Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiadny happy end? - 6.diel

Twilight panenky barbie :)


Konečne ďalší diel. Viem, že mi to trvá, ale mám rozpísané aj iné poviedky, takže túto robím len keď stíham. Tak mi to prepáčte. Pri tejto som sa ja sama rozplakala. Neviem, či som len rozcitilivená tou pesničkou, ktorá tam je, alebo mi šibe. To sa už zrejme nedozvieme. Prajem príjemné počteníčko a pls komenty. Čauky

Žiadny happy end??

6.diel

(pesnička )

Keď som sa rozpamätúvala na náš prvý nežný bozk, ktorý som mala v hlave zakorenený už navždy a zároveň sa už zmierovala s tým, že jednoducho na šťastie nemám nárok, niekto prerušil reč už i tak dosť vystrašeného farára a s ohlušujúcim rozrazením dvier vtrhol na obrad. Všetci stočili svoje pohľady na novo prichádzajúcich a ak mi pred tým srdce vynechalo pár úderov, teraz nebilo už vôbec.

***

Carlisle, Esme, Jasper, Alice, Emmet, Rosalie a........ a Edward. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Srdce ožilo a splašene bilo. Stáli tam. Všetci. Prišli. Oni po mňa prišli. So slzami v očiach som sa na nich usmiala a rozbehla sa smerom k nim. Nevnímala som ostatných. Nikoho z nich. Neexistoval Daniel ani ostatní Volturiovi. Bola som tam len ja a oni.

Prinútila som svoje nohy k pohybu a už už sa rozbiehala smerom k nim. Niekto však za mnou zlostne zavrčal a strhol ma späť. Pohliadla som do naštvaných očí Daniela.

,, Bella, nie!“ Začula som krik Edwarda. Moje oči zúfalo vyhľadávali tie jeho a keď sa stretli, zaplnilo ich tisíce pocitov. Smútok, radosť, žiaľ, bolesť no najmä lásku. Trhla som sebou a chcela sa Danielovi vytrhnúť, ale tým jeho stisk ešte zosilnel a ja som od bolesti zakričala. Všade navôkol som počula hlasité vrčanie. Daniel  sa otočil na stráže a kývol hlavou. Potom so mnou trhol a naklonil svoje ústa k môjmu uchu.

,, Len to skús a zomrie.“ Povedal tvrdo a chladne. Touto jedinou vetou sa mi zrútil svet. On zomrie, ak to neurobím. Zvesila som hlavu a dovolila slzám zmáčať nádherné svadobné šaty. Nezáležalo mi na nich. Slzy si rinuli svoju cestičku po rúžových lícach a jedna za druhou padali na sukňu s vlečkou.

Natočila som hlavu ku svojej pravej rodine a opäť im všetkým pohliadla do tvári. Oni prišli. Prišli sem a chceli mi pomôcť. Napriek nebezpečiu sem dorazili a hodlali ma zachrániť. Každý z nich má svoju lásku a sú si rodinou a i napriek tomu, že by mohli umrieť, prišli sem. Nezaslúžim si ich lásku. Oni im ublížia ak nepoviem áno. Umrú ak sa ich nevzdám. V očiach sa mi zaleskla ďalšia slza a tá mi clonila na ich tváre. Videla som ich rozmazane. No po chvíli si i tá jedna z mnohých plížila cestičku po snehovej sukni a ja som konečne videla do jeho tváre.

Toľko smútku a lásky zároveň. Miluje ma až tak, že riskoval všetko, čo má len kvôli mne. A teraz, teraz mu musím ublížiť. Ublížiť tým najhorším spôsobom. Musím jeho lásku odmietnuť a vložiť sa do rúk iného, ale musí to pochopiť. Nemôžem dopustiť, aby umrel. Nedokážem ani pomyslieť na to, že by sa ho vôbec mohli dotknúť. A teraz.... napriek tomu všetkému ich stráže držia v pevných zovretiach.

Každý sa snažil bojovať, ale nemali šancu. Sami to nezvládnu. Vzlyky sa drali, keď som čo i len pohľadom zavadila o ich bolesť. A Edward.... snažil sa. Trhal sebou, nadhadzoval, kopal.... ale nemal šancu. Ich zovretie bolo silné i pre neho. Pohliadla som do jeho očí a on akoby to pochopil. Prestal s tým všetkým a strhane ma pozoroval. Vedel, čo hodlám urobiť. Čo musím urobiť. Ďalšie slzy stekali po mojej tvári a ja som sa cítila čoraz zúfalejšie a strhanejšie.

,, Nie, Bella nie!“ Vykríkol zúfalo Edward a tón bolesti v jeho hlase ma ničil. ,, Prosím, nerob to! Bella, prosím!“ Kričal a znova sebou začal metať zo strany na stranu.

,, Musím.“ Zašepkala som tak, že som si ani nebola istá tým či to počul. Odvrátila som svoju tvár a upriamila svoj pohľad do zeme.

,, Pokračuj!“ Zasyčal Daniel na farára. Bol taký chladný a zúrivý. Čo tým dosiahne. Prečo ma chce? Som nikto. Bez môjho Edwarda som nič. Celý tento obrad, celá svadba. Nič ňou nezmôže. Nikdy ma nedonúti milovať ho. Nikdy ma nedonúti prechovávať čo i len kúsok city okrem hnevu. Dám mu čo chce, vydám sa za neho, ale nikdy ho nebudem milovať.

,, Isabella Maria Swan- Swanová. Beriete si tu prítomného Daniela Volturi a budete ho milovať až kým Vás smrť nerozdelí?“ Opýtal sa a vyčkával na moju odpoveď. Opäť som sa otočila k Edwardovi. Strhane tam kľačal a stráže mu držali ruky za chrbtom. Nesúhlasne krútil hlavou zo strany akoby bol šialene zúfalý.

,, Nie, nerob to!“ Edward, tak rada by som to neurobila, ale oni ti ublížia ak to nespravím. Čo iné mi ostáva? Opäť som sa odvrátila a pohliadla na zem.

,, Nie!!! Bella, nie!“ Kričal zúfalo a jeho bolesť mi ničila srdce. Milujem ťa Edward, ale nemôžem dopustiť aby ti ublížili. Nadychovala som sa k odpovedi. K odpovedi, ktorá mi zničí život, ale za to zachráni život toho, koho milujem. Celá som sa triasla a zrýchlene dýchala. Srdce sa pýtalo cestu von z hrudi a ja by som mu ju teraz najradšej dala. Nech sa oddelí od môjho tela a pribehne k tomu, ktorému patrí. K Edwardovi. Nech opustí moje telo a príde k tomu, ktorého skutočne milujem. Nech zo mňa ostane len prázdna schránka... no s citmi na pravom mieste. Slza po slze kanuli a ja som sa odhodlala pre ten odporný čin. Nadýchla som sa k odpovedi a....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiadny happy end? - 6.diel:

 1
2. lala19941
25.07.2011 [15:15]

Náhodou sem natrefila na tuhle povídku a moc moc se mi zalíbila, bola bych rada keby si pokračovala v její písaní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. schuchinka
18.07.2011 [12:44]

prosim prosim pokrackooooooo!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!