Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » WOW - 7. kapitola

Adioma


WOW - 7. kapitolaTak a je tu ďalšia kapitola. Za ten koniec sa vôbec neospravedlňujem a upozorňujem, že keď bude kolísať počet komentárov všetky kapitoly budú končiť "vražedným koncom," ako to nazýva moja kamarátka. Tieto konce sa zavedú vo všetkých mojich poviedkach. Prajem príjemné čítanie.

7. kapitola - Čo je s mojou rodinou?

 

Toho, kto chce, toho osud vedie, toho kto nechce, ťahá... - Seneca

 

Edward:

 

„Tu Victoria," ozval sa jej uštipačný hlas. Mal som sto chutí rozdrviť telefón, len preto, aby som ju už nikdy nepočul, ale musel som. Musel som ju počúvať a vydržať bez toho, aby som jej povedal, čo si o nej myslím. Musím vydržať a dozvedieť sa o Anthonym.

„Pri telefóne je Edward, čo chceš za Anthonyho výmenu?" spýtal som sa jej. Bella mala oči na telefóne a pozorne počúvala, vlastne všetci. Ani nedýchali.

„Chcem, aby si ty a Bella videli, ako zabijem toho vášho fagana. Potom zabijem aj vašu dcéru a pomaly budem postupovať po celej vašej rodine, aby ste trpeli rovnako ako som trpela ja," zasyčala.

„To ti nikdy nedovolím, zabijem ťa skôr než sa k tomu dostanem."

„Postarám sa o to, aby si zomrel pomaly."

„A ja o to, aby si ty rýchlo, to ti sľubujem," sľúbil som jej.

„Edward, upokoj sa a konečne zisti niečo o Anthonym," pošepkala mi Bella. Má pravdu. To je dôležitejšie. Anthony je dôležitejší než tá suka. Ako sa hovorí: Božie mlyny sa točia pomaly, ale iste.

„Victoria, nechcela by si radšej mňa za Anthonyho? Veď o to ti ide, pomstiť sa. Nechceš zabiť Jamesovho vraha? Nebudem sa ti brániť, budem celý tvoj," dohováral som jej.

„Lákavá ponuka, čo za to chceš?" vysypala zo seba.

„Prepusť Anthonyho a nech je živý." Ešte by mi predala jeho mŕtve telo. To by mi bolo k ničomu. Iba, aby sme mali čím zaplniť truhlu.

„Súhlasím, stretneme sa 50 kilometrov na východ od vášho domu. Je tam lúka, veľmi podobná tej, na ktorej sme sa po prvýkrát stretli."

„Platí, o hodinu tam budem," a položil som. Všetci na mňa civeli

„Ja som ti povedala, aby si niečo zistil o Anthonym, napríklad, aby nám ho dala k telefónu, aby sme sa presvedčili, že žije a nie že ty sa za neho vymeníš, ale čo mám už s tebou robiť," kričala zo začiatku Bella, ale potom to ustálila na normál.

„Pôjdeme tam a rozdrvíme ich na prach. Je len škoda, že netušíme, koľko ich je," povedal Jasper.

 

Tak sa aj stalo. Všetci sme sa obliekli do pružného a pohodlného oblečenia, ktoré nám vybrala Alice. Vybrali sme sa ešte pred tým na lov, aby sme sa posilnili a vydali sa miesto určenia. Ja som šiel na lúku a ostatní boli v lese. Bella zakryla ich pach štítom, takže Victoria nemohla zistiť, že sú tu aj ostatný. Mali sme ešte čas, ale je lepšie tu byť skôr, ako neskôr. Mohli sme si aspoň poriadne preskúmať terén, prostredie. Toto miesto bolo ideálne na boj. Bolo tu veľa miesta.

 

Prešlo 10 minút a z lesa vystúpila Victoria a za ňou tridsať upírov. Medzi nimi bol aj Demetri a cez rameno mal prehodeného Anthonyho. Hodil ho k nohám Victorii. Victoria do neho kopla, ale on sa ani nepohol. Preboha, čo tam Demetri robí? Hneď som si prečítal jeho myšlienky a pochopil som. Chce sa pomstiť, kvôli tomu, že si Bella vybrala mňa a nie jeho. Nikdy nechcel byť jej priateľ. Ale bol radšej pri nej a pokúšal sa ju znova získať, ale ja som mu to svojim príchod prekazil. Nečakal ma tu. Z Bellinho rozprávania vedel o Victorii a vyhľadal ju. Potom sa s ňou spojil a začali tvoriť armádu. Ako mi to mohlo ujsť. Naučil sa dobre si schovávať svoje myšlienky, ale to neznamená, že som ho neprekukol. Mal som to zistiť a zaraziť ho. Keby som sa toľko nevenoval žiarlivosti a získaniu Belli a Anthonyho priazni, určite by som to zistil.

„Ale, ale Edward, predsa si prišiel," povedala mi Victoria.

„Prišiel som, lebo chcem späť svojho syna."

„No tak, mohol by si byť milší. Toto sú tvoje posledné minúty." Mal som ju už plné zuby. Naštvane som sa po nej rozbehol. Narazil som však do neviditeľnej steny. Buď to bola Bella alebo Renesmee. Victoria sa na mňa zaškerila, ale úsmev jej zmizol z tváre, hneď potom, čo z lesa vyšli ostatný. Pocítil som, ako sa štít roztiahol až po Anthonyho a potom sa rozdelil. Bella zrejme Anthonyho zaštítila, aby sa mu nič nestalo. Victoria zaťala päsť a jej ruka vystrelila k Anthonymu. Narazila však na štít. Naštvane zavrčala a zavelila do útoku. Rozbehli sa proti nám a mi proti nim. Bol som naštvaný na Victoriu tak, že som videl až červene a ona bola jediný môj ciel. Všetci, ktorí sa mi postavili do cesty, to neprežili. Búd som ich odhodil alebo ich roztrhal.

„Edward, nie," zakričala na mňa Bella, ale ja som ju nepočúval.

 

Anthony:

 

Nič len tma. Všade bola tma. Nedokázal som ovládať svoje telo. Nič som nevidel, nepočul, ani necítil. Pamätám si na to, ako nás v dome prepadli.  Uniesli ma a potom predviedli pred Victoriu. Zaútočil som na ňu, ale nečakal som, že ju budú ochraňovať. Viem bolo to nepremyslené a veľmi rozvážne, ale čo som mal robiť?  Urážala moju rodinu, a to nikto nesmie. Pekne som to schytal. Tuším, že som mal zlomenú ruku a rebrá. Ešte, že sa hojím rýchlo. Ochraňoval som sa štítom, ale bol som príliš unavený a naposledy som bol na love pred dvoma týždňami, neraňajkoval som a v noci poriadne nespal. Premýšľal som o otcovi a mame. Bude pekné, keď budeme žiť spolu ako rodina. V jednom veľkom dome alebo by sme mohli mať len dom mi štyria, niekde blízko ostatným. Mali by sme svoj pokoj a súkromie. Hrali by sme baseball. Teraz by sa hralo určite lepšie ako pred tým. Ešte keby prišiel Jacob a vlci. Už sme si na ich smrad zvykli. To by bolo niečo. Tiež by sme spolu chodili na rodinné lovy. Mohli by sme ísť, keď svieti slnko naozaj chodiť kempovať. Bolo by to super.

 

Tma ma stále obkolesovala a ani nepomáhalo, že som myslel na rodinu a ako veľmi ich túžim vidieť, ale radšej by som zomrel, ako by sa im malo niečo stalo. Dúfam, že ich nenapadne s ňou bojovať, aby ma zachránili. Keby zomrel otec, to by bolo hrozné. Nestihol som mu povedať, že ho má rád a že môžeme byť viac ako priatelia. Že chcem, aby bol môj otec. Keby to neprežila mama alebo Nessie, zomrel by som. Ako by mohol existovať môj život bez nich? A ostatný: Rodney, Teyla, Sue, John, Vivienne, Chris, Alice, Jasper, Emmett, Rose, Esme, Carlisle. Čo by som robil? Nikdy by som si neodpustil, že zomreli kvôli mne. Zrejme by sa mi snažili nahovoriť, že je to chyba Victorii, ale bolo by im to nadarmo. Som predsa tvrdohlavý po oboch rodičoch.

 

Netuším, čo to zapríčinilo, ale tma začala ustupovať. Cítil som ako keby som sa znovu narodil. Začal som cítiť svoje telo a moje zmysly začali spolupracovať. Do nosu ma uderil zápach dezinfekcie. Moje uši registrovali nejaké osoby vedľa mňa. Pomaly som otvoril oči a oslepilo ma jasné svetlo. Hneď som ich zavrel. Párkrát som zažmurkal a potom ich znova a poriadne otvoril. Svetlo niekto vypol a nado mňa sa sklonila postava, ktorú som veľmi dobre poznal. Bola to Jane Voltury. Prekvapila ma, čakal som niekoho rodiny a nie Jane. To ma donútilo k jednej jedinej otázke, ktorá ma teraz zaujímala zo všetkého najviac.

„Čo je s mojou rodinou?"

„Anthony, je mi ľúto, že ti to musím povedať práve ja, ale tvoja rodina..."

 

oOZhrnutieOo



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek WOW - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!