Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Wolf eyes - Prológ + 1. kapitola

Stephenie Meyer


Wolf eyes - Prológ + 1. kapitolaAmy sa k jej nešťastiu narodila ako menič, ktorý sa ešte stále nepremenil. Raz ale stretne upíra, ktorý sa jej zapáči asi tak, ako ona jemu. Ale vo Volterre je stále Jane...

Rok 2002:

Amy sedela na lavičke. Sledovala, ako sa jej malý brat zabáva behaním dookola po mokrej tráve. Vyskočila z nej, postavila sa mu do cesty a on jej padol do náručia. Sebastian sa smial a smial a ona ho držala. Stále so Sebastianom v rukách podišla k hojdačke, posadila sa na ňu a pobozkala ho na čelo.

„Amy?" povedal tónom, ktorý jej pripadal rozkošný a ktorý tak milovala.

„Áno?" pozrela naňho a odrazila sa s pravou nohou. Začali sa hojdať dopredu a dozadu v jemných tónoch, pričom ich sprevádzali vŕzgavé tóny.

Pozrel na ňu veľkými modrými očami, v ktorých sa strácala.

„Že ma nikdy nepustíš?" Objavili sa mu v nich slzy a ona naňho ustráchane pozrela.

„Samozrejme, že nie. Nikdy."

„Sľúb mi to!" Rozjasnila sa mu tvár a ona v tú chvíľu bola šťastná, ako nikdy predtým. 

„Sľubujem." V očiach mu kolovali šibalské iskričky.

Na zem padli prvé kvapky a ona zabrzdila. „Dobre. Poď domov."

Zoskočila a postavila ho na zem. Pohodila vlasmy a pomalými krokmi, pričom ho držala za ruku kráčala na miesto, kde bol ich domov, ktorý obidvaja tak veľmi milovali.

 

Dnešok:

Amy pozrela na hodiny nad oltárom, kde stáli dve osoby, ktoré neznášala najviac na svete. A vedľa nej a pred ňou a za ňou sedeli tiež. Ticho zaúpela.

„... spojiť v jednu dušu. Týmto..." Buchla si hlavu o lavicu a upravila si lem čiernych šiat. Ešte pätnásť minút. Pätnśť mučivých minút. Kmitla pohľadom na Rachel a Paula. Ticho zakašľala. Starý muž vedľa nej na ňu kriticky pozrel.

„Si súčasťou našej svorky. Si menič," hovorievali jej. Ale ona vždy vedela, že to nebola pravda. Zamračila sa na muža a odvrátila pohľad.

„Musíš byť s nami stále," pripomínal jej Jared. Nebývala s nimi. Vtedy, keď skoro skončila na vozíku, s ňou neboli. Vtedy, keď sa skoro zabila, s ňou neboli.

Ozvalo sa tlieskanie a ona ľahostajne pozrela k dvojici. Všetci vstali a ona ich napodobnila. Vyšla von zo siene a ocitla sa v slnečnom počasí. Rozbehla sa po chodníku a zamierila do najbližšej kaviarne a sadla si ku stolu pri okne. Hneď ale vstala a vyšla von.

Rozbehla sa ulicou, keď započula ohromný buchot, akoby niekto hodil skalou o zem. Nevedela ale, že nebola ďaleko od pravdy. Nazrela do uličky a uvidela Jareda a ešte niekoho, ako hodili na zem... upíra. Preto tie zvuky. Usmiala sa a vykročila ku nim.

„Nechajte ho."

Jared na ňu pozrel ako na blázna. „Zbláznila si sa, že áno?"

Amy sa usmiala a mykla plecami. Upír na ňu skúmavo zo zeme pozrel. Mal špinavé blond vlasy, ostré rysy a skúmal ju pátravím pohľadom. A tie oči... Páčil sa jej. Zvesela sa naňho usmiala a zablúdila pohĺadom k Jaredovi.

„Tak?"

„Vypadni."

Úsmev jej zmizol z tváre, ktorá potemnela.

„Nemal by si byť na svadbe?"

„Ja inteligentný som si vylosoval stráž."

„A naše miesto je ďaleko odtiaľto."

„Von som vyjsť musel."

„Choď sa utešovať k Rachel a Paulovi. Určite ťa potešia."

Povzdychla si a znovu pozrela na upíra, ktorý ich pobavene sledoval.

Zrazu na ňu pozrel ten druhý.

„Tak to je tá ľavá, o ktorej si hovoril?"

Frustrovane naňho zazrela a obzrela sa po niečom ostrom. Podišla s úsmevom k tomu... no niekomu a vyťala mu facku. Vytočilo ho na ľavú stranu a keď na ňu šokovane pozrel, na pere sa mu leskol pramienok krvi. Pozrela na upíra, ktorý prehltol a stočil pohľad inde. Ten niekto už zdvihol ruku, ale ona vtedy už išla k upírovi a s úsmevom si k nemu kľakla. 

Chcela niečo povedať, ale Jared ju vyrušil: „Na toto nemám náladu ani čas. On nech zmizne a s tebou to vyriešim."

Pozrela nenávistne k nemu. Nemŕtvy zatiaľ vstal neľudskou rýchlosťou a ona sa elegantne postavila. Bol o pár centimetrov vyšší než ona.

„Kto je tamten zázrak?"

Spomínaný sa nafúkol, ale Jared mu položil ruku na rameno.

„To je Embry. Je nový."

Pozrela naňho zo zdvihnutým obočím. „Tá trasorítka sa vie aj brániť? Koľko má vlastne rokov?"

„Keď vyrastie, bude z neho silný člen."

„A neinteligentný. Ach, tí Apači."

Embry znovu chcel niečo povedať, ale Jared ho ťahal von a za chvíľu obidvaja zmizli.

Znovu pozrela na nemŕtveho skúmavým pohľadom. Mohol ju zabiť, ale ona sa mu páčila tiež, ako on jej.

„Som Demetri."

„Výborne. Pokročili sme. Som Amy."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf eyes - Prológ + 1. kapitola:

 1
14.11.2013 [20:04]

ada1987nie som zvyknuta davat taketo komentare, ale toto mi neda. prilis chaoticke, kam sa tak ponahlas? Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 13.11.2013 [17:24]

Veľmi pekné... Palec hore. Emoticon

3. Ceola
13.11.2013 [6:16]

Úžasné! Moc se těším na další :) Emoticon Emoticon

2. Clawdia
12.11.2013 [17:15]

Ked som si precitala nazov tak som si myslela ze to bude riadna somarina o vlkoch a tak ale ked som dosla na koniec a uvidela meno Demetri tak som si povedala ze to nemusi byt az take zle a preto dalsiu kapitolu prosim prosim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Velmi dobra poviedka super super super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
12.11.2013 [16:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!