Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbouchnutá jeptiška - 3. kapitola

Jamie


Zbouchnutá jeptiška - 3. kapitolaBella něco zjistí a dospělí učiní rozhodnutí.

Edward padl vedle mě a já si už jen pamatuju, jak jsem usnula v jeho náruči...

 

Někdo ráno zaťukal na dveře, a to nás probudilo. Za dveřmi se ozvala moje matka a znovu zaťukala. Rychle jsem vyskočila z postele. Oblékla jsem si kalhotky, Edwardovo tričko a on mi ukázal, ať zalezu do velké skříně.

„Počkej chvilku, teto,“ zavolal na ni a soukal se do oblečení, to moje kopl pod postel a zavřel dveře od skříně, kde jsem se krčila.

„Dále,“ zavolal.

„Promiň, jestli tě budím, ale nevíš, kde je Bella? U sebe v pokoji není a nikde jinde jsem ji nenašla,“ strachovala se máma.

„To nevím. Včera jsme zase hráli hry a ona odešla docela pozdě. Třeba se sprchuje, nebo tak něco,“ odpověděl jí Edward.

Mamka něco broukla a zavřela za sebou dveře. Počkala jsem, až neuslyším kroky, a vylezla jsem.

„Uf,“ vydechli jsme na stejno.

„Za tohle by nás Reneé a Esmé zabily,“ konstatoval.

„Myslím, že něco horšího,“ zasmála jsem se.

„Je mi to líto,“ zašeptal.

„Co?“Ppřisedla jsem si k němu.

„Že jsem tě připravil o čest, o panenství a vůbec,“ zabroukal.

„Já jsem ráda, že jsi to udělal. Nikdy jsem nic lepšího nezažila,“ pohladila jsem ho po tváři.

 

Po pár týdech v Chorvatsku...

Edward

Konečně jsem byl u moře. Odmala to byl můj sen, jenže původ mé rodiny mi to neumožnil. Všechno jsem si užíval. Sluníčko, vodu a teplo. Dokonce jsem se i malinko opálil, ale nejvíc se mi líbila na tom všem Bella, se kterou po té noci tajně chodím. Naši rodiče by to nikdy neschválili.

Zrovna jsem ležel na pláži a četl si knížku, když se přede mě postavila Bella. Rozhlížela se po pláži a já měl naservírovaný pohled na její krásný zadeček v růžových plavkách. Měla dvojdílné růžové plavky. Reneé se to nejdřív nelíbilo, ale pak souhlasila. Když jsem je slyšel, jak se o tom baví, smál jsem se. Kdyby tak tušila, co jsme udělali, to by ji teprve kleplo.

Bella se rozeběhla naproti moři a já sledoval ten zadeček, jak se krásně vrtěl. Vždy, když jsem ji takhle viděl, jsem si vzpomněl na tu noc. Měli jsme obrovské štěstí, protože moje rodina byla na lovu. Bella krásně vplula do vody a usmívala se na mě. Zamával jsem ji a ona mi pokynula, ať jdu za ní.

Rozeběhl jsem se a skočil do vody. Nejdřív jsme na sebe cákali a potom si dávali závody. U moře bych jednou chtěl bydlet. Je to úžasné, ale nejšťastnější jsem s Bellou.

 

Reneé

Seděla jsem na lehátku a dělala, že si čtu knížku, ale ve skutečnosti jsem pozorovala Bellu a Edwarda. Moc jim to spolu slušelo a chvílemi mi přišlo, že je Edward do Belly zamilovaný. Tak láskyplně se na ni díval, ale měl smolíka, chlapeček. Bella se měla stát jeptiškou a svoje rozhodnutí s Charliem nezměníme.

Moje teta se jí stala a byla šťastná. Moje matka se jí taky měla stát, ale někdo ji znásilnil a opil. Potom přišla do školy, kam chodila a poničila nějaké sošky, takže ji tam nevzali. Pak jsem se narodila já a Esmé. Měly jsme se obě stát jeptiškami a maminka říkala, že aspoň jedna musí, protože to máme v rodině. Jenže později onemocněla, a tak jsem se o ni starala, taky jsem se zamilovala, a tak jsme se dohodly, že se jí stane aspoň Esmé, a to jsem jí záviděla.

Ale Esmé někdo znásilnil a ona čekala dítě. Matka a otec nesnášejí – stejně jako já – potraty, a tak si dítě musela nechat. Já jsem se později měla dítěte ujmout, ale měla nehodu a Carlisle ji proměnil a tak to padlo na moji dceru a já si přeji, aby se jí stala.

 

O měsíc později...

Bella

Měla jsem strach. Už druhý měsíc jsem nedostala menstruaci. První měsíc jsem si myslela, že je to nějaký odklad, nebo tak něco, ale teď... Myslím si, že jsem těhotná. S Edwardem jsme to přesně před dvěma měsíci udělali a neměli jsme ochranu a já prášky neberu, protože jsem myslela, že nebudou třeba. Ani jsem se nemohla svěřit mámě, protože jsme zbytek prázdnin byli u Cullenových a užívali si to.

„Bello,“ zašeptal Edward a vytrhl mě tím z přemýšlení.

„Ano?“ otočila jsem se.

„Nepůjdeme se projít?“ mrkl na mě.

„Ráda,“ usmála jsem se.

Šli jsme se projít do místního forkského parku, který byl dost daleko na to, aby nás jeho rodina slyšela.

„Co se děje?“ ptala jsem se.

„Esmé plánuje moji proměnu,“ řekl smutně.

„Cože? Ne, to nesmí. Nesmějí tě proměnit, nebo ty snad chceš?“ děsila jsem se.

„Samozřejmě, že nechci. Nejen kvůli tobě, ale taky kvůli tomu, že se mi život člověka líbí,“ podíval se mi do očí.

„Tak to řekni,“ pípla jsem.

„Já to řekl, ale Esmé říkala, že se mám rozhodnout, jestli chci proměnu teď, nebo v osmnácti, a když jsem jí řekl, že nikdy, tak mi řekla, že by se nikdy v životě nesmířila s mou smrtí, a ostatní s ní souhlasili,“ povzdechl si.

Objali jsme se. Já nechtěla, aby se stal upírem. Sice by byl hezčí – pokud to u něj ještě víc jde –, silnější a navždy mladý, ale už by to nebyl on. Máma říkala, že Esmé se taky změnila - a nejen vzhledově.

„Tak jim o nás řekneme. Třeba to pochopí. Třeba mě nedají zpět na tu školu a tebe nepromění,“ přemýšlela jsem nahlas.

„To si nemyslím. O to spíš by to po tobě chtěli a my bychom se odstěhovali a oni by mě kousli i třeba za spánku,“ nesouhlasil. Měl pravdu.

Ještě chvíli jsme se procházeli a potom se vrátili k nim domů. Jasper s Emmettem a mým otcem se koukali na nějaký zápas. Esmé s mamkou si povídaly a Rose s Alicí si lakovaly nehty. Vůně laku se mi nelíbila, ale nedělalo se mi z ní špatně, kromě dneška. Jen jsem nasála ten odér, už jsem byla u záchodu a vyzvracela jsem svačinu a oběd.

„Mami?“ zavolala jsem na mamku.

„Ano?“ zavolala zpět.

„Chtěla bych si s tebou o samotě promluvit,“ řekla jsem jí.

Všichni Cullenovi odešli a nechali nás samotné. Edward a táta šli ven.

„Co se děje?“ ptala se.

„Už dva měsíce jsem to neměla,“ oznámila jsem ji.

„Tak máš třeba dvouměsíční odklad, anebo se ti to jen opozdilo,“ uklidňovala mě.

„Ne, mami. Já myslím, že jsem těhotná,“ zvážněla jsem.

„Ale no tak. A kdo by byl jako otec? Protože si nemyslím, že do tebe jako do Marie vstoupil Duch svatý,“ uhodila na hřebíček.

Nemohla jsem jí říct: „To víš, mami. Já se před dvěma měsíci vyspala s Edwardem. Jinak se nic neděje.“ To prostě nešlo.

„Fajn,“ naštvala jsem se a nasedla do Emmettova auta.

Jela jsem do města a zastavila se až před nemocnicí. Rychle jsem vyběhla po několika schodech a zaťukala na dveře svého gynekologa. Dveře mi otevřela sestřička.

„Slečna Swanová, co si přejete?“ optala se mile.

„Nutně potřebuju prohlídku,“ nervózně jsem se usmála.

„Máte štěstí, pan doktor zrovna nikoho nemá. Pojďte dál,“ vyzvala mě.

„Pane doktore, slečna Swanová,“ uvedla mě a já jen nervózně pozdravila.

„Dobrý den, slečno. Co se děje?“ zeptal se mile a roztáhl úsměv od ucha k uchu.

„Myslím si, že jsem těhotná,“ oznámila jsem a on si mě zvláštně prohlédl.

On věděl o tom, že se mám stát jeptiškou, takže mu to bylo divné.

„Můžu vám udělat ultrazvuk.“ Přikývla jsem.

Ležela jsem na lehátku a on mi přejížděl hlavicí na břiše a přitom bedlivě sledoval monitor.

„Opravdu jste těhotná a ve druhém měsíci. Proč jste nepřišla dříve?“ ptal se.

„Já to nevěděla. Mohl byste mi, prosím, udělat potvrzení?“ zeptala jsem se.

„Jistě,“ usmál se.

Řekl sestře. Ta mu podala nějaký papír. On tam něco doplnil, podepsal a dal mi ho.

„Tak až se rozhodnete, zda si dítě necháte nebo ne, přijďte. Na shledanou,“ pozdravil a já odešla.

Já měla pravdu. Byla jsem těhotná a s Edwardem! Mísilo se ve mně spoustu pocitů. Byla jsem šťastná, protože jsem už odmala chtěla děťátko, ale taky jsem se bála, co na to ostatní řeknou. K autu jsem odcházela s rukou na bříšku a přemýšlela, co všechno se stane, až se to ostatní dozví, a co na to vůbec řekne Edward? Bude mít radost, anebo o dítě nebude stát? Já doufala, že si ho budu muset nechat. Esmé musela taky, tak proč ne já.

Ke Cullenovým jsem dojela za chvíli a začala jsem se hodně bát. Pomalu jsem došla do obývacího pokoje a postavila se k matce.

„Kde jsi byla?“ Neodpověděla jsem a jen jsem jí podala papír od doktora.

Asi pětkrát si ho v duchu přečetla a pak se na mě se zlobou v očích podívala. A jéje. Teď přijde rána, pomyslela jsem si a hned nato jsem dostala tak velkou facku, že jsem spadla na zem a ze stolečku, který stál vedle mě, shodila nějaké věci.

„Jak dlouho?!“ zařvala na mě matka a všichni nás pozorovali.

„Dva měsíce,“ pípla jsem a ani si neutírala slzy, které dopadali na podlahu.

„Dobrovolně?!“ křičela dál a já se snažila vyhrabat na nohy.

„Ano,“ pípla jsem.

Bum! Další facka a ještě silnější. Zase jsem se válela na zemi a nesnažila se ani postavit. Ostatní nechápali, o co jde, a měla jsem dojem, že Edward po mé matce asi brzo skočí a nafackuje jí za to, že mi ubližuje.

„S kým?“ zašeptala. Neodpověděla jsem a jen vzlykala.

Nedivila bych se, kdybych měla druhý den na tváři modřinu ve tvaru ruky.

„S kým?!“ zakřičela.

„S Edwardem,“ zašeptala jsem a střelila po něm pohledem. Došlo mu to.

„Co se děje?“ zeptala se velmi překvapená Esmé.

Máma neodpověděla a jen jí vztekle podala papír. Já jsem se přitulila blíž ke zdi. Já budu mít modřinu přes půl obličeje, ale měla jsem takový dojem, že Edward dostane od Esmé takovou, že mu hlava upadne.

Esmé papír naplácla na stůl a zlostně se na Edwarda podívala. Obě doufaly, že aspoň já budu jeptiškou, a teď čekám dítě. Čekali jsme, co bude.

„Udělal jsi to?“ zašeptala a zvedla ho za límec košile do vzduchu. On jen přikývl.

Kdyby to šlo, tak jde Esmé pára z uší. To jeho přikývnutí bylo, jako když před býkem zamáváte červeným šátkem. Hodila s ním na protější zeď, kde se objevily dvě prasklinky.

„Edwarde!“ vykřikla jsem a běžela k němu.

„Ty na něj nesahej!“ zakřičel otec a odstrčil mě na druhou stranu.

Ostatní si už papír přečetli. Mí rodiče vinili mě a Cullenovi Edwarda, to bylo poznat. Brečela jsem, co to šlo, a Edward se vzpamatovával.

„Emmette, Jaspere. Odveďte Edwarda a vy, holky, Bellu,“ řekl Carlisle.

Edwarda kluci odvedli bůhví kam a mě holky do Rosaliina pokoje. Posadily se na postel a já tam jen tak stála.

„Fakt?“ ptala se smutně Alice.

„Neumíš číst?“ odsekla jsem. Byla jsem pěkně naštvaná, ale stále jsem brečela.

 

Renée

Jak? To si snad ze mě střílí! Má dcera je těhotná a navíc s Edwardem. On se měl stát upírem a ona jeptiškou. Dva body, které se odpuzují, ale oni dva prostě musí být výjimky.

„Co budeme dělat?“ zeptal se Charlie.

„Nevím,“ odpověděl Carlisle.

„No, to dítě jí nemůžeme vzít. Rodiče by z nás nebyli nadšení,“ řekla jsem.

„To máš pravdu,“ přitakala Esmé.

„Co, až by se to dítě narodilo, my bychom si ho vzali a Bella se stala jeptiškou?“ navrhla Esmé.

„To ne. Musíš myslet i na Edwarda. Chcete z něj udělat upíra a myslíš, že dokáže žít dohromady s člověkem? A navíc já nevím, jak ty, ale nedokázala bych žít s dítětem, co by bylo moje a připomínalo by mi moji lásku. Ty snad jo?“ odpověděla jsem.

„Máš pravdu,“ souhlasila.

„A co ho dát k adopci?“ navrhl Charlie.

„Dobrý nápad,“ souhlasili jsme všichni jednohlasně.

„Zkuste něco Belle nebo Edwardovi říct!“ zamumlala Esmé, protože Rose a Alice nás zajisté slyší.

 


Chci vám moc poděkovat za to, že tento výtvor čtete. Komentářů není moc, ale stejně všechny potěšily. Takže dál komentujte a ještě jednou děkuji. Vaše KPT.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbouchnutá jeptiška - 3. kapitola:

 1 2   Další »
18. Dračice
11.01.2013 [20:09]

Mne se to moc líbi. Je tam síce dosť nepremzšlenźch věcí ale mne osobne to moc nevadí. Podľa mňa bz si mala pokračovať. Páči sa mi veľmi, len skús o deji trochu iac porozmýšľať inak je to perfektné. Emoticon Emoticon Emoticon

17. jay
10.01.2013 [18:57]

jayPěkné!:) Je to zajímavé téma a líbí se mi, jak se tam jednotlivé postavy chovají. Třeba Renné a Esme - takový lidi opravdu jsou, ale příjdou mi narušení :D Jen pokračuj! Opravdu hezké!:)

16. Lareth
06.01.2013 [0:49]

LarethHmmm... U téhle kapitoly končím. Omlouvám se, ale tvoje povídka je v některých ohledech dost... hloupá.

Jak píšeš, Edward a Bella jsou pokrevně spřízněni, takže by jejich dítě mohlo mít dost vážné dědičné onemocnění - nejspíše nějakou autosomálně recesivní chorobu od cystické fibrosy, přes fenylketonurii, mukopolysacharidosu, hluchotu, Tay-Sachsovu nemoc, mikrocefalii, SMA, až po dost vážný Meckel-Gruber syndrom. Pravděpodobnost je u příbuzných hodně vysoká. A to je také důvod, proč jsou sňatky v rámci rodiny zakázány - je to dokonce nelegální. Kvůli potomstvu. Hodně podobnými geny, které jsou podmíněny alelami (vlohy), se snižuje variabilita a vzniká vyšší mutagenita.
Poté se dá ještě mluvit o x dalších genetických chorobách - ať už autosomálně dominantních, chromosomových aberacích, genomových mutacích či gonosomově vázaných nemocech.

Ještě snad nesmyslnější mi přijde chování Esmé, která svého lidského syna hodila proti zdi, a přitom ho miluje natolik, že by ho klidně proti jeho vůli proměnila v upíra ve spánku - jen proto, že by bez něj nemohla žít? Navíc se na zdi dokonce objevily prasklinky - to by mohlo být vnitřní krvácení, otřes mozku či jeho krvácení, odtržená slezina, natržená játra... Takhle by Edward moc dlouho trvanlivý nezůstal.

Renée sice nejednala nějak úchvatně, ale u ní se to dá považovat za výsledek její silné až fanatické víry a zklamání, že Bella nebude jeptiška.

Další dost zajímavá věc je, že si Bella těhotenství neuvědomila dřív, když neměla měsíčky, a vlastně nakonec ani nebyla překvapená, protože věděla, že s Edwardem neměli kondom a ona nebere antikoncepci. U těhotenství je více příznaků, než jen vynechání menstruace. Je to například citlivost na pachy, zvracení, citlivá zvětšující se prsa či změna ve stravovacích návycích. Takže by to určitě věděla dřív.
Navíc její návštěva u doktora, který měl čirou náhodou volno - plus je ten gynekolog velice nedůsledný, jelikož jí ani neudělal prohlídku a nevzal krev.

A poslední co se mi nelíbí - jednání o nich bez nich. Když už tedy dítě počali, mělo by to být jejich rozhodnutí, ne aby se do toho montovali rodiče. Jenže mě to už tak úplně nepřekvapilo, vzhledem k jednání obou rodin o nucení dělat Edwarda i Bellu něco, co sami nechtějí a nikdy chtít nebudou.

Jinou povídku jsem od tebe nečetla, ale tahle je dějově úplně špatná. Některým se asi líbí, avšak pro mě je až moc nesmyslná a nepromyšlená. Doufám, že jsem tě moc neurazila, ale kritika je taky důležitá. Neříkám, že píši nějak dobře, ovšem načteno mám opravdu hodně.

15. MM
06.01.2013 [0:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Kajka
05.01.2013 [21:19]

Dost dobrý jen mi příde divný že Edward je Bellin bratranec a spí a milují se spolu.

13. martty555
05.01.2013 [19:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. terushka
05.01.2013 [19:33]

super :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2013 [19:10]

Irmicka1zajímavá povídka, doufám, že jim tohle neuděláš, to by bylo opravdu kruté... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Naťule
05.01.2013 [18:37]

Wow,to jsem nečekala!!Rychle další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Tina
05.01.2013 [17:39]

No snad to skonci dobre i kdyz se ted chovaj Esme s Renee dost hrozne. Jinak super, moc se mi to libi. Doufam ze bude brzo dalsi dil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!