Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není spravedlivý 17. kapitola

The Host


Život není spravedlivý 17. kapitolaPo dlouhé době přicházím s dalším dílkem. Snad jste nade mnou nezanevřeli a přečtete si i tento díl. Jinak, Bell se vyrovnává s pozicí matky a také je tu s prvním kojením!

POHLED ISABELLA 

Mamka držela holčičku a táta chlapečka. Hned jak si mě všimli, zalapali po dechu. Nedivila jsem se jim. I já sama jsem byla udivená z té změny. Teď jsem se však zbožně poohlížela po svých drobečcích.

„Bells?“ zašeptala sotva slyšitelně mamka, ale já to postřehla.

„Ano, mami?“ zeptala jsem se na otázku otázkou, ale zarazila jsem se nad svým hlasem. Byl jako symfonie. Něžný a přesto hlasitý.

„Holčičko, ty jsi se tak změnila. Jsi mnohem krásnější.“

„Děkuji. Mohu?“ Pohledem jsem opět jela k dítěti v jejím náručí.

„Samozřejmě. Jakpak se vlastně budou jmenovat?“

Vzala jsem si do náručí malou dívenku. Mé druhorozené dítě. Měla zelené oči a mahagonové vlasy. Když jsem se pořádně zadívala do těch překrásných očí, došlo mi, že jsou i tmavé jako mahagon. Jen zelené.

„Keisy Elizabeth Lilian Al Wiseová, no a chlapeček bude Christopher Mason Emmett Jazz Wise.“

Láskyplně jsem si k sobě přitiskla Keisy a druhou rukou jsem si vzala Chrise.

Měl hnědá očka a dlouhé řasy. Krátké zlatavé vlásky se mi třpytily mezi prsty. Rtíky měli oba po mně.

Podívala jsem se do zrcadla. Stála jsem tam já ve svých honosných šatech a mé novorozené děti zabalené v dečkách. Bylo to nádherné.

„Bell, možná bychom měli jít dolů. Ostatní už dokončili přeměnu v upíra a netrpělivě čekají. Damien je ještě k tomu úplně mimo z toho, co se děje,“ řekl táta a já si teprve teď uvědomila, že nejsem jediná, kdo se měnil. Jen moji sourozenci v něco jiného.

Vyšla jsem na chodbu a nahlédla ze schodů dolů. Byli tam všichni a vzrušeně upírali své pohledy na mě.

Neviděla jsem v nich žádnou změnu. Jen vybledli. Usmála jsem se a pomalým krokem jsem sešla schody. Pak jsem pronesla svůj monolog.

„Představuji vám prvorozeného Christophera Masona Emmetta Jazze Wise a jeho mladší sestřičku Keisy Elizabeth Lilian Al Wiseovou.“

Všichni střídavě koukali na mne a na malé uzlíčky štěstí v mém náručí. Jako první se ke mně přiblížila Amanda.

Hlavou naznačila, co by chtěla udělat a já jí s úsměvem podala Keisy. Něžně ji uchopila a  podívala se na ni. Nejspíš se lekla, v čí náruči to je a začala plakat.

Amy mi ji v momentě podala a já začala své miminko utěšovat. Konečně všem došlo, že máme nové členy v rodině a přešlo se ke gratulacím. Nikdo mi nepodával ruce, jen mluvili.

Poté začala dvojčátka naříkat a mé instinkty mi řekli, že mají hlad. Omluvila jsem se ostatním a zamířila do svého pokoje je nahoru nakojit.

Vyšla jsem schody a otevřela své dveře. Po jejich zavření jsem položila miminka na postel. Kolem nich jsem dala polštáře a peřinu tak, aby nemohli spadnout na zem.

Došla jsem k zrcadlu a rozepnula jsem se šaty. Klesly mi k nohou a já vystoupila za střevíčků rovnou na zem. Teď jsem tam stála jen v kalhotkách. Podprsenku jsem neměla.

Na chvilinku jsem si odběhla do šatny a vzala jsem si volné saténové šaty fialové barvy. K tomu jsem si vybrala boty tytéž barvy. Bez podprsenky jsem tentokrát nešla, ale vzala jsem si odepínací, pro kojící matky.

Opět jsem přešla k dětem a do ruky jsem uchopila Chrise. Mé prso už bylo z podprsenky venku, a tak jsem ho jen nasměrovala. Hladově se k němu přisál a krmil se. Byl to pro mě nový pocit.

Cítila jsem, jak mi vtahuje mléko z mého ňadra a sám se jím krmí. Po pár minutách nevýslovného štěstí se odtrhl a já si ho přendala na rameno.

Lehce jsem ho plácala po zádíčkách do doby, než si odříhnul. Pak jsem ho opět položila do postele a převzala si Keisy.

Ta se ještě hladověji přisála k mé druhé bradavce. Požitkářsky zavřela oči a sála. Trvalo delší dobu než se odepnula a já ji nechala odříhnout.

Položila jsem ji k jejímu spícímu bráškovi. Přitulila se k němu a usnula. Já je jen pozorovala a s úsměvem jsem cítila nový pocit. Mateřský pocit.

Po chvíli někdo zaťukal na dveře.

„Dále,“ špitla jsem a odtrhla pohled z mých miláčků.

Ve dveřích stál Kevin s Jasonem a nesli postýlku pro kluka. Prstem jsem jim ukázala do rohu místnosti vedle mé postele a oni přikývli. Za nimi se objevil John a Josh. Ti nesli postýlku pro Keisy. Opět jsem ukázala směr a oni ji tam odnesli.

Pracovali potichu a rychle. Když odcházeli, každý na mě mrkl a já jim rty naznačila své díky. Jako poslední odcházel táta. Ten se zastavil a řekl.

„Kdybys něco potřebovala, dceruško, jsme dole.“

Jen jsem mu kývla a on odešel.

Vzala jsem do ruky Keisy a odnesla jsem ji do její postýlky. Převalila se a spokojeně zamlaskala.

Poté jsem přenesla i Chrise, který sebou začal házet. Pohoupala jsem ho v náruči a poté jsem ho dala spát. 

Chvíli jsem je pozorovala jak spokojeně oddechují a vcítila jsem se do toho nového citu. Byl rozmanitý a ochranářský. Mou prioritou teď budou oni. Navždy…  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není spravedlivý 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!