Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zdravotní sestra? Ne, bratr - 3. kapitola


Zdravotní sestra? Ne, bratr - 3. kapitolaAhoj, takže je tu další díl zsnb. Snad se vám bude líbit, jako ty ostatní. Tuhle kapitolku věnuji x0kubicmar0x a samozřejmě všem, co to čtou. :) Přizná se Edward k něčemu nebo bude popírat? A proč se vůbec muselo svítit svíčkami? Hezké čtení. :) P.S. Opět děkuju za komentáře.

Všude byla tma, jen mihotavé plamínky, nejspíš svíčky, osvětlovaly pokoj.

3. kapitola

Když jsem se podívala vzhůru, tak jsem spatřila dva páry očí. Jedny byly zlatavé a druhé zelené. Hned jsem věděla, která bije. Nade mnou se skláněli Edward a Alice.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se zmateně.

„Ahoj, Bello, nelekej se, vypadly pojistky, protože si někdo potřeboval zchladit žáhu!“ řekla Alice a zlostně se podívala na Edwarda.

Otočila jsem se na Edwarda a v ten moment jsem pocítila bolest v boku.

Okamžitě se mi do očí nahrnuly slzy.

„Dávej na sebe pozor, Bello, máš naražený bok,“ řekl Edward a ve tváři se mu objevila grimasa pokerového hráče.

Nevím, co se se mnou stalo, ale najednou mne polila vlna vzteku.

„Kdybys mi to neřekl, tak to nevím,“ vyštěkla jsem na něj a vzápětí litovala. Něco v jeho obličeji se změnilo. Byl skleslý. „Promiň, Edwarde, nevím, co to do mě vjelo,“ řekla jsem a omluvně se usmála.

Koukla jsem se na něj a na jeho tváři se usadil překrásný úsměv.

„To je v pořádku. Vlastně bych to měl být já, kdo se tu bude omlouvat,“ řekl a já jsem tušila, za co se chce omluvit, ale nic jsem raději neřekla.

„Víš, Bello, ten vůl, který do tebe vrazil, jsem byl já. Strašně moc mě to mrzí, ale nebylo to úmyslně. Já… myslel jsem si, že je ti venku zima, a tak jsem chtěl pro tebe jít, ale ty jsi už nějak vyrazila. No, a já tě praštil. Je mi to líto,“ řekl Edward a tvářil se při tom, jako by ho někdo týral.

Už jsem se nemohla dívat na jeho obličej s takovou grimasou.

„To je v poho, já jsem od přírody nešikovná, takže by se mi stalo určitě něco jiného,“ řekla jsem to, co mě první napadlo, a byla to svým způsobem pravda. Vždyť jsem chodící nebezpečí.

Nechala jsem to být a začala jsem se zabývat tím, proč se v této místnosti vlastně svítí svíčkami.

„Nevíte, kdo vyhodil ty pojistky?“ zeptala jsem se, protože mě celkem štvalo, že jim skoro nevidím do obličejů.

„Ne, nevíme,“ odpověděli oba a pak se na sebe divně koukli.

„Alice, můžeš jít na chvíli pryč? Potřeboval bych Bellu prohlédnout,“ řekl a já se divila. Jak mne chce prohlédnout ve tmě?

Alice neváhala, hned poslechla svého bratra a šla pryč.

Jakmile se zavřely dveře, tak se Edward vytasil s baterkou. Ani jsem se nenadála a už jsem měla v očích to odporné světlo.

„Pane bože, co to je? Mám mžitky před očima! Proč jsi mě neupozornil?!“ zeptala jsem se, ale nebyla jsem si jistá, že se dívám na něj, protože jsem nic neviděla.

„Promiň, snažím se zjistit, jestli nemáš náhodou otřes mozku,“ promluvil a já se cítila trapně. Dneska jsem nějaká podrážděná. To nemůže dopadnout dobře.

„Teď ti prohmatám hlavu, tak se nelekni. Začnu odzadu,“ řekl a jeho hlas byl najednou takový… chladný.

Najednou, ani jsem to nestihla postřehnout, seděl za mnou a prohmatával mi hlavu. Byl velice opatrný, jako bych byla z toho nejkřehčího skla.

Začal od vrchní části a postupoval pomalu dolů. Nevynechal jedinou část hlavy.

Já si spokojeně užívala jeho dotyky. Příjemně mě chladily na rozpálené kůži. Slastně jsem zavřela oči a prostě si to užívala.

„Bello, mohla by ses otočit, prosím?“ zeptal se zastřeným hlasem. Nešlo poznat, jakou má v té chvíli náladu.

Otočila jsem se a viděla jsem důlek na jeho krku. Netušila jsem, že sedí tak blízko.

Začal mi přejíždět rukama po obličeji. Nakonec se zastavil na mojí bradě.

Nadzdvihnul mi ji a já jsem mu chtě-nechtě pohlédla do jeho zeleno-stříbrných očí.

Jeho ruce se z ničeho nic přesunuly na můj pas a pevně ho objaly.

Edward se nebezpečně přibližoval a já tušila, k čemu asi dojde. Nemohla jsem ovšem najít v hlavě jedinou myšlenku, která by mě donutila ucuknout.

Těsně před mými rty se Edward zastavil, nadechl se a promluvil.

„Ach, Bello, kdybys jen věděla…“ řekl jen a chtěl překonat tu nesnesitelně krátkou vzdálenost našich rtů.

Už jsme se skoro políbili, jenže nějaký chytrák nahodil proud.

Nejdříve se probral Edward.

Vstal a s tichým promiň se vytratil.

Když se zavřely dveře, zavrtala jsem se pod deku a začala brečet.

Nebrečela jsem smutkem z odmítnutí, i když možná trochu jo, ale spíše ze vzteku.

Až potkám toho, kdo nahodil ty pojistky, tak mu utrhnu a spálím hlavu.

Zkazil mi romantickou chvilku, kdy jsem se málem políbila s Edwardem Cullenem, nejvíce sexy chlapem, jakého jsem kdy poznala! A on mi to zničil!

Těš se, kazisvěte!


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zdravotní sestra? Ne, bratr - 3. kapitola:

 1
10. AliceCullen2
08.07.2013 [14:05]

no na moj vkus sa až rychle zblížili a pravdu povediac nemám rada take poviedky ale inak to bolo dobre. Nechápem ako môže niekto písať tak precitene veď ja tiež pišem ale nejde mi to tak dobre ako vám všetkým čo tejto stranke poskitujete tie najlepšie poviedky a na ake si netrufnu ani spisovatelia prvého kalibru. A vy ste len nejkaé dievčata čo radi pišu a spojuju twilight vám patri až veľka ucta z veľkym U Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. martina946
22.03.2013 [16:11]

Jej krasa, taková romantika, a nějakej debil to zrovna v tu chvíli, zkazí. Emoticon Emoticon Emoticon No nic. Povídku jsem objevila až dnes a tak jsem se dala do čtení. Je skvěla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen menší dotaz. Budeš pokračovat? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já doufám že jo. Takže rychle další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. PCullen
12.02.2013 [11:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. bara
11.02.2013 [23:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Seb
11.02.2013 [20:54]

Pěkná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. monika
11.02.2013 [20:02]

pěkný super... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další díl... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jasmínka
11.02.2013 [19:59]

Moooooc hezký.....těším se na další :)

3. Jana
11.02.2013 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. tina
11.02.2013 [18:50]

Taky by mě zajímalo, kdo nahodil ty pojistky. Ale jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.02.2013 [17:22]

linatiSkvělé rychle rychle další a kdo prosimtě nahodil ty pojistky? Emoticon Asi bych ho taky zabila Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!