Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska - 4. kapitolka

NM - Susanolla


Zakázaná láska -  4. kapitolkaTahle kapitola je takový jeden velký rozhovor, proto vám možná bude připadat nekonečně dlouhá. A předem se omlouvám. Za co? To je napsané dole pod článkem!

 

4. kapitola - (Ne) Očekávaná návštěva

 

Pohled Lilien

Renesmé mi plakala na rameno a já nevěděla, co mám dělat. Když brečí Mandy, tak se zabouchnu do pokoje a pustím si muziku hodně nahlas. Ale tohle bylo jiné. Brečela kvůli klukovi, kvůli Jakobovi. Bylo mi jí líto, ale nevěděla jsem, jak jí mám pomoct.

„Jestli tě má rád, tak ze tebou přijde." Asi jsem zněla přesvědčivě, protože si Nessie sedla a utřela si mokré oči.

„Myslíš?"

Vím!" Vstala jsem a pomalu jsem odcházela.

Pohled Renesmé

Vrátí se? Vytáhla jsem notový sešit (ráda si vymýšlím písničky) a začala psát text a zpívat si
k tomu:

Půjdeš za mnou
Přes sedmero pouští
Jestli máš mě rád
Mušli stříbrnou
V písku ztracenou
Z dálky přivez k nám
Jestli máš mě rád

Namaluj sto srdcí na chodníku
Jestli máš mě rád
Jméno mý a tvý
Šípem proklátý
Kam se podívám
Jestli máš mě rád

Vítr co vál
Ti může říct
Na co se ptát
Abys mohl najít
Cestu do mých snů
A do mýho přání
Hvězdy ti řeknou
Kudy máš jít
A na co se ptát
Abys nezabloudil
Cestou do mých snů

Půjdeš za mnou
Přes sedmero strání
Jestli máš mě rád
Jako otázku
Pět bílých oblázků
Polož na můj práh
Jestli máš mě rád

Půjdeš za mnou
přes sedmero plání
Jestli máš mě rád
Velkou rošádou
Zatoč s armádou
Kdo by o ni stál
To mi můžeš dát

Možná vítr co vál
Ti může říct
Na co se ptát
Abys mohl najít
Cestu do mých snů
A do mýho přání

Hvězdy ti řeknou
Kudy máš jít
A na co se ptát
Abys nezabloudil
Cestou do mých snů

Možná vítr co vál
Ti může říct
Na co se ptát
Abys mohl najít
Cestu do mých snů
A do všech mých přání

Hvězdy ti řeknou
Kudy máš jít
A na co se ptát
Abys nezabloudil
Cestou do mých snů

...


„Nessie? Máš přijít dolů, babi udělala večeři."

„Jaká babi?"

Esme, máme palačinky." Mňam! Babi mi vždycky zvedne náladu!

Díky, Amelie!" Vstala jsem, oblékla jsem si upnuté šedé džíny, žluté triko s motýlem přes prsa a kousek břicha, přes sebe jsem hodila černou mikinu, na oči nanesla trochu řasenky a rty jsem jemně natřela leskem na rty. Jako bych nikdy nebrečela! Byla jsem na sebe hrdá, konečně jsem použila "maskovací" trik, který mě naučila Lilien! Seběhla jsem schody a do nosu se drala sladká vůně palačinek s jahodami, borůvkami a dalším ovocem. Sedla jsem si ke stolu a čekala, až mi babi Esme nandá čerstvou palačinku.

Proč jsi tak vymóděná?" Typická babi Renée, neví, co teď nosí puberťáci doma.

Nemůžu snad ke stolu přijít hezky oblečená?"

Hm..." Babi odešla a já zůstala v kuchyni s druhou babi, která mi už servírovala horkou palačinku. Je prostě vynikající kuchařka! Za chvíli jsečm měla paldu v sobě.

Ještě jednu?"

Jasně!"

A s čím si jí dáš? Jahody, maliny nebo ostružiny?"

Borůvky už nejsou?" To nejlepší ovoce a na mě nezbylo.

Ne, děda Carlisle si je vzal k televizi a s Charliem snědli celou misku," odpověděla poněkud pobaveně.

Tak si dám mix! Všechny tři, prosím!"

Jasně, šéfe!" Zasmála jsem se. V tom někdo zazvonil.

Jdu tam!" Mamka se ochotně nabídla.

Dobrý den. Je doma Renesmé?" Slyšela jsem povědomý hlas jako by to byl...

Jasně, Jacobe, pojď dál!" Jacob! No jasně! Jsem naštvaná, ale zároveň šťastná, že je tu ten pes. Lili měla pravdu, přišel, má mě rád!

Ne, on nepůjde dál, mami!"

Co?!?"

Dobře, tak ale se mnou do pokoje a nerušit! Jasný, vy blechy?"

Jak to oslovuješ svoje bratry, Nessie? Děláš si ze mě srandu?"

Promiň, mami."

O pět minut později, v pokoji Renesmé

Tak fajn. Proč jsi tady?" Stála jsem u okna, dívala se Jakovi do očí a klepala nohou.


No, já jsem chtěl..."

No? Co jsi chtěl!"

Chtěl jsem se omluvit..."

Za co? Za to, že jsi pes? Za to se nemusíš omlouvat!" A pak jsem na něj vyjela.

Ne, já ti klidně budu každej večer vybírat blechy a koupat v šamponu pro psy!" Byla jsem fakt naštvaná!

Nessie? Děje se něco?"

Ne, tati, jsme v poho!" Grr! Jak já jsem naštvaná.

Ty si myslíš, že sem prostě jen tak přijdeš, omluvíš se a všechno bude ok? To jsi se ale spletl, protože... Protože!... Začala jsem brečet. Páni! Vážně začínám být horší než Mandy!

„To bude dobrý, buď si prostě budeš muset zvyknout, nebo se rozejdeme..." Při slově rozejdeme se mírně otřásl.

„Ale já se s tebou nechci rozejít, Jaku. Jen... Jen kdybys mi to řekl jiným spůsobem a ne únosem!"

„No, to máš asi pravdu. To nebyl ten nejlepší způsob. Pojď sem..." A mlčky mě objal. Tohle jsem po něm opakovala. Potřebuju útěchu, od kohokoliv!

„My prostě... Renesmé, tohle je zakázaná láska, chápeš? Tohle přeci nejde..."

„Tak nejdřív mi nabídneš, že budem spolu a pak mi to vyčteš? To jsem si teda vybrala!" odpověděla jsem pobaveně.

„Promiň, tak teda, Nessie Cullenová Swanovová, budeš se mnou chodit i přes to, že je to zakázané?" Zase jsem se usmála. Vypadám jako panda s rozteklou řasenkou.

„Jasně že jo!" Vrhla jsem se Jakovi kolem krku a dala mu velkou pusu na tvář.

„Ťuk ťuk! Děcka? Ježiš pardón, já nechtěla..." A jéje. To zas bude samý jak to vypadáš, co to máš na sobě, proč nepoužíváš vodě odolnou řesenku...

„To je v pohodě, teto, pojď dál."

„Nechci rušit... A Nessie? Kolikrát jsem ti říkala, že mi máš říkat Alice, ne teto a používat vodě odolnou řasenku?" Já to tušila! Ty poslední tři slova řekla trochu naštvaně...

„No, to mi opakuješ každý den, teto Alice." Pobaveně se usmála.

„Ale proč jsem tady. S tetou Rose a s mamkou jdeme nakupovat, jde s námi i Lili a možná se připojí i strejda Jazz, Emmetta a taťku jsem nepřemluvila. Ale když je tu Jake..."

„Půjdem oba, viď, ty můj pejsku?"

„Pejsku? Ty říkáš Jakobovi pejsku?" Alice zněla udiveně...

„No, někdy. Tak jdem?"

„No to teda nejdeme! Ty se pořádně oblečeš, protože v tomhle se mnou nejdeš!" Otevřela skříň a vyndala pár věcí, mně neznámo jakých, protože mi Jakob musel držet oči. Pak mě poslala do koupelny, převlíct se. Zakryla zrcadlo nad umyvadlem! Grr...
Když jsem přišla do pokoje, teta tam stála (jako já před chvilkou proti Jacobovi) vedle Jaka a tvářila se velice šťastně.

„Waw! Tobě to sluší, Nessie!" vydechl Jake. Do pokoje přišla Lili
(prý kde jsme tak dlouho) a taky řekla jen waw. Měla na sobě modré legíny a bílé šaty kousek pod zadek. Přes ně měla tmavě modré sako a na nohou balerínky. Pak jsem se uviděla já!



 


Ahoj! Mám tady pár informací ohledně článku:

Písnička je od Lucie Vondráčkové a jmenuje se JMMR. Nemohla jsem sehnat video. Ale až bude, dám všem včas vědět. Buď to napíšu do shrnutí, nebo do komentů. Možná se Vám zdá, že to začíná být jen o Nessie, ale není tomu tak. V 6. kapitole se opět objeví naše hrdinka Lilien (někdy v článku použiju jen zkratku Lili) a bude se snažit o to, aby si jí Alec všiml.  A taky ocenín jakýkoliv komentář, smajlík stačí! A ještě něco (to jsem zapomněla): Jacob a Bella spolu nikdy nic neměli a seznámili se teprve, když Renesmé přivedla Jacoba jako svého kluka. Děkuji, vaše Stefka22.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska - 4. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!