Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zmatení upíři aneb Hra na lidi - 4. kapitola

Rob


Zmatení upíři aneb Hra na lidi - 4. kapitolaV této kapitole se moc nic zásadního neděje. Hádka s Edwardem a opití v baru s Emmettem. Edward má trošku slabou chvilku, takže se chová jako svatoušek, ale nenechte se zmást, zas tak hodná nebudu. :D Tešte se na pokráčko.

4. kapitola

Po hodině s Emmettem jsem měla mít hodinu s Edwardem. Zmučeně jsem si povzdechla. Klid, Bello, to zvládneš. Navíc, co by ti mohl udělat před třídou plnou lidí? Nasadila jsem neutrální masku a skryla tím nejistotu a strach. Vstoupila jsem do třídy a rozhlédla se po ní. Většina míst už byla obsazená, z jedné ze zadních lavic na mě mával Edward. Protočila jsem panenky. Nechtěla jsem s tím hňupem sedět, ale jinde už nebylo místo. Otráveně jsem si k němu přisedla.

„Ahoj, držel jsem ti místo, zlato," šeptl mi do ucha. Okamžitě jsem se odtáhla.

„Hele, Edwarde, hra už skončila, nejsem žádný tvoje zlato!" odsekla jsem.

„Takže kočička vytahuje drápky?" zeptal se slizkým tónem. Ach, Bože! Za co mě trestáš?!

„Nech si ty svoje nechutný kecy!" zavrčela jsem na něj.

„Třído, cestovní kancelář naší škole nabídla cestu do Itálie pro dvacet osob. Ředitel tuto cestu nabídl této třídě. Odlétá se zítra ráno. Vše bylo dopředu prodiskutováno s vašimi rodiči, všichni souhlasili. Následovně přečtu seřazení po pokojích," řekl učitel a všichni nadšeně výskali. Místo učení zájezd do Itálie? No kdo by to nebral?


„Newton a Colins. Greenová a Woodová. Jackson a Smith… Cullen a Swanová," řekl učitel a tím dočetl seznam. Omámeně jsem zírala na učitele.

„Promiňte, ale asi tam je chyba. Ehm, Edward je kluk a já jsem holka," namítla jsem.

„To vidím také, slečno Swanová. Ale nezbyli na vás dvojice a navíc, pan Cullen mě před hodinou důkladně upozornil, že se bude chovat slušně," řekl učitel s úsměvem a já si povšimla, jak má náprsní kapsu vyboulenou od svazků bankovek.

„No to si ze mě děláš srandu!" zavrčela jsem na Edwarda, který se na mě zářivě usmíval.


„Snad sis nemyslela, že budu hrát fér," smál se Edward.

„Ty parchante! Kdy konečně pochopíš, že tě nechci! Dělá se mi z tebe zle!" vrčela jsem na něj.

„Takže holčička vrčí? Hmmm, ty teda musíš být pořádná dračice," provokoval mě Edward. To už jsem nevydržela.


„Já do té Itálie nechci jet!" vyjela jsem na učitele. Ten se zamračil.

„To jste se ale rozhodla pozdě. Vše je zaplaceno, sice jste tady nová, ale váš otec to dnes již zaplatil," řekl rázně učitel. A já se naštvaně sesunula zpět do židle.

„Dobrej pokus," poškleboval se Edward.

„Zmlkni, blbečku," odsekla jsem. A on se zasmál. Do konce hodiny jsem se s ním odmítala bavit. Hned po zvonění jsem vystřelila ze třídy. Letmo jsem zahlédla Emmetta a strhla ho za roh.


„Tvůj bratr mě pěkně sere!" vrčela jsem, plná zloby. Emmett se rozesmál.
„Co se stalo?" vykuckal ze sebe.
„Máme jet do Itálie a on zařídil, abychom spolu byli v pokoji!" S tím se Emmett rozesmál tisíckrát víc.
„To není vtipný!"
„J-j-je," kuckal.

„Okamžitě se přestaň smát, nebo to Pokémoni odskáčou!" zavrčela jsem a on okamžitě přestal, akorát koutky mu neposedně cukaly. Povzdechla jsem si.

„Co s tím?" zeptala jsem se už klidnějším hlasem.
„Jak to mám vědět?"
„Jsi přeci můj parťák, ne?"
„No jasně, že jsem," vypískl nadšeně.
„A máš teda nějaký nápad?" zeptala jsem se. Chvíli přemýšlel.
„Ne," řekl jednoduše. Povzdechla jsem si.
Poznámka pro mě, nikdy si nevybírat tupý parťáky.
„Hele, Bells. Teď už s tím nic neuděláš. Nejlepší způsob je se prostě pořádně opít. Co ty na to?"
„Když já nevím…“
„Takže fajn, vyzvednu tě v osm," křikl Emmett a odkráčel pryč. Pokrčila jsem rameny. Aspoň na toho blbečka na chvilku zapomenu.

Na parkovišti jsem ještě zahlédla Edwarda. Právě osahával nějakou holku, která slastně vzdychala. Raději jsem odvrátila zrak. Jak si může myslet, že bych s ním něco chtěla mít? Já toužila po lásce, ne po sexu. Chyběla mi má dětská láska. Vše bylo tak jednoduché. Edward mne bral jako jeho jedinou dívku. Je to zvláštní, jaká shoda jmen to je. Moje stará dětská láska a místní děvkař. Avšak jedno měli společné. Ty nádherné zelené oči. Další shoda? Mohl by ten děvkař být můj sladký Edward? Ne, to rozhodně, ne. Nemohl se takhle změnit, to je přece pitomost. A navíc, já bych jej určitě poznala i po těch letech. Nebo snad ne?

Raději jsem tuto možnost zavrhla a konečně nastoupila do auta. Ještě jednou jsem se podívala na Edwarda, který mě teď propaloval pohledem a zdá se, že ani nevnímal tu holku, co se na něj tak lepila. Náhrdelník, houpající se na mém krku, jakoby ztěžkl. Další rozdíl mezi nimi. Tento Edward by mi nikdy nedal šperk jen proto, aby mi tím udělal radost nebo abych na něj nezapomněla. Ten by mi dal tak maximálně použitý kondom na památku. Odfrkla jsem si a vyjela. Edwardův pohled jsem na sobě cítila až do zatáčky. Proč se na mě tak dívá?

Otráveně jsem dojela domů a školní tašku pohodila do rohu pokoje. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly čtyři odpoledne. Povzdechla jsem si a zalezla s notebookem do postele. Čas plynul jako voda. Když jsem se po dlouhé době opět zadívala na hodiny, nevěřícně jsem zamrkala. Bylo sedm večer.

Zalezla jsem tedy do koupelny, kde jsem si umyla a vyfénovala vlasy. Ve skříni jsem vyšmejdila šaty a boty. Dlouhé vlny mahagonových vlasů mi volně padaly na záda. Ještě jsem se nalíčila a vše překontrolovala v zrcadle. Byla jsem sama se sebou spokojená a v tu chvíli zazvonil zvonek u domovních dveří. Otevřela jsem a uviděla Emmetta, jak se na mě usmívá.


„Wow, sluší ti to, Bells," pochválil mě a já se na něj usmála.

„Tobě taky, jdeme?" zeptala jsem se a Emmett mi nabídl rámě. Se zachichotáním jsem jej přijala a nechala si pomoct nastoupit do auta.

Cesta trvala jen chvilku. Vystoupili jsme a Emmett mě zavedl k obrovskému klubu, ze kterého duněla hudba. Vešli jsme do něj a mně se naskytl pohled na velkou místnost s mnoha stolečky, barem a velkým parketem. Oba jsme si sedli k baru.


„Dvě vodky," přikázal Emmett. Já se pousmála. Nebyla jsem si jistá, jestli na mě bude alkohol reagovat. Opít jsem se ještě nepokoušela, ale vždy je něco poprvé, ne?

„Tak ať Edovi nakopeš zadek," prohlásil Emmett a oba jsme si se smíchem přiťukli. Stejně jako ve filmech - jak jsem to vídávala - jsem do sebe nalila celý obsah sklenky.


„Fuj, to je hnusný," brblala jsem zhnuseně a měřila si sklenku pohledem. Emmett se začal nehorázně smát.
„Tys fakt nikdy nepila?"
„Ne."

„V tom případě. Ještě jednou!" křikl Emmett se smíchem a já ho trochu vystrašeně pozorovala. To chce, abych ten hnus pila dál? Blé!


Barman přede mne postavil další sklenku a já si zhnuseně odfrkla.

„No tak, Bells, dej si," nabádal mě.

„Děkuji, nechci," brblala jsem. Emmett si odfrkl.

„Asi je to lepší, stejně bys to nedala, jsi ještě malá holka," řekl Emmett provokativně.

„Co si to říkal?!"

„Že bys to prostě nedala," řekl Emmett a probodával mě pohledem. Naštvaně jsem do sebe hodila obsah další sklenky.

„Tak prej nedala, jo?" smála jsem se.

„No, tak tu další určitě ne," smál se Emmett. Vztek ve mně bublal. Objednala jsem si další a opět ji celou vypila. Tenhle postup jsem zopakovala ještě několikrát. Celý svět už se mi točil.

„Pojď si zatancovat," řekl Emmett, ale to už mě táhl za ruku doprostřed parketu.
„Hej," namítla jsem se smíchem.

Chvíli jsme jen tak tancovali, pak ale Emmetta zaujala tyč a začal se kolem ní svíjet. Já se válela smíchy po zemi.

Ale absolutně mě dorazilo, když si Emmett začal hrát na Tarzana a začal skákat - jako po liánách - z jednoho visícího lustru na druhý a přitom vřeštil. Já z toho měla absolutní záchvat smíchu, stejně jako většina z návštěvníků. Ta menšina jen nechápavě kroutila hlavami.

„Bello?" ozvalo se nade mnou a já se za zvukem otočila - stále válejíc se na zemi.

„Edí!" vypískla jsem mezi záchvaty.

„Co tady proboha děláš?"

„Ehm… To nevím, ale je to bezva! Mimochodem, že je Emmett hrozně sexy?" zeptala jsem se ho se smíchem a ukázala na létajícího Emmetta.

Ve vteřině byl u nás.

„Tys řekla, že jsem sexy? No teda, Bello, to bych nečekal, ale jestli chceš, tak se to Rosalie nikdy nemusí dozvědět," šeptal vzrušeně Emmett a přitiskl jeho obrovské tělo na to mé. Zachichotala jsem a pak Emmetta objala nohama.

Emmett mě začal líbat na krku a já slastně předla.


„Tak a dost!" zaburácel Edward a tíha Emmettova těla ze mě najednou zmizela.

„Hele! Najdi si svého svalouše, tenhle je můj!" namítla jsem a znovu si Emmetta přitáhla. Emmett se nevinně culil, ale pak se mi přisál na rty. Vzrušeně jsem vzdychla, opět nás vyrušilo zvířecí vrčení, skoro tak hlasité jako hromy.

„Sakra! Nesnáším bouřky!" zanadávala jsem a naskytl se mi pohled na Edwarda, svírajícího za krk Emmetta. Zakřenila jsem se.

„Nebuď žárlivej, Edíku," napomenula jsem ho a místo Emmetta si k sobě na zem stáhla Edwarda a začala ho dravě líbat na rty a přitom jednou rukou vklouzla pod jeho tričko a bříšky prstů prozkoumávala jeho břišní svaly.

Edward si vzrušeně povzdechl a pak mě od sebe odtáhl, nesouhlasně jsem zabručela a chtěla se na něj zase přitisknout, ale jeho ruce mě držely v bezpečné vzdálenosti.

„Kdybys tohle udělala bez vlivu alkoholu, byl bych ten nejšťastnější muž pod sluncem. U většiny žen bych ani na alkohol nehleděl a klidně si s nimi užil, ale s tebou ne, Bello. Ty mi budeš patřit, ale ne jen na jednu noc! Chci s tebou strávit každičkou noc tvého života, nepředpokládám, že si tyto slova budeš do rána pamatovat, tak alespoň takhle ti to říkám," řekl a usmál se na mě. Nechápavě jsem na něj hleděla. Díval se na mě výrazem plným očekáváním. Něco mi říkalo, že jsem si něco měla zapamatovat, jenomže co?


„Eh, promiň, říkal si něco? Moc jsem nedávala pozor," řekla jsem se smíchem.

Zmučeně si povzdechl, což ve mně vyvolalo další vlnu smíchu.

„Myslím, že už máš pro dnešek dost, Emmette, jdeme!" přikázal Edward a pomohl mi zvednout se.


„Já nikam nejdu! Já čekám na Pikachu," namítl Emmett a natruc si sedl na zem.

„Sakra, Emmette, přestaň dělat kraviny a pojď!"

„Ne! On by se zlobil!" namítl Emmett. Edward zmučeně zakvílel.

„Co jsem komu udělal?!" povzdechl si.

„Chceš, aby tvoje pokémoní karty někdo náhodou roztrhal?" zeptal se s úšklebkem Edward.

„Ne! To neuděláš!"

„Udělám, pokud nepohneš tím svým zadkem," prskl Edward. Mně se podlomily kolena a já se skácela na zem.


„Mami, tati, už jsem doma," zabrblala jsem, stočila se na zemi do klubíčka a unaveně zavřela oči.

Edward mě s povzdechem zvedl do náruče a nesl.


„Ty jsi princ?" zeptala jsem se ho s jedním pootevřeným okem. Usmál se.

„Ne, nejsem."

„A přijel jsi alespoň na bílém koni?" zeptala jsem se podezřívavě.

„Přijel jsem volvem, počítá se to?" zeptal se se smíchem.

„Ne! A když nejsi princ a dokonce ani na žádným blbým koni, tak co tady spolu děláme?" zeptala jsem se zmateně.

„Ty se snažíš neusnout a já místo toho, abych se právě uspokojoval v baru s nějakou holkou, tě odnáším k tobě do domu, aniž by se mezi námi něco mělo dít, máš na mě vážně špatný vliv," smál se Edward.

Pozvedla jsem jedno obočí.
„A co je to za toho velkýho psa za náma?!" vypískla jsem vyděšeně a ukázala do tmy na velké hnusné zvíře, jak běhá po čtyřech.

„To je Emmett a hraje si na Pikachua… Neptej se proč, ale tohle dělá, i když není namol," smál se Edward.

Trochu zmateně jsem pokývala hlavou a dlouze zívla.

„Příště dáme trojku," řekla jsem, zamlaskala a poplácala Edwarda po tváři, pak jsem usnula.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tak co tomu říkáte? Jaký asi bude výlet do Itálie? :) Dávám vám na výběr. Mají být upíři v této povídce svítící na slunci? Aby se mohli normálně koupat v moři a tak, nebo se mají schovávat? :) To nechávám jen na vás.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zmatení upíři aneb Hra na lidi - 4. kapitola:

 1 2   Další »
20. ani
16.07.2011 [1:39]

dalšííí honeem bylo to super :)

11.07.2011 [17:34]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. ava
03.07.2011 [7:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. isie
01.07.2011 [11:55]

Prosím rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [20:19]

mima19974Nesvietiť!!!! Ale keď sa pôjdu kúpať,Bella zbadá prívesok a Edward tiež... Bude prča :D Emoticon Emoticon Nádherná kapitolka a Emmett hrajúci sa na Pikachua bol úžasný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [17:54]

katherin18Mne by sa páčilo keby v Taliasnku obaja mali tie náhrdelníky a zistili by to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dneska som sa cítila dosť blbo ale po tejto kapitole som bola úplne vyrehotá a vyškerená Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale ludne sa môžu opíjať časťejšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a to ako sa Emmett hrá na pikaču na zabilo a zbiera pokémon karty?! nádherné skvelé božské a ja ťa milujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Terkik
28.06.2011 [15:52]

Je to paráda, souhlasím s Dee. Emoticon Emoticon Emoticon honem dalšu kapitolku Emoticon

13. Lampas
27.06.2011 [22:06]

LampasOkamžite ďalšiu kapitolu!Lebo budem strieľať - okej, tak nebudem... ale keby som strieľala, bola by to pecka, nie? Táto poviedka ma čím ďalej, tým viac prekvapuje... je proste SUPER! Páči sa mi smer deja, ktorým sa uberá. Dosť by ma zaujímalo, či by si ich trieda nešla "náhodou" prezrieť Volteru.

Za dnešnú kapitolu dávam deväť smajlíkov z desať, BRAVO!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon /

27.06.2011 [21:47]

AliceCullenxDwau....:D Dosť divoké to bolo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [21:07]

N1I1K1O1Lnááááádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
nasmála jsem se u toho jak něco Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a naprosto souhlasím s dee :D přívěšek by vidět mohl Emoticon Emoticon
a taky doufám, že se Edward bude v itálii snažit Bellu svést Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!