Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 18. kapitola

ObRob


Život sa nemazná - 18. kapitolaPeter ešte stále múti vodu. Pekné čítanie. Lolalita

18. kapitola

Edward ma čakal pred cestovkou. Marca mal na rukách a netrpezlivo si podupával nohou. Cez sklenenú vitrínu som ho sledovala a bavila som sa na jeho nervozite. Vyšla som vonku. Rýchlo ma pobozkal a ťahal ma do auta.

„Čo je?“ opýtala som sa s úsmevom.

„Ponáhľame sa,“ šepol. Nastúpila som a rýchlo sme vyrazili.

„Kam sa ponáhľame?“

„Prekvapenie,“ povedal milo a pohladil ma po kolene. Šli sme dosť dlho. Zabočil na upravenú cestu smerom do lesa. Po ďalších piatich minútach zastavil pred veľkým domom. Bol nový. Na kovovom zábradlí dverí bola ešte ochranná fólia. Edward mi otvoril dvere a vzal Marca. Z dverí vybehla mladá žena.

„Pán Cullen, meškáte,“ povedala s úsmevom.

„Prepáčte. Nebudeme vás dlho zdržiavať.“ Pozreli sa obaja na mňa.

„Choď si ho prezrieť,“ šepol Edward. Okamžite som sa rozbehla dnu a prešla celé prízemie. Edward zostal vonku. Vykukla som cez dvere.

„Ty nejdeš so mnou?“ opýtala som sa prekvapene.

„Ja som ho už videl. Je to na tebe,“ povedal nevzrušene a ďalej sa rozprával s tou ženou. Vyšla som na poschodie. Bol to nádherný dom. Vošla som do spálne a prešla na balkón. Z balkóna bol výhľad do tmavého lesa. Bolo to dokonalé. Zišla som dole. Edward sa na mňa zadíval.

„Tak. Ako? Páči sa ti?“ Bol nervózny. Snažil sa z mojich očí vyčítať, čo chcem povedať.

„Je dokonalý. Koľko stojí?“ opýtala som sa tej ženy. Ona pozrela na Edwarda. On sa pousmial. Otvorila zložku, ktorú držala v rukách a vytiahla papier.

„Tu mi to podpíšte,“ povedala s úsmevom a strčila mi do ruky pero. Pozrela som na svojho snúbenca a on prikývol. Bez toho, aby som pozrela čo podpisujem, som na prázdne miesto napísala: Isabella Swan. Žena sa usmiala. Zalovila v taške a vybrala kľúče. Strčila mi ich do ruky.

„Tak, všetky papiere sú v poriadku. Ďakujem za obchod, pán Cullen, a užite si nový dom, slečna Swan. Bude vám tu určite nádherne.“ Podala mi kópiu papiera, ktorý som podpísala. Pohladila Marca a nasadla do svojho auta. Nechápavo som pohľadom preletela po papieri a zarazila sa. Meno nového majiteľa domu: Isabella Swan, Marco Swan v zastúpení matky. Zalapala som po dychu.

„Ten dom je môj?“ opýtala som sa prekvapene.

„Tvoj a Marcov. Môj darček pre teba. Budeš ma môcť vyhodiť, keď ťa nahnevám,“ šepol a pobozkal ma.

„Milujem ťa,“ šepla som.

 

Prišli sme zo školy. Edward ma vysadil a šiel ešte niečo vybaviť. Zabezpečoval celú svadbu sám. Už dokonca poslal aj Charliemu letenku. Doma ma čakala doporučená zásielka. Prevzala ju René. Pozrela som si obálku a otvorila ju. Rozochvela som sa a oči mi zapálili slzy. Hneď som vzala mobil a vytočila Edwarda.

„Okamžite príď. Ja to neprežijem,“ šepla som s plačom a spadla k zemi, akoby ma zasiahol blesk. Edward bol u mňa behom desiatich minút. Roztrasene som mu podala obálku. Edward ju otvoril a prebehol pohľadom po texte.

„Dal ťa na súd? Musíme za právnikom,“ povedal strnulo. Ja som nedokázala prestať plakať. To, čo tam bolo napísané, bolo klamstvo. Tvrdil tam, že sa o syna dobre nestarám a žijem uvoľnene vo vzťahoch s rôznymi mužmi. Vraj som zlou matkou a na syna nemám čas. Použil proti mne všetko, o čom vedel, a niečo si aj vymyslel. Bolo to spísané tak, že ten návrh určite písal jeho právnik. Nebola som schopná slova a ani vstať. Celý svet sa točil. Edward ma vzal do náručia a posadil sa so mnou na sedačku.

„Upokoj sa. Choď sa prezliecť a pôjdeme k právnikovi. Dalo sa čakať, že niečo podobné urobí. Nemala si mu veriť. Neboj sa. Takéto súdy sa vlečú aj celé mesiace a budeme mať čas pripraviť sa,“ šepol. Nebola som schopná ísť tam. Edward šiel sám a nechal mu tam všetky podklady. Mala som chuť zavolať Petrovi a vynadať mu, no Edward ma varoval, aby som to nerobila. Mal by proti mne ďalší tromf. Na druhý deň som nebola schopná ísť do školy a vo štvrtok mi zavolal právnik, aby sme s Edwardom prišli. Keď prišiel do kancelárie, zvítal sa s Edwardom tak, ako predtým s Alice. Na nič nečakal a prešiel hneď k veci.

„Stretol som sa s právnikom Balardovcov. Nie je to štandardný postup, ale nemal námietky. Obvinenia, ktoré proti vám pán Balard mladší vzniesol, vie dokázať. Je mi ľúto, bude to ťažké.“ Vyvalila som oči.

„Prosím? Sú to vymyslené klamstvá,“ šepla som. Edward ma chytil za ruku.

„Chápem vás, slečna, ale on má fotky, výpis z vášho účtu, vaše pracovné zmluvy a rozvrhy v škole. Máte toho veľa. Obvinil vás z častého striedania partnerov a aj na to má vraj dôkazy,“ povedal pokojne a pozrel na Edwarda. Edward sa na mňa otočil a premeral si ma pohľadom.

„To sú hlúposti. Dokážeme, že to tak nie je,“ povedal Edward a uprene hľadel na právnika.

„Musíme sa zamyslieť, aké budú ich ďalšie kroky. Ak by som ja zastupoval Balardovcov, dám podnet na sociálku. Nechal by som vás pekne vydusiť. Dal by som urobiť testy DNA na určenie otcovstva. Potom by som proti vám zbieral ďalšie dôkazy a tiež by som sa snažil niečo nájsť na pána Cullena. To by mohlo byť pre vás dosť nebezpečné, Edward. Musíme zvážiť, kam sme ochotný zájsť. Vaša rodina nesmie byť ohrozená,“ šepol a mne to vyrazilo dych. Môže o nich vedieť? Pozrela som s otázkou v očiach na Edwarda. Okamžite to pochopil.

„Bella, Martin zastupuje našu rodinu už dvadsaťpäť rokov. Emmett mal často problémy,“ šepol. Na to sa právnik uškrnul.

„Áno, pán Emmett... Kapitola sama o sebe.“ Založil si na nos okuliare.

„Slečna Swan, prešli by sme si teraz všetky obvinenia v tom liste. Budete mi odpovedať pravdivo. Poviete mi aj tie najmenšie detaily aj keď vám to bude nepríjemné. Potrebujem vedieť pravdu. Nesmie ma potom nič zaskočiť. Je to dôležité. Možno by bolo lepšie, ak by Edward počkal... No, bolo by najlepšie, ak by počkal na druhej strane mesta,“ povedal s úškrnom.

„Ja nemám pred Edwardom tajnosti,“ povedala som pohoršene.

„Dobre, tak začneme časťou o tom ako ste otehotnela.“ Sucho som prehltla a pozrela na Edwarda.

„Chceš, aby som odišiel?“ opýtal sa smutným hlasom.

„Ak ti to nebude príliš nepríjemné, tak zostaň,“ šepla som a do očí sa mi tlačili slzy. Prikývol.

„Zostávam.“ Usadil sa hlbšie do kresla a chytil ma pevne za ruku.

 

17. kapitola - 19. kapitola

 


Som nesmierne rada, že stále pribúda viac a viac komentárov. Ďakujem vám. V komentíkoch ste sa vyjadrovali k Belle. Proste moja Bella je taká. Veľa si vytrpela a ako som písala v prvých kapitolách, naučila sa klamať. Dúfam, že sa vám to aj napriek tomu páči. Lolalita

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 18. kapitola:

 1
19.02.2012 [15:10]

anissska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
29.10.2011 [23:42]

debil, debil, debil!!! roztrhat ho na malý kousíčky!!!!!!!!§ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [13:00]

NeyimissNo to teda ne! To už je moc tohle! Co si myslí?! Vrrrr... Typickej chlap!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitola opět úžasná, Belle držím palečky a Edwardovi přeji pevné nervy... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!