Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není spravedlivý 18. kapitola

Bella as Vampire


Život není spravedlivý 18. kapitolaTak po dlouhé době jsem zase zpět! Moc děkuji všem, kteří vydrželi a počkali na to až se vzpamatuji a opět začnu psát! Tento dílek je věnovaný AliciJazz a všem, kteří "podepsali" petici, abych se vrátila! Také je pro všechny, kteří vydrželi u mých povádek! Děkuji! Kvůli vám píšu! P.S: Jinak v tomto dílku Bells vzpomíná na minulost... :-)

POHLED ISABELLY 

Seděla jsem v křesle, kousek od mé postele na níž spinkali moji andílci. I když nebylo ani pět hodin po porodu, cítila jsem se skvěle. Vždycky jsem se v této rodině cítila dobře, ale teď, když jsem porodila, je to ještě lepší.

Zavřela jsem oči a vzpomínala na časy, které byly dříve krásné a najednou bolestné. Před zavřenýma očima mi běžela minulost.

Seděla jsem na Edwardově posteli. Na posteli, kterou nechal udělat jen pro mě, kdybych u něj spala. Všichni byli pryč, jen já a Edward jsme zůstali u Cullenů.

Dnes jsem tu měla spát a to, že jsou ostatní pryč, se mi líbilo, ne, bylo to skvělé. Ed šel pro mé jídlo s tím, že mám počkat. Čekala jsem a zároveň se připravovala na to, co chci udělat.

Konečně se ve dveřích objevila jeho hlava. Usmíval se na mě a já na něj. V rukou držel tác, na němž byl velikánský talíř s jídlem. Podle vůně vajíčka. Postavil je na psací stůl a podal mi příbor. Vstala jsem a sedla si ke stolu. S díkem a chutí jsem se na to vrhla.

Po pár soustech jsem byla poloplná. Hlad byl zažehnán a i když by se do mě ještě něco vešlo, stačilo mi to. Prozatím.

Otočila jsem se na Edwarda, který mě zaujatě a zároveň zamračeně pozoroval, natažen na posteli. Z jeho očí se dalo jasně vyčíst, že si myslí, že jsem toho snědla málo.

„Už nemůžu. Děláš toho moc!“ zalhala jsem.

Vstala jsem a vydala se k němu. Teď byla má chvíle. Klekla jsem si na kousek postele a opřela se dlaněmi o jeho hruď, čímž jsem ho donutila lehnout si celou vahou na záda.

Překvapeně se na mě podíval, ale neprotestoval. Sklonila jsem se a vášnivě ho políbila. Zapojil se. Odhodlala jsem se tedy k dalšímu kroku, rozepnutí jeho košile.

Chvějícími prsty jsem se dotkla jeho košile. U třetího knoflíčku mě zastavil. Ukončil náš polibek a podíval se mi do očí.

„Bells, nemůžeme.“

„Můžeme,“ zašeptala jsem zadýchaně a znovu ho začala svlékat. On však byl rychlejší. Chytl mě za zápěstí a překulil na záda. Ruce mi tiskl nad hlavou.

„Bello, mohl bych ti ublížit. Řídíš se svými hormony. Já myslím čistě, ale je to těžké. Nemůžeme.“

„Přestaň, Edwarde! Neublížíš mi! Miluji tě a chci tě!“

Vyklouzla jsem mu z pevného sevření a chytla za lem své košile. Nevím, kde se to ve mně vzalo. Silně jsem trhla a přetrhla tak všechny knoflíčky. Odhalila jsem tak svou černou krajkovou podprsenku.

Opět jsem se mu zadívala do očí. Byly černé. Jeho oči s úžasem hleděly na má prsa. Trochu jsem se zastyděla, ale věděla jsem, že jsem na správné cestě.

„Chci to,“ zašeptala jsem.

Než jsem to stačila postřehnout, má halenka byla na zemi. Usmála jsem se a nabídla mu své rty.

Naše jazyky hrály dokonalou souhru. Jeho ruce mapovaly mé tělo kousek po kousíčku a ani já nebyla po zadu. Rozepnula jsem mu košili a svlékla ji z něj.

Ucítila jsem jeho rty na krku. Slastně jsem zapředla. Postupoval rty přes okraj mé podprsenky, po břichu až k mým jeansům. Přestal. Nadzvedl se na jeden loket a nemožnou rychlostí je ze mě strhl. Ležela jsem před ním jen v kalhotkách a podprsence, což bylo velice nefér.

Přehoupla jsem se přes něj a líbla ho všude kam se dalo. Bříšky prstů jsem ho hladila po vypracovaných svalech a místy ho políbila. Rozepla jsem mu pásek a stáhla z něj těsné kalhoty.

Nejspíš se vzpamatoval, protože mě přehoupnul pod sebe a opět se vrhnul na mé rty. Slastně jsem zavzdychala. Jednou rukou se opíral o postel a druhou se pomalu sunul k zavírání mé podprsenky. Rozepnul ji a sundal ji.

Zavřela jsem oči a vychutnávala si pocit jeho rtů na mém těle. Najednou jsem ucítila, jak mi sevřel levé prso a něžně ho palcem pohladil. Prohnula jsem se. Lehce se zasmál a objel mi jazykem bradavku. Zasténala jsem a otevřela oči.

Cítila jsem, že tam dolem vlhnu. Toužila jsem po něm celým svým tělem. Teď.

„Chci tě…“ zašeptala jsem.

Podíval se mi do očí a nejspíš v nich četl opravdový souhlas, protože ze mě strhl kalhotky a ze sebe boxery. Uvolněně jsem od sebe odtáhla stehna a čekala. Nalehl na mě a vášnivě mě políbil. Pak jsem ucítila, jak do mě proniká. Sykla jsem bolestí. Lekl se a odtáhl se, ale já ho chytla kolem krku a přitáhla si ho zpět.

Pronikl do mě celý a chvilku počkal, než si na něj zvyknu. Kývla jsem. Pomalu začal přirážet. Vycházela jsem mu boky vstříc. Slast se mnou prolévala ve vlnách. Vzdychala jsem, křičela a jen párkrát se mu podařilo mě utlumit.

Najednou se celý vypnul, slastně zavrčel a klesl vedle mě. Popadala jsem dech. Bylo to tak nádherné.

„Miluji tě…“ zašeptal a políbil mě na ústa.

„Já tebe,“

Unavená milováním jsem se mu stulila do náruče a po chvíli vyčerpaně usnula.

Probrala jsem se ze vzpomínání a koukla na postel. Pořád spinkali. Usmála jsem se. Tak tohle vzniklo ze spojení mě a Edwarda.

Vstala jsem a co nejtišeji přešla až ke dveřím ložnice. Sešla jsem dolů a zamířila do kuchyně. Nikdo nebyl doma, ale na kuchyňské lince ležel lísteček.

Šli jsme na lov. Za pár hodin jsme doma. Rodina

Usmála jsem se, ale o vteřinu později mě smích přešel, protože jsem uslyšela důvěrně známý hlas.

„Isabello…“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není spravedlivý 18. kapitola:

 1
6. Agarvena
27.10.2011 [21:57]

Kdy bude další díl?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. nikca289
22.07.2011 [9:56]

kedy uz pridas dalsi kapitolu ?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [15:55]

jesikataSuper kdy bude dalsi dil Emoticon

3. jess
05.07.2011 [11:35]

Prosim rychle dalsi dil prosim :-)

2. kikuska
17.05.2011 [20:28]

prosím rýchlo daľšiu prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. nikca289
17.05.2011 [15:07]

PREKRASNA KAPITOLA! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon RRRRYYCCCHHLEE DALSSIII!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!