Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 24. kapitola

Sraz Ostrava!!! 04


Žádná svatba nebude! - 24. kapitolaSetkání s April. Jak to všechno dopadne? Fiaskem nebo překvapivě dobře? Ke konci se nám to začne nepěkně bortit... Přeji příjemné počtení. ;)

Všechno jelo podle plánu, přesto jsem byla jako uzlíček nervů. Jak bude vypadat? Bude se moc zlobit, že jsem ji sem vylákala lží? Bude krásná, ale hloupá a mě pak jedině naštve, s jak inteligentním chlapem čekám dítě? Nebo bude naopak až přespříliš dokonalá, že budu ráda, že o mě Edward kdy stál?

„Jsi v pohodě?“ všiml si mého neklidu Jacob. A dalo se to očekávat – on na mně poznal vždycky všechno.

„Ani ne,“ přiznala jsem. „Ale zvládnu to,“ dodala jsem pevně odhodlaným hlasem.

Nedůvěřivě si mě prohlížel, jako by snad věřil, že bych mu dokázala lhát.

„Už můžeš jít,“ začala jsem sbírat jeho věci, co si drze poházel na stůl i židli naproti mně a věnovala jsem mu ten nejsladší úsměv nevinné holčičky, jaký jsem svedla. „Jsme přece domluvení – kdyby se mě rozhodla zaškrtit nebo mi prostě a jednoduše jen nějak ublížit, tvým uším to neujde. Jsem prakticky v tom největším bezpečí, v jakém můžu být,“ spustila jsem přesvědčivým hlasem.

Nejspíš to zabralo. „Když mě tady nechceš,“ dělal Jake naoko uraženého, ale poslechl.

Za pár minut už jsem v kavárně seděla u svého stolu sama samotinká a vystrašeně sledovala vchodové dveře, jestli v nich nestojí žena v mém věku.

Chvíli se nic nedělo, do kavárny nevstoupila ani noha. Až jsem prudce nadskočila, když se dveře konečně otevřely. Byla jsem překvapená – tedy pokud to vůbec byla ta April.

Ale ano, tušení mi správně napovídalo – ujistilo mě hned, co se daná osoba zvědavě rozhlížela okolo sebe. Nejspíš očekávala policistku v uniformě...

Vstala jsem, abych na sebe upozornila. Její pronikavě modré oči do mě zabořily pohled a já měla sto chutí ucuknout. Ale ne, teď jsem nemohla – nesměla jsem přece na sobě nechat poznat, že jsem z její přítomnosti nervózní. Nemohla jsem dopustit, aby měla navrch.

Měřila si mě zmateným výrazem v hezké tváři. Bohužel, byla až moc hezká. Bylo mi sice jasné, že by se zrovna Edward neoženil s nějakou ošklivkou, ale naděje přece umírá poslední…

Přišla ke mně, ale mile mne překvapila – byla mi sympatická. Nebyla tou umělou nánou, jakou jsem si představovala, že nejspíš bude. Měla po ramena dlouhé, lehce zvlněné zrzavé vlasy s ofinou, která jí neposedně padala do očí, velké modré oči, pihatou drobnou tvář a hubenou, malou postavu.

„Vy jste… slečna Swanová?“ nejspíš se dlouho rozmýšlela, jakým oslovením mě má počastovat. A já se jí nedivila – copak bych už dávno nemohla být manželkou? Ano, ovšemže mohla, ale já byla taková trubka, že jsem odmítla muže, s jehož bejvalkou jsem tu právě stála. Děs.

„Ehm...“ odmlčela jsem se nervózně, abych polkla a konečně se trochu rozmluvila. „Ne,“ řekla jsem však místo toho.

Pokrčila rameny, omluvila se a chtěla se nejspíš vydat slečnu Swanovou hledat někam jinam. „Tedy jsem,“ zarazila jsem ji rychle, než se ke mně stihla celá otočit zády.

Svraštila tenké obočí k sobě a zamyšleně si mě prohlížela.

„Mám příjmení Swanová,“ vysvětlovala jsem, přestože to všechno vyznívalo spíš ještě víc divně. „Ale nejsem ta, za kterou mě máte. Jsem Isabella, ne Gertruda. A nejsem žádná policistka,“ přiznala jsem.

„A kdo jste tedy, když jste mě ze Seattlu vytáhla až sem? Kde jste vzala mé číslo?!“ vyzvídala a vypadala poněkud naštvaně.

A jejej.

„Znáte Edwarda Cullena? Potřebuji s vámi mluvit a je to hodně důležité,“ vyklopila jsem najednou.

Stále viditelně nechápala, ale kdo by se jí divil?

„Jistěže ho znám. Stalo se mu snad něco?“ pokládala mi znovu ostražitě otázky.

Chvíli jsem mlčela, nevěděla jsem, co jí mám odpovědět. Možná, že kdybych alespoň chvíli mlžila o jeho zdravotním stavu, April by se sama od sebe rozmluvila… Ale ne, na to jsem neměla. Neuměla jsem lhát a navíc tohle bylo až moc podlé. Ne, budu muset s celou pravdou ven.

„Ne. Ale já jsem s ním těhotná,“ řekla jsem co nejvyrovnanějším hlasem. Byla první osoba, které jsem to řekla, a tak jsem doufala, že moje intuice byla správná a ona tu zůstane.

Překvapeně pootevřela pusu a chvíli na mě jen zůstala hledět, než to její mozek naplno zpracoval.

„Radši si na to sednu,“ zamumlala polohlasem, sedla si na protější židli té, na které jsem ještě před chvílí seděla já. Posadila jsem se taky.

Po další chvíli ticha konečně promluvila. „Proč mi to vlastně říkáte?“

Nasucho jsem polkla. „Mohly bychom si předtím, než celý ten příběh odvyprávím, tykat?“ nadhodila jsem něco, co mi už delší dobu dělalo problémy. Vždyť jsme, proboha, byly obě viditelně stejně staré.

„Dobře,“ přikývla. „April Cambierdová,“ natáhla ke mně pravačku.

„Bella Swanová,“ přijala jsem ji a lehce jsme si jimi potřásly ve znamení slušnosti.

„Tak spusť, vůbec nechápu,“ popoháněla mě.

 

• • • •

 

„Páni,“ vydechla překvapeně, když jsem jí všechno vypověděla, dokonce i to, proč jsem se s ní chtěla setkat. Občas mi skočila do řeči, aby se optala ještě na pár nepřesností, co jí nebyly jasné, a tak jsem skončila až asi po dvaceti minutách.

Pořádně jsem se napila vody, kterou jsem si objednala, když k nám přišel číšník a ostražitě pozorovala její reakce.

Zdála se být sice překvapená, ale nejspíš mě přijala – chlácholivě se na mě usmívala. „A jsi v pořádku? Jsi si tím jistá?“

Přikývla jsem.

„Tak potom gratuluju!“ usmála se a nahnula se přes stůl, aby mě objala. Překvapeně jsem sebou cukla – nečekala jsem takovou odezvu.

„Promiň,“ vyjekla, sedla si a spustila ruce podél těla.

„Není za co,“ okamžitě jsem kroutila hlavou ze strany na stranu. „Já jsem jen překvapená… Nečekala, jsem, že celé naše setkání proběhne tak hladce,“ vysvětlovala jsem.

„A proč by nemělo? Po tom, co jsem si vyslechla, na tebe ani nemůžu mít jiný názor, než ten, že jsi skvělá ženská a Edward nemohl najít nikoho lepšího, s kým by měl mít prvorozené dítě,“ odpověděla s úsměvem.

Cítila jsem, jak se mi do tváře hrne krev. „D-děkuju.“

„Není zač,“ věnovala mi vroucný úsměv.

 

• • • •

 

„Budu už muset jít – jsem nejspíš unavená,“ řekla jsem provinile po dvou hodinách plných rozhovoru mezi námi. Po pár krátkých větách jsme se obě rozmluvily a zjistily jsme, že máme hodně společného, a tak si dokonale rozumíme, jako kdybychom byly staré kamarádky.

„Jasně, chápu,“ zasmála se a přikývla. „Doufám, že se ještě někdy uvidíme. Budu se modlit, aby vám to s Edwardem klaplo. Buď v klidu, Bello – pokud vy dva nebudete spolu, tak už snad ani nikdo na celém světě.“

Zhluboka jsem se nadechla a přikývla, přestože jsem se tak optimisticky necítila.

„Brzy se uvidíme na svatbě,“ zasmála se chlácholivě. „Já tu ještě zůstanu, prvně to dopiju,“ poukázala na plný hrnek horkého čaje.

V to jsem se sice ani neodvažovala doufat, ale znovu jsem přikývla. Vstala jsem, oblékla si mikinu a na stůl vytáhla z kapsy džín pomačkanou bankovku. „Pak to, prosím tě, zaplať i za mě,“ poprosila jsem ji a ona přikývla na znamení souhlasu.

Objala jsem ji, rozloučily jsme se a já vyšla před kavárnu. Přešla jsem plna dobré nálady díky rozhovoru s April silnici s úsměvem na rtech a vydala se ke Quilovu domu.

Když jsem zazvonila a vyčkala si pár vteřin, kdy jsem slyšela hlasitý smích, konečně mi pak otevřel právě Jacob.

„Všechno jsem slyšel, ani mi nemusíš nic povídat. Vím i to, že jsi unavená,“ usmál se, zavolal na rozloučenou pozdrav do domu a vyšel se mnou ven.

„Co fotbal?“ zeptala jsem se, abych odvedla jeho pozornost od vyslechnutého rozhovoru s April, zatímco jsme šli k mému autu.

„Vyhráli jsme,“ oznamoval nadšeně. „Co April?“ vyptával se na oplátku, přestože bylo očividné, že se ptá jen ze slušnosti, abych se mohla vypovídat.

„Byla překvapivě až moc fajn,“ odvětila jsem s úsměvem na rtech.

„To je dobře,“ přikývl a objal mě jednou rukou kolem ramen. „Víš, Bello… Slyšel jsem i to, že jsi těhotná,“ přiznal lehce bojácně.

Sakra, tohle mi nedošlo.

„Ehm…“ nevěděla jsem chvíli, co na to vůbec říct. „Doufám, že si nemyslíš, že jsem ještě stále děvka,“ vypadlo ze mě nakonec a přitom se červenala.

„Blázníš? Co si to o mně myslíš, Bells? Já si to o tobě nemyslel vůbec nikdy!“ hájil se hned a mně spadl kámen ze srdce.

„Děkuju,“ přitulila jsem se k němu blíž. Začínala mi být zima a on hřál jako dobře roztopená kamínka.

„Myslím, že tě zavezu domů – jsi viditelně rozrušená a měla jsi toho dneska moc,“ nabídl mi Jake ochotně.

„Ale jak se dostaneš domů ty?“ zeptala jsem se hloupě, protože žádná kloudná odpověď mě v té chvíli nenapadla, přestože byla víc než okatá.

„Že by po čtyřech?“ naznačil se smíchem a já se přidala.

„Tak dobře,“ svolila jsem, a když jsme se dostali k autu, vděčně jsem nasedla na místo spolujezdce.

Cesta ubíhala rychle, neustále jsme si měli o čem povídat, určitý podíl na tom však měl i Jacob, který dával náklaďáčku zabrat o hodně víc než já.

Chvíli jsem ho navigovala k domu, kde jsme s Edwardem přebývali ve Forks, ale nakonec to přece jen zdárně zvládl. Zaparkoval, oba jsme vystoupili ven, abychom se rozloučili a domluvili se, kdy se zase sejdeme, protože ani jeden z nás už nechtěl na další shledání čekat celé dva roky.

Zrovna jsem ho šťouchla do břicha a on mě mou ruku zastavil zkroutila za záda a objal zezadu, když se k domu přiblížilo jiné auto.

Mercedes.

Edward.

Jeho zářivé smaragdy, které se obvykle hřejivě usmívaly za jeho majitele, teď přímo hřměly. Jeho neutrální výraz se ze sekundy na sekundu měnil na rozzuřený.

„Kdo to ksakru je?“ vyskočil rychle z auta a měřil si nás s Jakem se zlobnými hromy v obličeji. Nedokázala jsem udělat nic, jako bych zmrzla uprostřed pohybů. Cítila jsem jen překvapený tlukot svého srdce a i ten Jakobův se zdál být zrychlený.

„Co tu děláte? Pokud se nemýlím, jsi přece stále ještě má snoubenka, nebo ne?! Ale ano, na prstě máš stále ten prsten!“ přecházel Edwardův navztekaný hlas do křiku.


 

Moc děkuju za všechny ohlasy, co mi pod kapitolami necháváte. Zároveň prosím o další - zobrazení kapitol není nejmenší, počet komentářů ale rapidně klesl, což autorovi na náladě nikdy nepřidá... 

Co očekáváte příště? Co se bude dít? Můžu vám slíbit svou první pisatelskou bitku. Kdo vyhraje? Všechno s dozvíte příště...  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 24. kapitola:

 1 2 3   Další »
26. Satu
01.07.2012 [15:09]

SatuMnooo... Stretnutie dopadlo vcelku uspokojivo, povedala by som. April ma príjemne prekvapila a Bellu tuším tiež. Nečakala som, že to na ňu takto hneď vybalí, ale zase, čo iné mala robiť, že? Každopádne, záver celého stretnutia sa mi páčil. Aj to "požehnanie", ktoré im April dala. Čakala som síce od toho niečo iné, ale toto ma pekelne odzbrojilo a som spokojná. Možno spôsobí na svatbe ešte menší rozruh a stavím sa, že ak sa tam ukáže, Bellu trošku zamrzí, že ju vlbec pozvala.
Jáááj, Jake a ten jeho otravne dokonalý sluch. Som rada, že nenamietal proti tehotenstvu. Síce sa moc k Edwardovi nevyjadroval, ale vyzerá, že je za nich rád a verí v ich lásku. Vlastne, oni dvaja sa vlbec nepoznajú? záver bol tiež mätúci, pre mňa. Emoticon
Som čakala, že aj on ho pozná ako toho Bieberka s ofinkou zo strednej, ale takto je to asi lepšie, pretože tá žiarlivá scéna na konci bola perfektná. Hotový zázrak.
Možno to bolo prehnané z Edwardovej strany, ale má rovnaké právo byť naštvaný ako Bella, takže môj prst je vysoko vztyčený, alebo ako to napísať. Emoticon
Prekvapilo ma aj to, že mal Jake nakoniec tiež mierne morko v nohaviciach. No, kto by nemal pri Edwardovom ľadovom hlase?
Keď sme už pri tom, aj Ed má vyvinutejší sluch, či? Žeby začul ten ďalší slabunký tlkot mladého srdiečka? Emoticon Uvidíme, snáď si nechá vysvetliť ako to bolo a nepustí sa do pästného súboja s Jakeom. V tomto prípade totižto nemám komu fandiť, nepáči sa mi chovanie ani jedného ani druhého. Takže bacha na mňa!
Ale už by sa mohli cez to preniesť a mať aspoň jeden deň pokojný, bez nejakých starostí. Emoticon

PS: Zase som to trošku skrátila, čo narobím, ponáhľam sa na pokračko. Keďže som na 24 a pred sebou mám ešte zopár čísiel, som trošičku s nervami na dranc, pretože všetci ostatní už vedia ako to bude nasledovať, len ja si tu vytváram rôzne teórie. Emoticon
PSS: Bye Bye. Emoticon

23.06.2012 [19:09]

DarkFirefliesTak tahle povídka je vážně samé překvapení. ještě nerozdýchám jeden problém a už je na scéně další. Emoticon

Je dobře, že April setkání s Bellou vzala tak dobře. Já osobně bych asi tak vstřícně nereagovala, kdyby mě někdo pod takovou záminkou vytáhl bůh ví kam. Emoticon Jsem ráda, že si s Bellou nakonec tak dobře sedly a že ji pochopila. Kdyby nebylo toho konce, tak bych si myslela, že už to celé bude zase v pořádku, že Bella Edwardovi ten "přešlap" odpustí a zase všechno bude v pohodě. Ale né, ty jim to prostě musíš znova komplikovat. Emoticon

Já jsem věděla, že když se Jacob objeví v povídce, nemůže to znamenat nic dobrého, a ono už je to tady. Když už ten pes nedělá problémy úmyslně, tak jim to zavaří bez vlastní vůle. Emoticon Bože můj...

Ty poslední dva odstavce neměly chybu.Emoticon Edwardovo žárlivost popsána na jedničku. Ale kdyby věděl, ajk to vlastně doopravdy je... No vypadá to, že se to tak brzy nedozví, když tam vidím tu zmínku o bitce.

Skvělá kapitola, omlouvám se za krácený komentář, ale jdu hned číst dál! Emoticon Emoticon Emoticon

24. budiška
12.06.2012 [19:47]

Tak tohle bylo něco! Je fajn, že si Bella s April takhle sedli, myslím, že by mohli být moc dobré kamarádky. Připadá mi, že by pro ni byla dobrá opora a že jí rozumí. Edward zase musel přijet, když to bylo nejmíň vhodné! Nemohl sakra dvě minuty počkat?! Emoticon Emoticon Jak jsi napsala - až by Jake odhopsal po čtyřech! Emoticon Emoticon Jsem zvědavá, jak mu to všechno vysvětlí a jestli se zmíní o April. Těším se na další kapitolu, jen mě mrzí, že už budeme za chvilku u konce. Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2012 [18:17]

NatyCullenJééé, Edík je úplně někde, jak pěkně žárlí. Emoticon April se mi zdála naprosto v pohodě, ještě že ten Edward není úplně blbý a nevybírá si jenom podle vzhledu... April je prostě v pohodě a moc se mi líbila, působila sympaticky. Emoticon Píšeš suprově - to mně ale už vůbec nepřekvapilo Emoticon - a já se těším na další! Jupííí! Emoticon Emoticon

22. Adus15
11.06.2012 [16:05]

Adus15Páni. Krása! Tak a Edí je tam, tak co bude dál? Porvou se, pohádají? Usmíří se s Bellou? Rychle PROSÍM DALŠÍ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [0:53]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. incompertus
06.06.2012 [21:51]

Emoticon Emoticon Emoticon

19. Rena16
06.06.2012 [19:39]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. FreeMek
06.06.2012 [19:07]

No doufám že nemíníš ty dva proti sobě rozhádat ! Emoticon Emoticon No Edward nám nějak žárlí, ale vlastně zrovna on by neměl dělat scény. Emoticon April mne prekvapila..Bitka?..Sem pro EDWARDA, samozřejmě, teda jestli bude mezi těma dvěma. Emoticon

17. Domik
06.06.2012 [17:45]

Domikdoufám, že to pochopí a neudělá něco čeho by pak litoval. moc se těším na další díl!

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!