Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 52. kapitola

Volturi1


Zakletá Popelka 52. kapitola„Huh, takové ráno bych bral častěji. Jen bylo trochu drsné probuzení, když jsem se v posteli probudil sám, vylezu z ní a málem ohluchnu. A pak zjistím, že taky moje manželka tančí se zapnutou televizí jako pro nahluchlý a vypadá, jako by ji osvítil duch svatej,“ řekl jsem jí, když jsem našel hlas, když ode mě trochu ustoupila, jinak bych ji asi propíchl svým údem.

52. kapitola

 

Pohled Edwarda

 

Byl jsem šťastný. Jsem ženatý s ženou, kterou miluji. Otevřel jsem oči a rozkoukal se. Rukou jsem přejel po druhé straně postele, ale nic jsem nenašel. Zvedl jsem hlavu a nic neviděl. Že mě to ještě překvapuje. Bella už je dávno na nohou.

Posadil jsem se a všiml si jedné věci. Nikde nejsou naše svatební věci. Moje roztomilé uklízecí tornádo. Jsem zvědavý, kam to všechno schovala, protože jak ji znám, schová si to a nikomu nedovolí jí to vzít.

Kdybych jí to vyhodil, nedivil bych se, kdyby podala žádost o rozvod. Ale protože to slovo na R je pro mě ode dneška zakázané, raději jí na nic sahat nebudu, aby k tomu slovu nikdy nedošlo.

Ještě chvíli jsem seděl v posteli a vzpomínal na včerejší noc. Bylo to úžasné. Nikdy jsem si nemyslel, že milování může být takové. Z Emmettových myšlenek jsem to moc nechápal, ale i kdyby mě na to připravoval tisíc let, skutečnost by to určitě předčila.

Usmál jsem se, spustil nohy z postele a vstal. Hned jsem však okamžitě spadl zpátky na postel a chytil se za uši. Co to bylo? Znovu jsem vstal a znovu si zacpal uši. Tomu říkám tvrdé probuzení.

Slyšel jsem hrát velmi hlasitě hudbu, přímo řvala. A protože tady v domě jsem jen já a moje manželka, tak ta hudba pochází od Belly. Snažil jsem se tu muziku pro nahluchlé ignorovat a šel do sprchy.

Potřeboval jsem pěkně ledovou sprchu, protože jsem začal fantazírovat a končilo to u svatební noci. Ten dole to už nevydržel a postavoval se do pozoru. Vydrž ještě chvíli, dostaneš, co chceš, a co chci i já.

Když jsem byl vysprchovaný a suchý, začal jsem hledat kufry. Nenašel jsem je. Otevřel jsem skříň a otevřel pusu. Celá skříň byla plná oblečení, které nám Alice zabalila. To je až tak rychlá? No nic. 

Vzal jsem si bíločervené kraťasové plavky s květinovým vzorem a k tomu čistě bílé triko, které má chladit. Nevím, zda je to pravda.

Vydal jsem se do obýváku zjistit zdroj toho ohlušujícího zvuku. Vstoupil jsem do obýváku a nestačil se divit. Bella tančila po celém pokoji, s čistící štětkou v ruce, jen ve velmi krátkých kraťáskách, které jí sahaly sotva po zadek, a v podprsence od plavek, a televize byla zapnutá na písničkách, kde zrovna hrála Lady Gaga.

Opřel jsem se o futra dveří a pozoroval ji. Vypadala dokonale. Uvolněně, šťastně, radostně, volně. Až pak mi došlo, že už patří mně a ne Charliemu. To mě udělalo hned o hodně šťastnějším.

Když jsem ji viděl tančit a kroutit tím jejím neodolatelným zadečkem a viděl, jak jí poskakují prsa, začala mě ovládat touha. Ten dole se hlásil o slovo. Kruci, lehni! Neboj, ještě chvíli vydrž, a pak to konečně přijde.

Bella se na mě najednou otočila. Střetli jsme se pohledy a zlomek vteřiny na sebe koukali. Pak ale udělala něco, co bych ani v nejmenším nečekal. No, trochu čekal, ale v jejím podání se nedá nic předvídat.

„Dobré ráno, miláčku,“ zatrylkovala vesele, přiskočila ke mně a vrhla se na mě. Nalepila se na mě tak těsně a políbila mě. Její tělo těsně nalepené na mém ve mně vyvolávalo horkost. Toho dole jsem už nemohl držet na uzdě.

„Huh, takové ráno bych bral častěji. Jen bylo trochu drsné probuzení, když jsem se v posteli probudil sám, vylezu z ní a málem ohluchnu. A pak zjistím, že taky moje manželka tančí se zapnutou televizí jako pro nahluchlý a vypadá, jako by ji osvítil duch svatej,“ řekl jsem jí, když jsem našel hlas, když ode mě trochu ustoupila, jinak bych ji asi propíchl svým údem.

„Promiň. V televizi začala hrát písnička, kterou jsme zpívali na tvé soutěži. A pak hrála další od tebe a já se neudržela v sedě, tak jsem začala uklízet a tančit. Snídani máš v kuchyni, dobrou chuť. A já si jdu zaplavat do moře, zatím čau,“ dostala ze sebe na jeden nádech a odcupitala ke dveřím, kde zanechala ty hříšné kraťásky a běžela do vody.

Když jsem ji viděl… Chtěl jsem běžet za ní, povalit ji do písku a vzít si ji, ať chce nebo nechce. Tolik mě provokovala, ani si neuvědomovala jak. Já jsem muž a právě teď toužím po své manželce.

Ale protože jsem poslušný, rozhodl jsem se jít nasnídat. Budu potřebovat energii. Na pultě jsem našel stříbrnou pokličku, což mi jasně řeklo, že pod ní je moje snídaně. Obklopil jsem ji a usmál se.

Komín palačinek a na té vrchní bylo čokoládou úhledně napsáno Miluji tě. Moje sladká manželka. Z ledničky jsem si vyndal nutelu a jahody, které byly na kraji, a všechno snědl. Bella je neuvěřitelná kuchařka.

Když bylo všechno pryč, všechno jsem umyl a uklidil, aby to nedělala Bella. Sundal jsem si tričko, hodil ho na židli vedle jejích kraťásků a běžel za ní do moře.

 

Pohled Belly

 

Chtělo se mi ječet jako o život, ale když jsem se o to pokusila, ústa se mi naplnila vodou. Mohla jsem se zachránit jediným způsobem. Proměnila jsem se v plnohodnotného upíra a upíří silou plavala na hladinu.

Když jsem se zhluboka nadechla a trochu se uklidnila, jedna věc mi přišla divná. Ta věc se mě nepustila, naopak, držela se mě ještě silněji, ale netáhla mě ke dnu a nebyla ani tak slizká, jako na začátku.

To něco začalo lézt po mém těle a vynořilo se to za mnou. Vyděšeně jsem se otočila a… Idiot! Byl to Edward. Ten mě tak naštval. Napřáhla jsem se a dala mu pořádnou faktu přes ten jeho vytlemený obličej.

„Ty blbče! Přijde ti vtipný, že jsi málem zabil svou manželku? Asi podám žádost k rozvodu. A udělám to hned,“ řekla jsem a myslela to smrtelně vážně. To už nebyl tak veselý. Odstrčila jsem jeho ruce z mého těla a plavala kraulem ke břehu.

Když jsem už koleny dosáhla na písek, zase se kolem mě obtočily ty ruce, které mě málem zabily, ale které mě taky včera hladily a osvobodily. Z dobré vůle jsem se zastavila, ale nepodívala se na něj.

„Lásko, promiň, vždyť mě znáš,“ zašeptal mi do ucha hlasem, kterému jsem nikdy nebyla schopna odolat. Ani dneska by tomu nemuselo nebýt jinak, kdyby neudělal to, co právě udělal.

Podtrhl mi nohy a vyhoupl si mě do náruče tak rychle, že jsem musela vykřiknout, a běžel ještě trochu na souš. Na mokrém písku, kam občas dosáhly vlny, se zastavil, skácel se na kolena a mě si na sebe posadil obkročmo, přičemž se na mě hned vrhl.

„Hele, odkdy jsi tak nadrženej?!“ vykřikla jsem na něj, když opustil mé rty a jel ústy dolů a rukama k zavazování mé podprsenky. Ne že by mi to bylo nepříjemné, ale bylo to na mě trochu hr.

„Od té doby, kdy mi moje manželka ukázala ráj. Chci tě, tak strašně moc. Chci tě teď a tady,“ vyrážel ze sebe hlasem plným touhy a chtíče, a vršek mých plavek už letěl stranou. Usmála jsem se. Tak tomu říkám pořádný chtíč. Byl úplně šílený.

„Fajn,“ řekla jsem a povalila ho na písek tou nejhrubější silou, jakou jsem dokázala. „Tak jdeme na to,“ řekla jsem nakonec stejně nadrženým hlasem a rozhodla se převzít otěže.

Edward se potěšeně usmál. Usmála jsem se na něj stejným způsobem a stáhla mu plavky, které hned následovaly moje kalhoty. Na nic jsem nečekala, nasedla na něj a hodlala si to pořádně užít.

Jezdila jsem na něm tak divoce a rychle, že jsem to ani já sama nečekala. Byla jsem najednou tak divoká, nadržená a neukojitelná. Edward mě celou dobu držel za zadeček a pomáhal mi.

Celou dobu jsem pozorovala jeho tvář, která přímo zářila. Vzdychal s úsměvem, který mě těšil, a nutil mě usmívat se taky. Když se blížil vstup ke hvězdám, myslím, že můj křik museli slyšet i v Indonésii.

Zmoženě jsem se zhroutila na Edwarda a hodnou chvíli se ani nehnula. Vnímala jsem jen svůj zdivočelý dech a Edwardovu zvedající se hruď.

Když jsem se dostatečně uklidnila, zvedla jsem hlavu a bradu si opřela o jeho hruď. Sklopil oči a jemně předklonil hlavu, aby mi viděl do očí.

„Bylo to úžasné. Takže, vidím to tak, že do konce věčnosti se budeme milovat a nebudeme dělat nic jiného,“ řekl Edward a i se mnou se posadil. Objal mě a hlavu měl necelý palec od té mé.

„Zní to lákavě, ale musím tě zklamat, protože já mám ještě pár snů, které si chci splnit za každou cenu. Ale to bude jen v lidském životě. V tom upířím se můžeme milovat klidně od rána do večera, ale abychom nebyli jako Emmett s Rose,“ řekla jsem a s úsměvem ho políbila.

„Jako Emmett s Rose nebudeme ani za sto let, ale mohli bychom je zkusit trumfnout,“ řekl a laškovně se mu blýsklo v očích.

 

***

 

Leželi jsme po orgasmu vedle sebe a dívali si navzájem do očí. Naše manželství bylo nyní jen milování. Vím, že sex není všechno, ale pro líbánky je to to nejlepší.

Vtom mi něco blesklo hlavou. Jak jsem na to mohla zapomenout? Vyskočila jsem z postele a šla ke skříni. Edward se zvědavě zvedl na lokti a pozoroval mě. Chvíli jsem hledala v kupě oblečení, než jsem to našla.

S úsměvem jsem skočila zpátky do postele a k Edwardovi natáhla ruku s červenou krabičkou. Nechápavě se na mě podíval a chvíli nic nedělal. Jemně jsem přimhouřila obočí, ale stále nic nedělal.

„Co je to?“ zeptal se mě a vzal si to. Poposedl si, aby byl výš, ale stále ji neotevřel. Sedla jsem si vedle něj a netrpělivě vyčkávala, ale asi jsem mu musela odpovědět.

„To je můj svatební dar,“ řekla jsem a usmála se. Edward se trochu zamračil, ale vypadal i překvapeně, ale jinak nic neříkal.

„Ty můžeš a já ne?“ zeptala jsem se ho přidrzle, ale nic neudělal. Jen se usmál a konečně to otevřel. Netrpělivě jsem čekala na jeho reakci.

Ve světle se zatřpytily dvě stejná stříbrná andělská křídla na stříbrných řetízcích s diamanty. Edward se na mě podíval překvapeně a i nechápavě. Usmála jsem se.

„Je to pro nás oba, když budeme daleko od sebe, abychom vždycky měli aspoň kousek toho druhého. A až budu na Manhattanu, budu na něm společně s tím křídlem nosit i snubní prsten, aby ho nikdo neviděl, a myslím, že bys měl udělat totéž,“ řekla jsem mu.

„Děkuji,“ řekl a políbil mě. Oba jsme si navzájem zapnuli ta křídla a následovalo děkovné milování.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 52. kapitola:

 1
2. BeAll
26.10.2015 [15:03]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieAn
21.10.2015 [17:24]

Emoticon Emoticon krásné.. povdené

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!