Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbouchnutá 7. kapitola

sdfh


Zbouchnutá 7. kapitolaEmmette, to malé superhrdinou nebude!

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

7.   Kapitola

Už několik dní uteklo od máminy návštěvy a my netrpělivě vyčkávali Emmetta. Od té doby, co jsme si z něj dělali srandu, se neobjevil. Rose si začínala dělat starosti, ale nechtěla vypadat, že je nějaká hysterka, a tiše trpěla. Byla umíněná. Nechtěla se Emmetta doprošovat.

Pak konečně jedno dopoledne zastavilo Emmettovo auto před barákem. První, kdo se k němu přihnal, byla Rose. Ale místo pozdravu na něj začala křičet.

„To ses nemohl za celejch těch několik dní ozvat?“ zvyšovala hlas na něj. On se na ni jen otočil a provinile se na ni zadíval.

„Promiň. Nevěděl jsem, že tu na mě takhle čekáš,“ omluvil se a ve tváři měl výraz štěněte. Přesně bylo vidět, jak má Emmett Rose zmáklou. Ona si jen povzdychla a pak ho objala a začala ho vroucně líbat. Potom, co si Carlisle odkašlal, tak se od sebe odtrhli.

„Nechceš nám, Emmette, sdělit, co si vlastně dělal těch několik dní?“ vložil se do toho Carlisle.

„Sháněl věci pro superhrdiny,“ odpověděl hrdě. Všichni jsme na něj koukali, jako kdyby spadl z višně, a snažili se přijít na to proč.

„Proč?“ zeptala jsem se ho.  Emmett ke mně přistoupil a prohlížel si mě.

„Ty se nám ale hezky zakulacuješ,“ rejpnul si a já trochu zavrčela.

„Já to myslel v dobrém,“ ohradil se na mě. Dneska jsem měla vrčící náladu.

„Hm, ale jinak si mi neodpověděl na mou otázku,“ vybafla jsem na něj. Emmett se na mě trochu nervózně díval a já čekala, co z něj vypadne.

„Víš, sháněl jsem pro sebe a pro prcka věci pro superhrdiny,“ odpověděl nejistě.

„Věci pro superhrdiny?“ vyjekla jsem.

„Rád ti to vysvětlím,“ uklidňoval mě.

„To ráno, co jste mi vysvětlovali to s tím prckem, tak jsem koukal na film Kick Ass a uvědomil jsem si, že ten prcek mi bude moct dělat parťáka. Budu ho už odmalička cvičit, jak pomáhat lidem. Bude přeci téměř nezranitelné, pokud po tobě a Edwardovi všechno zdědí, tak bude téměř i neporazitelné, a proto si myslím, že ten prcek by mohl pomáhat lidem jako superhrdina,“ vysvětlil mi. Ve mně to pomalu začínalo vřít a cítila jsem, jak má schopnost nabírá síly. Jediné, co jsem stihla říct, bylo:

„Vypadněte.“ Tentokrát z nich nikdo neváhal a všichni vypadli, ale tentokrát přišla vlna, kterou nikdo z nás nečekal.

V mém nitru jsem cítila obrovský žár a pak se to všechno začalo rozšiřovat kolem mě. Cítila jsem všude kolem sebe velké horko, a tentokrát jsem to opravdu nedokázala ovládat. Tupě jsem stála na místě a pozorovala pohromu kolem sebe. Všude plál oheň a kolem mého těla se vinuly plameny. Naprosto jsem nechápala, proč mě nic nepálí, protože všechno kolem mě bylo fuč. Vypadalo to jako, kdyby kolem mě vybuchla atomová bomba.

Pohltila mě vlna strachu. Měla jsem strach o Cullenovi. Snad všichni stihli utéct včas. Vila, v které jsme bydleli, byla naprosto zničená. Koukala jsem na vilu a sedla si přitom na kámen stojící nedaleko od vily.

„Miláčku, jsi v pořádku?“ Edward se ke mně přihnal a začal mě objímat.

„Jsem. Viděl jsi to? Byla jsem jak bomba.“ Mluvila jsem dost konsternovaně.

„Miláčku, žádné hraní na superhrdiny nebude. Emmett to přehnal a teď už to ví, nikdo z nás už tě nebude rozrušovat, dokud se to malé nenarodí,“ uklidňoval.

„Pojď. Vezmeme věci, které přežily, a půjdeme na noc do hotelu. Zbytek rodiny se postará o to, abychom brzy našli nový domov. Ano?“ Stulila jsem se více do jeho náruče a malinko na souhlas přikývla. Byla jsem stále ještě v šoku. Mé tělo odmítlo nějak reagovat, a tak mě Edward vzal do náruče a odnesl pryč.

Vůbec jsem nechápala, jak se tohle vůbec mohlo stát. Silou ohně nikdo z naší rodiny nedisponoval. Měla to být nějaká přidělená schopnost našeho malého? Nikdo neví, co z prcka bude, a ani nemáme tušené o tom, co všechno se ještě přihodí, ale jedno jsem věděla. Musíme být velmi opatrní.

 

O několik dní později:

Celá rodina se starala o vilu, kterou se mi povedlo zničit. Poukazovali na to, že nemá cenu shánět něco nového, protože se cokoliv z toho, co se stalo, může kdykoliv opakovat.

Situace byla vážná. Nikdy jsem nevěděla, jak mi bude, a ani co se přihodí. Připadala jsem si jako loutka. Dítě ve mně vyvádělo různé kousky. Bylo jen štěstí, že jsem nikoho nezranila.

Nikdy jsem nevěděla, co podpálím, nebo co rovnou zabiji. Nejednou se mi stalo, že něco kolem mě začalo hořet a Cullenovi se radši snažili držet dál. Tedy až na Edwarda, který byl přesvědčený o tom, že mu neublížím, protože ten prcek ví, kdo to je.

Po několika dnech jsme se mohli vrátit do vily a v klidu mě rozmazlovat. Už pár dní byl klid a nic moc se nedělo. Jenže naše rodinná pohoda měla být narušena nečekanou a nevítanou návštěvou.

Alice s Jasperem se mazlili na gauči, když najednou Alice ztuhla. Jako vždy dostala vizi. Byla jsem naprosto v klidu, dokud jsem si nevšimla jejích vytřeštěných očí. Jakmile vize pominula, tak vyslovila to, co ji tak hrozně vyděsilo.

„Volturiovi tu budou do dvaceti minut.“

6. kapitola 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbouchnutá 7. kapitola:

 1
13.04.2012 [21:33]

monokl009já vím že je už pozdě se ptát ale kde je Kerb??.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak je to úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!