Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Začátek konce - 3. kapitola

Adioma


Začátek konce - 3. kapitolaTak tady máte další kapitolu. Je krátká, ale hodně se vysvětlí. Dneska večer tu možná dám další díl. Pište komentíky ty mě vždycky donutí rychle dát další díl:-D

 

3. Kapitola

Z pohledu Belly

Pořádně mnou praštili. Upadla jsem na chvilku do bezvědomí. Uslyšela jsem hlasy, byly hodně tiché. nemohla jsem si vzpomenout kde to jsem. Uvažovala jsem co se stalo, vzpomněla jsem si, jak mě někdo přepadl. Zaposlouchala jsem se do těch hlasů.

„Víš, že ona si myslí, že to bude bezpečnější. Bude pro ně těžší nás najít."

„Beztak ji ani hledat nebudou. Je to jenom člověk. Můžou si najít jiného. Určitě ji měli jenom jako domácího mazlíčka."

„Ne to neměli" vložil se do toho třetí hlas „bránili je všichni. Už zabili dva upíry, když ji bránily."

„Cože?" Ten komu patřil první hlas se teď naštval a mluvil o něco hlasitěji.

„Ticho Danieli, mohla by tě slyšet." třetí hlas byl naprosto klidný.

„Můžeš mi alespoň prozradit kolik upírů jí chrání?" Daniel sice svůj hlas slyšel, ale zlost mu z něj nevyprchala.

„No ona říkala asi tak sedm. Jeden z nich je ji prý schopný bránit za jakoukoli cenu."

„Skvělé tak to mám na výběr. Buď jsem mohl umřít jako člověk, nebo mě zabije pomsty chtivý upír."

„Proti Parisovi nemají šanci. Blokuje schopnost té jejich věštkyně a bez ní jsou ztracení. Nemají možnost nás najít. Jamese nejlepšího stopaře nenajdou, protože už je mrtvý a do Voltery pro pomoc určitě nepůjdou."

„Hm, když myslíš."

Dál už se spolu nebavili. Rozhodla jsem se dál předstírat bezvědomí. Nebyla jsem si vůbec jistá co bude dál. Věděla jsem, že jsou minimálně čtyři a ta žena, jeden z nich jménem Paris blokuje Alicina vidění, takže mě zas tak rychle nenajdou. Zajímalo mě jakou schopnost Paris má. Může blokovat Alici nebo mě. Jenže na mě neplatila Edwardova, Arova a ani Janina schopnost. To by znamenalo, že mě Alice uvidí. Nechápala jsem ještě pár věcí: 1. proč mě unesli 2. jak to, že ví tolik věcí o Cullenových 3. ví o tom, že na mě Edwardova schopnost nepůsobí? 4. co mají v plánu, když jsou si tak jistí, že mě Cullenovi nenajdou? 5. odkud ví o Jamesovi a Laureátovi a za 6. kdo je ona.

Zastavily jsme, něčí ledové ruce mě chytly a nesly pryč z auta. Dál jsem předstírala bezvědomí a snažila se moc nehýbat. Najednou mě hodil na matraci.

„Dej bacha George, víš, že ji nesmíme ublížit."

Nechali mě tam ležet a odešli. Ještě chvíli jsem se neodvážila pohnout. Nemohla jsem se prozradit, protože přede mnou určitě mluvit nebudou.

„Já tam s ní nebudu" už zase se hádali.

„Ale budeš! Byl jsi na lovu před únosem, takže se dokážeš ovládat nejlépe z nás čtyř. A já musím zajistit tohle místo, aby ta věštkyně nic neviděla a skrýt pach té holky." Tak tohle byl asi Paris, pochopila jsem podle toho co říkal. „Je to rozkaz."

Najednou se rozrazily dveře a v nich stál vysoký, černovlasý upír. Vešel do místnosti, zavřel dveře a šel ke mně. Pořád jsem předstírala bezvědomí, takže se šel postavit ke dveřím a stál tam jako socha. Opatrně jsem se pohla. Nebyla jsem spoutaná. Posadila jsem se. Místnost nebyla moc velká, matrace zabírala tři čtvrtiny pokoje, kousek od ní bylo umyvadlo, záchod a stůl s židlí. Z jejich prvního rozhovoru jsem pochopila, že upír který mě hlídal se jmenuje Daniel a ten se kterým se hádal je Paris.

„Už se probrala" zavolal Daniel na ostatní asi mu neušlo, že jsem se probrala.

Dveře se zase otevřely a v nich stál světlovlasý upír.

„Vítám tě," promluvil na mě Paris „když nebudeš dělat problémy bude to pro tebe lepší a nic se ti nestane. Zatím nemáme v plánu tě zabít. Tak si udělej pohodlí. A tebe" otočil se na Daniela" vystřídá Lucas až se vrátí s lovu."

Vyděsilo mě jak zdůraznil slovo zatím. Sedl a jsem si a přemýšlela. Paris řekl, že musí zajistit, aby Alice nic neviděla a skrýt můj pach. Napadla mě zajímavá věc. Jestli funguje Parisova moc podobně jako Edwardova tak mě Alice dokáže vidět, jenže můj pach dokáže blokovat taky, teda alespoň to říkal. Takže možná jeho moc působí psychicky i fyzicky zároveň a to znamená, že mě Alice asi neuvidí ale pozná moje rozhodnutí z mých myšlenek. Dopadala na mě únava. Rozhodla jsem se jít si lehnout a potom až budu mít dost síly, vyzkouším svoji novou teorii. Trochu jsem se bála usnout, ale únava byla silnější.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Začátek konce - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!