Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 13. kapitola

Edward


Žádná svatba nebude! - 13. kapitolaAkce nebo oddechovka? Toť otázka! :D Přeji příjemné počtení. ;)


 

„Nenávidíme ji!“ zavřískala Esmé a zbytek rodiny za ní se postavil do bojovných pozic. Vyděšeně jsem vyjekla a Edward vykulil oči. Chtěl něco namítnout, ale nestihl to. Cullenovi už se vrhali směrem k nám, přímo na mě. Naštěstí mi nechávali šanci zdrhnout – nevyužívali své upíří rychlosti, běželi lidským tempem. Popadla jsem Edwarda za ruku a s jekotem jsme se rozběhli ke dveřím vily jeho rodiny.

 

Jako naschvál se nám do cesty pletl všudypřítomný nábytek a já několikrát málem zakopla. Edward mě vždy pohotově zadržel, ale ani to nestačilo – zpomalovala jsem nás. Ustrašeně jsem se ohlédla za sebe a spatřila jsem děsuplné blížící se obličeje. V popředí běžel obrovský Emmett, mrštná Alice, popuzená Esmé a rychlý Carlisle. Všichni usilovně a vytrvale běželi za námi a přitom se tvářili tak odhodlaně a naštvaně, až se mi rozdrkotaly zuby.

 

„Pohni!“ vykřikl Edward. To se mu lehce říká! Ale jak mám přinutit nohy ještě k většímu výkonu, když už tohle je na mě moc?!

 

„Víc to nejde!“ odvětila jsem naštvaně a zoufale naráz. Táhl mě za sebou jako hadrovou panenku, že jsem necítila ani ruku. Taky mi bylo samým strachem na zvracení.


Za námi se ozývalo jen rychle se blížící dupání. Vypadalo to pro nás dost zle. Naštěstí na parkovišti před domem stál Mercedes! Radostně jsem si oddechla – třeba zvládneme odjet. Nadšením se mi rozbušila krev i ve spáncích. Edward si té okolnosti naštěstí také všiml a najednou jsme běželi i podstatně rychlejším tempem, jak se nám naděje vlévala do žil.

 

Nastartoval, zatímco já jsem se ohlížela, jak daleko naši protivníci jsou. Měli jsme štěstí – nikde je nebylo ani vidět, což určitě jen ukazovalo, že nám nestačili.

 

„Pořádně na to šlápni,“ poručila jsem mu a on nadšeně přikývl, nad čímž jsem dokázal jen kroutit hlavou. Jak může být nadšený jen z blbé jízdy, když nám jde o kejhák?


Ublížili by jenom tobě, došlo mi konečně. Při tom pomyšlení jsem se musela otřást.

 

Snad by byl radši, kdyby nás chytili, protože jinak jsem si nemohla vysvětlit, proč jede tak pomalu. Vždyť nás díky němu ještě doběhnou!

 

„Sakra, jeď! Hned teď, kamkoliv!“ zaječela jsem hysterickým hlasem. Začínala jsem se znovu bát.

 

A za chvíli se taky ukázalo, že jsem měla proč. Cullenovi teprve teď využili svých upířích schopností, a tak jsme my s Edwardem, jako pouhé lidské bytosti, neměli možnost.

 

Najednou se ozvalo hlasité žuch! a auto někdo přiměl zastavit. Vylekaně jsem vyjekli oba, a když jsme konečně spatřili tu překážku, setkali jsme se s nenávistným pohledem Emmetta. A před autem stál zbytek rodiny. Přibližovali se pomalu a děsivě, přičemž jim šlo až moc dobře odezírat ze rtů, co mumlají.

 

„Zabít ji! Zabít ji! Zabít ji!“

 

Ne!

 

Bello?“ ozval se jakoby z dálky Edwardův hlas, přestože Edward v autě, sedící vedle mě, nepromluvil. Asi jsem se z toho strachu už i zbláznila, protože jinak jsem si to vysvětlit nemohla.

 

A ozval se znovu, přičemž mnou kdosi zatřásl. „Tak vzbudíš se?!“ Vzbudit se? Ale vždyť tohle – podívala jsem se před sebe na rozzuřené Cullenovy – je realita.


Zmateně jsem párkrát mrkla a ocitla jsem se úplně jinde. Leželi jsme s Edwardem v posteli a on se nade mnou se starostlivým pohledem nakláněl.

 

„Jsi v pohodě?“ Stále si mě prohlížel.

 

„To byl jen sen?“ optala jsem se překvapeně. Vždyť to vypadalo tolik opravdově!

 

„Jo,“ přisvědčil. „Můžu vědět, co se ti zdálo?“ pokračoval hned.


„Ne!“ vyhrkla jsem. Tohle nesměl vědět – ten sen se mi zdál jen díky včerejšku a divnému chování Esmé a nepěkně se vyvrbil do větších rozměrů jen kvůli pár jejím pohledům. Hned by si myslel, kdovíco mi neudělala, pak by jí možná vyhuboval a ona by mě začala nenávidět naprosto jako v tom snu. Ne, nesmím mu to říct.

 

„Dobře,“ souhlasil dost neochotně, ale dál se nevyptával.

 

„Ale ty ses taky zrovna dvakrát dobře nevyspal, co?“ poukázala jsem na jeho černé kruhy pod očima. A taky měl rozšířené zorničky.

 

„Ani ne,“ přiznal s neveselým úsměvem.

 

„Zdálo se ti něco?“ zeptala jsem se zvědavě.

 

Přikývl, ale okamžitě dodal: „Tušíš správně – nepovím ti to,“ vykřikl s úsměvem a pak na mě vyplázl jazyk. Popadla jsem polštář a bouchla ho s ním do hlavy. Ránu nečekal, zastihla jsem ho nepřipraveného.

 

„Hej!“ zasmál se a už už se natahoval i pro polštář svůj.

 

 

Edward:

 

 

„Pusťte mě na něho!“ vykřikl Charlie a už se zvedal, aby nade mnou stál a já byl jen malá troska. Bella vedle mě překvapeně vydechla a Renée se jen ďábelsky usmála.

 

„Střílej, drahý,“ poručila mu nebezpečně drsným hlasem. Srdce se mi poplašeně rozbušilo. Bella urychleně vyskočila na nohy a zatáhla mě za ruku. Okamžitě jsem pochopil – chtěla se mnou utéct. Naposledy jsem se podíval na Charlieho, abych zjistil, jak velký náskok budeme moct mít.

 

Kráčel do chodby, aby z věšáku mohl popadnout zbraň. Bella si toho taky všimla a vyděšeně mi pohlédla do očí. Začal jsem se rozhlížet okolo sebe, jestli nenajdu nějaký jiný možný východ, abychom se mohli vyhnout předsíni a naštvanému Charliemu. Renée se nás zatím snažila zadržet. Chytila mě za vlasy a přitáhla si mě k sobě. Příšerně to bolelo, ale musel jsem se jí vytrhnout, abychom měli s Bellou volnou cestu. V dlaních jí zůstalo pár mých nazrzlých vlasů. Někde nejspíš budu mít plešku. Jenže to mě momentálně netrápilo – hlavní bylo vůbec tuhle návštěvu přežít celý s každým orgánem i částí těla.

 

Nevím, jak se to mohlo stát, ale Charlie, přestože to nebyl žádný mladík, byl děsivě rychlý. Nestačili jsme ani doběhnout ke dveřím na terasu, ze které bychom se bezpečně mohli dostat k autu a ujet, a on už byl v obýváku. Zamířil na moji spodní část, přesně na střed mezi nohama a zmáčkl spoušť…

 

Zabít ji! Zabít ji! Zabít ji!“ vyrušil mě odkudsi hlas Belly, která však vedle mě vůbec nic neříkala. Zmateně jsem zamžoural očima a uvědomil jsem si, že to byl jen sen.

 

Děkuju ti, Bože.

 

Z lehu jsem vystřelil do sedu a pohotově jsem se začala rozhlížet okolo sebe. Hledal jsem to nebezpečí, kvůli kterému Bella křičela, ale ať jsem se rozhlížel sebelíp, nic jsem nenašel. Chtěl jsem se na ni podívat káravým pohledem a vyčinit jí, co mě tak brzo budí, když se nic neděje a ani nikde nehoří. Jenže teprve teď jsem si všiml, že ona ještě spí. Rozhazovala okolo sebe drobnýma ručkama a zběsile sebou mlátila ze strany na stranu. Nejspíš se jí taky zdála nějaká noční můra…

 

„Bello?“ Lehce jsem jí zatřásl, aby se vzbudila, ale moc se nepolekala.

 

Žádná odezva, dál sebou škubala a křičela ze spaní.

 

„Tak vzbudíš se?!“ Zatřásl jsem jí víc. Dělala mi starosti. Vždyť, co se jí mohlo zdát tak děsivého, že se ze snu ani nemohla vzbudit?

 

Párkrát se jí zatřepala víčka a pak konečně po dlouhých sekundách otevřela oči. Zmateně se začala rozhlížet okolo sebe a nejspíš hledat nějaké známky toho, že to nebyla jen noční můra, ale realita.

 


Rose:

 


„Možná bychom je měli varovat,“ olízla jsem si krev právě dopité laně ze rtů a prohlásila jsem svou domněnku nahlas Alice.

 

Ta drapla pod krkem majestátně vypadajícího jelena a než se do něj zakousla, namítla: „To nemůžeme.“

 

„Proč?“ opáčila jsem nechápavě. Jsme upíři – jsme nesmrtelní, nikdo nás nemůže zabít.

 

„Copak si to chceš rozházet u Esmé a hlavně u Carlislea? Nesmíš zapomínat, že on za ní stojí,“ povzdechla si. „Samozřejmě, že je mi jich líto, ale moc dobře obě víme, že zatím se nic neděje. Včera se pokusila Belle udělit jen malý trapný náznak. A to se, jak se zdá, vůbec nepodařilo,“ chlácholila mě i sebe.

 

„Co když chystá něco velkolepého?“ Vybavila se mi v mysli vždycky až moc vychytralá stránka Esmé.

 

„To bych viděla,“ pronesla klidným tónem Alice. Věřila jsem jí, jako už mnohokrát – nikdy mi nelhala, byly jsme jako pokrevní sestry.

 

Jenže, co když to Esmé nějak přešla? Co když ošálila i vědmu Alice? Napadlo mě okamžitě, ale nahlas jsem to nevyřkla – Alice by se to dotklo a byla by na vážkách. Už se jí párkrát stalo, že jí něco důležitějšího ušlo a ona se kvůli tomu pak trápila.

 

„Poběžíme dál nebo už se vrátíme?“ zeptala se, když se zvedala. Já už jsem byla plná, takže nebyl důvod si prodlužovat dívčí lov.

 

„Asi se můžeme vrátit.“

 

Vesele se pousmála. „Můžeme se vydat na nákupy,“ nabídla a já protočila oči.

 

„Už zase?“

 

„Jo,“ zazubila se tyransky.

 


Bella:

 

 

„Tak co budeme dělat dnes?“ ozval se Edward ukrytý za novinami.

 

„Asi si konečně prohlídnu tu knihovnu, co tu je,“ pokrčila jsem rameny. Byla jsem utahaná po tom neustálém pobíhání a navštěvování mých i jeho rodičů.

 

„Jenom to?“ Nahlédl na mě naoko překvapeně a vyděšeně.

 

„No,“ usmála jsem, „možná se budu věnovat i svému snoubenci.“

 

„Jen možná?“ Zajiskřily mu ďábelské hvězdičky v očích.

 

„Jo,“ vyplázla jsem na něj jazyk a vzala do ruky mobil, co byl položený na stole přede mnou. Chtěla jsem na něj hrát, že ho už nevnímám, a tak byl podle mě docela dobrý nápad dělat, že jsem zaměstnaná smskováním. Jenže nakonec čekala zpráva mě a převrátila mi celý den naruby.

 

Bello, nechceš dnes zajít na kafe? Chci s tebou všechno konečně probrat, zlato. Dívčí drbání – znáš to. Renée

 

Změna plánu. S mámou jsem se předtím, než jsme dojeli do Forks, šíleně dlouho neviděla a chtěla jsem si s ní konečně popovídat o tom, co jsme každá za tu dobu prožily. Chyběla mi, a tak jsem nepřemýšlela ani sekundu a už jsem jí odpovídala.

 

Jasně. V Teodory´s za hodinu?

 

Přišla blesková odpověď. Budu se těšit, drahoušku.

 

„Bello?“ ozval se znovu Edwardův hlas.

 

„Jo?“

 

Podezíravě se zamračil. „Kdo to byl? Proč se tak blbě usmíváš?“

 

„Blbě?!“ naštvaně jsem se ohradila. „Nic ti neřeknu,“ uraženě jsem odfrkla.

 

„Tak promiň – dokonale svůdně a roztomile ses usmála proč, Bell má nejdražší?“ vyslovoval s citem a já se zahihňala jako puberťačka.

 

„Máma píše – za chvíli se s ní budu muset setkat,“ přiznala jsem s provinilým úsměvem. Chudáček – určitě se tolik těšil na jeden volný den a teď je mu konec.

 

„Přijede sem?“ vyhrkl zvláštně vyděšeně.

 

„Ne,“ odpověděla jsem podezíravým hlasem. „Proč?“

 

„Ale nic,“ namítl s divným úsměvem.



Děvčata, ani vyjádřit se nedá, jak moc mě pokaždé potěšíte komentáři.  Jste prostě a jednoduše skvělé čtenářky a já si vás každičké ohromně vážím. Neustále jste si psaly o oddechovější kapitolu, tak tu je. Že podle vašeho názoru odpočinková nebyla? Podle mě ale jo. Doufám, že se vám alespoň trochu líbila a přečtete si i tu další. V příští kapitole vás čeká menší zvrat díky Renée a Charliemu - víc ale neprozradím, nechte se překvapit.  Mezi naší hlavní dvojicí se taky nepěkně prohlubuje propast a v následujících kapitolách to nebude jinak...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
08.05.2012 [21:40]

NatyCullenPodle mě byla odpočinková, noční můry nejsou nijak závratně akční... Emoticon Kapitola se mi líbila, každý má trochu jinou představu o tom, jak je jejich rodiny zlikvidují. Představa Charlieho, jak je honí po celém Forks s puškou v ruce - docela veselé. Emoticon Edward a jeho vyděšený pohled, když slyšel o Renée, to mě dostalo, asi už nechce zažít výslech. Emoticon Super, jdu na další. Emoticon

25. Satu
02.04.2012 [9:09]

SatuNo, rezulátko, takto nás hodiť hneď do takej napínavej situácie a potom nič? No tss!!!
Ale nie, veľmi dobre si tie sny napísala, ja som si k tomu pustila aj tú pesničku a k tomu Bellinmu behu? No luxus! Fakt, úplne sa mi to tam hodilo a Bella? No to bolo niečo, a Esme! Dievča, ty si trieda, dokážeš to vždycky tak vtipne a zároveň, v tomto prípade, desivo opísať! No, kebyže viem čo sa ti sníva o mne... No, to radšej ani nechcem vedieť, ešte zo mňa spravíš nejakú Lochnesskú príšeru.
Inak, vtedy keď sa Edward pýtal Belly na ten sen, úplne perfektné. Edwardov pohľad sa úplne ponúkal, takže si to dokonale zvládla, aj keď... Jeho sen bol zase o niečom inom, že, sestři?
Každopádne, aj keď si sľubovala akciu a tá tu bola iba vo sne, supriš-perfiš! Páčilo sa mi to tam a pravdupovediac, už by sa patrilo aj niečo akčné.
Tvl, takto sa baviť o osude dvoch nevinných a pre Rose s Alice, milovaných osobách pri lovení? Ségra, ty sa nezdáš. Fakt, Rose si tam utiera krv, Alice sa ide iba zakusnúť do jeleňa a tam taká malú vsuvka... Mali by sme im to povedať.... To ma zabilo!!! Presne takéto vsuvky milujem, no fakt! A táto malá odbočka sa mi neskutočne páčila, a to zakončenie s nákupmi? Krása. Vidíš to, už aj Rose pochybuje o materskej Esme, to je niečo. Fakt som zvedavá ako sa to vyvrbí.
Zlato a ten koniec! To nemalo chybu, blbo sa škeriaca Bella a preľaknutý Edward, hlavne, že Reneé má všetko pod kontrolou.
Na záver to už iba zhrniem, kapitolka sa ti veľmi podarilo. No vážne, páčila sa mi, nič ti ani nevyčítam, určite to bude tým, že som ti vždy niečo skritizovala a ty si sa potom vylepšovala. Ale nie, to si teraz fandím. Ale musím priznať, že od začiatku už prešiel aký-taký čas a zlepšila si sa.

Aaale, prečo? Prečo bude priepasť aj medzi Edom a Bell? Emoticon

Ešte pomocníci: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

P.S.: len tak ďalej, sestři. Emoticon Emoticon

24. incompertus
27.03.2012 [19:09]

ježiši ať si to poví :DD (to s těma rodičema :D ) Emoticon Emoticon Emoticon

27.03.2012 [17:00]

DarkFirefliesJsem tu pozdě... Ale na to si už u mě asi začínáš zvykat. Emoticon
Kapitolka byla opět velmi povedená, na ty časté změny pohledu si již začínám pomalu ale jistě zvykat, i když tedy nejsem žádným jejich fandou. Emoticon Emoticon Každopádně, myslím si, že se ti každý z nich povedl.

Na začátku jsem přemýšlela, jestli mi na konci minulé kapitolky neunikl konec, když si nás vhodila do takové situace, dík bohu za to, že to byl pouhý sen. Když ale Edwarda i Bellu tolik trápí jejich vztahy v rodině, tím, že budou mlčet, si moc nepomohou. DOufat ale, že by se svěřily, je asi dosti nepravděpodobná.

Jsem zvědavá, co Renée chce, nejsem si totiž jistá, že má jít pouze o holčičí pokec a nevinné posezeníčko před svou dcerou. Tipovala bych to na to, že se bude Renée snažit Belle její vztah rozmluvit, možná se ale pletu. Přece jen, mohla by tím do své dcery zasít semínko pochybností a přijít tím o její důvěru, kterou teď asi bude hodně potřebovat.

No nic, končím s tipováním, stejně se nikdy netrefím :D. Dneska se na rozepisování necítím, takže to shrnu - povedená kapitolka. Emoticon

22. budiška
23.03.2012 [17:30]

Tak takovéhle sny bych fakt mít nechtěla. Emoticon Emoticon Emoticon Chudáci. A zase si to neřekli. To je jak v minulé kapitole. Emoticon Emoticon Emoticon Rose jsem si fakt oblíbila. Emoticon Emoticon Je tu vážně skvělá. Doufám, že se to nějak nezvrtne a nebude se jenom přetvařovat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To jsem zvědavá, co zas bude Renée Belle vykládat. Jestli se vůbec zmíní o tom, že měli s Edwardemenší rozhovor. Emoticon Emoticon Každopádně se moc těším na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Adus15
22.03.2012 [20:22]

Adus15Tý jo PĚKNÝ MOC MOC MOC :)
Ale taková romantická kapitolička by taky bodla Emoticon Emoticon
ale samozřejmně je to NAPROSTO ÚŽASNÝ TAKŽE JEN RYCHLE DALŠÍ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.03.2012 [20:04]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Domik
22.03.2012 [19:52]

Domikžádná propast! ti dva by si zasloužili konečně romantickej díl. moc se těším na další díl!

22.03.2012 [18:23]

77Alex77Takže, v prvom rade sa ti chcem ospravedlniť, že som nenapísala komentár k minulej kapitole, ale mne vtedy nejako zblbol net, takže... Emoticon Emoticon Takže sorry Emoticon
Každopádne, minulá kapitola bola úžasná...
Napísaná bola, ako keby ju písala druhá Mayerová Emoticon Emoticon No, možno tak nie, ale skvelá bola určite!
Veľmi sa mi páčilo, ako Bellu terorizoval ten teplý kamarát Esme.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Riadne som kapala pri tej predstave...pobavila si ma..
Emoticon
Samozrejme, náš ÉĎo to tiež nemal s René ľahké... Emoticon No, ak Bellu ľúbi, zvládne to..


Táto kapitola bola senzačná! Ja som nemohla z tých ich snov....To čo bolo????? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úplne si viem predstaviť Charlieho, ako nahňa Edwarda so zbraňou... Emoticon To má Edward smolu, v tejto poviedke nie je upír...

A Bella... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja som sa na začiatku normálne zľakla, že čo sa to robí... Emoticon Emoticon Takéto šoky mi robiť, to je zločin!!! Emoticon Ale zaujímavá kapitola už len tým, ako je spracovaná...Ono je to také akčné-neakčné... Emoticon
Keď už sú všetci Cullenovci padnutí na hlavu, tak by mohla byť normálna aspoň Rosalie.. Emoticon V iných poviedkach je to vždy tá hnusná, ľadová kráľovná, ktorá nesúhlasí s E+B Emoticon Ale tu... mohla by byť úžasná... Emoticon Emoticon
Máš úžasnú schopnosť dokonalo zmeniť charakter postavy, zlato...takže Rosalie by nebola problém... Emoticon Nechám to ale na teba a na tvoju DOKONALÚ fantáziu...vy dve to spolu zvládnete Emoticon Emoticon

Popravde, neviem čo znamená, že René pozvala Bellu na kávičku Emoticon Emoticon V mysli mi ale behá jedna myšlienka, že hlavná téma bude Edward.. Emoticon Neviem čo od René mám očakávať, možno si len chce užiť so svojou dcérou, ale... no, uvidím veď Emoticon Emoticon

A teraz.... keď som prečítala, že medzi Edwardom a Bellou bude rušno, mám trochu strach.. Emoticon Emoticon Pri čítaní tejto poviedky som strašne napätá, lebo neviwem čo mám očakávať.. Neviem, kedy príde tá strašná situáciam, kedy sa budú musieť rozísť... Emoticon A teraz... keď tu napíšeš toto, tak sa riadne bojím otvoriť ďalšiu kapitolu Emoticon Ale nie, ... viem, že bude skvelá...Ostatne ako všetky kapitoly Emoticon Emoticon

Páči sa mi, že píšeš s humorom, je to veselé, no aj tak sa cítim napätá..(neberiem ti to za zlé).. Emoticon Emoticon Emoticon Krásne sa to číta, pretože to jmáš veľmi dobre rozdelené do odstavcov.. EmoticonA tie myšlienky (napísané kurzívou) žeriem!!! Emoticon Emoticon Emoticon

D-O-K-N-A-L-É!!! Emoticon Emoticon

17. Rena16
22.03.2012 [18:22]

Rena16páni Emoticon Emoticon moc pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon hlavně ty sny němely chybu Emoticon Emoticon už se nemůžu dočkat další kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!