Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zdravotní sestra? Ne, bratr - 6. kapitola

Seth


Zdravotní sestra? Ne, bratr - 6. kapitolaAhojte, přináším vám 6. kapitolku. Snažila jsem se ji napsat co nejrychleji, abyste nemuseli čekat. I s další budu samozřejmě spěchat. V této kapitole se trochu podíváme do minulosti... Hezké čtení werca13

6.kapitola

„Bello, já…“ nedořekl a jeho rty se objevily na mých. Byly tak sladké, studené a tvrdé...

Ten pocit se nedal k ničemu přirovnat. Bylo to pro mě něco nového. Dostala jsem pusu jenom jednou a bylo to značně nechutné. Tím pitomcem byl Mike Newton.

Stalo se to, když jsme byli s Jessicou, se kterou mimochodem v té době chodil, Tylerem, Angie a Marcusem v klubu v Seattlu.

Všichni jsme se skvěle bavili. Tančili jsme, mluvili o všem, drbali, prostě to, co normálně lidi v našich letech dělali. Ostatní si ještě navíc užívali alkoholových nápojů a drinků. To byl taky jeden z důvodů, proč se to stalo.

Já jakožto řidič jsem pila jen vodu a džus. Sem tam jsem si šla zatancovat, ale jinak jsem byla u stolu, hlídala věci a koukala se na zamilované pohledy a milostné kreace svých kamarádů, kteří byli tak krásně spárovaní.

Byla jsem šťastná za ně, ale zároveň jsem chtěla, abych měla taky někoho, kdo by se o mě postaral, kdybych byla nemocná, jako Marc o Angie. Někoho, kdo by mi říkal, jak mě má rád, jak mu na mně záleží. Kdo by mi nosil kytky a nikdy nezapomněl na moje narozeniny. Prostě člověka, na kterého bych se mohla vždycky spolehnout.  Osobu, se kterou bych mohla trávit svátek zamilovaných - Valentýn.

Opravdu jsem byla v ten moment hodně zabořená do svých myšlenek. Ani jsem si nevšimla, že se ostatní vrátili zpátky z parketu. Bylo to ještě horší, než když jsem tu seděla sama a pozorovala je. Sedli si tak, že já jsem byla přesně uprostřed, takže mezi oběma páry. Vlevo ode mě seděla Angie a Marc, ti ovšem byli velice zaneprázdněni, neboť si právě vyměňovali DNA, přišlo mi to nechutné.

Zatímco si Angie s Marcem užívali sladkých chvil, pár napravo, Jessica a Mike, se zase hádali. Tentokrát to bylo proto, že se Mike koukal po barmance v minisukni.  A podle toho, co jsem zachytila, byl ještě obviněn, že celou dobu, co spolu tančili, se díval na…mě?!

Co?!

Tohle už bylo moc. Musela jsem se vytratit. Protlačila jsem se mezi Marcusem a Angie a vydala se rovnou k baru. Objednala jsem si džus, ale moc nepomohl. Zanedlouho se k baru připotácel Mike a požádal mě o tanec. Po delším přemlouvání jsem souhlasila. Ono pořád lepší, když tancuje se mnou, než aby tančil s nějakou levnou děvkou. Jako naschvál začali zrovna hrát ploužák.

Tak jsem vzala Mikea kolem krku a on dal své zpocené ruce na mé boky. Nejdříve mi to bylo značně nepříjemné, ale dalo se to vydržet, a tak jsme začali kroužit. Chvíli to i vypadalo, že jde pouze o přátelský tanec, jenže to by nemohl být Mike Mikem.

Přesněji nesměl by mi začít sklouzávat rukama na zadek a následně zkoumat, jak moc velkou celulitidu mám. Upřímně si myslím, že můj zadek je celkem pevný, ale to je vedlejší. Mikeovi se bohužel můj zadek zalíbil taky.

No, a pak se to stalo…

Přestalo mi být příjemné jeho osahávání, a tak jsem se pokusila ukončit náš tanec. Normálnímu člověku by se to možná i povedlo, jenže moje úžasná schopnost přizabít sebe a kohokoli v okolí, se zase projevila…

Otočila jsem se a chystala se vyrazit, jenže jsem zakopla o Mikeovu nohu a spadla na zem. Mike mne samozřejmě hned následoval. Ačkoli bych to nikdy neřekla, Mike byl opravdu hodně těžký. Leželi jsme na podlaze uprostřed parketu a koukali na sebe. Najednou jsme se začali smát jako pominutí.

Smích mne přešel, jakmile na mě zaútočily Mikeovy rty. Oslintal mi celou pusu jako buldog a pak se začínal jazykem probojovávat do mých úst. Nezbylo mi nic jiného než ho pustit dovnitř. Nedokázala jsem se s ním prát donekonečna, a tak by stejně vyhrál. Myslela jsem si, že nic horšího už nepřijde…

Ale mýlila jsem se.

Nejen, že jsem byla celá od jeho slin, ale navíc se to Mikeovi strašně líbilo a chtěl něco víc. Netušila jsem, co ho k tomu vedlo. Možná si myslel, že se mi to taky líbí, a odhodlal se udělat další krok. Ruce, které do teď byly přišpendlené na mých bocích, se začaly pohybovat.

Přejel mi přes břicho a jeho ruce skončily na mých ňadrech. Byl to velice nepříjemný pocit. Asi ještě horší to bylo, když je pevně stiskl. To už jsem sebrala veškerou odvahu a vymanila se z jeho objetí.

Jakmile jsem byla volná, napřáhla jsem se a jednu mu vrazila. Poté jsem se vydala nasupeně ke stolu. Ze všech stran se ozýval pobavený smích.

Doklopýtala jsem až ke stolu a zahlásila odchod. Angie a Marc neprotestovali, zato Jessica vypadala jako bohyně pomsty. Opatrně jsem se na ni podívala a do té doby jsem nevěřila, že pohledem se může zabíjet. Ovšem to, co udělala potom, mě překvapilo ještě více.

Přišla ke mně ještě blíže a objala mě. Drtila mne ve svém náručí, ale já nebyla schopna jí objetí oplatit. Byla jsem ještě pořád v šoku. Když mě pustila, řekla jediné slovo, promiň…

Ten večer byl opravdu plný překvapení.

„Bello, jsi v pořádku?“ zeptal se mě Edward vážně. Tvářil se rozrušeně a … sklíčeně?! Podíval se na mě a tuším, že v mých očích uviděl zmatek způsobený mými vzpomínkami, který si špatně vyložil. „Omlouvám se, už se to nestane. Já… měl jsem pocit, že je to správné a že to taky chceš. Už se to nebude opakovat,“ vychrlil ze sebe omluvu a už se zvedal k odchodu. Nemohla jsem to nechat tak, potřebuji odpovědi. Hned.

Déle už jsem neváhala a chytla ho za ruku. Jeho abnormální teplota mě příjemně chladila na rozpálené dlani. Nehýbal se. Byl zmrazený uprostřed pohybu. Ani se neotočil.

Dodala jsem si odvahu a palcem jsem mu přejela přes kůži na ruce. Edward se jemně zachvěl a pomalu se otočil. Jeho pronikavý pohled prozkoumával můj obličej. Začal u rtů a skončil u očí.

Bez toho, aniž by rozpojil naše ruce, kleknul si k mé posteli a vyčkával.

Věděla jsem přesně na co.

 


 

Takže... závěrem kapitoly bych vás chtěla poprosit o vyjádření názoru (opět:)), já vím, je to otravné, ale chci vědět, co zlepšit. A hlavně bych potřebovala vědět, jestli byste chtěli kapitoly z pohledu Edwarda, a pokud ano, tak jestli by měly navazovat na další děj v povídce, nebo pohled od začátku povídky. 

Díky za vyjádření. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zdravotní sestra? Ne, bratr - 6. kapitola:

 1
8. AliceCullen2
08.07.2013 [15:10]

jasne milujem Edwardove perspektivy. A zlepši sa v tom ,že naliehaj na svoje postavy v tom je chytak knihy. Rozpisuj ,že sa budu hadať potom ale vlietne do izby Alice a tak Emoticon

7. monika
18.04.2013 [16:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. PCullen
17.04.2013 [18:55]

Pěkná kapitola. :-) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen mi v ní vadila ta vzpomínka. Nechci ti říkat, že se mi to nelíbilo to ne, jen se to tam nehodilo aspoň podle mě. :) A pokud jde o pohled Edwarda tak ten bys mohla napsat. Emoticon Jen bych chtěla říct že by měl navazovat na děj. Vracet se v ději? Proč? Tak jak to je to je hezký!! Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se u další kapitoly. Emoticon

5. Jana
17.04.2013 [18:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jasmínka
17.04.2013 [17:26]

Moc se těším na další dílek :) .....jinak je mi jedno, jestli bude více kapitol z Edwardova pohledu :)

3. martina946
17.04.2013 [14:27]

No jasně že jo. Ukonči to v tom nejlepší. Nám to vubec nevadí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ne jinak super, jen mi tam moc neseděla ta celá zpomínková akce. (Ale co já mam, co kritizovat že?) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pohled Edwarda? Tak to bys mi udělala radost ( a myslím že ne, jen mně) No upřimně bych chtěla vědět, jak to vidí už od začátku, ale myslím že nejlepší by bylo kdyby to navazovalo na ději povídky. Skvělej díl. Ať tu je pokračko co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
17.04.2013 [14:01]

Když bude pohled Edwarda, já bych ho brala, tak spíš aby navazoval. jinak hezký díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ani
17.04.2013 [12:42]

Tak to ukončit Emoticon ale moc nádherné už se těším na další snad bude co nejdříve :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!