Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 3. kapitola

2.LoveShy-Zasnoubená


Zakletá Popelka 3. kapitolaVečeře u Belly doma, na kterou přijde Edward s Jasperem a ještě dva lidé z jeho nahrávací společnosti.

3. kapitola 

 

V kuchyni jsem strávila asi tak dvě hodiny, než jsem měla všechno připravené. Musela jsem udělat ty krabí jednohubky, připravit a dát chladit nápoje, připravit tabuli, příbory, ubrousky, atd.

Než přišli hosté, šla jsem se převléknout, abych Clover neudělala ostudu. Nakonec jsem si oblékla červené šaty s černým pásem kolem pasu a na nohy obula lodičky. Aliciny výtvory.

Pár pramínků vlasů jsem si stáhla sponou a rty lehce přetřela leskem. Nikdy jsem se moc nemalovala a nehodlala jsem to měnit.

Když se ozval zvonek, šla jsem rovnou do kuchyně, protože otevřít šly zrůdy juniorky. Co jsem viděla, tak obě byly ve fialovém. Jessica i Tanya. Fialová je jejich barva. Většinou nosí fialové věci, a právě proto fialovou živelně nesnáším. Jen vidím něco fialového, vyvolává to ve mně touhu to pozvracet.

Otevřely, hosty pustily dovnitř a zavedly rovnou ke stolu. Přišli Edward, Jasper a ještě jeden chlap a jedna žena. Slyšela jsem všechno, co se tam dělo a jedním očkem koukala škvírou ve dveřích. Nic moc, žádná zábava. Ten chlap pořád jedl ty krabí jednohubky a ta žena se pořád upravovala, jinak se nikdo ani nepohnul.

Obě zrůdičky si sedly vedle Edwarda. Chudák. Je jako růže v trní. Co jsem pochytila z jejich hovoru předtím, tak to byli Edwardovi nejbližší z jeho nahrávací společnosti. Jména jsem neslyšela.

„Dej si ještě kraba, Rode,“ řekla ta žena. Ten Rod si teda ještě jednoho dal. Fuj. Nesnáším mořské potvory. Já jím většinou zdravě. Ale takové krevety nejsou špatné, ale chobotnice je hnus.

„Evie, jsme tu dvacet minut. Nudím se. Prosili jste mě, abych přišel. Tak jsem tu. Ale ještě pět minut a mizím,“ řekl Edward znuděně. Ani se ti nedivím, hošánku. Já se s nimi nudím už přes deset let a zatím ještě žiju, to je přímo nadlidský výkon.

„Souhlasím,“ řekl Jasper taky znuděně. I s tebou souhlasím, Jazzi. Kdyby tu tak byla Alice, asi by ses moc nenudil, co? Musela jsem se nad tím pousmát. On a Alice by byli nádherný pár. Už jsem si v duchu představovala jejich svatbu.

„Edwarde, vím, že máte s Clover nějaké neshody, ale zkus zapomenout, že tě pomlouvala,“ řekla ta Evie. Měla jsem chuť se rozesmát. Upír nezapomíná, dámo. Ale ona to neví.

„Prý to tak nemyslela,“ řekl ten Rod. Tak s tebou nesouhlasím, Rode, nebo jak se to vlastně jmenuješ. Clover všechno, co řekne, myslí vážně, ale když řekne, že je krásná a hubená, pochybuju o tom.

„To, že je přeceněný tak nemyslela? To je pitomost,“ odfrkl si znechuceně Jasper. Souhlas, pane znuděný kolego. Byl bys skvělý švagr. Evie ho malinko potichu okřikla jako malé dítě.

„Edwarde, nazpívat duet s Clover znamená oslovit její publikum. Jako jsme my dva,“ mluvila Evie k Edwardovi, který si založil ruce na stole, znuděně. Asi mluvila o ní a Rodovi. Asi jsou manželé.

„Clover už léta nikdo nekupuje. Prostě není dobrá. A věk už na to taky nemá,“ řekl Edward a tu poslední větu zašeptal, že to slyšely jen upíří uši. Souhlas. Není dobrá, je příšerná. Jí už nepomůže nic. A kdyby se stala upírem, asi by byla ještě hnusnější. A hlavně ještě zrůdnější. Upíři jsou sice zrůdy, ale ona by byla maxizrůda.

„Myslím, že je dobrá,“ řekl Rod a napil se. Edward asi poraženě přikývl a dále se již neozýval. Ne. Ó mluv, anděli skvoucí. Musela jsem se zasmát. To je Romeův text. V tu chvíli se ozval Cloverin smích.

„No to se podívejme na naši milou návštěvu,“ řekla a zapózovala, aby ukázala své šaty. Na ramínku vypadaly celkem dobře, ale na ní vypadají hrozně. Vyvolávají ve mně touhu je pozvracet.

„Omlouvám se, že jste museli čekat, ale trvalo mi celých deset minut sejít schody, ale stálo to za to. Nemyslíte?“ zeptala se s falešným úsměvem. Ta plastika jí moc neprospěla, pořád je hnusná.

„Ahoj Rode. Ne-ne-ne,“ řekla rychle, když ji chtěl obejmout, tak se zastavil a couvnul. Ona se chová, jako by byla primadona. Kdyby jí byla, mlčela bych, ale ona jí není a nikdy nebude, dokud tady budu já.

„Evie. Ne-ne-ne.“ Totéž. Ona nikdy nebude světově známá. Kdyby byla milejší, možná by měla více fanoušků, ale ona nezná slovo hodná. Je nafoukaná a myslí si, že je něco víc, než ve skutečnosti je.

„Mladý muž, kterého neznám.“ Tím asi myslela Jaspera. Chtěl něco říct, ale umlčela ho ukazováčkem u pusy. Ble.

„Překrásné šaty, Clover,“ řekl Rod. Na ramínku možná, ale na ní nikdy. Ona je tlustá jako vorvaň. Kdyby byla na pláži, ani bych se nedivila, kdyby ji ochránci přírody vrátili do moře k ostatním.

„Ano, budu je mít ve svém příštím klipu. Je to duet, skvělá věc.“ A začala si šaty upravovat. Edward asi protočil oči. Taky jsem je protočila. Taková nuda. V tu chvíli mi přišla SMS. Od Alice.

 

Udělej ještě jeden koktejl s olivami. Ta zrůda si vezme dva.

 

Musela jsem se usmát. Ona ví prostě všechno, je to nepřekonatelná věštkyně. Dala jsem na její radu a udělala ještě jeden nápoj, jak mi napsala. Nějak se ten drink jmenuje, ale teď si nemůžu vzpomenout. Martini. Už vím.

„Ahoj, Grammy,“ ozval se Cloverin namyšlený hlas a zasmála se, jako by řekla nějaký skvělý vtip. Evie s Rodem se taky zasmáli. Tak to nechápu a vypadá to, že asi nejsem jediná.

„Ale už dost o mně. Prozatím…“ Nechala větu vyznít do prázdna. Rod jí odsunul židli, na kterou se posadila, pak ji zase přisunul. Gentleman. Je vidět, že slušní muži ještě nevymřeli. Ještě pár jich zbylo.

„No, Clover. Nebudu s vámi dělat duet. Víte?“ řekl Edward nějak… vyhýbavě. Chudáček, musí se cítit jako ovce na porážce. Bylo mi ho líto. Mně se taky nelíbí, když mě někdo do něčeho nutí a to to zažívám každý den.

„Ne, poslechni si, co chce říct,“ skočil mu do řeči Rod. Měla jsem chuť tam vlítnout a srovnat pořádek, ale jako služka si to nemůžu dovolit. I když jako upírka bych klidně mohla, ale to bych se prozradila, tak jsem zůstala na místě.

„Pít! Potřebuju pít! Bello!“ zařvala Clover. To byl přesný signál pro mě. Vzala jsem tác se čtyřmi colami a čtyřmi Martini s olivami a šla do jídelny. Prošla jsem obloukem, který jakoby spojoval kuchyni s jídelnou.

„Díky, ale já nepiju,“ řekl Edward hlasitěji směrem ke mně. Já bych tě slyšela, i kdybys šeptal, Edwarde. Měla jsem chuť mu to říct. Chtěla jsem mu vyklopit úplně všechno, co mě tížilo.

„Edwarde,“ okřikl ho potichu Rod. Už mě to přestávalo bavit. Chovám se, jako by mi Edward patřil. Bohužel to tak nebylo. Kéž by to tak bylo, ale pak bych byla příliš žárlivá. A kdo by nebyl, kdyby byl s někým takovým?

„Promiňte,“ omluvil se Edward. To jsem už stála u Clover, která si brala dvě Martini.

„Jistěže nepiješ, ale já jo. Já piju,“ řekla Clover. Evie s Rodem si vzali zbylé dva Martini. Jessice, Edwardovi, Tanye a Jasperovi jsem dala colu. Jasper mě potichu pozdravil. Taky jsem ho pozdravila. Asi si chtěl šplhnout u Alice.

„Řekni, Edwarde, už jsi někoho pozval na maškarní ples?“ zeptala se ho Tanya a koketně se k němu naklonila.

„Mohl bys tam vzít třeba mě. Umím francouzsky, co ty?“ zeptala se Jessica Edwarda a malinko ho zatáhla za zátylek. Nemohla jsem se na to koukat. Umí jenom Bonjour a Au revoir. Kdyby slyšela mě, tak by jí vypadly oči z důlků. Mluvím plynule několika jazyky, díky Alici.

„Podívejte, Clover, mám teď chvíli pauzu. Nechci dělat nic společného s mou prací, takže…“ začal Edward a chtěl pokračovat, ale Clover mu skočila do řeči.

„Musíte být hodně hladoví. První chod, Bello. Dělej.“ Hned jsem odcupitala do kuchyně a vzala dva talíře. Mohla bych vzít klidně všechny, ale musím být nenápadná. Vrátila jsem se a položila je před Clover a Roda. Všimla jsem si, že Edward se na to jídlo šklebí. Musela jsem se usmát.

„Edward si dá moc rád pauzu od své pauzy,“ řekla Evie. To byla jeho matka, nebo co? No, podle toho, co mi Alice zjistila, tak Edwardovi je přes sto let, takže vyloučeno. Jeho matka je už dávno po smrti.

„Ne. Teď se chci soustředit na školu. A chci se taky bavit,“ řekl Edward a nenápadně si povzdechl. Nechápu, proč se chce soustředit na školu, když má supermozek. Mezitím jsem donesla další dva talíře. Nejraději bych vzala všechny naráz, ale nesmím vyvolat podezření.

„Přesně tak. Náš nový Edward,“ řekl Jasper s úsměvem. Edward se na něj děkovně usmál a já musela žasnout nad jeho krásným úsměvem. Několikrát jsem ho viděla se usmívat a vždycky vypadal překrásně.

„Ty jsi kdo?“ vyjela na něj Clover a ukázala na něj prstem, jako by byl nějaký vyvrhel. Ta je blbá. Taky si mohla občas přečíst noviny, které já čtu pravidelně, abych věděla, co je ve světě, když se do něj nemůžu podívat.

„Já jsem Edwardův bratr a taky jeho manažer,“ odpověděl jí pohodově Jasper a ukázal přitom důležitě na sebe. Vypadalo to trochu nafoukaně. Musela jsem se usmát. Takový blázinec.

„Ignorujte ho. Já jsem Edwardova manažerka,“ řekla Evie a všimla jsem si, že se Jasper zamračil. Edwardovi bylo do smíchu, mně ostatně taky. Musela jsem se kousnout do rtu, abych se nerozesmála.

„Ty máš dva manažery?“ zeptala se ho Tanya překvapeně a já na ní viděla, že se o něco pokusí. Za ty roky jsem se ve všech třech naučila číst jako v otevřených knihách, které znám nazpaměť.

„Zdá se,“ odpověděl Edward a pokrčil rameny. Chudák, musí se tu cítit jako páté kolo u vozu, ne-li hůř.

„Musíš toho mít hodně, až nad hlavu. Nechceš jít ven?“ zeptala se ho opět Tanya podle ní roztomilým hlasem. Nejspíš, nevím. Mně zněl spíše trapně, ale cokoli, co ony udělají, je trapné, i tahle večeře.

„Buď se mnou nazpíváš ten duet a staneš se hvězdou, nebo upadneš v zapomnění jako teenagerovská vzpomínka,“ řekla Clover. Ta má odvahu, že vydírá upíra. Já bych jí už jednu natáhla, nebo ji vysála do poslední kapičky. Tady jsou hold normální jenom upíři. Nezní to divně? Mělo by to být naopak.

„Tak dobře. To už stačí!“ vykřikl Jasper a s bouchnutím rukou do stolu se prudce postavil. Zrovna jsem mu nesla talíř s jídlem, tak jsem musela malinko odskočit, aby talíř neskončil na zemi.

„Edward Masen bude dělat věci, jaké sám uzná za vhodné. Musí to chtít sám. Takže od teďka jsem já jediným Edwardovým manažerem. A tady jsme skončili!“ řekl rázně Jasper. Clover se mračila a nebyla jediná.

„Jo, děkujeme za všechno,“ řekl Edward a rychle vstal. Zrovna jsem byla za ním a nesla jemu a Tanye talíř. Ale protože do mě strčil, upustila jsem je a spadla na zem na záda. On dopadl na mě. Měla jsem chuť tančit vítězný taneček. Všichni už vstávali od stolu a snažili se ze svého oblečení dostat ty krevety s bůhví čím.

„Nevychází nám setkání,“ zamumlala jsem, doufám, že srozumitelně, protože mi na pusu spadl nastrouhaný sýr, který byl na talíři jako příloha. Edward se usmál a sáhl mi do vlasů. Jeho dotek ve vlasech mě zamrazil.

„Máš ve vlasech krevetu,“ řekl a ukázal mi ji. Musela jsem se usmát. Nikdy jsem nebyla tak nešikovná. Edward se na mě usmíval a mně bylo najednou tak krásně a příjemně. Cítila jsem, jak mě hřeje srdce.

„Jdeme. Jsi v pořádku, Edwarde?“ zeptal se ho Jasper a pomohl mu na nohy. Mně zase pomohl Edward tím, že mi podal ruku. Všimla jsem si, že se Evie a Rod zase hádají a Jessica s Tanyou pořád opakovaly, jaká to je ostuda.

„Bello, tenhle pokoj bude do třiceti minut bez poskvrny,“ řekla naštvaně Clover. Ach jo, další rozkazy? Nemůže mi už dát pokoj? Ne, asi ne. Sundala si krevetu, která jí spadla do výstřihu.

„Rode!“ zařvala a hodila krevetu na něj. Trefila ho přímo do temene hlavy. Nikdy by mě nenapadlo, že má tak dobrou mušku. Já, kdybych byla člověk, bych měla problém se vůbec do něho trefit.

„A na celý měsíc se rozluč se svým mobilem. Dej ho sem. Naval ho! Fofrem!“ Rychle jsem ho vytáhla a podala jí ho.

„Uklízej!“ zamumlala ještě na mě a pak se rozeběhla ke dveřím, ale ty šaty jí nedovolovaly rychlé pohyby.

„Edwarde, počkej, Edwarde, promluvíme si!“ volala a běžela tak rychle, jak jí to šaty dovolovaly. Radši jsem se rychle pustila do úklidu a během několika minut bylo všechno čisté.


Promiňte mi to čekání. Edwardův pohled zatím nebude. Bude Bellin pohled, anebo pohled nikoho. Ze začátku bude děj a přímé řeči totožné s filmem, jinak mě to totiž nenapadlo, ale pak to už bude jiné. Ale bude to ještě zajímavé.

CatherineCullen :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 3. kapitola:

 1 2   Další »
13. AliceCullen2
30.06.2013 [18:15]

super hlavne to ,že bude aj Edwardov pohľad a je jedno či neskôr Emoticon Emoticon

05.08.2012 [11:48]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2012 [10:57]

monokl009 Emoticon Emoticon Emoticon

10. martty555
19.07.2012 [10:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2012 [0:47]

Irmicka1zajímavé, no těším se na to až to bude jiné toto mě moc nebaví... honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [22:35]

Callme Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. lelus
18.07.2012 [22:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [20:30]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Mell
18.07.2012 [19:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [19:15]

kiQaCULLENKapitola bola úžasná ako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Ani sa nedivím, že Bella je pri Edwardovi taká nešikovná, kto by nebol Emoticon Emoticon Dúfam, že ďalšia kapitola bude čoskoro Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!