Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázrak jedinečné lásky - 1 - Nová škola a nový začátek

1177


Zázrak jedinečné lásky - 1 - Nová škola a nový začátekNový nápad... Navazuje na nový měsíc... jak se Edward smířil s tím, že je to už více než 100let od doby co opustil Bellu a koho se sourozenci potká v nové škole? První kapitolka trošku kratší, ale v další to vynahradím. Čtěte a dozvíte se víc. Příjemné čtení Chobotnička

1 - Nová škola a nový začátek

Edward

Šel jsem areálem vysokých škol, ani nevím kolik jich zde bylo. Chodit do školy jsem začal kvůli mé rodině, byli nadšení že konečně zase začnu žít. Pomalu jsem došel na jednu z mnoha laviček v areálu zvedl jsem oči, které detailně zkoumaly chodník k zamračenému nebi.

„Ach Bello, kdybys jen věděla jak mě to trhá na kousky,“ zašeptal jsem. Opustil jsem ji, tu která byla mojí druhou polovičkou. Jak rád bych vše vrátil nazpět a byl zase s ní. Mé mrtvé srdce puklé na miliony kousíčků by se z celilo a radostí by křičelo, ale copak to jde po 150 letech?

Z mých myšlenek mě vytrhla Alice. Její myšlenky byly celé zmatené, nic neviděla nebo jenom nějaké záblesky které nedávaly smysl. Přisedla si ke mně a přišel zase jeden záblesk.

Já a Bella, jak se držíme za ruce a zamilovaně se díváme na sebe.

„Alice co to má znamenat. To nemůže být pravda. Ona je mrtvá.“

„Já to sama nechápu. Zakázal jsi mi koukat do její budoucnosti, ale tohle přichází úplně samo a já se tomu nedokážu bránit. Strašně mě to bolí jí vidět a nevědět co to znamená."

Vypravěč

Zatím co ti dva seděli na lavičkách a přemýšleli, co to vše znamená,tak na druhém konci areálu šli tři lidé, ale nebyli to lidé spíše bohové nebo andělé tak by o nich mluvili obyčejní lidé, byli si neuvěřitelně podobní. První dívka s dokonalou postavou a středního vzrůstu s dlouhými kaštanovými vlasy do pasu, které se jí mírně vlnily a smaragdově zelenýma očima se zaobírala živou diskuzí se svojí sestrou.

Její sestra byla úplně stejná jenom vlasy měla bronzové, v prstýncích jí sahaly po pás a oči měla čokoládově hnědé.

Za oběma dívkami šel chlapec s bronzovými vlasy které měl v upravené v neposedném rozcuchu, ale jeho oči byly velikou záhadou pro každého a velice uchvacující, věděl od matky po kom to zdědil. Sice nikdo nechápal proč se tak stalo, a jemu to bylo jedno většinu času měl zrak stejně upřený do země, aby jeho oči nebyly vidět. On sám je miloval připomínalo mu to matku i otce. Po otci měl jedno oko smaragdově zelené a to druhé bylo čokoládově hnědé po matce, takové rodiče měli oči, když byli ještě lidé. Ano, velice dobře věděli o své rodině, která někde žije a že oni jsou to nejlepší z člověka a upíra.

Všichni tři se rozhodli pro tentokrát a po několikáté vystudovat medicínu, jako jejich dědeček, kterého nikdy neviděli, ale pevně doufali že se s ním někdy setkají .

Nejstarší z trojčat byl Carlisle Emmett Masen Cullen Swan, jeho matka se ho rozhodla pojmenovat po jejich dědovi, který byl jejím druhým otcem a strýci, který se choval jako přerostlé dítě.

Druhá byla dívka s hnědými vlasy Renesmé Alice Masen Cullen Swan, první jméno bylo spojení jmen jejích babiček a druhé měla po ztřeštěném skřítkovi, jak její matka ráda nazývala tetu Alici.

Poslední z trojčat byla dívka s bronzovými prstýnky Elizabeth Rosalie Masen Cullen Swan, jméno po biologické matce jejího otce a druhé po tetě Rosalii sice neměla její matku ráda, ale zato ona jí ano.

Edward

Šel jsem spolu se sourozenci na další přednášku, která začínala až za půl hodiny. Pomalu jsme se loudali prázdnými chodbami budovy, když se za námi ozvalo...

„Carlisle Emmette Masene Cullene Swane...

 



 Prosím o vaše názory

SHRNUTÍ >> 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázrak jedinečné lásky - 1 - Nová škola a nový začátek:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!