Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 12. kapitola - Cullenovci

3.Ivjur - La Push


Za lásku sa bojuje, Bella! 12. kapitola - Cullenovci Ďalšia kapitola na svete. Čo povie Bella Rileymu?

„Riley, aj ja ťa milujem, ale je mi to ľúto.“ Sklonil hlavu. Tak predsa som ho veľmi ranila! „Ešte som nepovedala nie. Ale... ja... ja potrebujem trošku viac času.“ Povzdychol si.

„Takže ma ani nemiluješ,“ dodal.

„Nie, to nie je pravda, Riley. Ja ťa mám rada, aj ťa milujem, si pre mňa všetko, ale nechcem urobiť takú istú chybu po druhý raz. Čo ak si nájdeš niekoho iného. Čo ak ma opustíš... je veľa možností. Myslím, že nie je rozumné hneď sa vrhnúť do manželstva,“ snažila som sa mu vysvetliť moje rozhodnutie.

„Dobre,“ povedal a povzdychol si.

„Ale ja som nepovedala, že ti aj nabudúce poviem nie.“

„Aj tak ťa stále milujem,“ pošepkal.

 

Som sprostá, hlúpa...

Viem, že ho to veľmi trápi, ale mňa to doslova zožiera. Nemôžem mu ešte povedať áno... ale veľmi by som to chcela.

 

Riley bez slova prešiel okolo mňa. Podišiel ku skale, ktorá bola hneď pri vode. Posadil sa na ňu a do ruky si nabral za hrsť kamienkov. Po jednom ich začal hádzať do vody. Pri každom jednom hodenom kamienku, čľupnutí do vody, jeho nadýchnutí... som si uvedomila bolesť, ktorú som mu spôsobila.

Mám ísť za ním? Ale čo mu poviem? Musím ísť k nemu!

Malými krokmi som sa potichu vybrala cestou k nemu. Nepočul ma... alebo nechcel, aby som k nemu prišla, tak ma jednoducho ignoroval a neotočil sa ku mne.  Povzdychla som si. Hlavu mierne pootočil dozadu a ja som zbadala jeho zlaté oči ako ma sledujú. Mal ich zlaté, tak isto ako aj ja. Nedovolil mi zabíjať ľudí a ja som mu bola za to vďačná.

V odraze som zbadala, ako sa na mňa pozerá. Vietor vial smerom k nemu, takže sa ho šaty, ktoré som mala oblečené, jemne dotýkali.

Naklonila som sa k nemu a rukou ho pohladila po vlasoch.

„Bela,“ šepol. Pokynul mi, aby som si k nemu prisadla. Opatrne, aby som sa náhodou nepošmykla, som si sadla na ten kameň. Riley ma objal okolo pliec. Zatvorila som oči a vychutnávala si jeho prítomnosť.

Hodiny ubiehali a my sme tam stále nehybne sedeli, premýšľali.

Keď ho milujem a chcem s ním stráviť zvyšok svojej večnosti, tak prečo som ho odmietla? Prečo?! Prečo?! Prečo?!

Bella, ty si úplne nemožná!

„Mali by sme ísť. Začína svitať,“ povedal a a pomohol mi vstať. Mlčky sme sa vybrali k autu.

Celú cestu sme neprehovorili, a to ma doslova zožieralo.

Čo bude, keď prídeme do Volterry. Odíde? Odsťahuje sa späť do svojej izby? Nechá ma len tak? Bolo milión nezodpovedaných otázok...

 

„Riley!“ prerušila som to ticho. Už sme boli vo Volterre.

„Áno?“ spýtal sa.

„Prečo si stále ticho?“ spýtala som sa ho a zastala som.

„Chcel som ti dopriať čas na premyslenie. A taktiež ho potrebujem aj ja,“ usmial sa.

„Aha,“ zamyslela som sa. „Riley, povedala som si, že začnem odznova. Už som upír, bývam vo Volterre... a som šťastná. Teda... skoro šťastná.“ Veľmi som sa mu snažila naznačiť, aby sa ma spýtal tú otázku, čo aj na pláži. Pozrela som sa mu do očí a usmiala sa na neho.

Akoby som videla, že mu v hlave zasvietila tá žiarovka. Potichu sa zasmial, sklopil pohľad k zemi a položil tašky, čo niesol v rukách.

„Trošku mi trvalo, kým som na to prišiel,“ priznal. „Bella, sľubujem, že budem pri tebe po celú večnosť, že ťa budem milovať, a že ťa nikdy, naozaj nikdy neopustím. Vydáš sa za mňa?“ Znova vybral tú istú krabičku.

„Áno, Riley!“ povedala som. Od úľavy si povzdychol a znova sa usmial, ešte viac ako predtým. To by bol prekvapený, keby som ho znovu odmietla.

Pomaly mi dal prsteň na ruku a pobozkal ho.

„Vedel som, že mi povieš áno,“ pošepkal.

 

 

 

Cullens:

 

Riley stál pri Belle. Ona sa usmievala, bola šťastná, šťastnejšia než vtedy, keď bola s Edwardom. Niečo mu povedala. Znelo to akoby vravela, že chce začať odznova, alebo niečo také. Nebolo to celkom zrozumiteľné.

„Bella, sľubujem, že budem pri tebe po celú večnosť, že ťa budem milovať, a že ťa nikdy, naozaj nikdy neopustím. Vydáš sa za mňa?“ Náhle sa spýtal Riley.

„Áno,“ odvetila Bella.

 

Vízia skončila. Od prekvapenia som až vydýchla. Takže Riley je s Bellou. V pozadí mojich myšlienok bolo počuť vrčanie. Edward...

„Ako mohol, ako mohla?“ zavrčal.

„Čo sa deje?“ spýtal sa Emm, ktorý práve vošiel do domu. Edwardov výraz mu zakázal povedať hocijakú vtipnú poznámku. Spýtavo sa na mňa pozrel.

„Riley požiadal Bellu o ruku!“ povzdychla som si.

„Ale to nie je nijaký problém.“

„Nie, nie je?“ vyčítavo som sa na neho pozrela. „Ale ona mu odpovedala, že si ho rada vezme!“ Posledné slová som mu doslova vykričala do tváre.

„Ale no tak, to bude nejaké nedorozumenie,“ povedal.

„Nie!“ Stále nechápem, ako to mohla urobiť. Po tom, čo bola s mojim bratom. Nechápem, ako mohla zabudnúť. Už pre ňu neexistujeme. Proste nič...

„Musím tam ísť!“ povedal Edward a už-už sa chystal odísť.

„Edward, chcel si, aby bola Bella šťastná. A ona teraz je.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 12. kapitola - Cullenovci :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!