Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (5)

rosinapozvánka:)


Zázračný svit luny - Záře Slunce (5)V minulé kapitolce se Seth něco dozvěděl... V této se budeme probírat romantikou a možná i... Nechte se překvapit. Přeji příjemné čtení, vaše zuzu.

5. kapitola - Pravda bolí

Pohled Setha:

Ona byla tady. Stála u mě v mé náruči a líbali jsme se. V to jsem nedoufal ani ve svých nejkrásnějších snech. Moc mě překvapilo, že za mnou přišla sama od sebe. Nečekal jsem ji a ona tu přesto byla. Nemohl jsem odtrhnout oči od její tváře, od těch jemných linek rtů, od zářivých očí...

„Ahoj," zašeptal jsem nakonec po nějaké době, co jsme na sebe jen zírali. Nemohl jsem se jí nabažit, měl jsem ji v náruči a ani náhodou jsem nemínil ji pustit.

„Ahoj," odvětila mi a sklopila své oči k zemi.

„Sethe... Chtěla bych se ti omluvit. Já... Já..." zaváhala. „Byla jsem pitomá. Včera mě vyděsilo a natolik překvapilo, co cítím, že to na mě bylo moc. Pochop mě, prosím..."

Rukou jsem chytil její bradu a přinutil tak její oči, aby pohlédly do těch mých. Snažila se z mého pohledu vyvinout, ale nedokázala to.

„Já se na tebe nezlobím, Katherine. Naprosto tě chápu, také jsem tím zaskočen... Ale velice příjemně..." Po mé odpovědi si nervózně skousla ret a pak se radši ke mně přitulila, abych na ni asi už tak nekoukal.

„Pojď dovnitř," pozval jsem ji a než něco stačila jakkoliv zareagovat, vyhoupl jsem si ji do náruče a odnesl si ji dovnitř. Nohou jsem za sebou zavřel vchodové dveře a pak zamířil do obýváku, kde jsem se s ní posadil na pohovku. Seděla mi na klíně a nesnažila se mi nějak vykroutit.

„Tak co chceš dělat dneska?" optal jsem se.

„Co nabízíš?"

„Tak... Můžeme jet někam do kina, můžeme jet někam na večeři, na párty, či se jen tak projet po krajině..." navrhoval jsem různé varianty.

„Něco mi vyber," prohlásila sebevědomě a usmívala se jako sluníčko...

Nakonec jsme se dohodli na tom, že půjdeme spolu na oběd, pak do kina, projít se po městě a pak si trochu zapařit. Rychle nám to uteklo a já byl rád, že jsem konečně zpátky doma. Ale to jsem netušil, kdo a hlavně proč tam na mě někdo čeká...

*   *   *

Někdo jiný někde jinde:

„Cítíš to, Bello?" zašeptal Edward, větříc neznámou vůni. Byla podobná Ness, ale on věděl, že Ness je na líbánkách s Jacobem. Musí tu být někde poloupír!

„Edwarde." Položila mu ruku na rameno, ale pak vítr zafoukal jejich směrem a i ona ucítila tu nezaměnitelnou vůni. Čelo se jí svraštilo přemýšlením a pak se rozesmála.

„Co je tu k smíchu?" zavrčel Edward a otočil se k ní. Neohroženě stála naproti němu a jala se vysvětlovat.

„Vždyť Alice říkala, že se sem někdo přistěhuje... A zřejmě ten někdo je poloupír a jak jsem dokázala zjistit od Leah, Seth je poslední dva dny velice zaneprázdněný..." uculovala se stále. Edward se stále jen mračil, než mu to došlo. Pak se začal smát i on, ale rychle ho to přešlo.

„Musíme se o ní dozvědět co nejvíc. Neznáme ji a hlavně se zabydlela ve vlkodlačím doupěti. A pokud vraždí lidi..."

„Neboj se. Hele, mám nápad. Půjdeme k Sethovi a promluvíme si s nimi. Pokud ale ona bude něco zatajovat, řekneš to až doma, před Sethem ani muk, pokud je to otisk. Kdo ví, co by se stalo, kdybychom mu o ní řekli pravdu. Ona zatím nemusí vědět, že máme nějaké dary."

Nato ho políbila do vlasů a vyrazili směr La Push.

*   *   *

Pohled Setha:

Dorazili jsme ještě na chvíli k nám, protože jsme se ještě chtěli projít, a já jen hodil auto do garáže, jenže všechny ostatní plány se nám zkazily, protože na gauči v obýváku na nás čekali Edward a Bella. Protočil jsem oči a poznamenal ke Katherine: „Máme návštěvu." Přikývla, a tak jsme pomalu vlezli dovnitř jako vetřelci.

Byli jsme očekáváni. Bella se jemně usmívala, byla na ní vidět radost, že taky konečně někoho mám. Edward zase přivíral oči a zaměřoval se hlavně na Katherine, na mou Katherine.

„Co vy tady?" tázal jsem se překvapeně, i když jsem to mohl tušit.

„Jsme tu kvůli ní. Potřebujeme se na něco zeptat a pár věcí probrat," odvětil Edward naprosto klidným hlasem.

„Co po mně chcete?" vyjekla Katherine a silně mi stiskla ruku. V jejích očích se zračila nedůvěra.

„Nemusíš se nás bát. Víme, co jsi zač, tak bychom si o tom mohli rozumně promluvit." Edward na ni také s nedůvěrou hleděl a čekal na její reakci. Ta jen vykulila oči a chtěla se mi vytrhnout, ale já ji uchytil kolem pasu a posadil se s ní do křesla.

„Co jste zač?" vypálila. Trošku se chvěla, ale nevím, jestli nervozitou, anebo zlobou.

„To, čím je tvůj otec," odsekl Edward a nezajímal se, jak na to ona zareaguje.

„Jen jsme tě chtěli varovat, že teď bydlíš potenciálně na nepřátelském území. Někdo, kdo by tě viděl lovit lidi, by ti mohl ublížit. Být tebou, tak lovím jen zvířata, protože pak by Seth a ostatní nemuseli dobře nést, co by se poté bylo stalo," vybalil na ni Edward rovnou a nebral si servítky. Zaskočil ji více než s jejím otcem.

„Proč... Proč mi to říkáte?" ptala se roztřeseně. Oči valila překvapením.

„Protože... Protože nechci, abys, byť nevědomky, ublížila našim přátelům. Mám rád vše vyřízené takhle na rovinu. Rozumíme si?" Byť mluvil potichu, autorita z jeho hlasu byla cítit v celé místnosti. Kdybych nebyl vlkodlak a nevěděl bych, že Jacob je můj vůdce, sám bych se před ním přikrčil strachem.

Edward se na mě jemně usmál a tím mě utvrdil v tom, co jsem si myslel. Měl to v plánu ji trochu vyděsit, aby nikomu z nás neublížila. Jemně přikývl na souhlas.

„Jo, rozumíme," špitla potichoučku a schovala si tvář do trička na mé hrudi. V hlavě jsem Edwardovi poděkoval a pak už jen sledoval, jak se loučíme a odešli.

Já jsem tu mezitím měl vyděšenou poloupírku, která zřejmě nevěděla, co chce.

*   *   *

Někdo jiný někde jinde:

„Tak co ses dozvěděl?" ptala se Bella zvědavě, když byli konečně ve svém domečku.

„Nic moc, zatím. Pomyslela akorát na jméno Joham, to je nějaký nomád daleko, asi její otec, a dál nic moc. Neviděl jsem žádnou myšlenku na její život. Měla v sobě jen obrovský strach z něčeho, nevím, nedokážu to přesně vyjádřit. Asi má nějaký úkol, ale nesmí ho nikomu prozradit. A taky se třásla hrůzou nad tím, aby na to nikdo z nás nepřišel. A pak jí tam kolovala taková divná slova... Dítě Slunce a Dítě Měsíce... A že se té druhé musí zbavit... Nevím, koho tím myslela." Edward si povzdechl, že se nedozvěděl více. Chtěl o ní vědět vše, ale tušil, že zatím tohle musí stačit. Náhle ho zarazila šeptaná slova od Belly.

„Dítě Měsíce? Ale to je Renesmé..." S vytřeštěnýma očima na sebe hleděli a pochopili, kdo ta Katherine je. Alespoň částečně a s hrůzou si uvědomili, co se stane, až se Ness vrátí s Jakem domů.

 

 

4. kapitola <-> 6. kapitola

 


 

V minulé kapitolce jste mě moc nepotěšili. Jenom tři komentáře? To je i pro mě výsměch, ale jak chcete. Mám se snažit dál psát? Chcete pokračování? Mně přijde, že ne. Je mi k pláči z toho, jak si nikdo moc mé tvorby nevážíte. Otevřete, přečtete, a pak zase jdete dál. Ani za smajlíka vám nestojím. Já se tu snažím jak blb jen pro pár komentů. Víte, jaké to je, když se podívám na ostatní povídky, které mají aspoň 20 komentářů? A vy mi nedarujete ani desítku v kapitolovce... Nic na vás nezabírá. Holt si na další kapitolku asi chcete hodně dlouho počkat, ale je to vaše rozhodnutí. Mně nestojí za to se stále dřít pro nic. Vymýšlím tu kapitolky, které stejně nikoho nezajímají.

Chtěla bych poděkovat elizme a nepřihlášeným nim a Hejly. Tato kapča je jen pro vás a pokud další dlouho nebude, nestěžujte si mně, ale těm, co to nekomentují.

Je mi fakt k pláči, že ať se snažím, jak se snažím, stále to nenese to správné ovoce. Asi nemá smysl dál psát, nevím, co jinak si o tom myslet. Co myslíte vy?

Nebudu vás prosit o další komentáře. To vy si budete muset prosit o další kapitolu. Vaše rozzuřená, velice naštvaná a hlavně šíleně zklamaná zuzinecckaa.

P.S.: Omlouvám se těm, co mi celkem komenty píšou, ale člověk je zvyklý na „standard", který najednou nedostane... Pro mě je o jeden dva komenty méně opravdu srážka dolů, protože těch komentářů je tak málo... No, díky za pochopení.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (5):

 1
7. Jana S
29.12.2014 [8:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.09.2011 [9:03]

Kalibanmoc pěkné Emoticon

5. Bára
19.09.2011 [11:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 18.09.2011 [14:18]

Je mi ľúto, že ti túto kapitolu ostatní nekomentujú. Aj u mojich poviedok je to podobne a mne sa tiež už kvôli tomu nechce moc písať ďalej. Som zvedavá, ako si to vymyslela ďalej, tak ja si počkám na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [19:59]

BubulienkaAch jaj, nechápem, ako som mohla na minulú kapitolu zabudnúť. Prepáč mi to, ale nevšimla som si ju. Emoticon Snáď mi to odpustíš.
Kapitola bola znova úžasná, ale to k tebe proste patrí. Píšeš bombovo a máš skvelý dej. Nesmierne sa teším na ďalšiu kapitolu a krásne sa to rozbieha. Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
17.09.2011 [19:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [18:58]

NeyimissČlánek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
* chybějící písmena;
* chybějící uvozovky;
* čárky;
* špatnou volbu slov (větraje => větříc, když už);
* shodu podmětu s přísudkem;
* špatně dělená slova;
* hold/holt;
* správné psaní uvozovek => počáteční dole, koncové nahoře;
* slovosled;
* je standard, ne standart;
* Post Scriptum se správně píše takto => "P.S.:".

Nezapomínej také na to, že každá věta musí končit interpunkčním znaménkem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!