Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není spravedlivý 9. kapitola

3.Sasanka-Místo, kde Edward v Novém Měsíci řekne Belle, že ji opouští


Život není spravedlivý 9. kapitolaA máme tady 9 kapču. Je to o tom, že se jí všichni představují a ujasní se, kdo je její matka.

Pohled Belly

,,A jaké smím-li se zeptat."

,,No... ujmul se slova John ...já dokážu cítit když se blíží nebezpečí, které chce někomu mě blízkému ublížit, Katrin dokáže ovládat telekinézi, Clea dokáže vábit zpěvem, Josh se umí teleprotovat, Jason umí měnit podobu, Amanda ti dokáže vnutit co uděláš nebo co řekneš, Kevin cítí lež a pravdu a Julia dokáže vrhat ohnivé, elektrické, energické, vodní... koule. "

,,Takže mocná rodinka." řekla jsem a všichni se začali smát.

,,S tebou budeme, ale nejmocnější." řekl Kevin.

,,No jasně. Už jsem slyšela, že jsem prý nějaké Slunce, ale stejně to nechápu."

,,To mi taky ne!" řekli unisimo.

,,No a co kdybys nám něco řekla o sobě a my ti pak řekneme zase něco o nás." prohodila mamka.

,,Jasně, tak co chcete vědět?"

,,No, třeba něco z tvojí minulosti." řekla Julia.

,,No, je mi 17, do 2 let jsem žila ve Forks s Charliem a Renné potom jsme se s mámou odstěhovali do Phoenixu a tam si našla přítele Philla. Ona, ale byla nešťastná, protože Phill byl basketbalista a ona kvůli mě nemohla jezdit s ním a tak jsem se rozhodla, že odjedu k Charliemu do Forks. Tam jsem se seznámila s  Cullenovýma a zamilovala se do Edwarda, jedno z nich. Jednou mě napadl jeden upír, kterému jsem voněla. Toho zabili, ale pak odešli a já tedy odjela do Phoenixu a teď jsem s Kais tady."

,,Zajímavý a měli ti Cullenovi nějaký schopnosti?" zaptal se Josh.

,,No, ano Alice viděla do budoucnosti, Jasper ovládal emoce a Edward četl myšlenky, jeho dar na mne však neplatil."

,,Waw, takže ty nejen, že mluvíš se zvířaty, ale i čteš myšlenky. To je fakt moc zajímavé."

,,Cullenovi znám. Carlisle je můj přítel ten dokáže odolávat stejně jako já krvi. Máme toho hodně společného." řekl táta.

,,Ještě neco chcete vědět?"

,,Jo! Jak se bude jmenovat to děťátko?" zeptala se Amanda.

,,Ještě nevím."

,,To je, ale skvělé já budu strejda!" začal se smát Kevin a šel ke mě.

,,No vidíš tady tě budou vsichni rožmažlovat! začal šišlat směre k mému břichu.

Začali jsme se smát. Po chvíli jsem se, ale zeptala.

,,Hele, a já jsem teda čí dcera a jak to, že jsem byla u Charlieho a Renné?"

Teď se slova ujmula Katrin.

,,No víš Bello, ty jsi má dcera, ale když ses narodila tak v té nemocnici byla I Renné a Charlie Swanovi. Bohužel, to jejich dítě zemřelo a nějak tomu osud chtěl a řeklo se, že mé děťátko, tedy ty zemřelo. Před tebou jsem, ale měla Kevina potom Amandu a Cleu a nakonec tebe, ale jak jsem řekla prohodilo se to a tak tě vychovali Swanovi."

Takže teď tady předemnou sedí má pravá matka a moji pravý sourozenci. Já mám sourozence! Nanic jsem nečekala a vrhla se jí do náruče. Ta si mě s klidem posadila na klín a má tíha jí vadit nemohla, protože je upír spolu s Johnem. Takhle jsme se tam spolu ještě pár minut objímaly, ale pakjsem se zeptala jak to bylo s Johnem a ostatními.

,,No já jsem jejich pravý otec a jelikož jsem byl upír a má přítelkyně člověk narodily se Josh, Jason a Julia jako trojčata, ale já ji už nestihl přeměnit. Pak jsme jen tak bloudily a narazili na tvou maminku a sourozence. Já se do Katrin zamiloval a ostatní taky vytvořili jsme rodinu Wiseovu. Samozřejmě jsme tě hledalo když jsme se dozvědeli o tom, že v nemocnici zamněnili děti, ale bohužel se nám to nepovedlo."

,,A jak to, že jste všichni poloupíři a jen ty s mamkou upíři?"

,,No, to je tak, Julia, Josh a Jason jsou poloupíři od narození. To se, ale v 18 stoplo a u Katrin je to..."

,,... tak... ujmula se slova mamka... že všichni jste poloupíři, ale podle proroctví až nalezne se Slunce a dovrší 18 budou všichni z její/jeho rodiny upíři. Takže to tak nejspíš bude. Jen ty Bells budeš něco víc."

,,Aha. To je velmi zajímavé proroctví, ale taky velmi zamotané. Shrňme si to tedy. Až mě bude 18 všicni mí sourozenci se přemění na upíry a já budu něco víc než upíři. Rozumím tomu správně?"

,,Nejspíš ano." řekl John s Katrin.

,,Tak tedy dále. Řekněte mi něco o sobě?" zeptala jsem se všech svých sourozenců, protože o mamce a tátovi jsem to už věděla. Aspoň tedy něco.

,,Já jsem Kevin. Je mi 17 a jsem poloupír. V naší čtveřici jsem se jako první narodil já. Mou ženou je Julia. Mám rád rychlé auta a rád se vsázím. Samozřejmě jen když vyhraji." řekl a my se začali smát.

,,No, já jsem Amanda. Jsem druhá a je mi taky 18. Mým mužem je Jason. Ráda nakupuji a tančím. Samozřejmě ráda jezdím rychle."

,,Já jsem Clea. Je mi jak jinak 18 a ráda zpívám jak vábivě tak i normálně. Mým manželem je Josh. Také miluji rychlá auta."

,,Já jsem Julia. Je mi 18 a jsem prostřední z naší třetice. Mým manželem je tvůj bratr Kevin. Ráda nakupuji. Miluji rychlou jízdu a ráda opravuji a vylepšuji auta."

,,Já jsem Jason jsem nejstarší a miluji svou ženu Amandu. Rád jezdím nad 250km v hodině a poslouchám muziku. Je mi 18 let.

,,A já jsem Josh. Miluji jak sázky tak své auto a taky svou manželku Cleu. Jsem šprýmař s velkým sebevědomím. Mám rád rychlá auta a nenávidím nakupování."

,,No a my se taky radši představíme. Já jsem John. Pracuji jako chirurg a nadevše miluji svou ženu Katrin a vás mé děti. Mam rád rychlou jízdu."

,,Já jsem Katrin celým jménem Katrin Elizabeth Ann Wiseová. Jsem matka této bandy a tebe. Mám restaurátorskou firmu. Miluji svého manžela a vás. Ráda designuju a čtu. Mám také ráda rychlou jízdu."

Uplně stejná jako Esmé. pomyslela jsem si.

,,Takže všichni milujete rychlou jízdu. A myslím, že v tomto představování ti sebevědomí fakt nechybělo, Joshi." řekla jsem a všichni jsme se začali smát.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není spravedlivý 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!