne, ale děkuji za nabídku,“ odmítla. Při tom se uchechtla.

              

                                                                                …

Fajn, je deset hodin a já dobaluju poslední věci na víkend.

Vlastně se tam už netěším jako předtím. Pořád musím myslet na Renée a na to, co mi řekla.

 „A jednou ti řeknu, proč jsem odešla.“

Pořád mi to vrtá v hlavě, co mi chce vysvětlit? Na to není vysvětlení! Prostě s námi nechtěla být, za to já nemůžu. Jsem zvědavá, co mi bude vysvětlovat.

                                                                               …

Je dvanáct hodin a s pomocí Jacoba taháme všechno do kufru auta. Bylo toho celkem dost, až jsem se divila, jak krásně se to vlezlo.

Jeli jsme v autě, táta za volantem, Billy vedle něho a my s Jacobem vzadu. Prostě rodinná idyla, při té představě jsem se uchechtla.

Ve tři hodiny jsme přijeli do krásné chaty, když jsem vlezla dovnitř, první, co jsem uviděla, byl nádherný krb a kolem něj kožená sedačka. Na boku této síně byla kuchyně s jídelnou.

V druhém patře byly naše pokoje.

Když jsem si vybalila věci a následně jsem všechno jídlo postrkala do lednice, jsem si vzala mou oblíbenou knihu a šla do obýváku před krb.

Sedla jsem si na sedačku a začetla jsem se, když mě vyrušil Jacob zavrzáním lednice.

„Bells, mám ti vyřídit, že Billy a Charlie půjdou na túru,“ vyřídil vzkaz.

„Jasně,“ přikývla jsem.

„Já nevím jak ty, ale já jdu spát,“ oznámil. Jak jinak, uchechtla jsem se.

Jacob odešel a za chvíli přišli táta s Billym.

„Bells, my teda jdeme. Nechceš jít s námi?“ zeptal se.

„Ne, díky, já si budu číst a pak možná půjdu sama,“ oznámila jsem.

„Dobře, ale nechoď nikam daleko,“ rozkázal.

Jenom jsem přikývla.

Za několik hodin už mě nebavilo číst, tak jsem se šla projít do lesa, který byl všude kolem naší chaty.

Asi po hodině jsem si všimla, že jsem se asi ztratila, no co, musím jít na zpět, i když moje navigovací schopnosti jsou hrozné.

Takhle jsem chodila asi dvě hodiny, když jsem uslyšela strašný šum ve křoví.

                                                               

Pohled Edward:

Celou cestu jsem musel snášet Emmettovy poznámky o tom, že miluju Bellu.

Už jsme přijeli ze školy, když se mě Alice zeptala, co jsem dělal první a následně druhou hodinu.

„Co by, byl jsem ve třídě,“ odpověděl jsem.

„Víš, Edwarde, neviděla jsem tvou budoucnost,“ oznámila.

„Alice, dnes se mi stalo to samé, neslyšel jsem myšlenky od Belly,“ přitakal jsem.

„To je divné,“ přidal se do hovoru Carlisle.

„Jo, to je,“ přitakal jsem.

Celý den jsme diskutovali o tom, co je Bella zač, nakonec jsme se shodli, že je divná.

„Edwarde, budeš ji sledovat,“ oznámil mi Jasper.

„Jaspere, na to zapomeň. Chudák dívka, nic nám neudělala,“ uzavřela diskuzi Esmé. Ona a ten její dar mateřskosti.

Bylo něco kolem jedenácti hodin večer, když nám Carlisle oznámil, že je na čase vyjet.

Každý jel svým autem, no co, je to legrace. Samozřejmě až na Esmé a Carlislea.

Já jel mým stříbrným Volvem, Emmett Jeepem, Rosalie červeným kabrioletem, Alice žlutým Porsche a Jasper jel na motorce.

Byla to legrace se pořád a pořád předjíždět. Za hodinku a půl jsme tam byli.

Vlezl jsem do prvního poschodí a rozhlédl se kolem, tak dlouho už jsem tu nebyl. Vyšel jsem do prvního patra a tam se začetl do první knížky, kterou jsem v mé knihovničce našel.

Četl jsem si tak hodinu, když mě zavolali do obýváku s tím, že Alice nevidí zase budoucnost.

„Asi se ti zkazil radar,“ chechtal se Emmett.

„To není vtipné,“ vzlykala Alice.

 Tou blbou poznámkou si vysloužil od Rose pohlavek.

„To bude dobré,“ konejšila ji Esmé.

„Jo, zlato,“ uklidňoval ji Jasper.

„No, necháme tomu volný průběh,“ prohlásil Carlisle.

Asi kolem deváté ráno jsme vyrazili na lov. Byla to nádhera tady takhle běžet.

Bylo něco kolem páté odpoledne, když jsme všichni doběhli na malou lesní pěšinku, Jasper tam ještě „dojídal“ posledního jelena.

Najednou se ve křoví něco pohlo, nějaká sladká vůně. To přece není zvíře. Najednou do křoví vrazil Jasper a zakousl se do…

                                                                   


Ahoj, moc vás prosím za komentáře. Stačí jenom smajlík, abych věděla, kolik lidí to čte. Díky moc!!!

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Změnili jste mi život! 2. kapitola:

 1
10. BellaEdward
14.08.2012 [12:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jana
26.06.2012 [16:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Verunká
24.06.2012 [0:09]

Bomba Emoticon Emoticon Šupem další Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2012 [19:36]

Sal333úžasné!!!nechať to v takom napätí.... Emoticon Emoticon šup!!! chcem ďalšiuuuu!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2012 [19:32]

BellaSwanCullen8čo ten koniec?? Emoticon Emoticon
skvelá kapča teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
23.06.2012 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2012 [12:44]

ada1987 Emoticon Emoticon

3. lep
23.06.2012 [10:02]

len dúfam že nie do Belli Emoticon Emoticon

2. Nikita
23.06.2012 [9:48]

další prosím!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. 4dd4
22.06.2012 [9:46]

4dd4Ahoj, je mi líto, ale článek ti musím vrátit.
+ Máš velký perex obrázek, max. velikost je 10 kB nebo 100 px na výšku, ale v tom případě mít max. 20 kB.
Letmo jsem ti projela text a máš chyby v:
+ čárkách - někde chybí, někde přebývají
+ oslovení se odděluje čárkami z obou stran
+ pokud používáš více znamének ta za sebou, tak vždy max. 3 - tzn. 3 tečky
+ Renée není René
+ Cullenovi - 4. pád množného čísla jsou Cullenovy
+ chybuješ v ji/jí - ji jen ve 4. pádě
+ překlepy
+ je rozdíl mezi jsi/si
Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne, děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!