Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Životní zkouška ~ Epilog

natáčení


Životní zkouška ~ EpilogSlíbený Epilog je tady. Jde v podstatě o dokončení 25. kapitoly a dopis. Jak to všechno nakonec dopadne?

EPILOG ~ Věčnost

POHLED EDWARDA:

„Jaký je tvůj plán?“ zajímal se Jasper, zatímco jsme byli na cestě do hradu.

„Nemám plán,“ odvětil jsem. Jasper se pobaveně usmál a potom se zase začal tvářit vážně.

„Ženeš nás všechny do záhuby. Víš o tom?“

„Nikoho nenutím, aby šel se mnou. Pokud nechceš, nemusíš jít,“ hájil jsem sebe a své rozhodnutí bojovat za každou cenu.

„Jo, Jaspere. Buď odejdi, nebo přestaň blbě kecat. Všichni víme, do čeho jdeme,“ uzemnil ho Emmett. Potom nastalo ticho. Jasper už nic nenamítal a kráčel po mém boku.

Když jsme došli k hradu, všichni jsme se po sobě podívali a vešli dovnitř.

„Dobrý den. Mám vás ohlásit u...“ vítala nás až přespříliš milá recepční.

„Není třeba,“ přerušil jsem ji a dál ostatní vedl přímo ke korunovačnímu sálu. Přede dveřmi jsem už neváhal a prudce je rozrazil. V sále čekala celá garda včetně mých ustaraně tvářících se rodičů. Rozkřiklo se docela rychle, že jsme tady.

„Vítejte, přátelé. Nečekal jsem, že vás ještě někdy uvidím. Obzvlášť tebe ne, Edwarde,“ spustil Aro a mě opět začal nepříčetně rozčilovat ten jeho falešný přátelský tón.

„Taky nejsem zrovna rád,“ ujistil jsem ho. „Ale můžeš si být jist, že se vidíme naposledy.“

Ohlédl jsem se po ostatních a kývl. To bylo jasné gesto pro zahájení boje. Všichni se okamžitě rozeběhli vstříc gardě, která zůstala na okamžik ochromena naším rychlým jednáním.

Zatímco ostatní bojovali, já jsem si dal načas. Pomalu jsem došel k Arovi a falešně se umíval tak, jako on předtím. Jeho myšlenky byly zmatené. Nevěděl, co mám v plánu udělat, zato já ano. Chtěl jsem využít jeho přesvědčení, že se ho znovu nepokusím zabít, když to předtím nevyšlo.

Udělal jsem jeden rychlý skok dopředu. Jenže než jsem se nadál, Aro mě držel zezadu za hlavu.

„I myšlenkami se dá lhát, milý Edwarde,“ zasmál se.

V duchu jsem si vynadal za svou neuvěřitelnou hloupost. Věděl jsem, že už nemám sebemenší šanci. Všichni byli v zápalu boje a neměli čas se o mě starat. Zavřel jsem oči a čekal na smrt.

Ozval se zvláštní skřípavý zvuk a sevření mé hlavy náhle povolilo. Okamžitě jsem se otočil a ztuhnul překvapením.

„Bello?“ vydechl jsem.

„Příště řídím já, Rose. Málem jsme to nestihly,“ oznámila dívce ze sebou, pak se konečně otočila a prudce mě objala.

„Ty jsi... ty jsi upír?“ divil jsem se.

„Teď ne. Na vysvětlovaní budeme mít věčnost, lásko,“ zašeptala a já ji dlouze políbil.

... o nějakou dobu později

 

Drahá Alice,

Promiň, že jsem ti dřív nenapsala, ale nebyl čas... Dobře, to je trochu chabá výmluva. Sama díky svým vizím nejspíš dobře víš, že se já a Edward se prostě nemůžeme nabažit společnosti toho druhého...

 

Ostrov Esmé je kouzelný. Carlisle opravdu umí dávat dárky. I Edwardovi se tu líbí. Ještě nikdy jsem ho neviděla tolik šťastného.

 

Nejspíš nedočkavě čekáš, až ti vysvětlím, proč jsi nějakou dobu neviděla naši budoucnost. Vzali jsme to totiž na ostrov Esmé trochu oklikou... vlastně trochu větší oklikou. Zajeli jsme do La Push. Neděs se. Vím, že to bylo riskantní, ale pořád jsou moje rodina. Chtěla jsem je vidět. Neuvěříš, kolik věcí se od našeho odjezdu změnilo. Dylan je těhotná. A tentokrát si to dítě nechá. Ale ještě více překvapující je, kdo je otcem. Sama jsem tomu nejdřív nemohla uvěřit, ale... je to Embry. Ta teorie, že se vlkodlaci otiskují jenom proto, aby spolehlivě předali vlkodlačí gen dál, bude přece jen pravdivá. Já jako upír už děti mít nemůžu, takže se Embry otiskl znovu. A Dylan je moje dvojče, takže to celkem dává smysl... celkem. Každopádně už se nemůžu na to malé dočkat. Nejspíš brzo do La Push pojedeme znovu... A co se týče Jacoba, smířil se s tím, že ze mě nikdy nebude vlkodlak, natož Embryho manželka. Jsme teď zase dobří přátelé, přestože jsme tak jiní. Vlastně celá smečka nás přijala překvapivě dobře.

 

Méně překvapující je, že se naši rozvádějí. Čekala jsem to. Vlastně se divím, že jim to tak dlouho vydrželo. Po mém zmizení se to mezi nimi vyostřilo a oba se rozhodli, že nemá smysl v jejich vztahu pokračovat. Tohle všechno vím jen z vyprávění mých sourozenců. Já rodiče jet navštívit nemohla. Pro ně už navždy musím zůstat pohřešovaná. Bylo by pro oba nebezpečné znát pravdu.

 

Moc mě mrzí, že jsme s Edwardem chyběli na svatbě Rosalie a Emmetta, ale jsem ráda, že si Rose někoho našla a je konečně šťastná. Už chápu, co jsi myslela tím, že ti bude jednou vděčná za to, že jsi ji přeměnila, a bude mít upíří život ráda.

 

A samozřejmě – ty a Jasper. Měla bych být naštvaná, že jsi mi o tom nikdy neřekla. No jo, jasně, vím, budoucnost jsi mi prozradit nemohla... Moc vám to přeju. Ty si zasloužíš být šťasná ze všech nejvíc, protože nebýt tebe, tak by to tak dobře nedopadlo.

 

„Bello?! Všechno můžeš Alici říct, až se vrátíme! Nechceš si jít raději zaplavat?!“ zavolal na mě netrpělivě Edward a na chvíli mě tak vyrušil z psaní.

„Hned za tebou přijdu!“ křikla jsem a znovu se zaměřila na dopis.

Pozdravuj od nás všechny. Rosalii, Emmetta, Jaspera, Carlislea a taky Esmé. Doufám, že se jí daří při trénování jejích schopností. Měli jsme vážně štěstí, když tehdy zabila podstatnou část gardy Volturiových. A kdybyste se setkali s Denalijskými, tak jim naše pozdravy vyřiď taky.

„Bello?!“

Musím končit. Edward beze mě nedokáže vydržet déle jak pět minut a já... jsem na tom stejně.

 

S láskou,

Bella

 


Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří povídku četli, a především těm, co psali komentáře. Bez vás bych to už dávno vzdala. Doufám, že se to dalo alespoň trochu číst, protože povídku rozhodně neřadím mezi svoje nejvydařenější, a že si ode mě ještě někdy něco přečtete. :)

Nakonec přidávám citát, díky kterému má povídka název právě Životní zkouška.

Láska má svoje iluze a každá iluze má svůj zítřek. Proto se už tolik milenců rozešlo, protože věřili, že jsou spojení navždy. Skutečnou zkouškou je bolest a štěstí. Když dvě bytosti přestály tuto dvojitou zkoušku života, odhalily svoje chyby a svoje přednosti, mohou si být jisti, že až do skonání života, budou se držet za ruce. (Honoré de Balzac)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Životní zkouška ~ Epilog:

 1
6. aaaja
12.08.2015 [6:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super

09.03.2012 [17:31]

alicecullen105Úžasnej konec.Ale ten Aro je pitomej. Emoticon

04.03.2012 [20:19]

KamuskaTato povídka se ti povedla, je naprosto úžasná. Emoticon Emoticon Doufám, že i další tvoje povídky budou stejně krásné.

3. b
24.02.2012 [13:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.02.2012 [18:00]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [12:41]

AddyCullenwaw... to bylo super! Parádně se to četlo! Já jsem se di ní přímo zakousla a myslí, že kdybych ji začala číst už včera večer, jak jsem měla původně v plánu, jdu spát kolem čtvrté ráno, protože pochybuji, že bych se od ní odtrhla! No pprostě bylo to BOŽÍ!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
JO A JEŠTĚ PROSÍM O POKRAČOVÁNÍ... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!