Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není spravedlivý 6. kapitola


Život není spravedlivý 6. kapitolaTady máte další dílek mé prvotiny. Doufám, že mě někteří nezabijete až se dozvíte čím bude Bella! A co v sobě nosí. Mimochodem jméno pro toho psa už mám, ale klidně můžete psát i další, protože se nejspíš budou hodit. Děkuji vaše Rosette

Pohled Belly

Ona na mně promluvila. Ten pes mluví. Mé myšlenky volaly na poplach.

,,Promiň, nejspíš jsem tě vystrašila, ale jmenuji se Kais."

Začala jsem to rozdýchávat. Právě teď na mně tady mluví pes. Zvíře, které nemá mluvit. Jen vrčet,výt...

,, Mám halucinace, že? Ty nemluvíš ani nemůžeš si jen obyčejný pes jako já člověk." řekla jsem a zářivě se usmála.

,,No já opravdu nejsem obyčejný pes a ty zase nejsi obyčejný člověk."

,,A co jsme teda?" řekla jsem

,,No, já jsem pes, kterému ty rozumíš, protože já opravdu mluvím, ale jen s tebou. Nikdo jiný mi rozumět nemůže."

,,Složité. Ale co jsem teda já?"

,,No víš ty jsi...?"odmlčela se.

,,Co jsem?"

,,...měla jsi otce Charlieho, nemýlím se?... kývla jsem na znameni, že je to pravda ... a Renéé, ale doopravdy to tví pravý rodiče nejsou."

,,Cože?! Jak to? O kdo jsou tedy moji pravý rodiče?" zeptala jsem se hystericky.

,,No, tvoji rodiče jsou John a Katrin Wiseovi..." Chtěla jseště pokračovat, ale já jí přerušila.

,,Kais, prosím tě mám ještě nejaké sourozence?"

,,...Kdybys mně nechala domluvit možná bys to už věděla, ale ano MÁŠ. Celkem jich je šest a všichni tvoří páry. První je Jason a Amanda potom Josh a Clea a nakonec Kevin a Julia. Každému z nich je přesně 18 vlastně kromě Johna a Katriny těm je 39. Všichni jsou poloupíři."

,,Poloupíři? To jsem nikdy neslyšela."

,, To je mi jasné a proto jsem tu. Víš Bello, za pár dnů ti bude 18 přesněji z týden a pak se začneš měnit na něco podobného tomu co jsou oni." řekla.

Cože já se začnu měnit ne něco čím nechci být?! To snad ne! Jáchci zestárnout.

Ne nechceš.

Chci! Chci mít děti a všechno co se týče lidského života.

Ne nechceš a nic s tím neuděláš.

Po chvíli skončilo mé vnitřní hádání a já byla rozhodnutá, že chci být "něčím podobným".

,,A je ještě neco co bych měla vědět, Kais?"

,,Ano, to je, Zaprvé budeš krásnější než vsichni upíři na světě, zadruhé budeš nejrychlejší, nejsilnější a nejmocnější..."

,,A jaké budu mít schopnosti?" zaptala jsem se se zájmem.

,,...No, to nikdo neví, ale teď ke třetí věci, jsi totiž...

... v jiném stavu. Jsi těhotná."

V tu cvíli jsem upadla do tranzu a přemítala zda si dělá legraci.

To nemůže být pravda, Bello, jen si z tebe utahuje! Upíři děti nemají.

Jsem těhotně, jo! Budu mít miminko!

Ne nebudeš! Ty totiž těhotná nejseš! Nemůžeš být.

Ale jo můžu a já chci.

Ne, nechceš.

Jo, chci!

Prostě ho mít nebudeš.

Budu budu a budu!

Ty těhotná nejseš, tak si nedělej zbytečný iluze!

A co když jsem! Hmm?

Tak to dáš pryč, protože ho stejně nemáš jak zabeezpečit!

Ale mám...

Mé vnitřní hlasy se hádaly a já byla na pokraji svých sil.

Přivedu si domů mluvícího psa, který mi řekne, že jsem dcera někoho koho ani neznám. Budu prý mocná, silná, nadupírsky krásná, rychlá a ještě k tomu mám halucinace. Já normálně šílím! Ale jestli je to opravdu tak jak říká, musím tu rodinu najít, aby mi pomohli odrodit to děťátko, protože to si rozhodně nechám.

,,Bello? Jsi v pořádku?" ptala se mně Kais.

,,Jo jasně jsem jen je to na mně dost informací najednou, ale už jsem se rozhodla co bude dál."

,,Hmm. A co teda bude?" zeptala se mě Kais.

,,Až se dáš dopořádku pojedeme najít tu rodinu, aby mi pomohla odrodit to malé a když mně nepřijmou pojedu do Voltery." řekla jsem hlasem, který nepřipouští námitky.

,,Nepřijmou? Vždyť oni na tebe už čekají takže můžeme vyrazit hned!"

,, V žádném případě! Až se dáš do pořádku. A teď spi. Já jdu taky, ale nahoru. Hezky se vyspi Kais."

,,Ty taky, Bell." zamumlala.

A já se po této konverzaci odebrala do svého pokoje uspořádat si myšlenky. Sedla jsem si na postel a koukala na podlahu.

Budu maminkou a možná budu mít i novou rodinu! To je skělé. Nebudou si, ale myslet, že jsem blázen když mluvím se psem? Přeci jenom jí rozumím jenom já. Doufám, že mě přijmou a pomohou mi porodit mé děťátko. Edwardovi, ale nikdy neřeknu, že má dceru nebo syna. Prostě ne. On má svůj život a já taky. On si užívá někde a já tady. Ano. Užívám si svého těhotenství. Sice jsem ještě docela mladá, ale to nevadí. Budu prostě mladou maminkou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není spravedlivý 6. kapitola:

 1
1. v.v
21.04.2014 [11:59]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!