Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 11. kapitola - Len dovolenka?

immortals-1


Za lásku sa bojuje, Bella! 11. kapitola - Len dovolenka?No, dozviete sa, čo bolo v tom liste. :D

Mila Bella,

Ako každoročne, tak aj tento rok sa vo Volterre koná ples. Ale teraz je to predsa len o niečo novšie .Spolu s nejakým upírom si musíte pripraviť tanec na nejakú pieseň. Vlastne to bude taká naša malá tanečná súťaž, ktorá sa bude konať presne o týždeň.

Prosím, nájdi si tanečného partnera.

Aro

 

 

Od úľavy som vydýchla. Už som si myslela, že to je niečo od Edwarda, alebo Alice. Dúfam, že už sa mi viac nebudú montovať do môjho života. Teraz mám všetko, čo chcem. Nič mi nechýba...

„Riley?“ spýtala som sa so smiechom. List som vložila späť do obálky. Okolo pása som pocítila jeho ruky. Hlavu si položil na moje rameno a pozeral sa na moje ruky, v ktorých som ešte stále držala ten list od Ara.

„Čo sa deje, miláčik?“ pošepkal do ucha.

„Dúfam, že vieš dobre tancovať,“ zasmiala som sa. Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Máš šťastie, že som chodil na hodiny tanca. Síce to bolo ešte za čias, čo som bol človek, no niečo si možno budem pamätať, prečo?“

„Niečo ako ples. Ale bude to aj súťaž... v tancovaní!“ Slovo tanec som vyslovila ako obrovskú nadávku.

„Ty netancuješ, však?“

„Ja a tanec? Totálna pohroma,“ povzdychla som si.

„Ale no tak, neboj sa, to zvládneme,“ povedal a pobozkal ma na krk.

„V to dúfam!“

„Mám pre teba prekvapenie,“ povedal.

„Aké?“

„Potom ti poviem, teraz sa ale rýchlo pobaľ. Vezmi si hlavne plavky,“ žmurkol na mňa. Vyjavene som sa na neho pozrela. „Nie, Bella, nepoviem ti nič, proste sa pobaľ a nechaj sa prekvapiť.“ Zamračila som sa.

Nakoniec som aj tak vošla do šatníka. Zabudla som sa Rileyho opýtať, ako dlho tam budeme. Obchody tam budú, takže veľa toho, myslím, netreba. Do kufra, ktorý som vytiahla z jednej skrine, som dala jedno modré tričko s krátkymi rukávmi, biele nohavice. Nasledovalo zopár tričiek na ramienka, trojštvrťové nohavice, mikiny, džínsy...

Všetko sa mi to tam, našťastie, zmestilo. Tašku som položila do izby ku dverám. Riley sa niekde vyparil, tak som si ľahla na posteľ a pustila hudbu. Na love sme boli včera, takže sme „plní“.

„Belli?“ spýtal sa, keď vošiel.

„Kde si bol?“ vyzvedala som.

„Len prichystať auto,“ povedal. „Ako vidím, už si pobalená,“ zasmial sa. Kývla som hlavou.

„Riley, kde to ideme?“ naliehala som.

„E-em,“ pokrútil hlavou. Mykla som plecom, akože mi to je jedno. Riley vošiel do šatníka a začal si aj on baliť veci. O minútu bol späť s taškou ešte menšou ako je tá moja.

„Môžeme ísť,“ vyhlásil. V momente som sa postavila. Chytil ma za ruku a spolu sme sa vybrali na parkovisko. Hneď som zbadala naše malé autíčko. Nasadli sme a vybral sa do neznáma. Teda pre mňa.

Aj v aute sme sa celý čas držali za ruku. Tak sa mi to páčilo... veľmi. Nielen mne, ale aj Rileyimu. Celú cestu sa na mňa usmieval.

Podľa tých plaviek som vydedukovala, že ideme na pláž. Ale môže to byť aj nejakú aquapark, alebo plaváreň. Možno majú Volturiovci niečo, nejaké sídlo... ktovie. Všetko je možné.

Šli sme cez nejakú cestu. Všade bola tma. Nechápem, ako tu môže vidieť. Fajn, sme upírmi, ale tu je to takmer nemožné ani pre nás. Riley sa dokonca venoval skôr mne, ako riadeniu auta. Som zvedavá, kde sa dostaneme. Dúfam, že to tu aspoň trošku pozná.

Zrazu zastavil.

„Sme tu!“ povedal.

„A kde to sme? Už mi to môžeš povedať, nie?“ spýtala som sa.

„Savona. Ale sme na kraji mesta. Teraz poď, pôjdeme sa poprechádzať,“ usmial sa.

„Fajn!“ Vystúpili sme z auta. Objal ma okolo pása a ja som jeho tiež.

Prešli sme pomedzi stromy, a tak sa dostali ku pláži. Je spln, takže mesiac osvecoval celú pláž. Cez deň by sme tu nemohli byť. To v žiadnom prípade. Ľudia by nás hneď odhalili.

„Pôjdeme do mora?“ spýtal sa ma.

„Nie, nechce sa mi namočiť sa.“

„A čo plavky?“

„Nemám ich na sebe.“

„Tak sa budeme prechádzať, kým sa neunavíme,“ zasmial sa.

„Tak to vyzerá.“

„Ale predsa len mám aj iné plány.“ Spýtavo som sa na neho pozrela.

Pritiahol si ma ku sebe bližšie. Chrbtom ruky ma pohladil po líci a sklonil hlavu.  Pery pritisol na tie moje. Hneď som ho objala okolo krku, ale on sa odtiahol.

Zrazu si pokľakol na jedno koleno a chytil ma za ruku. Prekvapene som sa na neho pozrela. Z vrecka si vytiahol malú tmavomodrú krabičku.

„Bella, veľmi ťa milujem. Už pri prvom pohľade na teba som vedel, že ťa budem milovať. Vydáš sa za mňa?“ spýtal sa.

Veľmi rada by som mu povedala áno, ale ešte stále cítim niečo aj k Edwardovi. Ak by som mu povedala nie, tak by som do smrti mala výčitky svedomia. Chcem sa za neho vydať. Milujem ho... z celého svojho srdca. Tiež som milovala aj Edwarda. Myslela som si, že mi nijako neublíži... ale stalo sa tak.

Čo ak ma aj Riley opustí. Teraz bude náš vzťah spečatený, ale môže sa stať všeličo.

Riley otvoril krabičku a v nej, presne v strede, bol krásny zásnubrý prsteň. Vzala som si jeho tvár do rúk.

„Riley, aj ja ťa milujem...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 11. kapitola - Len dovolenka?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!