Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 39. kapitola

ballaandjacob


Život sa nemazná - 39. kapitolaBella vysvetlí, čo sa stalo. Možno sa vám to bude zdať zvláštne, ale Bella je predsa upír. Myslím, že upíri myslia trocha inak, než ľudia. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Objala som Edwarda. Ruka mi príšerne brnela a nedokázala som sa dokonale koncentrovať. Mala som v hlave zmätok, ako keď som bola človekom. Natlačila som sa na neho. Potrebovala som cítiť jeho silné objatie.

„Pôjdeme k René. Vezmeme deti k nám a ju upokojíme. Príďte za nami,“ šepol Carlisle a odbehol preč. Edward ma začal chlácholivo hladiť po vlasoch.

„Povieš mi, čo sa stalo? Cítiš sa na to?“ šepol. Odtiahla som sa a zadívala sa mu do očí.

„Áno. Poviem...“

Odmlčala som sa. Rozmýšľala som, ako začať. Bola som celá nesvoja.

„On na mňa čakal u René. Myslel si, že ovláda moje myslenie. Nechcela som vystaviť Marca nebezpečenstvu. Šla som s ním a robila do bodky, čo chcel. Vzal ma do lesa a povedal, že ma zabije, aby ti ublížil. Hovoril o Victorii a o tebe. Rozprávali sme sa celé hodiny. Mala som pocit, že ma pochopil, ale...“ Zadívala som sa do zeme. Edward sa na mňa uprene díval. Pozrela som sa do jeho ustarostených očí.

„Edward, rozprávala som mu všetko o nás, o tebe, o tvojej rodine a našich deťoch. Chcel to vedieť, snažil sa ma pochopiť. Rozprávala som mu o svojom živote. On bol nešťastný. Miloval Victoriu z celého srdca. Veril, že keď ma zabije, budeš trpieť rovnako, ak nie viac. Uistil ma, že je Renesmee v poriadku a potom...“ Znova som sa odmlčala. Nedokázala som to povedať. Nedokázala som opísať to, čo sa stalo potom. Edward na mňa netlačil. Trpezlivo sedel a počúval. Keď som už mlčala pár minút a len neprítomne hľadela pred seba, šepol:

„Potom ťa napadol?“

„Nie,“ pokrútila som hlavou. V jeho výraze bolo prekvapenie. Začal byť nedočkavý a nervózny.

„On chcel odísť, Edward,“ šepla som zastrene. Edward sa napriamil a medzi obočím sa mu objavila ustarostená vráska.

„Nerozumiem,“ pošepol. Skľúčene som zavzlykala.

„On, chcel odísť. Rozhodol sa, že mi neublíži,“ šepla som. Videla som na jeho tvári, že mi nerozumie. Zhlboka som sa nadýchla.

„Ako som ho mohla nechať ísť, keď toho toľko vedel? Vedel o nás všetko. Vedel o tebe a o mne, o našich deťoch a to nie len odo mňa. Viktória nás dlhé obdobie sledovala. Bol pre nás veľmi nebezpečný. Ohrozoval moju rodinu a to som nemohla dopustiť. Povedal, že mi zatiaľ neublíži. To slovo zatiaľ, mi znelo v hlave ako dunenie hromu.“ Edward vyvalil oči a nervózne sa postavil. Zostala som sedieť na tráve a sklopila pohľad. Edward urobil pár nervóznych krokov hore a dole. Potom sa na mňa uprene pozrel.

„Bella, on sa ťa rozhodol nezabiť?“ Prikývla som.

„Čo presne sa stalo!“ opýtal sa tvrdo.

„Uvedomila som si, že ak odíde, bude pre nás stále hrozbou. Teraz sa rozhodol odísť, ale čoby bolo o mesiac, o rok. Edward, nedokážeš si predstaviť, ako Victoriu miloval. Bola zmyslom jeho existencie a keď umrela, začal žiť pre pomstu. Mala som čas premyslieť si to. Máme dve deti, nemohla som riskovať. Keď zistil, že na mňa jeho dar nepôsobí, pochopil, že som asi jediná, kto ho dokáže zbaviť trápenia. Sám to priznal a chcel to. Nepovedal to priamo, ale cítila som, o čom premýšľa. Vedela som od Jaspera, ako bojovať. Vedela som, že som teraz silnejšia než on. Vrhla som sa na neho. Nechcel sa brániť, no ovládol ho inštinkt. Párkrát ma odsotil. Vtedy mi utrhol ruku, a potom sa mi podarilo dostať za neho a zahryzla som sa mu do krku. Hlava povolila sama.“

„Urobila si správnu vec, Bella,“ šepol Edward.

„Ja to viem. Nič to nemení na tom, že sa cítim mizerne. Som vrah, Edward. Ten muž sa previnil len tým, že miloval a veril. Potom sme vinní všetci. Nikdy sa s tým nezmierim, ale musela som,“ šepla som a dúfala, že ma pochopí. Nechcela som, aby povedal, že je to v poriadku, lebo nebolo. Neviem, čo som čakala. Nejde mi o odpustenie, ale o pokánie. Tie slová zrazu dostávali iný rozmer. Hľadela som uprene na Edwarda.

„Bella, každý musí niekedy urobiť niečo, na čo nie je hrdý. To však nie je tvoj prípad. Chránila si rodinu. Netvrdím, že to, čo si urobila, bolo správne a že ťa to nebude bolieť, ale ak je pravdou to, čo ti povedal... Ak miloval Victoriu tak veľmi, každý ďalší deň bez nej by bol trápením. Zloba by v ňom rástla a nakoniec by nám ublížil. Jeho dar bol príliš nebezpečný. On bol nebezpečný. Ja ti pomôžem dostať sa cez to. Na to tu som,“ šepol a sklonil sa ku mne. Presne to som potrebovala počuť. Postavila som sa na nohy a objala môjho anjela.

„Čo povieme rodine?“ opýtala som sa s malou dušičkou.

„Na nič sa nebudú pýtať. Jedine Emm by mohol,“ šepol a trocha sa uškrnul. Vedela som presne, o čom hovorí. Ak by som Emmettovi povedala, čo presne sa stalo, mala by som to na tanieri každý deň. Edward ma zovrel v náručí.

„Si tigrica. Ak by som videl, ako bojuješ, tak najskôr umriem od strachu. Aj teraz mi je zle, keď si to predstavím. Som strašný. Mal by som to byť ja, kto chráni rodinu a zatiaľ sa za nás stále biješ len ty.“

Musela som sa nad tým, čo povedal, zasmiať. Bez neho by som sa najskôr nedokázala ani obliecť, napadlo mi, ale pocit, že som ochranca rodiny, ma zrazu ovládol na toľko, že som na seba začala byť aj trocha hrdá. Mrzelo ma, čo sa stalo. Bolo to proti mojej podstate. Keď som si to predstavila, zatriaslo ma a prišlo mi nevoľno. Jednou z výhod upírstva, bolo aj silnejšie ja. Zhlboka som sa nadýchla.

„Chcem svoje deti,“ šepla som. Edward ma objal a vzal do náručia ako malé dieťa. Pozrela som sa cez rameno. Z diaľky sa do neba valil dym. Pritlačila som tvár do Edwardovej košele a zavrela oči. Moje svedomie ma ťažilo, no na druhej strane som bola spokojná, že nikto z nás neutrpel žiadnu ujmu. Teraz už hádam budeme mať pokoj. Teraz už budeme konečne žiť pokojne.

 

Edward:

Niesol som si domov moju lásku, zmysel mojej existencie. To, čo sa dnes stalo, bolo pre ňu veľmi ťažké. Videl som na nej, ako ju to trápi a mňa to bolelo rovnako. Stále som si myslel, že je moja Bella krehká bábika. Vedel som, že sa dokáže pobiť so životom, ale ona sa je schopná pobiť s celým svetom. Bol som na ňu hrdý, aj keď ona sa hanbila, za to, čo urobila. Tešil som sa, až uvidí deti. Bude aspoň na chvíľu šťastná. Dal by som všetko na svete, aby už nikdy nemusela trpieť. Chcel by som na jej tvári vidieť len úsmev. Pevne som ju k sebe tisol. Dnešok bol ťažký pre každého. Je na čase začať robiť správne rozhodnutia. Dnes som sa rozhodol, že moja Bella a moje deti už nebudú nikdy trpieť. O to sa postarám. Keď sme už prichádzali lesnou cestou k domu, položil som ju a dlho pobozkal. Bella sa usmiala.

„Prečo ma takto bozkávaš?“ Nechápavo som pokrútil hlavou.

„Ako takto?“ opýtal som sa.

„Tak zvláštne. Cítim, že nad niečím rozmýšľaš,“ šepla. Pohladil som ju po ramene a nahol sa k jej uchu.

„Bella, už chcem všetko urobiť len správne. Skôr, než budeš ovešaná našimi deťmi a príbuznými, chcem sa ťa na niečo opýtať,“ šepol som. Bella na mňa prekvapene pozrela.

„Isabella Swan, preukážeš mi tú najväčšiu česť a staneš sa konečne mojou ženou?“ opýtal som sa a čakal, čo mi moja láska povie. Nežne sa usmiala.

„Áno.“

 

38. kapitola - 40. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 39. kapitola:

 1
11.06.2011 [15:19]

NeyimissRomantická žádost o ruku, takhle to má vypadat... Emoticon Emoticon Skvělé... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!