Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 11. kapitola

Cosmopolis


Zakletá Popelka 11. kapitolaJessica s Tanyou splní, co kdysi Belle slíbily. Když se Edwardovi přizná, její video půjde na Youtube. Všichni ho uvidí, ale Bella se nevzdává.

11. kapitola

 

Pohled nikoho:

 

„Poslouchej, je téměř jistý, že tvoje Popelka je tady,“ řekl najednou Jasper jako by nic. Edward zpozorněl a na tváři se mu samovolně vytvořil úsměv. Je tam uvnitř a on tvrdne v autě.

„Vážně?“ zeptal se nevěřícně.

„Je vevnitř, tak pojď,“ povzbudil ho Jasper a típnul to.


Zrovna v tu chvíli sestoupily do místnosti po schodech z patra Tanya a Jessica vedené nějakými chlapy, bezpochyby to byli Mexičané.

„Tady jsou moje holčičky,“ ozval se z reproduktorů Cloverin hlas, který se přímo nafukoval pýchou. Tanya tahala Jessicu za vlasy, protože Jessica šla první a Tanya až za ní. Usmívaly se jako divé. Clover pozvedla ruce k potlesku. Začali tleskat všichni. Tanya s Jessicou šly rovnou k Viktorii, která seděla na pohovce a nechala se ovívat jedním z Cloveriných sluhů.

Stoupla si na nohy a bouchla se o ten obrovský vějíř. Sluha se jí omluvil a zmizel. Jessica s Tanyou se s Viktorií přivítaly trapnými pusinkami a objetími. Ale zábava už zase běžela naplno. V tu chvíli se ve dveřích objevil Edward.

„Stop! Stop! Už ani krok, vážený pane!“ zastavila Edwarda Clover, když si všimla jeho příchodu do místnosti. Edward se tedy zastavil a koukal na Clover, jako by spadla z višně. Chtěla se ho pokusit přesvědčit k duetu.

„Jsem to já, Edwarde Masene,“ řekla Clover se smíchem. Edward se na ni jen pobaveně podíval. Zdálo se mu to už trapné, jak se všichni snaží vydávat se za jeho tajemnou tanečnici. Koukal někam za ni a pohledem hledal Jaspera.

„Zazpíváme si. Co duet? Co říkáš, duet? Zazpíváme si spolu,“ snažila se ho přesvědčit Clover a usmívala se při tom. Věděla, že kdyby s ním nazpívala duet, byla by mnohem slavnější, než je teď. Chtěla to uskutečnit, ale moc se jí to nedařilo.

„Ne, i kdyby šlo o osud lidstva,“ řekl Edward s hlubokým nádechem a zasmál se vlastnímu vtipu. Nechtěl s ní zpívat žádný duet, ani kdyby ho museli mučit. Obešel Clover a šel někam za ni.

„To bylo sprostý. Nikdy bych s tebou nezpívala žádný duet, náfuko! Ani kdybychom byli jediní dva na Zemi! A ani kdyby tu převzaly vládu opice a my byli jediní s úchopovým palcem, nešla bych do toho!“ řvala za Edwardem Clover a otočila se za ním. Edward ji jen chvíli poslouchal, pak se k ní otočil zády a se zatřepáním hlavou šel dál do davu. Clover si nadávala, že se jí to zase nepovedlo.

„Dáte si kraba?“ zeptala se Bella jednoho kluka, u kterého zrovna stála. Jednoho si vzal a poděkoval. V tu chvíli ji za rukáv zatahala Alice, která zářila jako sluníčko. Bella nechápala, proč se tak tváří.

„Je to osud! Je tady! Máš šanci!“ vyhrkla Alice tak natěšeně. Bella to nejdříve nechápala, ale pak jí to došlo. Edward je tady. Chtěla začít protestovat, ale Alice ji už táhla pryč směrem k Jasperovi, který si povídal s nervózním Edwardem.

„Já nevím, co má na sobě, Edwarde. Vím jen, že je tady, to je všechno. Bude to dobrý, uvidíš,“ utěšoval Jasper Edwarda. V tu chvíli si všiml za jeho zády Alice, která táhla Bellu a usmívala se.

„Jsem trochu nervózní. Doufám, že ji najdeme,“ řekl Edward třesoucím se hlasem a rozhlédl se kolem, zda ji neuvidí. Jasper ho obešel a šel za Alicí, která strkala Bellu dopředu, aby šla za ním. Nakonec Bella povolila a stoupla si na místo, kde stál před chvílí Jasper.

„Oh, ahoj,“ pozdravil Bellu Edward, když si jí všiml. Bella se nervózně ošila. Nevěděla, co má dělat.

„Kraba?“ zeptala se ho a zvedla k němu tác s kraby. Edward se trochu zašklebil, ale vzpomněl si na tu dívku, jak mu říkala, že upíři jedí, když si hrají na lidi, tak si jednoho vzal a slušně poděkoval. Bellu propalovaly nenávistné pohledy Viktorie, Jessicy a Tanyi, které stály za ní u televize. Věděly, že mu říká pravdu.

„Můžu se tě na něco zeptat?“ zeptal se Edward Belly a přešlápl z nohy na nohu. Byl tak nesvůj, až ho to samotného překvapilo. Ale nejvíc na prášky z toho byl Jasper, který cítil jeho emoce.

„Jasně,“ odpověděla Bella s úsměvem a doufala, že se jí zeptá, zda neví něco o tajemné tanečnici. Její přání se splnilo.

„Neviděla jsi tu dívku, která umí tančit tak, jako žádná jiná dívka na světě?“ zeptal se a doufal v kladnou odpověď. Bella se v duchu radovala, že se zeptal zrovna na tohle, ale nevěděla, jak mu to má říct.

„No, víš, Edwarde, ano,“ dostávala ze sebe. Edwardovi se rozšířily oči v očekávání a znovu nervózně přešlápl z nohy na nohu. Oba byli nervózní. Bella nevěděla, jak zareaguje a Edward nevěděl, kdo to je.

„Chci ti říct, že hledáš…“ začala Bella, ale něco za ní jí skočilo do řeči, tak nemohla pokračovat. Otočila se za tím zvukem.

Moc tě miluju, Edwarde. Jsi prostě k zulíbání,“ řekla malá holka v televizi a políbila Edwardovu tvář na titulní straně časopisu. Zapnula kazeťák a začala se pohybovat do rytmu, až začala tančit.

Všichni se tomu smáli a napodobovali ji. Bella se cítila ponížená, jako ještě nikdy. Ponížili ji před Edwardem. V očích se jí hromadily slzy, které každou chvíli přetečou přes okraje.

„To je noční můra,“ řekla Bella spíše pro sebe, ale Edward ji slyšel. Nechápavě se na ni podíval. I Jasper se smál, ale Alice ho praštila do ramene, a tak zmlkl, ale moc mu to nešlo, protože v místnosti vyselo veselí a smích.

„To jsi… To jsi ty?“ zeptal se Belly nechápavě Edward a prstem malinko ukázal na obrazovku televize. Belliny oči padly na Viktorii, která se vítězně a ďábelsky usmívala přímo Belle do očí. A Jessica s Tanou taktéž. Nemohla tady už zůstat. Rozeběhla se pryč a po cestě ještě vrazila Alici do ruky tác s kraby.

„Ne, to je dobrý,“ řekl Edward potichu a znovu se podíval na obrazovku, kde malá holka tančila jako slepice. Pak jeho zrak padl taky na Viktorii, která se koketně usmívala, ale viděl v jejích očích ty ďábelské plamínky. Zamračil se na ni a otočil se k obrazovce zády. Nechtěl to sledovat. Byla to Bellina soukromá věc a ony to nerespektovaly.

Bella mezitím doběhla do svého pokoje, kde se zhroutila na postel a utírala si slzy, které už opustily její slzné kanálky a stékaly jí po tvářích. Cítila se tak ponížená. Chtěla zemřít, ale nemohla, je přece upírka.

Najednou jí v hlavě blesknul nápad. Usušila si oči i tváře od slz a běžela rovnou do své šatny, kde zvedla pár prken a vytáhla ty nádherné šaty, boty a škrabošku, které měla na plese. Ani prach na nich nebyl, což bylo jedině dobře.

Hodila to všechno na postel a rychle se do toho převlékla. Měla štěstí, že jakmile má na sobě nějakou podobu, může se do ní kdykoli vrátit, takže stačilo jenom myslet na ples a už byla na něj vystrojená, teda jenom její obličej, vlasy, tělo a vůně, oblečení se bohužel do toho nepočítá.

Zakryla svůj pach a přes okno se dostala do ložnice Clover. Měla tam obrovský balkón s výhledem na les, který byl skoro u domu, na Beverly Hills dost neobvyklé. Otevřela dveře na balkón a ještě dveře na chodbu, která vedla ke schodům a ty do obýváku, kde byla párty.

Bella se postavila do dveří, zhluboka se nadechla, sundala štít ze svého pachu a tak rychle, že to nikdo neměl šanci ani postřehnout, proběhla celý obývák dokola a zase se vrátila do ložnice, kde skočila z balkónu a postavila se pod první stromy, odkud dobře viděla na balkón. A čekala.

Edward stál v obýváku a povídal si s Jasperem, když najednou ucítil vůni, kterou by poznal kdekoli a kdykoli. Patřila jeho tajemné tanečnici. Rozhlédl se, zda ji někde neuvidí, ale bohužel ne. Ale zvědavost mu nedala, tak šel za tou nádhernou vůní. Vůně ho vedla jako světlo na konci tunelu.

Vyšel schody do patra, kde bylo několik dveří. Šel chodbou po vůni, která ho zavedla k otevřeným dveřím. Vešel do místnosti a zhluboka se nadechl. Vůně přicházela od otevřených dveří na balkón. Vstoupil na balkón a rozhlédl se.

Najednou si všiml něčeho červeného ve stínu stromů a páru zlatých očí. Zatajil dech a nevěřil svým očím. Je to ona, byl si tím jist. Bella se otočila a šla směrem do lesa. Věděla, že Edward půjde za ní.

Edward seskočil z balkónu a šel pomalu za ní. Bella se zastavila až na jedné malé louce, ze které bylo vidět na jejich dům. Musela být v jeho blízkosti, kdyby ji Clover nebo její sestry potřebovaly. Ale neotočila se k Edwardovi čelem. Neměla odvahu se mu podívat do očí.

Edward se zastavil na opačné straně louky, než kde stála Bella. Nic nedělal, jen ji tak pozoroval a vdechoval její vůni, kterou mu přinášel jemný vítr, který foukal Belle do tváře a povlával jejími šaty.

„Konečně jsem tě našel,“ vydechl Edward a o krok se přiblížil. Bella nic nedělala, jen nehybně stála a poslouchala každý jeho nádech a výdech a jeho kroky. Chtěla ho vidět, ale nenašla odvahu se otočit.

„Kdo jsi? Ukaž svou tvář,“ požádal Bellu Edward a pomalu se k ní rozešel. Bella se k němu prudce otočila. Asi to neměla dělat, ale neodolala. Edward stál těsně u ní. Pomalu zvedla ruku k masce, které se dotkla konečky prstů, ale pak ruku zase spustila.

„Nemůžu. Bojím se toho, co uděláš, až zjistíš, kdo jsem,“ zašeptala zahanbeně a ruka jí zase spadla k tělu. Edward se jen usmál. Věděl, že ať už byla kdokoli, bude ji milovat a bude chtít být jedině s ní.

„Nemáš se čeho bát. Ať už jsi kdokoli,“ zašeptal přesvědčivě. Bella se prudce nadechla, když cítila jeho těsnou blízkost. Cítila ten chlad z jeho pokožky. Omamovalo ji to. Začala mu věřit, ale pořád neměla odvahu se před ním odhalit.

Když Edward zjistil, že se k ničemu nemá, zvedl obě ruce a dal je za její krk, až nahmatal šňůrky od masky a zatáhl za ně. Tím je povolil. Chytnul do rukou tu masku a pomalu ji stáhl Belle z obličeje. Bella sklonila hlavu, protože se styděla.

Edward dal jeden prst Belle pod bradu a tím ji donutil podívat se mu do tváře. Když se jejich oči setkaly, Edward najednou nevěděl, jak se dýchá. Nemohl uvěřit, že to ona je jeho tajemná tanečnice.

„Jsi to ty,“ vydechl překvapeně a usmál se na ni. Bella se zase malinko vyděsila a zastyděla. Kdyby měla lidskou kůži, určitě by se červenala. Edward ji pozorně sledoval. Pak sáhl do svého saka a z tajné kapsičky u srdce vytáhl její MP3ku.

„Tohle je tvoje.“ Podal ji Belle. Bella si ji překvapeně vzala a zase se mu podívala do zlatých očí, které byly plné radosti.

„Měl jsi ji u sebe často?“ zeptala se ho najednou, aniž by věděla, proč se zeptala. Její nitro to chtělo vědět. Edward nehnul ani brvou, jen se usmál a přikývl. Nejen často, ale stále. Stále ji měl po ruce.

„Stále. Ani na chvíli jsem se od ní nevzdálil. Měl jsem to za důkaz, že se ta noc na plese opravdu stala. Kdybych ji neměl, měl bych tu noc jen za krásný sen,“ vydechl Edward stále okouzlen, že Bella je tajemná tanečnice.

„Snažila ses mi to říct už ve škole. Byl jsem blbec!“ dodal a trochu se zastyděl, že ji nenechal mu to říct. Bella se zatvářila ublíženě. Měla stejný výraz, jako když utíkala z tělocvičny a naposledy se jejich pohledy setkaly. Edward to poznal.

„Nemusíš předstírat, že mě máš rád. Už jsem si užila dost soucitu a falešných emocí,“ řekla Bella a o jeden krok od něj ustoupila. Chtěla ho obejít a vrátit se do domu, kde se po ní už určitě sháněli. Edward jí ale cestu zastoupil, a tak nemohla dál.

„Kdo říkal něco o soucitu? Hledal jsem tě jako blázen. Pořád jsem na tebe myslel. Na to, jak jsme tančili,“ řekl Edward a v očích se mu mihly šťastné jiskřičky. I Bella na to pořád myslela.

„Máma byla tanečnice, takže to mám asi v krvi. Nebo spíš jsem měla. Jako upírce mi krev v žilách už neproudí,“ řekla Bella a usmála se, ale spíše smutně. Mrzelo ji, že zabila svoji mámu, že ji nikdy nepoznala.

„Vážně myslíš, že jsem k zulíbání?“ zeptal se Belly najednou Edward, aby odvedl řeč jinam a pobaveně se u toho culil. Bella po něm šlehla pohledem. Musela se stydlivě zasmát, a kdyby byla člověk, zrudla by až na zadku.

„Hele! Ne, to byl… Bylo… Byla jsem malá. Ne, já…“ dostávala ze sebe a smála se při tom. Nevěděla, co mu má na to říct. Ano, byl k zulíbání, ale to by nahlas nikdy nepřiznala. Edward se smál s ní.

„To je škoda. Mně by se to líbilo,“ řekl Edward a myslel to upřímně. Bella se mu podívala do očí, ve kterých se začala topit. Chvíli jen tak na sebe koukali a užívali si tuhle chvíli.

„Bello, sice tě sotva znám, ale zvu tě na rande a doufám, že mi všechno vysvětlíš. Jako to, proč jsi teďka upírka a ve škole jsi člověk,“ řekl Edward a bál se odmítnutí. Bella ale neměla v úmyslu ho odmítnout a ani nechtěla. Než ale stačila něco říct, ozval se Cloverin hlas z domu.

„Bello, hned sem pojď!“ zařvala jako na lesy Clover a nezněla moc příjemně. Bella si povzdechla a se smutnýma očima se podívala na Edwarda, který ji pořád pozorně pozoroval jako pod mikroskopem.

„Už musím jít. Ale jestli chceš, můžeš tu zůstat a až všichni odejdou, řeknu ti všechno, co tě bude zajímat,“ řekla Bella, obešla ho a upíří rychlostí se rozeběhla do domu. Vlezla do svého pokoje, převlékla se a vrátila se celá do normálu.

Vrátila se do obýváku, kde se pořád všichni vesele bavili a zase začala roznášet kraby. Alici s Jasperem už nikde neviděla, ale zato Viktorii viděla úplně všude. Nevěnovala jí pozornost a dál si hleděla své práce.

Když odbila půlnoc, všichni se rozešli pryč a Jessica s Tanyou a Clover šly do postele. Ale ještě předtím dala Clover Belle poslední úkol pro tento den. Všechno do rána uklidit. Naštěstí byl pátek, takže to ničemu nevadilo.

Bella se proměnila v upírku, aby to měla rychleji za sebou a začala uklízet. Ale…


Ale... co? Co bude následovat? Napište své nápady a uvidíme, kdo se trefí. Jinak, tady končí éra filmu a začíná éra mých vlastních nápadů. Film se vrátí, ale to je ještě daleko, a vrátí se jen na moment.

CatherineCullen


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 11. kapitola:

 1
9. AliceCullen2
30.06.2013 [22:29]

pride Edward

04.09.2012 [19:13]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
03.09.2012 [23:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Hejly
03.09.2012 [19:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [17:00]

TheBabu1998že by jí někdo viděl jako upírku...??? nebo se tam zjeví Edward..?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
03.09.2012 [14:42]

že by sa tam objavila viktoria Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [13:44]

monokl009 Emoticon Emoticon

03.09.2012 [13:43]

rosaliCja si myslím že do tvé hlavy nevidím a ty mě stejně nakonec překvapíš něčím uplně jiným tak rači nebudu hadat, ale tahle kapitola se ti povedla, škoda že to není nafimované Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [13:18]

jesikataUzasny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!