Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 30. kapitola

Bella and Edward


Žádná svatba nebude! - 30. kapitola

Tak a je to tady. Po třiceti dlouhých kapitolách jsme se dostali k tomu, na co někteří čekáme už od samého začátku. Přeji příjemné počtení poslední kulaté kapitoly této povídky.

„Vážení svatebčané, představuji vám Isabellu a Edwarda Cullenovy.“ Nato se všichni zvedli ze svých míst a nadšeně začali tleskat.

 

Tohle bylo... Jako z pohádky.

Alice právě dokončovala úpravy šatů a Kayla, Jess, April, Rosalie, Renée a Esmé jen vyjeveně zíraly společně se mnou na můj odraz ve velkém oválném zrcadle. Měla jsem na sobě šaty. Svatební.

Vypadala jsem tak... prapodivně okázale. Teprve teď mi konečně docvaklo, že tohle je vážné. Nacházela jsem se v situaci, kdy jsem měla už za pár chvil zpěčetit svůj život. Naše životy. Ten Edwardův, můj a v nespolední řadě i ten mrňouskův.

Nemohla jsem se dočkat, nervozita i nedočkavost se plně chopily mého těla a ovládaly ho. V ruce jsem naposledy sežmoulala saténovou bělostnou látku šatů a otočila se na osazenstvo přihlížejících.

Jsi dokonalá,“ ujala se slova ohromeným zašeptáním Kayla.

Já vím,“ řekla jsem stejně ohromená a pak se začervenala nad svou odpovědí, která vyzněla domýšlivě. Jenže já se v té chvíli prostě a jednoduše cítila dobře. Dokonce víc než dobře.

Zlatíčko, pojď ke mně,“ popotáhla už zase máma a já se zasmála.

Opatrně, ať si nepomačkáš ty šaty!“ napomínala mě hned, jak jsem se k Renée začala přibližovat, abych ji mohla pořádně obejmout, Alice. Protočila jsem sice oči, ale uposlechla jsem, protože nějak si poničit to, co jsem měla na sobě... Stálo by mě to zdraví.

Celé tři týdny jsem sháněla takové šaty. Oběhli jsme miliony studií i malých obchůdků, prolistovali stovky katalogů, snažili se mou představu překreslit na papír, abychom je mohli objednat na míru, jenže ono to nešlo. Jednou se mi líbilo to, podruhé zase ono... Každou minutou se má představa dokonalých šatů měnila.

A pak... Udělaly jsme si s Alice, Kay, Jess a April menší vyjížďku zpátky do L.A., abychom se po vhodných šatech poohlédly i tam. Běhaly jsme po městě celý den, že byla dokonce i Alice viditelně vytočená z mé přebíravosti. Ale já potřebovala něco. Měla to být naše svatba a já se přece nemohla spokojit jen tak s nějakým obyčejným kusem látky.

Světe div se – já je našla! Po úmorných dvaceti čtyřech dnech jsem přesně v sedm hodin čtyřicet dva minut večer objevila šaty, které mne natolik uchvátily, že jsem je bez nějak zvlášť dlouhého rozmyslu okamžitě musela mít.

A teď jsem v nich stála před nimi a cítila se... podivně, ale skvěle.

Když mě Renée pustila ze svého sevření a já si utřela její slzy z krku, abych se nějak zabavila a nerozbrečela se sama, byl největší čas opustit dům a vydat se za Edwardem.

Celou předsvatební noc jsem probděla ve svém starém domově, pod střechou, kde jsem tolikrát v pubertě vlastně až bezdůvodně nadávala i plakala, smála se a prožívala ta největší dorodružství dětství a dospívání. Sice jsem nespala, protože jsem byla samou nervozitou z nadcházejícího dne naprosto vedle, ale i tak jsem si tu noc užila. V hlavě jsem si promítala všechny ty vzpomínky a nemohla se dočkat dalšího dne, kdy se vše ještě o podstatný kus zlepší. 

Nakonec jsme se s Edwardem přece jen rozhodli, že svatbu uspořádáme tady. Ve Forks jsme oba vyrůstali, tady jsme se poprvé spatřili a taky mělo patřičné kouzlo, to stále podmračené nebe. Navíc jsme oba chtěli, aby se jeho rodina mohla obřadu zúčastnit, a tak to byla ta nejlepší volba. Když jsme se konečně dali zase dohromady a s jistotou věděli, že si náš vztah už ničím jen tak nenecháme zpřetrhat, začali jsme plánovat. Vše se vrátilo do starých – dokonce spíš i lepších kolejí – a my s našimi rodinami vycházeli. Rozhodli jsme se, že naše dítě bude vyrůstat tam, kde předtím i jeho rodiče. Forks bylo deštivé, občas až nudné, ale my dva jsme si byli jistí, že pokud budeme pohromadě jako rodina, nikdy nám tak připadat nebude. Pronajatý dům, který měl být náš jen na pár dnů, se nakonec mávnutím kouzelné hůlky – přesněji řečeno díky naditému bankovnímu účtu rodiny Cullenových – stal naším domovem. Esmé trvala na tom, že jako odčinění se bude snažit nám co nejvíce pomáhat a slib dodržuje každý den. Konečně jsem ji měla možnost poznat takovou, jaká byla ve skutečnosti, kdy se nenechala unášet majetnickým pudem ke svému synovi. Byla obětavá a dobrosrdečná.

Náš byt v L.A. jsme si zatím ponechali a pilně spláceli každý měsíc podnájem, jako bychom v něm stále bydleli. Byla jsem odhodlaná žít ve Forks, začínalo se mi tu líbit, ale ještě stále jsem se nemohla smířit s tím, že bych všechno, co jsem si tak pečlivě v L.A. vybudovala, zahodila jen tak mávnutím ruky. Potřebovala jsem nějaké sebemenší spojení s městem andělů a Edward to naštěstí chápal.

Práci jsem si mohla nechat i sem do Forks. Nakladatelství svolilo a já se ve volných chvílích, když jsem potřebovala vypnout a jen relaxovat, vracela ke korekci. Zato s Edwardem to bylo horší... Jeho práce vyžadovala, aby byl právě v L.A. Advokátní kancelář, kterou tam vlastnil, nemohla zůstat bez jeho pevné ruky déle, než bylo nutné. A tak musel udělat kompromis, i když mě stokrát ujistil, že je to jeho rozhodnutí a litovat toho nikdy nebude. Svým dvěma zaměstnancům napsal to nejlepší doporučení do příštího zaměstnání, co dokázal, a pobočku tam zrušil. Místo L.A. si zařídil podnájem v Port Angeles a zatím vše bylo jen ve vyřizovací fázi. Ale snažil se a dával do toho celou svou duši a já si byla jistá, že až s tím skončí, bude to něco.

Obě matky si pomalu ale jistě získaly naši důvěru, a tak všechno klapalo jako po drátcích.

Zatímco jsem si v hlavě rekapituovala všechny ty týdny zpět, abych alespoň trochu zahnala nervozitu, která byla sice zbytečná – toho jsem si byla naprosto vědoma –, ale poroučejte svému tělu, když ono jednoznačně poslouchat nechce, přilibližovali jsme se ke stavbě, které jsem měla možnost říkat domov už asi čtrnáct dní, kdy Esmé plnou požadovanou částku bývalého majitele zaplatila a darovala nám jej.

Všechno okolo bylo ozdobené, každý strom po cestě ovázaný širokou smetanově bílou mašlí. Alice zajela k okraji cesty dřív, než jsme dům mohli zahlédnout, abychom měli jistotu, že nikdo nevidí ani nás. Tam také stal Charlie, který už čekal na tu příležitost, kdy mě bude smět odvézt k oltáři, od mých čtrnácti. Vždycky se smíchem na rtech říkával, že já, takové třeštiprdlo, se vdám, hned co vyjdu střední, jen tak, náhle a z popudu. Doslova se jeho věštba nevyplnila, ale kdo by vůbec dokázal očekávat, že se budu vdávat těhotná?

 

 

 

Bells, ty... Ty se v-vdáváš,“ vydechl vyjeveně, jako by tomu snad uvěřil až teď, když mě spatřil ve svatebním.

Už to bude asi pravda, tati,“ pokusila jsem se zavtipkovat a usmát se, ale moc – no dobře, vůbec – mi to nešlo. Cítila jsem, jak se mi po obličeji rozlévá cosi, co mělo být pousmání, ale byla jsem si jistá, že to nakonec vypadalo jen jako nepodařený úšklebek.

Tak už jí nabídněte rámě, Charlie, a my se s holkama vydáme napřed,“ dávala instrukce má už brzo švagrová a naposledy mě lehce políbila na líčko. „Hlavně buď v klidu, ano? Edward tam na vás už čeká,“ slibovala to, co už jsem dávno věděla. Nebo v to tedy alespoň doufala.

Renée s Esmé se musely vydat na cestu dříve, aby mohly zaujmout důležitá místa na bílých židličkách kolem dokola ověšených květinami a mašlemi a holky mě právě opouštěly, aby jako družičky prošly kolem svatebčanů dřív než nevěsta. Přede mnou.

Zhluboka se nadechni a pořádně se usměj, trdlo,“ nabádal mě Charlie, když se má tvář zase zakabonila nervozitou. „Už brzo budeš vdaná paní a ne moje malá holčička,“ posteskl si a jeho oči se zaleskly.

Tati, prosím, jen mě teď nechtěně nedojímej ještě víc, než už jsem,“ úpěnlivě jsem ho prosila, protože můj hlas už přecházel do chrapláku, a to nevěstilo nic dobrého.

Budu se snažit,“ přikývl, ale ačkoliv se očividně opravdu snažil, mně to tiché popotáhnutí vážně neušlo.

Ksakru, tati,“ zakňučela jsem dřív, než mi první slzy zkanuly z očí a prorazily si cestičku přes make-up, který tak pečlivě Rose nanášela celé dvě hodiny. Stulila jsem se do jeho náruče a několik minut vdechovala jeho osobitou, tolik známou vůni. Směs tabáku, svěžích mentolek a trochu pepře.

Už bychom asi měli jít, Bells,“ jemně mě od sebe nakonec odstrčil. „Ještě by si Edward mohl myslet, že už ho nechceš,“ pousmál se.

Přikývla jsem a rukou si utřela slzy. „Mám obličej moc rozmazaný?“ zeptala jsem se ho ustrašeně.

Rosalie s Alice mě přetrhnou.

Ukaž,“ prohodil a svými prsty párkrát přejel pod očima. Moc jsem sice nevěřila, že by mě zrovna on dokázal dát alespoň do přibližně dobrého stavu, ale nechala jsem ho se o to alespoň pokusit.

Po chvíli jsem se do něj přece jen znovu zavěsila a s mýma rozklepanýma nohama se vydala blíž k domu. Charlie mou ruku naštěstí pevně svíral a díky tomu mě podpíral, a tak jsem se nebála, že bych mohla spadnout před oltářem.

Začali jsme se přibližovat k domu, a tak jsme měli pomalounku výhled i na všechny ostatní. Já však měla oči jen pro Edwarda, který očividně netrpělivě vyhlížel, až se po boku Charlieho objevím.

Táta měl pravdu, asi se vážně bál, že už jsem si to rozmyslela.

Ale jak bych mohla? Tak velký blázen, abych ho znovu nechala za svými zády a vyšoupla ho tak z místa po mém boku jako rovnoceného partnera, jsem nebyla.

On už byl jen můj, a tak k oficiálnosti zbývalo jen náš vztah zpečetit. Pak budu mít právo na něj i pojistku, kdyby se v něm nečekaně probudil mnou zahnaný pud děvkaře, že mu můžu utrhnout, cokoliv v záchvatu vzteku budu chtít.

Jenže takové myšlenky okamžitě zahnal jeho dokonalý úsměv. Oči mu zářily tak jiskřivou zelení, až se mi z toho točila hlava. Moje hlava nedokázala zbytku těla dávat žádné rozkazy, jen se přihlouple usmívat a vnímat pouze jeho přítomnost.

Charlie mě naštěstí doopravdy přivedl až k němu bez jakéhokoliv klopýtnutí a vložil mou ruku do jeho připravené.

Opatruj ji jako oko v hlavě,“ přikázal mu silným, autoritativním hlasem, já v něm však přesto zaslechla přímo odkapávající dojetí.

Edward odhodlaně přikývl. „Slibuju,“ pronesl vážně sametovým hlasem, přičemž stále hypnotizoval můj obličej.

Otočili jsme se k oddávajícímu a obřad začal.

Dnes jsme se tu sešli, abychom zpečetili vztah ženy a muže ve svazek manželský. Isabello Swanová, pokud žádný z přítomných nemá žádnou námitku s tím, abyste oba spustili své sliby před Bohem, můžete začít,“ pobídl mě a já se zhluboka nadechla. Na tu řeč, kterou jsem si každý den alespoň třikrát před zrcadlem nacvičovala, teď konečně nastal čas.

Pootočila jsem se víc k Edwardovi a pohlédla znovu do jeho zářivých smaragdů. „Já, Isabella Swanová, slibuji tobě, Edwarde Cullene, že tě budu vždy milovat i ctít. Jsi první muž, který se mnou vydržel tak dlouho a já se tě nikdy nechci vzdát. Chci s tebou žít šťastně až do smrti, chci s tebou mít děti, dům se zahradou. Protože tě... Protože tě miluj.“ Můj hlas ke konci již přecházel až k šepotu, protože do očí se mi draly slzy, zatímco Edwardův pohled ještě víc zjihl. Byla jsem šťastná za tu chvíli, ve které jsme se nyní nacházeli.

 

 (Já si prostě neodpustila do této povídky alespoň jednou hodit nějakou písničku od mé oblíbené Rihanny...)

  

Edwarde Cullene, teď je řada na vás,“ vyzval tentokrát oddávají jeho.

Na nic nečekal, hned spustil tím nejměkčím sametovým hlasem, jaký jsem kdy slyšela. „Já, Edward Cullen, slibuji tobě, Isabello Swanová, že tě budu vždy milovat i ctít. Bez tebe to nejsem já. Miluju tě celým svým srdcem a jsem přesvědčen, že to tak bude každý den mého života. Ať už v nemoci či ve zdraví. Jsi jediná žena, se kterou chci mít děti i vše, co ke šťastnému životu patří.“ Když odříkával text, co si sám musel napsat, a nazpaměť se i naučit, slzy mi přetekly ven z očí. Byla jsem dojatá a také tou nejšťastnější bytostí pod sluncem. A o to místo jsem se očividně dělila s Edwardem.

Tak tedy – táži se vás, Isabello Swanová, berete si zde přítomného Edwarda Cullena?“

Ano,“ odpověděla jsem co nejodhodlanějším hlasem, jaký jsem svedla, přestože z toho nakonec vyšlo jen jakési podivné zachraptění plné mého dojetí z celého tohoto okamžiku.

Oddávající stočil svůj pohled na Edwarda. „Nyní se táži vás, Edwarde Cullene, berete si zde přítomnou Isabellu Swanovou?“

Ano,“ řekl tak jistě, až se mi srdce rozbušilo přímo v krku.

Nikdy jsem neplánovala tolik romantickou svatbu, která by předčila i jakoukoliv z nějakého romantického filmu. Vždy jsem plánovala, že kdyby přece jen došlo na svatbu, bylo by to nejdříve v mých čtyřiceti pěti a byl by to flám, který by neskončil ani za dva dny. Jenže tohle... Tohle byla sakra dobrá volba.

Nyní můžete políbit nevěstu,“ dal povolení Edwardovi a ten naštěstí na nic nečekal. Nahnul se ke mně a naše rty se o sebe lehce otřely. Bylo to jako lehký letní vánek, ale to mi nestačilo. Rukou, ve které jsem nedržela kytici lučního kvítí, které jsem si vybojovala místo překýčované svatební kytice, jsem mu položila za krk a přitáhla si ho k sobě blíž. Objal mě okolo pasu a polibek se přece jen konečně prohloubil.

Když jsme se od sebe odtrhli, přestože se nám ani trochu nechtělo, oddávající pronesl poslední formální větu a my byli svoji.

„Vážení svatebčané, představuji vám Isabellu a Edwarda Cullenovy.“ Nato se všichni zvedli ze svých míst a nadšeně začali tleskat.

 

 

• • • •

 

 

Ten den byl neuvěřitelný. Bezkonkurenční, ten nejlepší, jaký jsem kdy zažila.

Tak co, jak se vám tančí, paní Cullenová?“ řekl svůdným sametovým hlasem tiše do mého ucha a já se místo odpovědi zasmála.

Většinu večera, kdy jsme nemuseli ze slušnosti tancovat s někým jiným, jsme byli v těsném objetí jen a jen spolu.

Ale sluší jim to spolu, co?“ poukázala jsem po očku na April s Jacobem, kteří se k sobě tiskli opodál. Byli spolu od té doby, co jsem ji poznala. Jake se do kavárny, kde jsem ji tenkrát nechala samotnou po bitce s Edwardem, vrátil, chtěl své rány zapít sklenkou whiskey. A co se nestalo – otiskl se přímo do April. Bylo to nečekané jako rána blesku.

Jejich vztah se však očividně vyvíjel víc než dobře a oba dva nám s Edwardem přirostli k srdci. Často jsme společně s Mikem a Jess, Henrym a Kaylou a s Jakem a April něco podnikali. S jeho sourozenci jsme se museli setkávat zvlášť, protože riziko, že by si naši přátelé všimli, že nejsou úplně v pořádku, bylo až přespříliš velké.

To teda,“ přikývl na souhlas a usmál se. „Tobě to sluší ale o dost víc,“ přejel mi po boku a já se zachvěla.

„Miluju tě, Edwarde,“ zašeptala jsem a přitulila se k němu ještě blíž.

Vždyť já tebe taky, Bell.“ Cítila jsem jeho úsměv na svých rtech, když je spojil v polibku.


Po dlouhé době kapitola, která neskončila žádným šokem. I když... Příští - nepočítaje epilog -, poslední s takovým koncem ještě bude. 

Chtěla bych vám všem, kteří jste vydrželi číst až sem, strašně moc poděkovat. Jste moje síla, která dokáže dál rozvíjet a pobízet moji fantazii. Vážím si každičkého komentáře, který jste mi zanechali. Ještě jednou - díky. 

A protože tu máme kulatiny, rozdávají se i věnování.  To si zaslouží hlavně NatyCullen, Jessy, kikuska, Satu, budiška, DarkFireflies a 77Alex77. Vy, hodné duše, mi pokaždé těmi rozbory celé kapitoly děláte velkou radost. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 30. kapitola:

 1 2 3   Další »
29.07.2012 [22:11]

NatyCullenrezulko, nádhera! Emoticon Nevím, co k tomu víc říct, protože to bylo opravdu výborné, delikatesa - teď tady o tom mluvím jako o jídle, co? Emoticon No co, fakt jsem si na tom smlsla. A když sa ještě při tom dívám na plavání z OH. Emoticon No, to je nepodstatné, ale na plavání sa dívám fakt ráda, protože je to o nervy, no. Emoticon
Ale kapitola byla opravdu skvělá, romantická. Líbil se mim "rozhovor" s Charliem, originální sliby i osvětlení nově vzniklého vztahy April a Jacob. Zkrátka to bylo uplně mňamózní, nemám co vytknout, takže snad mi promineš takový pidi koment. Emoticon A moc děkuju za věnování, i když si ho podle mě nezasloužím... Emoticon Emoticon

23. Pegi
25.07.2012 [0:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ÚŽASNÝ !! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2012 [19:19]

DarkFirefliesPanebože, to byla nádhera! Emoticon
Ano, vystihla jsi to - na tuhle kapitolu, na tenhle okamžik, jsme snad všichni čekali od úplného začátku povídky. A co, že jsme si počkali... Mně osobně proto tahle kapitolka připadala ještě mnohem sladší a o to více jsem si ji užila. Emoticon Musím říct, že jsem při čtení byla téměř dojata - připadala jsem si, jako kdybych to doopravdy sledovala vlastníma očima a cítila tu sladkou atmosféru, která panuje na svatbách. Co k tomuhle více dodat... Byl to jeden z nejlépe popsaných svatebních obřadů na tomto webu. Kdybych řekla, že se mi tahle kapitola líbila, asi bych tě tím musela urazit. Byla jedinečná! Emoticon

Rozhovor Charlieho a Belly... Ten na mě opravdu hodně zapůsobil. Na jednu stranu by se dalo říct, že zrovna tahle kapitola se možná něčím podobala knižní předloze, ale to je hloupost. Jedna situace a přitom se dá vyjádřit tolika způsoby... Což si i touhle kapitolou potvrdila. Emoticon A navíc... Ty písně, které ke se kapitole navíc skvěle hodily, tomu dodaly ještě další a silnější kouzlo.

Krásně vymyšlené svatební sliby, jakožto uhnutí od klasiky, to byl vážně pěkný nápad. Nevím, jestli patřím zrovna k dívkám, které jsou takzvaně "romantičky každým coulem", ale na tyhle postavy jsem si už tak nějak zvykla a oni si trochu toho štěstí v téhle kapitole vážně zasloužili.

Netvrdím, že tenhle komentář není zmatený, ba naopak - je a vím o tom. Bohužel, jsem z této kapitoly tak plna dojmů, že nejen že nejsem schopna vytvořit komentář alespoň trochu smysluplný, ale navíc kvůli tobě dneska ani neusnu. Emoticon Emoticon Emoticon

Pak také samozřejmě neskutečně děkuji za věnování - vždy mě to potěší. :)

Prostě a jednoduše - překrásné! Emoticon

21. budiška
23.07.2012 [21:57]

Tak i tvá hodná duše se přidává. Emoticon Terezko, co dodat. Dojala jsi mě. Na tuhle kapitolu jsme čekali asi všichni a to dlouho (ne že by mi to vadilo, to vůbec ne, protože tuhle kapitolovku jsem si hrozně zamilovala a fakt mi bude chybět), ale stálo to za to. Tím, že už se blížíš ke konci, jsi dokázala, že máš váně pevnou vůli a talent, neboť vím, že už několikrát jsi přemýšlěla, že skončíš. Byly tu těžší chvíle, které jsi překonala a pak ty světlejší, hezčí, ty které ti dodávaly sílu do psaní. Emoticon Jsem ráda, že jsi to nevzdala, protože výsledek je úžasný. Emoticon Emoticon Emoticon

Teď k ději: Jsem ráda, že už všechno překonali a můžou být spolu. Všichni spolu, šťastní a smíření. Emoticon A to jak byl Charlie dojatý. Bylo to tak milé a krásné. Jsem za ně opravdu šťastná. Zasloužili si to, po tom co si prožili. Emoticon

Teď jsem zvědavá, co nastane za zvrat. Vážně se divím, že nenastal i v téhle kapitole. Kapitola bez zvratu? To nejsi ty! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Né, jsem ráda, že nenastal zvrat a svůj den si užili, jak nejlépe mohli. Emoticon Co to zas melu? Emoticon Prostě uzenka... (víme své) Emoticon Emoticon Emoticon

Máš ode mě neskutečnou pochvalu a zítra ti udělám ten pistáciový puding! Emoticon Emoticon Emoticon (čekám s ním na tebe a už mám na něho taky chuť!) Emoticon Emoticon Emoticon Jsem na tebe hrdá, ty moje spisovatelko! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Klaním se. Emoticon Emoticon

Ke konci bych ještě moc chtěla poděkovat za věnování. Vím, že nepřispívám nijak dlouhýma komentářema, ale píšu ke každé kapitole poctivě a vždycky se snažím, alespoň něco málo napsat a vyjádřit svůj názor, nicméně teď to napravuju. Emoticon

Jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Domik
23.07.2012 [20:23]

Domikmoc se těším na další díl!

23.07.2012 [18:38]

BellaSwanCullen8nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Sari
23.07.2012 [17:19]

Ach ta romantika.Nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [17:12]

mima19974Kráááááááásne!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [15:29]

SanasamiNááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááádhernýýýýýýýýýýýýýýý koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [14:09]

77Alex77V poslednej dobe sa na tomto webe objavujú stále originálnejšie svadby, stále krajšie svadby.A keby som mala vybrať tri najlepšie, tak ty si zaručene medzi nimi. To bolo niečo neskutočné, ako si to opísala! Vedela som, že svadba bude krásna, no že až takto, to teda nie... Ty sa každou kapitolou prekonávaš! Emoticon
RiRi ma veľmi potešila, sama ju mám veľmi rada, takže pesničku si trafila a dokonale tam sedela Emoticon Aj tá prvá bola krásna a tiež sa k Charliemu a Belle veľmi hodila. Neviem, ako to robíš, no ty vždy vyberieš hudbu, ktorá k tomu dokonale sedí a dodá tomu perfektnú atmosféru.
No musím sa priznať, že slzy v očiach boli. To bolo neskutočne romantické! Emoticon
Veľmi sa mi páčil ten nápad, že si musia vymyslieť reč a potom sa ju naučiť. Už len to tomu pridalo na originalite a ja som sa, samozrejme, roztápala blahom. Emoticon
Nádherná svadba, nádherný ženích! Emoticon Emoticon Emoticon
No a na koniec ti ďakujem za venovanie. Viem, že si ho asi veľmi nezaslúžim, keďže v poslednej dobe moje komenty nie sú také, ako boli... No v poslednej dobe veľmi ani nestíham, no na tvoju poviedku si čas nájdem. Emoticon
Podarená kapitola, teším sa na ďalšiu! : Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!