Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 9. kapitola

Catherine + Nikki


Zakletá Popelka 9. kapitolaBella se pokusí Edwardovi říci pravdu. Příjemné čtení. CatherineCullen

9. kapitola

 

Další den se ve škole zase holky předbíhaly a pořád se snažily, i když je už několikrát poslal Jasper pryč. Hned ráno Jasper rozpustil obrovskou frontu, protože ho to už nebavilo.

„Nikdy ji nenajdu!“ zanaříkal Edward, který seděl na stole a zničeně pohazoval rukama. Teď už věděl, že bez ní nemůže žít, že ji potřebuje, že ji miluje.

„Hej, Edwarde, tohle už nechci slyšet. Na tohle vůbec nemysli. Jasný? Nezapomeň, jsi Edward Masen a Edward Masen vždycky zvítězí. Věř mi. Víš, že mám pravdu. Jak se jmenuješ? Poslouchám!“ snažil se Edwarda rozptýlit Jasper. Edward mu začínal věřit. Chtěl říct své jméno, ale kdosi ho předběhl.

„Edwarde Masene!“ řekla Tanya a předstoupila před Edwarda s Jasperem. Jasper s Edwardem se na Tanyu nechápavě podívali. Nebyli zrovna dvakrát nadšeni z její přítomnosti. Už je to oba otrávilo.

„Tvoje modlitby byly vyslyšeny,“ pokračovala Tanya. Oba se na ni podívali jako na blázna. Jasper vyskočil na nohy a šel k Tanye.

„Prrr. Prrr. Prrr. No tak, Tanyo, hele, Edward si dává přestávku. Má toho už plný zuby,“ začal Jasper a chtěl ještě pokračovat, ale Tanya ho umlčela, protože mu přiložila prst na ústa. Jasper zmlknul.

„Nejsem tady kvůli Edwardovi. Dala bych přednost Jasperovi,“ řekla Tanya a pohrdavě se podívala na Edwarda a pak zase na Jaspera. Edward jen nadzvedl obočí a pak protočil oči. To dělal poslední dobou často.

„Vážně?“ zeptal se Tanyi Jasper, ale neměl o ni zájem. Tanya se na něj podívala dost znechuceně.

„Ne, a kliď se mi z cesty,“ procenila skrz zuby a odstrčila ho. Jasper jemně zavrávoral, aby to vypadalo věrohodně. Tanya pomalu přistoupila k Edwardovi a podle sebe se neodolatelně culila. Snažila se vypadat svůdně. Neúspěšně.

„Jsem to já,“ oznámila Tanya Edwardovi a mrkala přitom jako mrkací panenka. Edward se uchechtl a nakonec se tlumeně zasmál. Tanya nevěděla, čemu se směje. Ani ji nenapadlo, že se směje jí.

„Děláš si srandu, viď?“ zeptal se Edward se smíchem a upřel na Tanyu nevěřícný pohled plný ironie a pobavení. Tanya se nadechla, aby se uklidnila, a pak se sebevědomě usmála. Věřila si.

„Můžu ti to dokázat, znám všechny písničky na přehrávači,“ řekla jistě Tanya. Edward rozhodil rukama. Nebyl upřímně překvapený, protože holky jsou schopné čehokoli, jen aby si jich všiml.

„Spusť!“ vybídl Tanyu Edward a už se těšil, jak jí řekne, že jsou špatné, a zničí tím její plané naděje. Ovšem spletl se a sám nevěděl, jak moc se spletl. Tanya se nenápadně podívala na svou ruku a začala citovat.

„Almost Lover, Clair de Lune, Behind These Hazel Eyes a Miracle,“ řekla s úsměvem a Edwardovi každou písní úsměv mizel. Zarazil se.

„Mám pravdu. Vím to!“ řekla Tanya trochu nafoukaně, ale věděla, že je řekla správně. Jasper mezitím obešel Tanyu a opřel se o stůl vedle Edwarda. Nevěřícně se na sebe podívali a pak se společně podívali na Tanyu.

„Tak na co čekáš? Polib mě,“ vyhrkla Tanya a jako fúrie vlítla na Edwarda. Ten naštěstí včas zareagoval a stihl ji zastavit a odtlačit od sebe dostatečně daleko, aby neměla šanci ho políbit. Ta představa se mu hnusila.

„Ne, ne, ne, ne, ne! Nejdřív si zatancujeme,“ vyhrkl rychle Edward. Spíše zpanikařil, ale trval na tom. Věděl, že to není ona, protože ona není upírka. To vyvedlo Tanyu z míry. Hodně, protože vytřeštila oči.

„Co?“ vyhrkla Tanya rychleji, než přemýšlela. To ji prozradilo. Edward se vítězně usmál a podíval se na Jaspera, který se tvářil jako u soudu. Věděl, že to není ona. Kdyby byla, viděl by za ní její kamarádku, která se mu zalíbila.

„Říkal jsi, že chceš jména těch písniček, nejsem roztancovaná. A není tu hudba,“ snažila se to Tanya nějak obejít, ale Edward už věděl své. Není to ona. Byl rád, že ji odhalil, ale taky byl nesmírně zklamaný.

„Kdybys to byla ty, nepotřebovala bys hudbu. Promiň, Tanyo,“ řekl jí Edward a chtěl jít pryč, ale Tanya ho s hlasitým „počkej“ zastavila a zatlačila mu silně do hrudi. Edward couvl a zase si sedl na stůl.

„Nepotřebuju hudbu. Ráda při tanci zpívám,“ řekla sebevědomě a o pár kroků odstoupila. Edward s Jasperem se zděsili. Najednou Tanya začala zpívat. Edward si pusu přikryl rukou, jinak to nešlo. Zpívala strašně.

Všichni se zvedli a začali Tanyu nahrávat na své mobily a kdo měl, tak na fotoaparáty. Edward s Jasperem radši vzali nohy na ramena a odešli z jídelny, aby nemuseli poslouchat ten děs.

 

***

 

Bella s Alicí zrovna přijely v Porsche na školní parkoviště. Měly hodinu volna a tak si zajely pro zmrzlinu kousek do centra. Bella si Alici stěžovala, že jí Tanya s Jessicou vyhrožovaly.

„Jak ti můžou vyhrožovat tou kazetou?! Byla jsi ještě dítě!“ soptila Alice a vypnula motor. Bella zrovna jedla zmrzlinu z kelímku. To dělala vždycky, když byla nešťastná, ať to bylo kvůli čemukoli, ale kvůli klukovi to bylo poprvé.

„Co mám dělat? Nechci, aby si myslel, že jsem potrhlá fanynka,“ svěřila se Bella a dál zoufale jedna zmrzlinu. Cítila se jako vyžvýkaná žvýkačka. Neměla už moc sil pokračovat. Chtěla být s Edwardem, ale nemohla.

„Byli jste s Edwardem jako jedna duše. I kdyby to viděl, nemyslel by si, že jsi potrhlá fanynka. Doufám,“ snažila se ji povzbudit Alice, ale ani ona nevěděla, co se stane. Vidí jen rozhodnutí.

„Je mi špatně,“ řekla Bella jako hromádka neštěstí, tak se i cítila. A dala si do pusy další lžičku zmrzliny.

 

***

 

Edward s Jasperem šli po chodbě až k automatu s vychlazenými nápoji. Edward uvažoval o slovech té dívky a taky si hrál na člověka, aby to bylo věrohodné, takže začal jíst i pít lidské jídlo. Nebylo to až tak špatné, za těch pár dní si zvykl.

„Hned přijdu, jo?“ řekl Edward Jasperovi, který pokračoval dál chodbou až ke vchodu na parkoviště. Edward se zastavil a do automatu hodil drobné mince, které měl připravené v kapse.

V chodbě, která byla kolmo k automatu, se objevila Jessica. Když uviděla Edwarda, malinko si rozcuchala vlasy a nalepila se na automat zrovna ve chvíli, kdy Edward vyndal plechovku coly. Ta mu chutnala asi nejvíce.

„Páni, promiň,“ řekl Jessice Edward a malinko od ní poodstoupil. Cítil k ní odpor a nechtěl být v její blízkosti. Ale Jessica se odlepila od automatu a snažila se být Edwardovi co nejblíže.

„Chceš svoji záhadnou dámu, Edwarde?“ zeptala se Edwarda tajemně a snažila se znít věrohodně. Celkem jí to i šlo, ale Edward věděl, že to není ona, a jen se hrdelně zasmál jejich vytrvalosti.

„Jasně, taky znáš ty písničky,“ řekl Edward jako samozřejmost a chtěl odejít za Jasperem, který na něj čekal u východu, ale Jessica mu zastoupila cestu, a tak nemohl dál.

„Bože, ne, ne! Ale jsem do tebe blázen a bláznivě tě miluju a ty bys mě měl taky bláznivě milovat, protože je to celý bláznivý!“ začala Jessica hystericky řvát a pak se nevinně usmála. Trapná, proběhlo Edwardovi v hlavě.

„Moc, moc, moc, moc, moc hluboce. Jsi určitě moc fajn holka,“ řekl Edward Jessice a doufal, že už dá pokoj, když jí trochu polichotí. Ale ona se usmála a shodila na zem svou kabelku, kterou měla přehozenou přes ruku.

„Dokážu, že jsem to já. Zatancuju.“ A začala se tak tam bláznivě vlnit jako had, který dostal elektrický šok. Edward co nejrychleji odešel a všichni začali Jessicu, stejně jako předtím Tanyu, fotit.

„Co je?!“ vyhrkla Jessica, když si všimla, že ji všichni fotí. Dala jednu ruku v bok a snažila se tvářit naštvaně a nebezpečně, ale nikdo z ní strach neměl. Věděli, že není ničeho schopná, ani napsání testu.

„Jestli se tohle někde objeví, tak mí právníci si vás dají všechny k obědu. Doslova!“ zakřičela naštvaně, sebrala svoji tašku a zmizela.

 

***

 

„Měla bys za ním jít. Láska totiž dokáže…“ promlouvala Alice Belle do duše, ale pak si všimla, že Edward s Jasperem jdou přímo před jejím Porschem. Málem zkolabovala, jak ji to překvapilo.

„Oh, podívej!“ vyjekla a rychle si zacpala pusu. Bella šlehla pohledem k Edwardovi a Jasperovi. Naštěstí Alici neslyšeli, takže je ani nenapadlo se otočit za tím hlasem. Nebyl jim nijak povědomý, díky Belle.

„Zajdu na pár večírků a brnknu, když něco zjistím,“ řekl Jasper Edwardovi a společně šli k Edwardovu Volvu. Edward měl slabost pro auta značky Volvo. Doma měl ještě Astona Martina, ale Volvo měl daleko raději, Astona měl jenom na parádu.

„Jdi na to. Ty to zvládneš!“ povzbudila Alice Bellu potichu. Bella se začala odhodlávat, celkem se jí to dařilo a usmála se. Už si představovala, jak by mu to řekla a jak by to vypadalo pak. Růžově.

„Já to zvládnu!“ řekla Bella sebejistě a chtěla otevřít dveře, když se prudce otočila na Alici.

„Počkat. Zajdeme si na jídlo,“ navrhla Bella z paniky, ale Alice to zamítla a doslova Bellu vykopla z auta. Bella šla opatrně směrem k Edwardovi a dodávala si odvahu, ale marně. Hrozně se bála.

„Já s tím končím. Je to na nic, Jazzi,“ postěžoval si Edward Jasperovi naštvaně, ale zároveň zoufale, zmáčkl knoflík na svých klíčích a jeho auto se s hlasitým pípnutím odemknulo. Jak miloval své autíčko.

„Edwarde?“ zavolala na něj Bella asi tak pět metrů od něj. Edward chtěl otevřít dveře řidiče, ale zastavil ho zvuk jeho jména. Jasper už dveře otevřel, ale opřel se o střechu a díval se na Bellu.

„Ano?“ zeptal se Belly Edward a tím jí dal znamení a důkaz, že ji vnímá. Bella se nervózně ošila a zasekla se pohledem do jeho očí. V tu chvíli si připadala jako na tom plese. Šťastná a silná.

„Potřebovala bych s tebou nutně mluvit,“ řekla a trochu se zastyděla. Jak mu má říct, že to ona s ním tančila, že je taky upírka, že ho miluje? Jak má jenom začít, aby to nevypadalo blbě?

„Počkej, ty děláš pro Clover, viď?“ zeptal se Edward. Bellu tím doslova vyvedl z míry. Čekala cokoli, ale tohle ne. Nesnášela, když se o tom někdo zmiňoval. Byl to sice pravdivý fakt, ale prostě jí to vadilo.

„Co? Ne, ne. To je…“ Nějak nevěděla, co říct. Ano, byla to sice pravda, ale o tom se bavit nechtěla.

„Měla jsi krevetu ve vlasech,“ připomněl Belle Edward s pokřiveným úsměvem. Bella si na to vzpomněla a usmála se. Vzpomněla si na to, jak na ní Edward ležel, tělo na tělo. I přes oblečení cítila chlad jeho pokožky.

„Ne, teda, ano, byla jsem to já, ale o tom jsem mluvit nechtěla. Já… Já jsem…“ dostala ze sebe a už se chystala říct, že to ona s ním tančila, ale Edward jí to nedovolil, protože jí skočil do řeči.

„Clover je neskutečná. Tanya, Jessica a ona,“ bědoval Edward s povzdechem. Říkal to Jasperovi, který je pozoroval z druhé strany jeho Volva. Bella se nechápavě zadrhla, neboť jí Edward nedal šanci mluvit.

„Hele, někoho hledám a nemám zrovna teď čas si s někým povídat. Musím jít. Promiň. Rád jsem tě viděl,“ řekl Edward, bez dalšího slova si sedl do Volva, nastartoval a odjel z parkoviště.

Bella stála neschopna jakéhokoli pohybu na místě se slzami na krajíčku a nemohla pochopit, proč ji nevyslechl. Ale hlavně proč mu to neřekla. Mohla to na něj zařvat, je to přece upír, slyšel by ji.

Místo toho šla zdrceně zpátky za Alicí, která stále seděla v Porsche a držela Belle palce. Bella Alici dneska nedala upíří sluch, takže to neslyšela. Viděla jen Bellina záda a že Edward otevírá ústa.

„Říkala jsem to,“ povzdechla si zklamaně Bella. Chtěla mu to říct a doufala, že by u něj měla šanci, ale všechno se rozpadlo jako domeček z karet. Věděla, že u něj šanci nemá, ale pořád doufala, ale tímto její naděje opadly jako stromy na podzim.

„Ó můj bože, on tě nevyslechl?“ zeptala se jí Alice a tlačila na ni. Alici to mrzelo asi ještě víc než Bellu. Chtěla pro svoji kamarádku jen to nejlepší a věděla, že si to i zaslouží. Bella si povzdechla a nasadila kamennou tvář.

„Někdo jako já k někomu jako on nepatří. To je fuk!“ odsekla Bella Alici trochu podrážděně, ale cítila obrovskou bolest a zklamání. Otočila se na podpatku a šla do školy. Alice ještě chvíli bědovala v autě, ale pak Bellu následovala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 9. kapitola:

 1 2   Další »
12. AliceCullen2
30.06.2013 [21:41]

o to je nefer Edward sa k Belle zachoval ako k poslednej handre vo vesmire

03.09.2012 [16:26]

TheBabu1998 Emoticon Emoticon já bych ho nakopala..!!! Emoticon Emoticon Emoticon

27.08.2012 [19:34]

rosaliCsuper rychle další

27.08.2012 [9:16]

monokl009 Emoticon Emoticon

26.08.2012 [21:53]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2012 [21:37]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. eeemily
26.08.2012 [21:22]

chudatko bella, ale mala sa viac snažiť
už sa strašne teším na ďalšiu kapitolu, tak prosím čo najrýchlešie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. reneesmecarliecullen
26.08.2012 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Hejly
26.08.2012 [21:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
26.08.2012 [20:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!