Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Závoj súmraku - 7. kapitola

3.Handaa-LaPushBeach


Závoj súmraku - 7. kapitola „Chcete mi tým povedať, že máte strach, že vás zabijem rovnako, ako Tanyu? Chápem to správne?“ Vyvalila na mňa oči. Zámerne som vetu sformuloval takto. Všetko má svoj dôvod.

Edward:

Ženy! Kto ich pochopí? Ich úsmevy odporujú ich pohľadom, ich slová sľubujú i vábia. Niekedy v sekunde vystihnú a uhádnu našu najtajnejšiu myšlienku. Krása ženy nespočíva v šatách, ktoré nosí, v postave, ktorú má a ani v spôsobe, akým si češe vlasy. Krása ženy musí byť v jej očiach, pretože tie sú bránou k jej srdcu, miestu, kde sídli láska. Ja som tie krásne oči už našiel. Našiel hnedé studničky, ktoré ma pohltili celého.

Už to vie, vie všetko. No netuší, čím som, kým som a čo je mojou podstatou. Stále nevie, že som nesmrteľné monštrum uzamknuté v tomto ľudskom a na výzor dokonalom tele. Počula len to, čo si niekto myslí a to, aké závery si o tom niekto urobil.

Tanya mala povahu koketnej ženy. Nielen preto, že pracovala v nevestinci. Ona pochopila, že koketnosť je základ ženskej povahy. Každá žena ho neuplatňuje. Niektoré sú na to hlúpe a iné veľmi múdre. Tanya bola ako hviezda. Večer sa objavila a ráno zase zmizla. Však nik netuší, že Tanya pre mňa znamenala viac, ako si niekto dokáže predstaviť. Nebola to len obyčajná nemravnica, bola to dobrá žena, ktorú nik nedokázal skutočne oceniť. Je pravdou a netajím sa tým, že som ju aj ja mal z počiatku len na jedno. No potom sa z nás stali aj priatelia, ktorí si hovorili všetko. Teda skoro všetko.

Ja som sa jej neplietol do jej klientov a ona nevedela o mojom upírstve. Bolo to tak, ako má byť. Vždy sa cítila málo krásna, malo docenená a ja som jej dal to, po čom skutočne túžila. Dal som jej obdiv a ocenil som jej nielen vonkajšiu krásu, ale najmä tú vnútornú. Dal som jej aké také vzdelanie a ona? Čo mala robiť ona? Nič, stačilo, aby sa so mnou milovala. Jediné som od nej chcel, aby svojich klientov obmedzila na dvoch denne a peňažnú stratu som jej chcel vynahradiť. Aj som to patrične robil.

Drahé šaty, šperky, večere u mňa na hrade. Ako sa mi tá nevďačnica odvďačila? Roztiahla nohy môjmu najlepšiemu priateľovi. Dovolil som jej tu ostať. Žiadala ma o to, pretože nechcela byť týždeň s cudzími chlapmi. Príliš rýchlo si zvykla na prepych, ktorý som jej ponúkol. Je to aj moja vina. Nemal som si ju tak púšťať k telu, ale odjakživa som bol dobrák od kosti. A čo som dostal za to? Na oplátku mi tá pobehlica a nevďačnica zneuctila môj hrad. Vyspala sa s mojím najlepším priateľom. V mojej posteli. Bez ostychu s ním vliezla do postele a vzdychala jeho meno a pritom v mysli bola so mnou. To sa nedalo vydržať.

***

„Emmett, Emmett, áno...“ Rozrazil som dvere na svojej komnate a naskytol sa mi pohľad na nahý zadok Emmetta Swana. Môjho bývalého najlepšieho priateľa. Moja spoločníčka vzdychala a kričala jeho meno. Svoje štíhle nohy mala obmotané okolo jeho drieku a svoje dlhé nechty mu zarývala do chrbta. Ten pohľad bol priam nechutný a jediné, čo som mal v hlave, bolo slovo: Pomsta.

„Zlez z nej, ty prašivý pes,“ zavrčal som a celou silou som Emmetta odhodil z nej. Bolo mi jedno v tej chvíli, či použijem svoju silu, ale nemohol som a ani som nechcel sa kontrolovať. Tanyin vystrašený pohľad a jeho samoľúby úškrn hovorili za všetko. On konečne dostal to, po čom tak dlho túžil a ona? Len ukojila svoju túžbu. Nič viac.

„Edí, ty si sa nám vrátil nejako skoro. Vitaj u nás. Nechceš sa pridať?“ Bol opitý, alkohol bolo z neho cítiť na míle ďaleko, ale to ho neospravedlňovalo.

„Vypadni z môjho hradu. Hneď!“ zreval som a cítil som, ako mi hruď vibruje a oči naberajú odtieň čiernej. On sa však iba zasmial. Ruky som zaťal v päsť a chytil som ho pod krkom. Vyzdvihol som ho vyše svojej hlavy a veľmi som uvažoval, či jeho bezvýznamný život neukončím hneď na tomto mieste.

„Nevyvádzaj, je to len obyčajná nicka, ktorá nestojí za nič. Nechaj si ju, je tvoja.“ Moja? Ja mám zbierať odpad po Swanovi? Ja som jej dal viac, akoby jej mohol dať on. Mal jedno šťastie, že naše priateľstvo trvalo dlhšie ako som poznal tú mrchu. Pustil som ho až keď som mu otvoril dvere a vystrčil som ho von. Vyhodil som za ním ešte jeho veci. Tanya sa klepala na posteli ako ratlík a oči sa jej plnili slzami.

„Toto si chcela? Toto je tvoja vďaka za všetko, čo som kedy pre teba urobil? To mám zato, že som sa zľutoval nad tebou a nechal ťa tu? Si obyčajná pobehlica a zmija, ktorú som si vpustil do svojho hradu. Teraz mi za to zaplatíš.“ Hodil som po nej moju drahú vázu, ktorá sa tesne vedľa jej hlavy rozbila.

Tanya kričala od strachu a chcela ujsť. Chytil som ju za ruku a otočil som si ju tvárou k sebe. Prestal som sa jednoducho ovládať. Chcel som, aby zaplatila za to, že zneužila mojej dobroty. Schmatol som ju za jej dlhú hrivu a hlavu naklonil pravo. Posledný pohľad do jej vystrašených očí a posledný výkrik. Bola to rajská hudba pre moje uši. Zahryzol som sa a prvýkrát okúsil ľudskú krv. Krv „nevinného“ človeka. Začal som sa smiať nad spojením nevinného a Tanye.

***

Potrebujem ísť na lov. Potrebujem na pár hodín odísť a zabudnúť na všetko. Na Tanyu, na Emmetta a aj na dokonalú Isabellu. Je priam neuveriteľné, aký ošiaľ v mojej mysli dokáže vyvolať niekto, ako je ona. Malé mača s ostrými pazúrikmi. Miestami mi pripadá ako malé dievčatko, ktoré chcete chrániť, hýčkať a rozmaznávať. Inokedy by ste ju prehli cez koleno a naložili jej päť a dvadsať na zadok. Jej povaha ma fascinuje, je naozaj výnimočná.

Isabellu si dovolím prirovnať k dielu architekta. Je projektom dokonalosti a to do najmenšieho detailu. Jej dokonalé črty tváre, telo sťa umelecké dielo najslávnejšieho maliara. Je krásna, vie byť jemná a je najmä krehká. Presne ako motýľ. Prvý večer bola nespútaná a drzá. Po spoločne strávenej noci sa však zmenila. Bola krotká, dokonca milšia a naozaj si dovolím tvrdiť, že som mal z nej pocit, že ku mne niečo prechováva. Možno nejakú náklonnosť. Prečo jej nevidím do hlavy? Každému dokážem prečítať všetky myšlienky. Dokonca aj tie, ktoré by som nechcel. No u nej nič, ani ťuk. A práve do jej hlavy by som chcel vidieť. Najmä teraz. Spýta sa ma na môj príbeh? Odsúdi ma zaň, aj keď nepozná všetky fakty? Ujde? Alebo ostane?

Keď som sa vrátil z lovu, počul som, ako tichučko našľapuje a cupitá dole schodmi. Raz skoro zle zabočila a to mi prišlo smiešne. Je pravda, že je to tu samá chodba a samé dvere, ale stačí zísť dole a vyjsť von. Sledoval som ju až do záhrady. Ostal som stáť tak, aby sa ma ani jediný malý a neposlušný lúč slnka nedotkol a aby ma ona nevidela.

Bola nádherná. Vlasy mala neposlušne rozpustené a viali jej do všetkých možných strán. Jej bosé nohy behali medzi žltými a červenými ružami. Šantila sa ako malé dievčatko. Vždy pri pohľade do jej tváre zbadám novú črtu jej krásy. Vnikám do najhlbších sfér jej duše a dúfam, že sa mi raz stane knihou. Jej riadky by som hltal plnými dúškami. Jej verše by som sa učil naspamäť a jej melódie si pospevoval, vediac, že sa mi ju raz podarí prečítať celú. Cítil som, že vo mne niečo rastie. Silnelo to každou minútou, ktorú som strávil v jej spoločnosti. Akoby ma k nej ťahala neviditeľná ruka. Je to pocit, ktorý som doteraz nepoznal, ale veľmi rýchlo som si na neho zvykal. Keby som sa pokúsil definovať ten pocit slovami, tak mi stále bude unikať hlavný význam, až by sa stratil v hmle utkanej zo zmätku.

„Vaša milosť, prišiel list pre lady Isabellu,“ oznámila mi Rosalie. Kto jej môže písať? Určite to bude niekto z domu. Matka alebo ten nepodarený Emmett Swan.

„Zavolajte ju. Odovzdám jej list osobne,“ povedal som a Rose okamžite išla po ňu. Bolo mi ľúto, že ju musím vyrušiť z jej bláznenia, ale nikdy človek nevie, či to nie je niečo dôležité. Čo ak sa niečo stalo? Keby som jej ho nedal hneď, mal by som výčitky. Pricupkala bosými nohami a hneď ako sa mi pozrela do tváre, úsmev jej z mizol. Dokonca uhla pohľadom.

„Volali ste ma?“ spýtala sa a v očiach sa jej začal zračiť strach. Určite sa bála kvôli tomu, čo o mne počula, ale nemusela sa báť. Počarovala mi a stala sa mojím vesmírom. Nedokázal by som jej ublížiť.

„Nebojte sa. Vidím, že ste boli v záhrade. Dúfam, že sa cítite lepšie,“ povedal som pokojným hlasom. Chcel som, aby videla, že nie som taký ako ma vykresľujú. 

„Oveľa lepšie. Vďaka vám, samozrejme. Ďakujem za opýtanie, vaša milosť. Prekvapilo ma, že tak pustý hrad má tak malebnú záhradu.“ Bol som potešený jej chválou na záhradu. No v jej hlase bolo počuť, že sa bojí. Hlas bol trasľavý a srdce jej tĺklo ako krídla kolibríka. Mrzelo ma to. Nechcel som nikdy, aby sa ma bála. Cítil som niečo tu. Tu, kde niekedy bil ten dutý svalový orgán, ktorý pumpoval krv.

„To však určite nie je ten dôvod, prečo ste ma dali zavolať. Stalo sa niečo?“ spýtala sa a ja som vzal zo stola obálku a podal som jej ju. Najprv hľadela na moju ruku a nakoniec si ten list vzala.

„Dôvod, prečo som vás dal zavolať, je ten, že došiel list. List je pre vás.“ Spozornela a až teraz si prečítala, že obálka je venovaná jej.

„Ďakujem,“ povedala a otočila sa na odchod. Pri dverách však zastala a premýšľala. Teraz, v tejto chvíli, som ani nemusel vidieť do jej hlavy, aby som prišiel na to, čo je za tým. Chcela sa niečo opýtať a ja som vedel presne na čo. Chcel som, aby sa ma to opýtala? Budem schopný jej vôbec odpovedať? A čo jej mám povedať?

„Môžem vás ešte ukrátiť o čas?“ spýtala sa trasúcim hlasom. Aj keď to nebolo potrebné, tak som sa zhlboka nadýchol a prikývol.

„Viem, že ma do toho nič nie je. Viem, že je to vaša súkromná vec a tiež beriem na vedomie to, že sa nepoznáme. Preto vás vopred žiadam o odpustenie, ale zároveň verím, že ma pochopíte...“ Na okamih utíchla a pozrela sa smerom k oknu. Celý čas uhýbala pohľadom.

„Pokojne sa pýtajte,“ povzbudzoval som ju, aby nemala strach. Určite sa hnevať nemôžem. Má na to právo už len z hľadiska, že tu trávi svoj pobyt a ja nechcem, aby sa bála, žeby som jej ublížil.

„Počula som príbeh,“ pípla tichučko. A je to tu. „Príbeh, v ktorom hlavnými aktérmi ste vy, môj brat a slečna Tanya.“ Po celý čas šepkala. Asi preto, aby ju nikto nepočul alebo, nebodaj, aby vedeli, že má odvahu sa na to pýtať.

„A čo ste počuli? Čo si o tom myslíte, mylady?“ spýtal som sa a nespúšťal som svoj pohľad z jej tváre. Konečne nabrala odvahu a pozrela sa mi do očí.

„Bijú sa vo mne pocity. Jeden pocit z vás má strach...“ Sklopila oči a ja keby som mohol, tak padnem k nohám a žiadam ju, aby strach nemala. „No druhý pocit hovorí, že na tom niečo nesedí. To je dôvod, prečo je moja zvedavosť väčšia ako strach o môj vlastný život.“ Ona sa naozaj bojí o svoj život? Skutočne si myslí, žeby som jej ublížil?

„Chcete mi tým povedať, že máte strach, že vás zabijem rovnako, ako Tanyu? Chápem to správne?“ Vyvalila na mňa oči. Zámerne som vetu sformuloval takto. Všetko má svoj dôvod.

„Práve ste sa priznali k vražde. Ste si toho vedomý?“ Pokúsila sa to povedať dostatočne ticho, ale skoro to už vykríkla.

„Nie, nepriznal som sa k ničomu. Ja som položil otázku. A to je rozdiel. Neodpovedali ste mi na otázku. Z toho máte strach?“ naliehal som na ňu. Pristúpila ku mne a pozrela mi do očí.

„Nie! Nemám strach. Neublížili by ste mi,“ povedala už pevným hlasom. Dokonca aj jej srdce nasvedčovalo pravdivosti a to ma prekvapilo. Na mojej tvári určite videla, že som prekvapený.

„Prečo mi veríte? Veď som označený za vraha. Nepoznáte ma. Ako si môžete byť takáto istá?“ Chytila ma za ruku, čím ma opäť prekvapila. Stále budem tvrdiť, že je nevyspytateľná. Iný človek by už dávno utekal s krikom, ale ona nie.

„Keby ste bol vrah, hneď v prvý večer, keď som sem prišla, by ste ma vyhodili. Chcela som predsa od vás, aby ste dali čas človeku, ktorý vás sklamal. Mohli ste so mnou vyraziť dvere. Bola som k vám drzá a mohli ste ma pokojne zabiť. Vy nie. Ponúkli ste mi dohodu. Dali ste mi šancu na splatenie dlhu. Bola som chorá a vy ste sa o mňa starali. Nemôžete byť zlý človek a tobôž nie vrah. Možno si myslíte, že som čistý blázon, ale niečo mi hovorí, aby som vám verila. Počúvnem hlas môjho srdca a budem vám veriť.“

Ona mi verí? Mne? Veď som vrah a monštrum. Prečo sa ma neopýta tú zásadnú otázku, či som ju zabil? Chce mi slepo veriť? Ju museli samotné nebesá obdarovať nie len krásou tela, ale i krásou duše.

„Chcete mi tým povedať, že vás vôbec nezaujíma skutočnosť, či som alebo nie som vrah?“

„Nie, nie je mi to jedno. Nespýtam sa, či ste vrah. Spýtam sa, či ste ju milovali. Pretože vás to ranilo a neverím, že vám bola ľahostajná.“ Zaujíma ju toto? Na to sa ma chcela opýtať?

„Nerozumiem, prečo práve toto trápi vašu hlavičku, ale dobre. Odpoviem vám. Nie, nemiloval som Tanyu, ale dal som jej všetko to, čo by jej iný na mojom mieste nedal. Po čase som ju nebral len ako moju vernú spoločníčku, ale ako známu, ktorej som chcel dopriať aspoň v mojej spoločnosti lepší život. Aspoň navonok. Láska v tom nebola. To mi môžete veriť.“ Mal som pocit, že táto odpoveď ju potešila?



Uznávam, že sa v tejto kapitole veľa neudialo, ale chcela som Vám poskytnúť aj pohľad Edwarda. Myslím si, že je dobré vedieť, čo skutočne cítil k Tanyi a hlavne to, ako sa cítil, keď ju našiel so svojím najlepším priateľom. 

Chcela by som kapitolu opäť venovať GCullen a povedať jej, že som veľmi rada, že číta túto poviedku. Je to pre mňa pocta, vidieť od teba komentár. A opäť ťa možno trošku poteším, keď ti poviem, že poviedka bude mať určite o ďalšiu kapitolu viac. Čo ty so mnou robíš. :D 

A teraz niečo pre Ivku. :) Chceš Emmetta? Dobre, budeš ho mať. :) Síce mi to tu trošku nabúra, ale aj tak mi záver víde taký, aký som chcela. Doprajem ti ho. :) Len si musíš počkať, kým príde na rad. :D 

Ďakujem za komentíky k predchádzajúcej kapitole a vopred ďakujem aj za tie, ktoré tu opäť zanecháte. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Závoj súmraku - 7. kapitola :

 1
9. PCullen
05.02.2013 [17:04]

Úžasná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.10.2012 [16:54]

RobertKristenpreboha, ved toto je kapitola napisana na urovni velkeho spisovatela! Emoticon boze, bolo to take krasne, hlboke a... och, mne uplne dochadzju slova! Emoticon vies tak nadherne pisat! Emoticon neviem, ze ci je to tym, ze si si latku nasadila vysoko, alebo ci je to len tebou Emoticon no je mi to jedno Emoticon je to nadherne Emoticon asi ta moje komentare ndia, pretoze stale ti napisem len to iste, no myslim to vazne a tvoja tvorba je jednoducho dokonala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.10.2012 [8:26]

GCullenSom prekvapená hĺbkou tejto kapitoly.
Mýliš sa, keď tvrdíš, že sa v tejto kapitole nič neudialo. Dokonca sa toho udialo až príliš. Pochopili sme Edwardove pocity k tej nevernici. Premýšľam o tom, či ju naozaj zabil, ale v podstate mi to je jedno. Nechovám k nej náklonnosť a za takéto niečo, by som Edwarda ani náhodou neodsudzovala. Možno ho i chápem. Mal Tanyu rád a chcel jej pomôcť. Ale zmeniť človeka nedokázal. No, nie na všetko je dosť silný.
Ale zasa na druhej strane sa prejavujú city, ktoré začal citiť k Belle. Sám ešte nechápe, čo to vlastne v skutočnosti je, ale nám už to je jasné. Prebúdza sa v ňom láska. Na jednej strane sa teším, doslova jásam, pri myšlienke, že ju bude ľúbiť. O to ťažšie je spojiť si to s koncom poviedky, ktorý si už nie raz avizovala.
Prečo nás takto trápiš? Prečo trápiš ich? Nepáči sa mi to, ale nepomôžem si.
Naproti tomu, nielen Edward nechápe sám seba, ale zdá sa, že to tak isto má i Bella. Musí sa v nej niečo objavovať, keď je ochotná veriť mužovi, o ktorom v kútiku mysle vie, že je vrah. Zasa tá láska, ktorá vám zastrie oči a i z toho najodpornejšieho človeka vo vašej mysli vytvorí skvost.
Aj keď trúfnuť si o Edwardovi tvrdiť, že je odporný človek, je hriech. Za čo sa hneď a zaraz ospravedlňujem. Nemyslela som to doslovne, čisto len obrazne.
Pri čítaná tejto kapitoly, som sa tak do toho ponorila, že ma až zamrzelo, keď sa kapitola skončila.
Prekrásne dokážeš vsunúť čitateľa do deja. Aspoň ja som sa v ňom doslova stratila a precitnutie v realite zabolelo. Mám rada Edwardovu hlavičku, hlavne jej vnútro a tie myšlienky, ktoré sa v nej nachádzajú a ktoré dokážeš podať takto dokonale len ty.
Ako som ti to už nie raz povedala, každou kapitolou svojich poviedok stúpaš krôčik po krôčiku k perfekcionizmu, k dokonalosti. Chcem tým povedať, že sa až neuveriteľne zlepšuješ, aj keď je to u každej tvojej poviedky inak. Napríklad táto ma dokáže pohltiť asi najviac. Neviem, čím to je, ale toto ti sedí najlepšie. Dokážem si všetko tak predstaviť a vžiť sa do toho, akoby som bola sama súčasťou príbehu.
Myslím, že tento štýl, toto obdobie a tieto postavy ti sadli asi najlepšie. Drž sa toho a pohybuj sa v tejto sfére, pretože tu si ako ryba vo vode. Nie že by ti to ostatné nesedelo, práve naopak, ale tam ( myslím tvoju druhú poviedku, ktorú súbežne vydávaš ) nie si až taká dokonalá, ako práve tu.

Nebudem sa tajiť, že táto poviedka sa stala jednou z mojich najobľúbenejších. Je to tak! A ja doslova lipnem na každom tvojom slovíčku.
Zasa som si všimla jedno milé venovanie, ktoré si mi pod kapitolou nechala. Prečo? Veď si to ani nezaslúžim. Občas ťa zvozím, občas pochválim a ty ma zahŕňaš venovaniami. Ďakujem. Si milá.
No a tvoja otázka - Čo s tebou robím? Tak to keby som vedela??? Nemám pocit, že by som s tebou niečo robila. Možno ťa svojimi komentármi občas naštvem, občas poteším, ale v konečnom dôsledku ťa asi posúvam. Tak by sa to dalo nazvať. Ale toto robia predsa všetci. Či nie? Pri každom komentáre ( hoci som ich nečítala ), ti musia čitatelia zanechať nejaké svoje pocity, s ktorých si ty vyberieš to svoje poučenie. Nerobím to len ja, tak nechápem, prečo si sa upla práve na mňa. Nebudem sa tajiť, že ma to neteší, práve naopak. Dmem sa pýchou, že niekoho moje komentáre oslovili a možno mu i trochu pomohli. Ale zasa nie som až taká skvelá. To by som prehnala, ak by som to o sebe tvrdila.
Ale napríklad ma potešilo, že som možno nepriamo zapríčinila ďalšiu kapitolu naviac. A preto dúfam, že keď sa budem ešte viac snažiť, donútim ťa porozmýšľať nad Happy endom u tejto poviedky. To by bol pre mňa darček nad darčeky. Skús nad tým porozmýšľať. Ani si nevieš predstaviť, ako by ma toto potešilo.
Dobre, na dnes som ti asi vliala do dušičky dosť milých i nemilých slovíčok, takže to už nechám tak a budem veriť. Pretože viera a nádej by nás nemali opustiť nikdy. Aj keď možno nie sme snílkovia, sny sú naše predstavy a tie sa občas splniť môžu.

Na záver ti k dokonalosti posielam pár potleskov. Škoda, že sa ten smajlík nevie postaviť. Ale STANDING AVATIONS (či ako sa to do kelu píše) si nechám na záverečnú kapitolu. Teš sa, ak ma poteší a bude podľa mojich predstáv, tak ti to tu tými smajlami zaspamujem.
Porozmýšľaj!!!!!

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2012 [18:30]

Ivka77Ach niečo pre mňa. Som rada. Emoticon
Tešila som sa už od včera, ale to ty vieš.
Musím sa priznať, že pretože ti vyšlo aj UAR, mala som problém začať vôbec tento komentár písať a nebežať hneď čítať. Som hrozná. Hanbím sa. Emoticon Ale iba trochu.
Inak k tomu Emmettovi Emoticon , kvôli mne si nemala meniť napísanú časť poviedky. Emoticon To si vážne nemusela. Však si mala nejaké plány. No ale ďakujem, len si to nezaslúžim. Emoticon
A teraz ku kapitolke. Ja mám pohľady Edwarda naozaj rada. Ty si si ho urobila takého iného. Proste nie je to sladký cukrík. Na jednej strane dovolil Tanyi dvoch klientov denne a na druhej mu vadilo, keď sa vychrápala s jeho najlepším priateľom. Aj keď... no je to dosť na polemiku celé. Neviem, či sa mám do nej púšťať. Edward a Emmett asi neboli až tak veľmi priatelia a už vôbec nie najlepší. Kedže Emmett chcel tak veľmi ženu, ktorá "patrila" Edwardovi. Na druhej strane... Ja už ani neviem. Si ma úplne zamotala. Hele Emoticon Emoticon Takto sa mi z nich točí hlava. Emoticon
Som naozaj zvedavá, ako plánuješ koniec. Či sa ešte zblížia. Lebo prísť o priateľa lvôli žene... To ešte pochopím. Ale kvôli Tanye? Emoticon
No a teraz tie Edwardove spomienky. Tak to by ma vážne zaujímalo, či ju naozaj zabil. Lebo ochutnať jej krv a zabiť je rozdiel. Možno len veľmi špekulujem a naozaj ju zabil. Ale stále si nechala možnosť na váhanie. Stále ju mohol premeniť. No, ale potom ma miatol jeho rozhovor s Bellou. Akoby chcel, aby ho považovala za vraha. Takže zase mám hlavu zamotanú. Emoticon Emoticon
Nakoniec tu máme Bellu samotnú. Tá je do neho snáĎ rachnutá. A to, že teda poriadne. Emoticon
Mne sa z nich všetkých tam motá hlava. Emoticon Asponže Alice a Jasper nevymýšľajú. Snáď to nie len preto, že sa dnes neobjavili. Emoticon
Tak už končím s mojimi odveci úvahami. A bežím na tvoju druhú poviedočku. Táto kapitolka sa mi páčila a trochu ozrejila Edwardov pohľad. Som rada. Aj keď nám ešte stále niečo tajíš. Ostáva mi len tešiť sa na pokračovanie. Tak sa pekne ponáhľaj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Ešte, aby si ma chápala. Zabiť ju mohol. Lebo pre mňa človek pri premene na upíra umrie. Kedže on spomínal, že je vrah.

11.10.2012 [17:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. AngieCullen
11.10.2012 [15:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. 1ajjka1
11.10.2012 [15:24]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. DAlice
11.10.2012 [11:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
11.10.2012 [11:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!