Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Záblesky života - 2. kapitola

2.Lareth-Konec


Je tady již druhá kapitola. Tentokrát se Bella setká se svým dávným přítelem, ale to ovšem nevěstí nic dobrého…

Jacob s Bellou si tedy sedli do kavárny a objednali si horkou čokoládu. Seděli naproti sobě a Bella čekala, až Jacob něco řekne. Ona mlčela, neměla mu co říct. Vždyť ji pozval on, tak by měl začít, no ne?

K jejímu štěstí začal: „Tak, teď mi hezky vyklop, co je nového? Hlavně, proč brečíš.“ Takhle si nepředstavovala jeho začátek, ale nevadí…

„Včera jsme se s Edwardem pohádali. Byla to moje vina. Seřvala jsem ho, proč neumyl nádobí, zatímco já jsem vysávala. No, a on odjel pryč. Později za mnou jel s kyticí růží, chtěl se mi omluvit. Ale… Předtím byl v hospodě. Nezvládl zatáčku a najel do stromu…,“ odmlčela se Bella.

„Takže zemřel?“ zeptal se Jacob a Belle se zdálo, že se mu zajiskřilo v očích.

„Cože?“ zeptala se, jako by ho přeslechla.

„No... Ptal jsem se, jak se má,“ chtěl to co nejrychleji zamluvit Jacob.

„No…,“ začala Bella a vše, co jí řekl Carlisle, mu vyklopila…

Jacob se zájmem poslouchal každé její slovo. Díval se na ni jako na svatý obrázek.

„Jacobe?“ zeptala se Bella, ne poprvé.

„Hm?“ zeptal se…

Bella pochopila, že ji skoro vůbec neposlouchal, a tak vstala. Podívala se na něj a vyběhla ven ze dveří kavárny. Ale najednou se před ní objevil.

„Ááá,“ vyjekla Bella, „co tady děláš?“ Neměla už chuť se s ním vybavovat, chtěla za Edwardem!

„Musím jít,“ snažila se vymluvit, ale on se nenechal odbýt.

„Co kdybychom si užili skvělý den?“ zeptal se Jacob. Bella se na něj podívala a hledala v jeho očích něco neobvyklého.

„Dnes ne,“ řekla a odešla… Jacob se za ní díval a myslel, že se vrátí. Ale ona se ani neohlédla a zmizela za rohem.

Když přišla domů, jako první si to namířila do koupelny – k zrcadlu! Ale jen, co se viděla, málem omdlela! Měla úplně rozteklý make-up. Po celém obličeji!

„Panebože,“ vydechla.

Po asi půl hodině už byla k světu. Opravila si líčení, učesala vlasy a urovnala si myšlenky. Ihned se vydala za Edwardem. Po cestě koupila jeho nejoblíbenější bonboniéru a dvd. Celá se na něj těšila.

Kráčela nemocnicí, jako by se nedělo nic vážného. Nehodlala myslet na Edwardův krátký čas. Chtěla si to užít naplno. Jenže vtom ji někdo chytil za rameno a tím pádem vytrhl z myšlenek. Byl to Jacob! Bella nevěděla, co říct. Co tady dělá Jacob? V nemocnici???

„Přišel jsem navštívit Edwarda,“ řekl, jako by Belle četl myšlenky.

„Ale ne,“ zašeptala Bella pro sebe. Jacob se lstivě usmál, otočil se a odešel.

Bella se rychlými kroky vydala za Edwardem! Před dveřmi zpomalila a uklidnila svůj dech. Jemně zaklepala a otevřela dveře. Edward ležel otočený na druhou stranu. Bella chtěla odejít, ale najednou, jakoby to nějak tušila, věděla, že on nespí.

„Ahoj,“ zašeptala, „přinesla jsem ti bonboniéru a tvé oblíbené dvd.“ Ale Edward se ani nehnul. Jenže Bella je známá svou dokonalou trpělivostí, smůla, Edo!!!

Sedla si na okraj postele a pohladila konec peřiny. Pohlédla na něj a čekala, co bude dál.

„Víš,“ řekla, „chtěla bych se ti omluvit. Víš. To, že jsi naboural, je vlastně moje vina…“

„Ano, měl jsem něco udělat,“ řekl potichu Edward.  Ale Bella slyšela každé slovo zřetelně.

„Ne!“ řekla. Edward se pomalu otočil. Obličej měl celý červený a podél spánků mu tekla krev…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Záblesky života - 2. kapitola:

 1
6. martty555
05.06.2012 [11:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2012 [8:16]

BellaSwanMasenCullenUrčitě si přečtu pokračko Emoticon

03.06.2012 [15:49]

Cherry123Dobře, obrázek tam nechci mít. :)

03.06.2012 [11:27]

WhiteTieCherry123: Teď tam pro změnu nemáš žádnej. Pokud si s tím nevíš rady a obrázek tam chceš mít, napiš mi na mejl nebo icq (kontakty mám v profilu) a já ti s tím pomůžu. Pokud chceš mít článek bez obrázku, napiš to do komentáře a zaškrtni "článek je hotov".

02.06.2012 [18:01]

Cherry123Už?

29.05.2012 [15:44]

WhiteTieČlánek ti vracím, nefunguje ti perex obrázek. Až si to opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!