Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Změna plánu - 3. kapitola

the host stills


Změna plánu - 3. kapitolaBella si užije skvělý večer a to samé i její společník. Více v kapitolce. Příjemné počtení, Irmička1. :)

3. kapitola


Rychle jsem se rukou zachytila stolu, abych si neudělala ostudu, ale jedny mrštné ruce mě chytily okolo pasu a já se cítila tak… No, nedokážu to popsat, protože jsem to ještě nezažila. Možná to bylo bezpečí, anebo pocit, že má o mě někdo starost. Ale co jsem cítila, byla ta malá elektřina mezi námi, byla nepatrná, ale i tak jsem ji vnímala.

 

„Děkuji,“ řekla jsem co nejtišeji u jeho ucha. Usmál se na mě pokřiveným úsměvem a já byla v sedmém nebi.

 

„Maličkost,“ řekl a já opatrně pokývala hlavou.

 

„Tak co to bude?“ zeptal se nás barman. Oba si nás měřil pohledem a na mě se díval se zájmem a na mého společníka Edwarda tak… tak opovržlivě. Jako kdyby mu mě záviděl.

 

„Vodku,“ řekla jsem automaticky a podívala se na Edwarda, který jen tak mimochodem měl ruce stále kolem mého pasu.

 

„To samé co tady slečna,“ odpověděl s pohledem upřeným na mě a se zájmem si mě prohlížel.

 

„Kde tak krásná dáma jako ty pracuje?“ zeptal se. V jeho hlase jsem poznala zvědavost, kterou se ani nesnažil skrýt.

 

„Kde bys řekl?“ zeptala jsem se ho koketně.

 

„Nevím… modelka?“ Zakývala jsem hlavou, že ne. „Šéfredaktorka?“ Zase jsem zakývala. „Architektka?“ Zase jsem jen kroutila hlavou zleva doprava. „No tak dobře, vzdávám se,“ řekl rezignovaně a já se potěšeně usmála.

 

„Jsem majitelka restaurace Swan.“

 

„Páni, té nejlepší restaurace tady v New Yorku?“ Uznale se na mě podíval a já přikývla.

 

„A kde pracuješ ty, můj zachránce?“

 

„Kde bys řekla?“

 

„Hm… Architekt?“ zeptala jsem se a řekla jsem první věc, která mě napadla, a myslela jsem si, že je zrovna ta pravá. Podíval se na mě a přikývl.

 

Uznale jsem se na něj podívala, protože obdivuji ty lidi, co mají stále nové a nové nápady, to já bych opravdu nedokázala.

 

„Tady to máte,“ upozornil na sebe barman a oba jsme na něj přesunuli pohled. Vděčně jsem kývla a z Edwardovy hrudi jsem slyšela něco silnějšího než zasyčení, takové podivné vibrace.


Co to sakra je? ptala jsem se pořád dokola, ale nahlas jsem to neřekla.

 

Edward položil na stůl deset dolarů a vzal si svou skleničku, já následovala jeho příkladu.

 

„Na tenhle večer,“ řekl. Přiťukli jsme si a vypili jsme obsah skleničky na ex. Tenhle proces se opakoval několikrát. Vždy jsme si připíjeli na zdraví nebo na to, co nás napadlo. Vodka, rum, vodka, whisky, vodka… Po tomhle všem jsem ztratila pojem o množství a užívala si ten pocit volnosti, nespoutanosti a klidu.

 

Pohledem jsem zabloudila k parketu, kde už byla Tara obklopena mladými a hlavně pro ni přitažlivými muži, a ke stolu, kde se to čím víc vyprazdňovalo, ale jediný, kdo tam zůstal, byl Mark a jeho nová společnost, kterou jsem jakživ neviděla. Hned jsem svůj pohled vrátila a všimla jsem si, jak mě Edward zkoumavě pozoroval.

 

„Chceš jít tančit?“ zeptal se po patrné chvíli. Přikývla jsem a on s rukou kolem mého pasu nás vedl k parketu. Zastavili jsme někde kousek od Tary, jako kdyby věděl, že jsem tu s ní, ale to je nemožné. Ježíši, už nevím, co melu… To je děs.

 

 

Edward si mě přitáhl k sobě a já se okolo něho svíjela tělo na tělo. Otírala jsem se o něj a hlavně v okolí jeho rozkroku. Otočila jsem se a zadkem jsem se o něj otřela. Za sebou jsem slyšela hlasité nadechnutí a ucítila jsem, jak se jeho kamarád probouzí k životu. Prudce si mě otočil a okamžitě spojil naše rty.

 

Naše rty se pohybovaly a naše jazyky si hrály dokonalou hru vášně. Ruce přesunul na můj zadek a trochu si mě vyhoupl výš. Svoje ruce jsem mu zapletla za krkem a úplně se do polibku vžila. Malé náboje elektřiny jsem ignorovala a dělala jakoby nic. Z ničeho nic polibek přerušil a vzrušeně se na mě podíval.

 

„Nepůjdeme někam?“ zeptal se a já kývla. Už mě chtěl táhnout dál, ale já ho zastavila.

 

„Počkej, ještě musím něco vyřídit.“ Kývl a následoval mě. Zamířila jsem ke stolu, kde seděl Mark.

 

„Markííí, jdu pryč, tak na mě nečekejte,“ řekla jsem a hned se na patě otočila k východu. Edward mě držel okolo pasu a tlačil si mě k sobě, co nejblíže to šlo.

 

Když jsme šli okolo hlídače, provokativně na mě mrkl, ale já ho ignorovala a pokračovala s Edwardem dál v cestě. Dovedl mě k hnědému autu, ale značku vám nepovím. Já jsem ráda, že vím svoje a ne natož cizí! Otevřel mi dveře u spolujezdce a zabouchl a nasedl k sobě. Jak se sem tak rychle dostal? Před chvíli byl tady a teď… Tohle mi hlava nebere. Nastartoval a hned svůj pohled stočil na mě.

 

„Kam to bude?“

 

Nadiktovala jsem mu svoji adresu a on šlápl na plyn a uháněl k mému domu. Jel rychle, ale moje podnapilé já nijak nevnímalo. Zastavil u domu, odepnula jsem pás a chtěla otevřít dveře, ale předběhl mě. Podal mi ruku a jako gentleman mi nabídl rámě.

 

Šli jsme pomalu a před dveřmi se na mě zadíval. V kabelce jsem lovila klíče, které ne a ne se objevit, ale nakonec se stal zázrak. Odemkla jsem, v předsíni jsem skopla boty. Edward následoval mému příkladu. Hned, jak jsme byli oba hotovi, se vrhl na mé rty. Líbal tak dravě, vášnivě a hlavně vzrušeně a já mu polibky stejnou vervou oplácela.

 

Jeho ruce se zastavily na mém zadku a on mě z lehkostí vyzdvihl. Moje ruce jezdily tam a zpátky po jeho zádech až k jeho dokonalém zadku, tam se nejčastěji zastavily. A že byl teda dokonalý! Při každém pohybu jeho jazyka a těla jsem se cítila čím dál víc vzrušená… Edward nás pomalu posouval dál a já ho nechala. Hodil mě na pohovku a já automaticky roztáhla nohy. Začala jsem si vyslékat spodní prádlo a zase roztáhla nohy. Edward se na mě díval tak dravě, že jsem tomu pohledu nemohla odolat a přitáhla jsem si ho za lem košile k sobě a náruživě políbila jeho rty.

 

Edward mi šaty přetáhl přes hlavu a já pod ním byla jen v podprsence, která v zápětí už nebyla mou součástí. Podívala jsem se na něj a přimhouřila jsem oči. Prsty jsem začala rozepínat knoflíčky u jeho košile, ale moc dlouho jsem to nevydržela a trhla jsem látkami proti sobě, až to knoflíky nevydržely a rozletěly se po místnosti. Košili jsem odhodila za nás a jedním ladným pohybem jsem rozepnula jeho kalhoty. Stáhl je ze sebe a na mě čekaly boxerky. Rukama jsem zajela pod ně, a když jsem se dotkla jeho penisu, slastí jsem zalapala po dechu. Vmžiku se boxerky válely za námi a já měla dokonalý výhled na jeho božský penis a na něj samotného. Ukazováčkem jsem mu naznačila, ať jde blíž a bez protestu se ke mně přiblížil. Jeho rty jsem si přitáhla ke svým a vychutnávala si tenhle okamžik, který se nemusí jen tak opakovat. Dala jsem do něj vše – svůj chtíč a pocity, co ve mně vyvolává on samotný.

 

Jemně se ode mě odtáhl a nedočkavě se mi podíval do očí. Měly černozelenou barvu, ale já nad tím mávla jen rukou. Ta dravost a chtivost mě donutila opatrně kývnout. Chtěl mě jako já jeho, toho jsem si byla jistá. Jeho ústa se dotkla mého ušního lalůčku. Poté poséval polibky můj krk. Najednou do mě vnikl a já slastí vykřikla.

 

„Úžasné,“ zašeptal a já nevěděla, jestli jsem to doopravdy slyšela.

 

Mávla jsem nad tím rukou a prudce jsem se pohnula páteří proti němu. Na doraz přirazil a já vydechla a tichounce zasténala. Ruky jsem položila na jeho zadek a sama udávala tempo. Po několika prudkých pohybech jsem cítila, jak se blížím k vytouženému konci. Ale já nechtěla skončit, nechtěla jsem, aby tyhle pocity zmizely, chtěla jsem víc. Dravě jsme se líbali a já z nenadání, návalem vzrušení, vykřikla jeho jméno a on zase vykřikl mé. Bylo mi jedno, jestli mě někdo uslyší, bylo mi prostě vše ukradené. Tohle byl ten nejdokonalejší orgasmus, který jsem kdy zažila, a to nelžu…

 

Zhluboka jsme dýchali a dívali jsme si navzájem do očí. Oba jsme chtěli víc.

 

„Nepůjdeme do ložnice?“ zeptala jsem se ho mezi nádechy a on nepatrně kývl. I se mnou se zvedl z pohovky a zamířil ke schodišti. Jeho pohyby v mém lůně byly k nevydržení a já věděla, že už to nevydržím, chtěla jsem ho znovu cítit, jak se do mě hlouběji ponořuje a slyšet ho zase křičet mé jméno.

 

V ložnici, kam jsem ho navedla, mě položil na postel a prudce přirazil. Každý jeho pohyb v mém lůnu mi způsoboval slast, každý jeho polibek mě dělal ještě vzrušenější a každý jeho vzdych…

 

Několikrát přirazil a já vykřikla jeho jméno. Jako už poněkolikáté za tenhle večer a to samé on. Moje jméno z jeho úst znělo tak křehce a já myslela, že moje srdce ze zvuku jeho hlasu vyskočí z hrudi a připochoduje blíž k majiteli toho úžasného hlasu.

 

„Ááá,“ zakřičela jsem. Ani nevím číslo, protože jsem těch orgasmů zažila moc, že bych to nespočítala na prstech jedné ruky.

 

S ním byl sex něco nezapomenutelného a neuvěřitelného. Jeho dotyky mně způsobovaly neuvěřitelnou slast a co potom jeho penis v mém lůně. No tak to radši nechci vědět, protože je na to moc odpovědí, ale ani jedna není ta pravá, která by vše vystihla.

 

Prudce jsem dýchala a rukama jezdila po jeho břichu. Hlavu jsem měla položenou na jeho rameni a dívala se na něj. A musím přiznat, že je teda velký kus, a to doslova!


Bello, soustřeď se! okřikla jsem se.

 

„Tak tohle… byl nejlepší sex… v mém životě,“ řekla jsem bez jediného zaváhání a mezi nádechy. Podívala jsem se mu do očí.

 

„Nápodobně,“ řekl a políbil mě na temeno hlavy.

 

Blaženě jsem se usmála a zavřela jsem oči. S pocitem dokonalého a vydařeného dne jsem se ponořila do tmy…

 

 


Tak a je na světě další kapča. Tak co, spokojení? Já ano. :) Pište názory budu ráda. +15 jsem psala poprvé, tak mi, kdyby se vám něco nezdálo, napište, ať vím, kde se zlepšit. :)

Velké poděkování patří BellaNess, jsi zlato. :* Ještě jednou díky. :)

Holky, děkuji vám za komentáře a jsem ráda, že jste si na mě vzpomněly.

Vaše Irmička1

P.S. Kapča přibude, co nejdříve to půjde. :)


 

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Změna plánu - 3. kapitola:

 1 2   Další »
11. Jsim
28.02.2013 [20:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Natália Grosšmidtova
06.10.2012 [16:14]

wauuu rýchle pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.09.2012 [20:17]

mmonikHezky!!!Jsi sikulka!!! Tesim se na dalsi!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Naťule
28.09.2012 [16:52]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.09.2012 [15:50]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. ClaireStew
28.09.2012 [14:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Roel
28.09.2012 [10:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
28.09.2012 [10:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.09.2012 [10:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2012 [21:36]

Irmicka1Jo dobře hned si tady dám aspoň odrážku díky :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!