Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 10. kapitola - List

Charlie and Ash


Za lásku sa bojuje, Bella! 10. kapitola - ListTakže, je tu ďalšia časť tejto poviedky. :) Názov vám už istotne hovorí, o čo pôjde.

„Riley!“ Spoza dverí som začul klopanie na dvere. Bol to Demetri.

„Áno?“ spýtal som sa a otvoril dvere.

„Aro,“ usmial sa. Váhavo som sa pozrel na Bellu. Čo ak jej srdce znovu zastaví...

„Demetri, mohol by som ťa o niečo požiadať?“ spýtal som sa ho.

„Podľa toho, o čo ide,“ povedal.

„Vieš... Bella. Ona sa už totiž mení na upírku. Občas jej... skolabuje srdce,“ povzdychol som si.

„Skolabuje?“ neveriacky sa spýtal.

„No, hej. Vtedy treba urobiť masáž srdca,“ dodal som. Zamyslel sa.

„Aha, no tak Aro príde za tebou. Dúfam, že mu to nebude vadiť. A Bellu chcel sám premeniť.“ Otočil sa a odišiel.

Takže problém je na svete. Vrátil som sa späť k Belle. Teraz jej srdce bilo ako o život.

Už nech je po premene, nech ju už ten oheň nepáli...! neznesiem to, neznesiem ten pohľad na ňu, na dievča, ktoré milujem, ktoré je zmysel môjho života.

Na chodbe som začul kroky nie jedného upíra, ale hneď niekoľko. Kto to môže byť? Demetri mi vravel, že príde len Aro, tak čo má toto znamenať?!

Otvorili sa dvere a v nich stál Aro, po jeho ľavom bou bol Demetri, a na opačnej strane stál Alec.

„Riley, prečo si ju premenil bez nášho vedomia?!“ spýtal sa.

„Aro, ty to ešte nevieš? Felix ti nič nepovedal, však?“

„Felix. A čo má s tým spoločné Felix?“ zasmial sa. „No dobre, podaj mi, prosím, svoju ruku, zistím si to sám.“ Podal som mu ju. Chvíľu sa sústredil, zatvoril oči. Ja som sa sústredil hlavne na to, čo sa stalo v tej kúpeľni. Ako na podnose som mu podával celú situáciu. Od toho, ako som bol na love, prišiel som do izby, kde bol Felixov pach. Bella vo vani... všetko od krvi.

Zrazu svoje oči prudko otvoril. Prekvapene vydýchol a spýtavo sa na mňa pozrel.

„Felix už toho mal pravdepodobne dosť. Pred asi mesiacom som sa s ním rozprával o tom, čo mi spôsobuje krv,“ mykol som plecom.

„Ale ty si ju teraz zachránil,“ dodal s úsmevom. „A s Felixom si to vybavím.“ Od úľavy som si povzdychol. „Muselo to byť pre teba veľmi ťažké, Riley. A to s jej srdcom. To je zvláštne. Ale myslí, že tá premena bola teraz na ňu príliš veľa.“

„Aro, myslíš, že keby Alec skúsil svoju schopnosť na Bellu, tak by to zabralo?“ opýtal som sa.

„Riley, Belle nemohol Edward čítať myšlienky, Jane ju mučiť, tak pochybujem, že toto pôjde.“

„Ale za vyskúšanie predsa nič nedáme!“ pozrel som sa neho.

„Alec?“ opýtal sa ho Aro. On len mykol plecom a pozeral sa na mňa. Prikývol som. Alec sa sústredil a svoj pohľad upriamil na Bellu. Stisol ruky do päste, no po chvíli vydýchol.

„Stále ma niečo blokuje,“ povedal zničene a sklopil hlavu.

„Alec, aspoň si to skúsil,“ trošku som ho povzbudil.

„Prepáč,“ zašepkal.

„Nie, ty sa nemáš za čo ospravedlňovať.“

 

Na ďalší deň som si odskočil na lov. Už som sa potreboval napiť. To, čo sa stalo za posledných pár hodín, ma doslova vyšťavilo, odobralo všetku moju energiu. Zašiel som do lesa pri Volterre. Aspoň nejaká zver by sa tu pre mňa mohla nájsť.

Natrafil som na pár jeleňov a srniek. Aspoň niečo. Nedodá mi to toľko sily ako napríklad medveď, ale stále je to lepšie ako ľudská krv. Ešteže sa mi podarilo Ara donútiť, aby ma nechal na tej zvieracej, alebo inak by som z Volterry odišiel.

 

Som veľmi rád, že som sa vybral nájsť Bellu. Mal som v úmysle ju prehovoriť, aby prišla k Edwardovi, ale hneď ako som ju zbadal, som sa do nej zamiloval.

 

O dvoch dňoch:

Bella:

 

Otvorila som oči. Oheň ma už konečne prestal spaľovať. Posadila som sa a zbadala Rileyho.

„Bella!“ skríkol a hodil sa mi okolo krku. „Som rád, že žiješ, myslel som si, že ťa stratím!“ s jeho malou pomocou som sa postavila.

„Riley, ďakujem ti,“ povedala som. Odtiahol sa, no ja som ho objala okolo krku. Stále som sa na neho pozerala a on ma tiež hypnotizoval pohľadom. Je taký krásny...

„Milujem ťa,“ pošepkala som.

„Aj ja teba. Teba by bol hriech nemilovať,“ zasmial sa. Jednou rukou ma pohladil po tvári.

Hneď ku nej pridal aj tú druhú a naklonil sa ku mne. Naše pery sa spojili. Rukou som skĺzla nižšie a pritiahla si ho k sebe bližšie. Začal ma bozkávať, ako keby som bola to najkrehkejšie stvorenie na zemi. Pomaly však pridával na intenzite. Konečne mu došlo, že som taká, ako aj on. V mysli som sa nad tým len pousmiala.

 

O niekoľko dní...

 

„Bella, tu máš nejaký list!“ povedal Riley a a ukázal na obálku na nočnom stolíku.

„Od koho to je?“ spýtala som sa ho.

„To neviem. Ale dal mi to Aro,“ mykol plecom.

„Aha.“ Pozrela som sa na ňu. Bolo na nej krasopisne napísané moje meno.

Otvorila som ju a vytiahla z nej list. Hneď som začal čítať.

 

Milá Bella...

 


Keďže o túto poviedku nie je takmer žiadny záujem, tak ju pozastavujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 10. kapitola - List:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!