Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (16)

Renesme1


Zázračný svit luny - Záře Slunce (16)V minulé kapitolce se nám ti dva zase shledali a prožili si úžasný den s Alicí... V této kapitolce budeme s nimi prožívat jejich štěstí, výjimečně je kapitolka jednoduchá a prodchnutá romantikou... Příjemné počtení přeje zuzu.

P.S.: Omezení 15+ kvůli mírně erotickým scénám. Děkuji za pochopení.

16. kapitola - Prostě štěstí

Ráno jsem se probudil v měkké posteli v naší ložnici. Netušil jsem, jak jsem se sem dostal, ale neřešil jsem to. Ohlédl jsem se na druhou polovinu a trochu se polekal, než mi k uším dolehl šum vody vycházející z koupelny.

Pousmál jsem se a vydal se za ní. Potichu jsem otevřel dveře, aby si mě nevšimla, pomalu se svlékl a pak vklouzl za ní.

„Co to..." Její protesty jsem umlčel polibkem. Chytil jsem si její zadeček do svých dlaní a přitiskl více ke svému vzrušenému mužství, až mi zasténala do úst.

Mé mužské ego se tím prudce navýšilo. Jemnými krouživými pohyby jsem jí jemně masíroval záda, pak jsem se pomaloučku, polehoučku dopracovával k její úžasným pahorkům. Jedno prso jsem pozdvihl a přisál se na bradavku. Její slastný vzdych, který jí ze rtů utekl, mi prozradil, že to dělám dobře.

Pod mými rty se bradavka vztyčila. Přešel jsem k druhému dvorci, abych proces opakoval. Několikrát zalapala po dechu, ale vůbec mi nebránila. Jak dlouho jsem snil o tom, že jí udělám dobře...

Poklekl jsem před ni a slíbával z ní kapičky vody, které jí voda zanechávala na kůži, a mířil k tomu místečku její slasti. Už jsem se chvěl touhou okusit její chuť tam dole, mezi jejíma nohama.

Už jsem se dopracovával k jejímu hrášku a poté ho jazykem jemně přejel. Šokovaně vydechla a na hlavu mi položila své drobné dlaně.

S chutí jsem se přisál na její poštěváček a začal sát. Její svatyně vypouštěla šťávy a ona celá se chvěla touhou. Rukama jsem bloudil po jejím těle, přičemž jsem se ústy stále věnoval jejímu trojúhelníčku. Nohy se jí po chvíli začaly podlamovat, tak jsem ji usadil na zem a znova se obličejem usídlil mezi jejíma nohama.

Prsty jedné ruky jsem zasunul do ní a začal s nimi pohybovat. Tak jsem zároveň cítil, co se jí líbí, na co reaguje, abych ji co nejlépe dovedl k jejímu vrcholu.

Podle jejích vzdechů jsem poznal, že už se blíží ke svému vrcholu, tak jsem své činnosti zrychlil.

Náhle se její pochva sevřela a její pánev mi šla vstříc mým ústům. Zároveň dlouze zasténala a rukama se snažila, abych byl blíž, i když to již nešlo.

Poslední křeče orgasmu doznívaly a ona se na mě podívala. V jejích očích se ještě zračilo vzrušení z prožitého orgasmu a já byl spokojený, že jsem ji dovedl až k vrcholu.

„Teď já," zamumlala a povalila mě pod sebe. Vášnivě mě začala líbat a pomalu, týravě mi slíbávala hrudník, občas trošku kousla. Pak se přesouvala na břicho, kolem pupíku mi udělala několik krouživých stop, než se zase sesula ještě níž.

Můj malý kamarád stál už jak svíce, a když se ho dotkla svými ústy... Málem jsem vyletěl slastí. Opatrně mi ho začala kouřit, a jak narůstal můj chtíč, byla čím dál více důraznější.

Tu ho sála, tu ho jen oblizovala a já měl dojem, že mě snad dovede spíš k šílenosti než k vytouženému vyvrcholení. Svými vzdechy jsem ji zřejmě jen poháněl, protože když už jsem měl namále, tak dávala větší důraz na to, abych jí do úst pronikal co nejhlouběji. To bylo báječné!

A pak jsem vylétl do nebes. Jen vzdáleně jsem zaslechl svůj výkřik uvolnění, jak semeno ze mě proudilo do její šikovné pusinky. Teď mi ho honila jak šílená a já jen čekal, kdy se z tohoto dokonalého snu probudím.

Pomalu jsem se vracel na zem. Očima jsem vyhledal její pohled. Ona se na mě jen usmívala, naposled olízla můj žalud, než jej konečně upustila.

„To... To bylo dokonalé," zachraptěl jsem bez dechu. Očima jsem hypnotizoval každou reakci v jejím obličeji.

„Miláčku, já si to také užila. To bylo... Nepopsatelně nádherné. Takové jsem to ještě nikdy nezažila," přiznala se mi a pak se zase rozkošně usmála. Po chvíli se její roztomilý úsměv přeměnil v ďábelský a znova se vrhla na můj penis. Myslel jsem, že již nebude moci, ale jak se frajer rychle zvedl, když ho šikovnými metodami pěkně zpracovávala.

„To bude ještě dlouhé,“ pomyslel jsem si, když jsem ji viděl takto aktivní.

*   *   *

Asi po hodině jsme konečně z té koupelny vylezli. No já byl rudý skoro až na prdeli, protože naše radovánky byly určitě slyšet na celý dům, ve kterém mají všichni dokonalý zvuk. To bude trapas!

Oblékli jsme se, přičemž jsem musel krotit chtíč obou, protože by se na mě ta ďábelská potvora zase byla vrhla, kdybych ji nezkrotil.

Vůbec jsem netušil, že by měla takový apetit. Neříkám, že jsem s nikým nikdy nespal, ale tohle jsem si nedokázal představit ani v těch nejdivočejších snech a ona mi to takhle hezky předloží.

Konečně oblečení a upravení jsme scházeli po schodech dolů. Nejdřív jsem zamířil do kuchyně, chtěl jsem totiž oddálit posměch, který určitě bude, až nás všichni uvidí.

Na stole jsme měli již připravené vafle pomazané nutellou a kafe. No jo, Esmé asi věděla, že mě teď nic jiného nevzpruží, a že jedině káva mi teď bodne.

Sedli jsme si vedle sebe a blbli jsme tak, že když jsme dojedli, tak jsme se zase mohli jít pomalu znova vykoupat, protože nutellu jsme měli opravdu všude.

Už se zase začala svůdně usmívat a můj úd se (znova!!!) vzchopil. Opravdu jsem netušil, kolik jsem schopen vydržet. Rozhodl jsem se tedy jen pro dřez v kuchyni, i když se sexy přítelkyní za zády to šlo dost těžko se soustředit.

Hladila mě po zádech, po pozadí, občas pohladila i mého malého Setha, až jsem ji zas musel krotit. Kalhoty kolem pánve mi začaly být opravdu těsné a já nepotřeboval, aby to šlo vidět na míle daleko.

Naštěstí jsme se jakž takž upravili, že čokoláda už nebyla skoro vůbec vidět, a vešli do obýváku. Tam na nás čekal Emmett s rozesmátým obličejem.

„Vy jste museli být slyšet snad až do rezervace, jak jste si užívali!" chechtal se nahlas. Rose jen pohodila hřívou a sjela ho takovým pohledem, že nakonec tedy zmlkl a zkroušeně se posadil vedle ní.

„Já... Já...," snažil jsem se dostat přes stažené hrdlo, ale Edward mě přerušil.

„Nemáte se zač omlouvat a za co stydět, vždyť je to normální věc. Kdybyste do toho nešli dnes, tak myslím, že Alice by si našla způsob, jak vás dva dát tímhle způsobem dohromady," křenil se. Alice na něj vrhla vražedný pohled, ale pak se na nás spokojeně usmála.

No, nakonec jsme se tedy posadili k nim a započal rozhovor o všem a o ničem. Na naše hrátky v koupelně se tím pádem velice rychle zapomnělo a už nikdo ani slůvkem nic nezmínil. Byl jsem za to rád a věřím, že Kate také.

 

15. kapitola <-> 17. kapitola

 


Ahojte lidičky, tak vám tu přináším další kapitolku. Doufám, že vám tato ulehčená kapitolka nevadí, v příští se totiž zase začnou dít věci... No, děkuji zase za komentářky k minulé kapitolce a těším se na další, co najdu pod touto. Vaše zuzinecckaa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (16):

 1
4. Jana S
29.12.2014 [16:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.11.2011 [16:21]

Emmett je Emmett.. Emoticon No myslím že Upíři jsou na to zvyklí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.11.2011 [15:14]

KalibanTak to se ti povedlo Emoticon . Jo jo, Emmett aby si nerýpnul Emoticon

1. Lili
15.11.2011 [17:20]

Moc pěkné. U Cullenu doma jsou takové zvuky asi běžné Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!