Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 20. kapitola

honeymoon


Žádná svatba nebude! - 20. kapitolaKapitola pokračuje tam, kde jsme skončili minule. Slibovala jsem, že všechno nakonec není tak zlé, jak to vypadá, a teď to konečně uvidíte i vy. Přijíždí také Kayla... Přeji příjemné počtení. ;)

 

 

Edward

 

Spokojená?! Dosáhla jsi už konečně svého? Co tě to sakra napadlo, zničit náš vztah?! Já ji miluju. Miluju, rozumíš?!“ Můj chladný naštvaný hlas přešel v křik. Stál jsem nad ní a upřeně pozoroval každý její pohyb tím nejrozzuřenějším pohledem, jaký jsem svedl.

 

Přestaň řvát na svoji matku!“ Stoupl si před ni Carlisle s hlasem plný autority.

 

Nenechal jsem se zastrašit. „Táhněte k čertu,“ odplivl jsem jedovatě a vypadl z domu. Dveře za mnou hlasitě bouchly, ale to byl jen bonus navíc.

 

Nasedl jsem do auta a začal se snažit o řízení. Ruce se mi samým vztekem třásly, ale nějak mi štěstí konečně za celý den přálo, takže jsem to i přesto zvládl levou zadní.

 

Nedokázal jsem však přestat myslet na ni. Jak se teď asi cítí? Zvládla to? Půjde teď po silnici, jak jsme se domluvili? Trochu jsem se obával, že na ni třeba Esméino prozrazení bude mít následky...

 

A od pravdy, jak se ukázalo, jsem nebyl daleko.

 

Přede mnou se na silnici konečně objevila drobná schoulená postava, která docela rychle kráčela směrem k Forks. Nepochyboval jsem ani vteřinu, že je to Bella – její štíhlá postava, která přesto měla výrazné ženské tvary, se nedala s nikým splést.

 

Přijel jsem k ní a za velmi pomalé jízdy, kdy jsem srovnal běh motoru s její chůzí, protože ona se viditelně nehodlala zastavit, jsem si ji starostlivě prohlížel.

 

Vlasy měla rozcuchané okolo obličeje, do čela naraženou kapuci od bundy a hlasitě popotahovala. Její oči byly uplakané, přestože jsem nezahlédl ani jednu jedinou slzu – nejspíš teprve před chvílí přestala brečet. Pod čokoládovýma očima, které jindy tak překrásně hřály, měla nyní černé kruhy od rozmazané řasenky.

 

Cítil jsem, jak se mi na čele ještě víc hloubí starostlivá vráska. To byla tolik přesvědčivá herečka nebo na mě byla ohromně naštvaná vážně a kvůli tomu před chvílí i brečela?

 

Bello?“ promluvil jsem po dlouhé chvíli ticha.

 

Nenasednu si! Na to zapomeň!“ odsekla naštvaně, než jsem se stihl přesně na totéž zeptat.

 

Ale no tak, Bell, já se vážně omlouvám. Proto přece ale nemusíš jít pěšky. Je to daleko,“ přemlouval jsem ji. „Bell! Nasedni si. Prosím,“ nenechal jsem se jen tak lehce odpálkovat jejím mlčením a nevolí, „odvezu tě, kamkoliv budeš chtít,“ sliboval jsem horlivě.

 

Dobře,“ zavrčela po hodné chvíli konečně, vyzula si boty a obešla auto, zatímco já jsem jí otevřel dveře na straně spolujezdce.

 

Dělám to jen kvůli těm zatraceným balerínkám. Mám z nich puchýře,“ odsekla na vysvětlenou. „Jinak bych se tebou už odvést nikdy nikam nenechala.“

 

Nasucho jsem polkl, bolelo mě něco takového slyšet z jejích dokonalých rtů, přestože to byla všechno jen hra. Nebo jsem v to tedy alespoň doufal.

 

Zavez mě do domu, potřebuju se sbalit,“ ozval se její ledový hlas a já přikývl.

 

Mlčeli jsme, dokud jsme po té nejdelší chvilce mého života nepřejeli do míst, kde už nás naši prostě slyšet nemohli.

 

Je to za námi, Bell. Zahrála jsi to úžasně přesvědčivě,“ vydechl jsem spokojeně a natáhl se, i když jsem stále řídil, abych naše rty po dlouhé chvíli zase spojil a ujistil své vědomí, že to vážně bylo jen jako.

 

Jenže ona uhla. Odvrátila se a zavrčela něco v tom smyslu, abych jí dal pokoj a radši se věnoval cestě před námi.

 

Bello? Všechno v pořádku? Alice nám teď už určitě balí kufry, nemusíš se, lásko, bát, že by něco nemělo vyjít,“ snažil jsem se ji i své zběsilé myšlenky, které nechápaly, co se jí mohlo stát, uchlácholit.

 

Tak to ani nemusí. Já zůstávám,“ odsekla tím ledovým hlasem, který jsem tolik neměl rád. Ale to ona přece věděla, tak proč ho stále používá?

 

Cože?“ vyhrkl jsem překvapený.

 

 

Bella

 

 

To si vážně myslel, že jsem všechno jen hrála? Copak je takový hlupák? Doteď jsem ho měla za toho nejvíc sexy chlapa a zároveň i pozoruhodně chytrého a vnímavého... Ale proč si tedy jedna a jedna nesrovnal v hlavě a nedošlo mu, že já jsem doopravdy naštvaná? Svedla bych snad něco až takhle zahrát? Rozhodně ne...

 

To jsi tak natvrdlej, nebo co? To si vážně myslíš, že nejsem alespoň trochu naštvaná?“ vypálila jsem na něj.

 

Neodpověděl, jen o trochu víc vykulil oči a zalapal po dechu.

 

Tak teď už si to uvědomil.

 

Naštval jsi mě, Cullene. Ale zlobím se i na sebe,“ přiznala jsem. „Jak můžeme být spolu a myslet si, že bychom náš vztah měli posunout dál, když si navzájem stydíme říct tak důležité informace z našeho života?“

 

Mlčel.

 

Já tě miluju, Edwarde. A na tom se nic pěkně dlouho nezmění, i kdybych si za to nejradši nafackovala. Miluju tě, ale musím si to všechno promyslet,“ pokračovala jsem dál.

 

Stále mlčel.

 

Jestli nechceš čekat a chceš se rozejít hned teď, tak to pochopím,“ hlesla jsem se sklopeným pohledem. Možná mě štval, ale ta myšlenka, že už bych s ním nikdy nemohla být... Byla hodně skličující.

 

Ne,“ odpověděl odhodlaně. „Počkám. Na tebe se vyplatí počkat, Bello. Miluju tě,“ dodal.

 

Já vím, že jsme měli hned teď odcestoval do Las Vegas a tam se tajně vzít. Jenže plány se mění – zavez mě do domu. Zabarikáduju se nahoře v ložnici a budu se chvíli utápět ve svých myšlenkách."

 

Přikývl.

 

Přijede Kayla,“ měla jsem náhle potřebu mu sdělit.

 

I s Henrym?“ zeptal se nadšeně na jejího přítele, s kterým se dali dohromady asi před půl rokem, a ti dva chlapi si spolu rozuměli stejně dobře jako my s Kaylou.

 

Ne!“ odsekla jsem popuzeně. Copak on potřeboval povyražení? To já ještě před chvílí málem prodělala infarkt!

 

Dobře,“ přikývl neochotně.

 

 

Mlčeli jsme a mé uši tak bohužel mohly věnovat víc pozornosti i cédéčku v rádiu – pokaždé se automaticky spouštělo, když auto nastartovalo. Mé cédéčko poskládané z oblíbených písní, které bych mohla poslouchat stále dokola, což jsem taky dělala.

 

Jenže text se v této situaci naprosto shodoval s realitou.

 

 

Je hodně věcí, které prominu,
ale prostě neberu lháře.
Byla jsem po tvém boku do úplného konce,
dokud jsi mě nestrčil do ohně.

Snažila jsem se ti věřit, ale něco je špatně.
Nepodíváš se mi do očí, abys mi řekl, co se děje.

Jsme to ty a já proti světu.
To je to, co jsi řekl. To je to, co jsi řekl.
Jestliže ke mně nemůže být upřímný,
pak se obávám, že je konec.

 

 

Fefe Dobson zpívala dál, ale mně v hlavě pořád hrála jen tato slova. Opravdu mezi námi ale mohl nastat konec? Zvládla bych to? Já ho přece milovala! Jenže stačilo to?

 

Bell?“ vytrhl mě z přemýšení jeho sametový hlas. „Jsme před domem,“ oznámil.

 

Lehce jsem přikývla, vyšla z auta a přestěhovala své tělo do domu. Rychle jsem se vyzula a dlouhými kroky po schodech vystoupala do prvního patra, kde jsem se mohla konečně schovat do mého nového útočiště – ložnice.

 

Hned jsem si lehla do postele a nehleděla na to, že jsem oblečená v něčem, co se do peřin prostě a jednoduše nehodí. Ten zvyk mi chyběl – tady jsem se snažívala chovat způsobněji, když tento dům nebyl náš, ale byl jen pronajatý, ale teď mi to bylo jedno. Potřebovala jsem se ujistit, že pár věcí je pořád stejných.

 

Ale Edwarda stále ještě taky máš, ujistila mě myšlenka.

 

To ano, souhlasil druhý hlásek v mé hlavě, ale na jak dlouho? Co když to čekání nevydrží?

 

Ne! vykřikla třetí myšlenka vyděšeně.

 

Jenže co teď?

 

 

• • • •

 

 

Zvonek prořízl ticho v přízemí. Chtěla jsem vstát a jít otevřít – nevěděla jsem, kolik je hodin, jestli je večer nebo půlnoc. Nevěděla jsem nic, jen to, že to je určitě Kayla.

 

Předběhl mě ale nejspíš Edward, protože než jsem stihla vyhrabat z postele své rozbolavěné tělo, které leželo v jedné poloze už pěkně dlouho, zaslechla jsem pár kroků a její hlas, který se každou chvílí mísil s tím Edwardovým. Tiše jsem naslouchala, ale ani slovo jsem jim nerozuměla. Po krátké rozmluvě už byly slyšet kroky na schodech.

 

Bello, zlato? Kde jsi?“ ozvala se Kayla. „Vůbec se tu nevyznám!“ vyjekla překvapeně a něco si dál mumlala pod nos. Opatrně jsem sklouzla z postele a pootevřela dveře od ložnice, aby vznikla malá škvíra ve dveřích pro moji hlavu.

 

Spatřila jsem ji – svou nejlepší kamarádku, která vypadala vždycky stejně. Bronzově opálená pleť, dlouhé, hladce rovné, blonďaté prameny vlasů, které jí spadaly přes ramena, zelené, upřímné oči, úsměv od ucha k uchu s uklidňujícími účinky, útlá postava a oblečení v jejím oblíbeném stylu – vždy za jakékoliv situace elegantní.

 

Tady jsi!“ vykřikla nadšeně a rozběhla se ke mně.

 

Ahoj,“ špitla jsem vděčně, když mě pevně objímala.

 

Vtáhla mě zpátky do ložnice, zatlačila mě rukama do postele a řekla s lehkým pousmáním: „Chvíli vydrž, nechala jsem pod schody pár svých tašek.“

 

Přikývla jsem a s dlaněmi v klíně si hrála, abych se uklidnila.

 

Kayla už je tu – teď už bude všechno jedině dobré, přesvědčovalo mě vědomí a já mu věřila.

 

Jak slíbila, tak i udělala – za minutu už zase dupala po schodišti a za další minutu vyskládávala svých pár tašek do rohu místnosti.

 

Po cestě jsem se stavila pro tvou oblíbenou pizzu,“ zazubila se povzbudivě, „dala jsem za úkol to tomu ňoumovi dole nachystat na talíře.“

 

Hystericky jsem se uchichtla, když jsem si představila, jak se s tím teď musí Edward lopotit. Uměl dobře vařit, ale jakmile měl krájet pizzu... No zkrátka a jednoduše – vůbec mu to nikdy nešlo.

 

A taky má na starost skořicové latté,“ začala vytahovat něco z horní tašky, „k Oreo sušenkám,“ oznámila a mně se udělalo hned lépe, jen jak jsem zaslechla jejich název. Byly to naše nejmilejší sušenky, nad kterými jsme usilovně drbaly, smutnily, radovaly se…


 

Je tu pár lidí, kterým bych ráda věnovala tuto kapitolu, přestože veselá nijak zvlášť nebyla. Jessy, 77Alex77, N1I1K1O1L, budišce, kikusce, DarkFireflies, NatyCullen a Myfate. Bez vás bych nikdy nebyla s touto povídkou tak daleko, jako jsem. V neposlední řadě nesmím zapomenout Satu, i když poslední kapitoly nečetla a na tomto webu netráví tolik času jako kdysi. Protože i přesto je to skvělá sestra. ♥ :D

Nikdy bych nečekala, že se povídka dožije druhých kulatin, ale jsou tu. A vypadá to, že se dočkáte společně se mnou ještě minimálně devět kapitol. Pokud vydržíte. :)

Moc mě potěšil počet komentářů u minulé kapitoly, a tak bych samozřejmě byla ráda, kdyby se i tentokrát opakoval... :)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 20. kapitola:

 1 2 3   Další »
26. Satu
01.07.2012 [13:41]

SatuJooooooooP! 20 OKRÚHLE NARODKY! Emoticon
Som neuveriteľne rada, že sa zase stretávame pri ďalšej okrúhline, som zvedavá, či sa dopracujeme aj k tretej. Pretože si skutočne neviem predstaviť, ako to prežijem bez tvojho Edíka a Bells. Jáááj, chytá ma nostalgia, a to ešte nie sme na konci, ten dlhočízny komentár si nechávam až na koniec, však vieš jak. Emoticon
Takže, čo som to vlastne chcela? Jop, mám to! Veľká gratulácia, potlesk a klaniam sa. Som rada, že si sa dostala až takto ďaleko zrovna s touto poviedkou, že si nezlenivela a stále ma také to tvoje vtipné, smutné a skrátka TVOJE tempo. Emoticon Emoticon

K songu. Emoticon
Wow, chytil ma, tuším si ho stiahnem a budem ho odteraz počúvať stále! Ako ty to robíš, že ma dostaneš každým písmenkom, každou bodkou, čiarkou, dĺžňom a každým songom, ktorý publikuješ? Emoticon
Krása, som si ho pustila ešte pred začiatkom čítania, ehm... vlastne, tento koment som začala písať hneď ako som otvorila kapitolku. Poznáš ma, veľa myšlienok a potom ich neviem všetky pochytať a preložiť do ľudskej reči. Emoticon

K venovaniu. Emoticon
Jééé, ani som nedúfala, žeby si si na mňa spomenula a venovala mi kapitolku. Viem, že si to ani nezaslúžim a ani zďaleka som ťa nepodporovala pri tvorbe, ako ostatní, ale ver, že na teba a Svadbu sa nedá zabudnúť. Dôkazom je aj to čarovné umiestnenie v prvej desiatke! Emoticon Emoticon
Takže, budem sa snažiť komentovať pravidelnejšie, teda... presnejšie... medzi prvými, ju? Emoticon
Patrí ti moje VEĽKÉ ĎAKUJEM!!! Emoticon Bez teba by som pomaly ani nebola aktívnym účastníkom webu. Emoticon

"Biznis je biznis, intimita na tom nič nezmení." Emoticon
V prvom rade! Čo to, sakra, Esmé vyvádza?! Nemyslí vážne, nepreháňa to už trošičku? Už sa opakujem, je mi jasné, ale takýto podraz som fakt nečakala, od takého kultivovaného upíra. Emoticon Prekvapil ma aj Carlisle, že sa postavil za ňu a nie za Edwarda. Čo prekvapil, sklamal! Emoticon A Bella mu to tiež neuľahčila, ale samozrejme, čo mohol čakať, keď na ňu vybalia takúto pikantnú informáciu, že? Emoticon
Fááájn, začína ma pekne štvať. Takého natvrdlého Edwarda som snáď ešte nikde v živote nečítala! Emoticon Emoticon Akoby si vôbec neuvedomoval, čo Belle spôsobil, ani sa nesnaží jej t svatbu nejako vysvetliť, skrátka nič! Emoticon Ignorant, pardon, ale krajšie sa to povedať nedalo. Hodne nízko u mňa klesol, chlapec. Emoticon
Bella ma plné právo sa takto naštvať a byť ňou, zabarikádujem sa na pekne dlhúúú dobu v izbe s čokoládou, vreckovkami a Kay. Emoticon Emoticon
Ten song som si už teraz zamilovala, nemáš tam ešte niečo? Emoticon Emoticon Do poviedky sa úplne perfektne hodí, krásne si to zladila. Tlieskam. Emoticon Emoticon
A ten koniec bol perfektný! Presne toto Bells potrebuje, ešte keby tak Ed na chvíľu, slušne povedané, vysmachol a bol by to ešte lepšie! Emoticon
Chlapi sú niekedy skutočné nechápajúce svine a dobrá kamoška musí byť vždy po ruke. Som zvedavá, ako sa nakoniec Bell rozhodne. Aj ja mám menšie pochybnosti... Emoticon
Uvidíme, idem do ďalšieho levlu. Emoticon

Dvojča, drž sa. Emoticon

23.06.2012 [18:14]

DarkFirefliesZase jsem se po dlouhé době dostala ke čtení, takže jsem se opět vrhla do čtení propáslých kapitolek. Věř mi, že mě samotnou štve, jak velké zpoždění zase mám. Emoticon

Kapitolka byla opět velmi podařená, ale to už u tebe snad ani jinak nejde. Emoticon Je vidět, že ses za těch dvacet kapitol do postav vžila dostatečně a psaní jak Bellina, tak i Edwardova pohledu, ti jde parádně od ruky, v téhle kapitole to navíc platí dvojnásob. :)

Edward je vážně blbec, když mu hned na začátku nedošlo, jak se věci mají. Jestli si vážně myslel, že se dá něco takového jen tak snadno přejít, tak se asi parádně mýlí. Jsme si jistá, že kdyby se s tímhle Belle svěřil mnohem dřív, Bella by to skousla. Musela by. Jak ona, tak i Edward mají za sebou nějakou minulost, a přešli by ji, pokud by chtěli společně sdílet svou budoucnost. Což Edwardovi asi bohužel nedošlo. Emoticon Emoticon

Ale je pravda, že to konečně dal matince aspoň trošku sežrat, což za to opravdu stálo. Pochybuji sice, že si z toho zrovna ona něco vezme, ale tak co se dá dělat. Snaha byla... :D

Pevně doufám, že se přes to nakonec Bella nakonec nějak přenese. Edward udělal chybu, ale kdo je nedělá, že? Emoticon Sice to pro ni bude těžké, ale ty dva přece musí skončit spolu! Emoticon I když... U tebe člověk nikdy neví a docela se děsím toho, co si pro nás připravíš, nebo už sis spíše připravila, protože jsem v parádním skluzu, v dalších kapitolách. Emoticon Emoticon

Nebudu se tu příliš rozepisovat, rovnou totiž běžím na další kapitolku.
Velmi pěkné! Emoticon

BTW, o to víc mě to moje zpoždění mrzí, když vím to tvoje věnování pod kapitolou. Emoticon Díky! Emoticon

24. Domik
14.05.2012 [20:01]

Domikmoc se těším na další díl!

23. selena18
13.05.2012 [20:26]

Emoticon Emoticon Emoticon

22. monacullen
13.05.2012 [20:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2012 [19:02]

mima19974Nádherné!!!! Rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. budiška
13.05.2012 [18:35]

Tak fajn. Zaprvé, opět jsem nestihla napsat první komentář. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale ty se určitě nezlobíš a jsi ráda že píšu aspoň ten dvacátý, když je to ta 20. kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Zadruhé bych moc chtěla poděkovat za věnování. Moc mě to těší a jsem ráda, že ti můžu alespoň pomoct (teda pokud se to tak dá říct) komentářem. A teď už ke kapitole. Chtěla bych tě vážně pochválit. Jsem na tebe pyšná! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Máš to vážně skvěle promyšlené a myslím si, že nás čeká ještě sposta dalších zvratů, což mi samozřejmě nevadí, neboť tuhle povídku jsem si vážně zamilovala. Sama víš nejlíp, že nejsem to Twilight tak zažraná jako ty a nikdy bych nevěřila, že budu nějakou povídku takhle hltat a prosit o další kapitoly, ale je to tak, TY jsi to dokázala! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A teď už k ději.
Konečně Edward rodičům řekl, že Bellu miluje a dal jim najevo, že ji má radši než je (kdo by neměl - i když já a ty asi ne no). Emoticon EmoticonAle Bella má teď plné právo se na něj zlobit. Měl jí to říct! Ale zas kdyby jí to řekl, byla by nuda, že? Emoticon Emoticon Taky je fajn, že má tak skvělou kámošku jako je Kayla. Že je za Bellou shopná letět i několik hodin, jenom aby ji objala a popovídala si s ní. Emoticon Jinak mě docela udivilo, že Edward neumí krájet pizzu (teda umí, ale ne moc dobře). Pan Dokonalý (jak už jsi kdysi zmiňovala) přece umí všechno! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Teď už se jen můžu těšit na další kapitolu a doufat, že tu bude brzo (nebo že mi ji pošleš protekčně Emoticon ), ale vím, že přidáváš vždy po týdnu. No protekce by mi stejně nevadila! Emoticon Emoticon Emoticon Ještě jednou děkuju za věnování a přeju hodně dobrých nápadů a hlavně chuť do psaní! Emoticon

19. Pegi
13.05.2012 [0:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.05.2012 [21:47]

Sanasaminááááádhera .....naozaj božskééééé Edi tiež jej to nemal zamlčať rýchlo pokračko prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon

12.05.2012 [21:07]

NatyCullenTak, rezulko, pro dnešní den jsem tu včas - třikrát sláva a tři dny se radujte! Emoticon Docela mě překvapil Edward, že si myslel, že to Bella hraje. To by byla taková dobrá herečka? To nepovažoval už jednu prožitou svatbu za dost důležitou? To by jí měl říct... A měl by jí to trochu víc vysvětlit, podle mě se vůbec nesnažil o nějakou nápravu.
Doufám, že si to Bella za těch několik dní uvědomí a že zase budou spolu, protože co bylo, to bylo. Ona si změnila jméno, on už byl ženatý. Každý máme svou nepěknou minulost, tak proč kvůli tomu trhat budoucnost? Bože, zase filozofuju. Emoticon
Kayla se zdá jako opravdová kamarádka, ví, co Bella v těžkých chvílích potřebuje a ví, jak jí pomoct. To se mi líbí. I když mě rozesmál Edward, který neuměl krájet pizzu. Emoticon To umím aj já, a to jsem v kuchyni sakra levá. Emoticon
Takže snad to dopadne dobře a minulost je neroztrhne od sebe. Rezulko, píšeš opravdu skvěle, tenhle žánr ti sedí. Takový uvolněný, volnější akce a zápletky, sem tam akce a zvraty. Jen tak dál, těším se na pokračování a následujících devět - nebo více Emoticon - kapitol. A děkuju strašně moc za věnování, znamená to pro mě strašně moc, zlato! Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!