Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 8. kapitola - Láska mi ide krkom, vy hrdličky!

natáčení


Za lásku sa bojuje, Bella! 8. kapitola - Láska mi ide krkom, vy hrdličky!Tak, názov vám už určite hovorí, čo sa asi bude diať. Ak nie, tak prajem príjemné čítanie. :D PS: Pod 10 komentárov nepokračujem.

 

8. kapitola

 

„Bella, jediný spôsob by bol tú teplotu znížiť, ale ako?“ spýtal som sa jej.

„D-dostala som nápad,“ rýchlo povedala a odkryla sa. V tom to došlo aj mne.

„Ale Bella, je ti zima, neľahnem si k tebe. Nechcem, aby si trpela ešte viac! Ale...“

„Riley!“ potichu zastonala. „Je t-to jediný spôsob, ako s-s-si vravel.“ Pozrel som sa na ňu a uznal, že má pravdu. Ach, Bože!

Ľahol som si teda k nej. Úplne celá horela. Privrela viečka a hlavu si sklonila až ku tej mojej. Pohladil som ju po líci.

 

Bella:

 

Zobudila som sa a Riley tu ešte stále bol. Hlavu som mala položenú na jeho hrudi. Pocítila som jeho ruku, ako ma hladí po vlasoch.

„Už je lepšie?“ spýtal sa.

„Celkom hej. Včera som musela nachladnúť. Ale už ma aspoň nebolí hlava. Ďakujem ti, Riley,“ pozrela som sa na neho a usmiala sa. Chcela som sa postaviť, no len čo som sa posadila na kraj postele, už ma zavrátilo a skončila som späť v posteli. „Som len slabá, to nič nie je!“ uistila som ho.

„Budem sa snažiť ti to veriť,“ zasmial sa.

„Zas provokuješ?“ spýtala som sa ho a otočila sa späť nemu. Váhavo mi pozeral do očí. Zrazu ma chytil za ruku a pritiahol si ma k sebe.

„Áno,“ povedal. „Provokujem!“ Zasmiala som sa. Začal sa ku mne približovať tvárou a ja som nemala v úmysle uhnúť. Ba ešte som sa posunula bližšie k nemu.

Naše pery sa o seba len jemne obtreli, a ja som sa hneď odtiahla. Ako som to mohla urobiť? Zrazu som pocítila moje druhé ja, ktoré na mňa kričalo.

Do očí sa mi zahrnuli slzy... z dvoch dôvodov.

Urobila som to, lebo som to proste chcela, ale hneď som to vzdala. To druhé bolo, lebo sa na scéne objavilo moje lepšie ja.

Povedala som si, že chcem začať od začiatku, tak to aj dodržím! A do Rileyho som sa zamilovala, no došlo mi to až teraz. Ďalší upír, to som nechcela, ale čo už. Povzdychla som si. Pohladila som ho po tvári a usmiala sa na neho.

Znova si ma stiahol bližšie k sebe. Posadil sa a mňa si privinul k sebe.

„Čo tak si pozrieť nejaký film, alebo seriál?“ navrhol.

„Dobrý nápad,“ uznala som. Načiahol sa po ovládač a zapol televízor. Jednou rukou ma prikryl perinou, aby mi nebola zima. Ja som si teraz ľahla vedľa neho.

Po chvíli ma tie kriminálky začali strašne nudiť, preto som sa rozhodla vziať mu ten ovládač. Kútikom oka som ho sledovala. Nastala tá pravá chvíľa a ja som s poň vrhla. On však vedel, o čo sa pokúšam, preto si ho v rýchlosti blesku prehodil do druhej ruky a tú tiež odtiahol ďalej. Dopadla som presne na jeho hruď. Zasmial sa, no ja som sa zamračila.

„Vieš, ako ma tie kriminálky nudia?!“ spýtala som sa ho.

„Asi tak, ako aj mňa,“ uškrnul sa.

„Tak mi ho daj!“ Hlavou som kývla smerom k ovládaču.

„Tak si ho vezmi,“ znova sa zasmial. Ruku odo mňa zas odtiahol čo najďalej. Chvíľu som len tak hypnotizovala jeho ruku, no o chvíľu ju predsa len pritiahol späť. Začal ma provokovať a mávať mi s ním pred nosom. Hneď som ho jednou rukou chytila. Tak sme sa oň naťahovali. On nepoužil celú svoju silu, ale predsa len víťazil.

Zrazu ma voľnou rukou chytil za tú moju, a tak si ma stiahol na seba.

„Bella, mám ťa rád,“ pošepkal mi do ucha.

„Aj  ja ťa mám rada, Riley,“ usmiala som sa. „Milujem ťa,“ dodala som. Vážne som to povedala? Vážne som povedala to, čo cítim?! Čo sa to so mnou deje?

Prekvapene sa na mňa pozrel, no jeho tvár sa roztiahla do úsmevu. Znovu sa svojou tvárou priblížil ku tej mojej. Teraz som už nenamietala a ani sa neodtiahla.

 

O niekoľko dní...

 

Riley odišiel na lov, vráti sa až o hodinu. Povedal, že musí ísť ďalej, aby náhodou neprezradil ostatných. Ja som to chápala, ale jelene, srnky a veveričky mohol kľudne naháňať aj v lese neďaleko Volterry. Predstava, že by nejaký upír naháňal veveričky, bola zábavná!

Čas, ktorý tu musím stráviť sama, som sa rozhodla využiť na kúpeľ. Vybrala som sa teda do kúpeľne, kde som si do obrovskej vane napustila horúcu vodu. Pridala som trošku peny do kúpeľa.

Horúca voda – to je presne to, čo ma dokáže úplne ukľudniť, uvoľniť. Zatvorila som oči.

Zrazu som počula, ako sa otvorili dvere.

„Kto je?“ spýtala som sa a pocítila, že srdce mi vynechalo jeden úder a poriadne sa rozbúchalo. Riley to ešte nemôže byť, hodina ešte neprešla!

„Pokoj, Bella. Chcel som sa s tebou osamote porozprávať,“ ozval sa Felixov hlas spoza dverí.

„Felix? Ale prečo teraz? Som vo vani, ak ti to niečo hovorí,“ odvetila som sarkasticky. Je tu pena, jediná moja záchrana, keby sa odvážil predsa len vojsť. No a ak by tu vošiel Riley, tak by mal obrovský problém. Nielen on, ale aj ja.

„Bella, prosím. Je do dôležité. Ide o Rileyho!“ To meno riadne zdôraznil. Tak teraz čo? Mám ho pustiť, alebo nie? A čo ak sa vráti Riley, čo mi povie? Lepšie povedané – čo mu poviem ja?!

„Ak ide o Rileyho, tak vojdi,“ povzdychla som si. Felix opatrne otvoril dvere. Najskôr som zbadala jeho čierne vlasy a červené oči, no potom tu vošiel celý.

„Vieš, Riley mi niečo hovoril. Bolo to jeho ovládaní. Myslím, že by ťa to zaujímalo,“ mykol plecom.

„Samozrejme, že ma to zaujíma!“

„Tak... vravel mi, že ľudská krv ho až tak neláka. Jedna kvapka čerstvej krvi mu tiež nič nerobí. Ale aj je tej krvi viac, tak to už problém je; neovláda sa a ovládnu ho jeho upírske inštinkty. Ďalej som sa dozvedel, kedy má narodeniny.“ Felix sa zrazu zatváril neisto, myslím, že keby sa mohol červenať, tak teraz je ako paradajka. Váhal, no skôr sa rozhodoval, čo má urobiť.

„Felix, ja viem, kedy má Riley narodeniny!“ povedala som a usmiala sa na neho.

„Vážne?“ spýtal sa, nadvihol obočie a pristúpil ku mne. Zbadala som, že sa natiahol po moju ruku, ktorú si zobral do tej svojej. Na chlad jeho pokožky som už bola zvyknutá.

Zrazu som pocítila tlak na ruku a následne ukrutnú bolesť v zápästí. Začalo to strašne páliť. Zbadalo som niečo červené – Krv! Do nosa mi udrela jej vôňa, čo spôsobilo, že sa mi skrútil žalúdok. Snažila som dýchať ústami a držať sa pri zmysloch.

 

Felix:

Rozhodol som sa to už ukončiť, lebo som započul zvuk prichádzajúceho auta, čiže Riley sa vrátil. Možno bude trochu zúriť, no isto sa neovládne a Bella skončí ako potrava. O toto mi šlo celý čas.

V ruke som kŕčovito zvieral žiletku, ktorú si nemohla všimnúť. Priblížil som sa k nej a ona mi skočila na moju hru. Pohladil som ju po ruke a pocítil jej tep. Jej vôňa je úžasná...

Nie, už to nevydržím. Musela si všimnúť, že niečo plánujem.

Rezol som a po jej ruke sa začala valiť krv. Jej sladká krv - pomyslel som si.

„Felix!“ Obzrel som sa a za sebou som zbadal rozzúreného Rileyho. Zúrivo vrčal.

 


 

 

Ovládne sa Riley, alebo zabije Bellu? :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 8. kapitola - Láska mi ide krkom, vy hrdličky!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!