Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » With or without you - 6. kapitola

robertek


With or without you - 6. kapitola V této kapitole se bude slavit výročí. Jak dopadne večer, který si Edward představoval úplně jinak?

Edward

Byli jsme spolu půl roku. Nestačil jsem se divit tomu, jak rychle čas s ní utíká. Ještě nedávno jsem byl osamocený a zoufalý a teď jsem byl zamilovaný a rozhodnutý zničit vše, co by mi bránilo být s ní. Rodiče byli šťastní a spokojení s tím, že jsem konečně začal žít. Bellu si zamilovali a už při druhé návštěvě si tykali. S Charliem jsme si také začali tykat a za vlast padla lahev vína. Musel jsem se hodně přemáhat, abych do sebe ten hnus dostal. Vrchol nastal, když jsme se zvedli. Charlie lehce zavrávoral a já musel dělat přiopilého. Bella se královsky bavila a dokonce nabídla, že donese další lahev. Hodil jsem po ní polštář a smál se tomu, když dopadl do jejího pobaveného obličeje.

Neměl jsem páru, co Bella s Alicí plánovaly, ale nelíbilo se mi to. Zavíraly se v pokoji a něco dlouho do noci řešily. Když jsem se jedné z nich zeptal, okamžitě změnily téma a já se tak nedozvěděl, co plánují. Jednoho večera mi ale Alice řekla, že nebudu litovat. Zmateně jsem ji pozoroval a snažil se jí dostat do hlavy, ale překládala text jedné knihy do arabštiny. Snažil jsem se přečíst alespoň něco, ale lapal jsem po vzduchu jako leklá ryba.

Nastal večer našeho výročí a já se chystal na dokonalou noc. Koupil jsem šampaňské, jahody a šlehačku. Vše bude jíst a pít jen ona, ale chtěl jsem, aby byla spokojená. Zbytek mé rodiny odjel na lov, takže jsme měli dům jen pro sebe. Emmett mi při jejich odchodu řekl, ať si to s Bellou užiju. Podle jeho chlípných myšlenek mi bylo jasné, kam tím směřuje. Nemůžu říct, že bych o tom nepřemýšlel, ale bylo to moc nebezpečné. Jak pro ni, tak pro mě. Je to jen křehký člověk, který potřeboval ochranu a ne vystavování nebezpečí.

Urovnal jsem povlečení na nové posteli, zapálil svíčky a připravil se na její příchod. Chtěl jsem pro ni přijet, ale zakázala mi to. Čekal jsem u dveří a už z dálky slyšel štěkot jejího starého náklaďáčku. Zasmál jsem se a sledoval, jak se po příjezdové cestě blíží k domu. Vypnula motor, vystoupila a mně se zatajil dech. Měla na sobě černé, upnuté šaty a kolem pasu uvázanou mašli. Když přišla blíž, usmála se, stáhla si šaty trochu níž a zamávala mi. Otevřel jsem dveře a sledoval krásku, která vešla do domu. Dlouhé hnědé vlasy měla rozpuštěné a rozházené kolem tváře. Na zádech se jí stáčely do vlnek a já ucítil jejich dokonalou vůni. Tmavé šaty obepínaly její štíhlou postavu a hluboký výstřih zdůrazňoval to, co mě tam vzrušovalo. Hodila si vlasy na záda a odkryla tak zbytek té nádhery, které šaty skrývaly. Nasucho jsem polkl a snažil se myslet racionálně.

Pokud jsem si myslel, že dnešní večer přežiji ve zdraví, krutě jsem se mýlil. Jsem upír a jen tak mě něco nerozhodí, ale to, co dělo během večera mě naprosto vykolejilo. Bella využívala toho, co vystavovala na obdiv, a kdykoliv jí něco omylem spadlo, naklonila se skoro až k mé tváři a sehnula se pro věc, která se válela na zemi. Čím víc těch věcí bylo, tím víc mi to přišlo divné. Když se po desáté ozvala rána tlumená tlustým kobercem, došlo mi to. Sledoval jsem ji, jak jí jahody, a šlehačku smyslně slízává z toho červeného ovoce. Snažila se mě svést.

„Mám pro tebe dárek,“ řekl jsem a raději se zvedl, jinak bych se stal prvním upírem v historii, který utrpěl šok. Belle čistou náhodou spadla do výstřihu trocha šlehačky a ona si ji stírala ubrouskem a sledovala mě pohledem, který jasně říkal, co chce. Přešel jsem ke skříni a vyndal z ní malou, modrou krabičku. Když jsem se na ni otočil, přistihl jsem ji, jak hledí na mé pozadí a potutelně se usmívá. Přešel jsem k ní, sklonil se, políbil ji a do ruky jsem jí vložil krabičku. Když ji otevřela, zalapala po dechu a usmála se na mě. Nasadila si na krk přesnou kopii řetízku, který jsem nosil, a po tváři jí stekla slza. Vyprávěl jsem jí o historii řetízku a viděl na ní, jak moc se jí líbí. Rozhodl jsem se, že jí pořídím stejný a bude to znak toho, že k sobě patříme. Pohladila slunce, které se jí houpalo na krku, a poslala mi vzdušný polibek.

„Taky pro tebe něco mám. Otoč se,“ přikázala mi a já splnil její rozkaz. Slyšel jsem tiché klouzání látky po jejím těle a dech se mi zatajil. Když se po chvíli její drobná ručka dotkla mých zad, skoro jsem sebou vylekaně trhl. Její prsty se dotýkaly mých beder a na šíji mě šimral její dech. Dlaní přejela na mé břicho a zpod kalhot vytáhla košili, kterou začala rozepínat. Chtěl jsem ji zastavit, ale její dotek na mé holé kůži zahubil všechny myšlenky, které naplňovaly mou mysl. Když přejela rukou k zapínání kalhot, zalapal jsem po dechu. Rukou jsem se dotkl její dlaně a zastavil ji. Nemohl jsem dovolit, aby se mě dotýkala tam, kam měla namířeno. Z posledních sil jsem její ruku odtáhl od mého těla a povzdychl si.

„Bello, to nemůžeme. Je to moc nebezpečné. Když jsem nesoustředěný, mohl bych ti ublížit,“ zašeptal jsem a cítil, jak se pevněji natiskla na mé tělo. Nic neříkala, jen mě objímala a vysvobodila svou ruku z mého sevření. Sjela dlaní k zapínání kalhot a rozepnula je. Prsty je stáhla do půli mých stehen a dlaněmi se vrátila tam, kde před chvíli bojovala se zipem kalhot. Dotkla se mě na intimních místech a ticho pokoje proťalo moje vzrušené zavrčení. Otočil jsem se na ni a chtěl utnout to, co začala, ale když jsem pohlédl na její tělo, ztratil jsem nit. Měla na sobě tmavé prádlo, které víc odhalovalo, než zakrývalo. Usmívala se na mě a znovu se mě dotkla tam, kde to pro její zdraví bylo vysoce nebezpečné.

„Bello, já nemůžu,“ vydechl jsem a hleděl do její tváře.

„Můžeš, já ti věřím,“ zašeptala a položila mi prst na rty. Sjela s ním k mému břichu a nakonec dlaně přemístila na svá záda a chtěla si rozepnout podprsenku. Zastavil jsem ji. Ublíženě na mě hleděla, ale když jsem povolil háčky a nechal látku sklouznout po její pokožce na zem, vítězně se usmála. Sjel jsem dlaněmi k jejím kalhotkám a trhl. Dopadly na zem ve dvou kusech a já pohlédl na její nahé tělo. Pokud jsem měl pochybnosti a bál se, v moment, kdy jsem ji viděl nahou, se všechno proměnilo v prach. Stál jsem před ní napůl oblečený, maximálně vzrušený a rozhodnutý jí neublížit. Sehnul jsem se ke svým kalhotám a svlékl si je. Košili jsem roztrhl a sledoval cáry, které dopadly na zem. Spodní prádlo jsem si stáhl ke kotníkům a nohama ho dostal ze svého těla. Bella si prohlédla mé nahé, vzrušené tělo a přiblížila se ke mně. Objala mě a já ucítil její pokožku na té své. Nenaskočila jí husí kůže, když jsem se svým ledovým tělem dotkl toho jejího. Vzrušeně vydechla a pohladila mě po zádech.

Položil jsem ji na postel a kochal se tou nádherou, která se pode mnou svíjela. Rty jsem se dotkl jejích vzrušených pahorků a pokoj naplnilo její zasténaní. Věnoval jsem se jejím ňadrům a cítil zvláštní pnutí, které procházelo mým tělem a nakonec se usadilo v mém klíně. Otřel jsem se pánví o tu její a všechny myšlenky se staly prachem, který unesla vichřice vzrušení mou myslí pryč. Sjel jsem rty níž a políbil ji na břicho. Prohnula se v zádech a pevně mě chytila za vlasy. Když rozevřela nohy, do nosu mě uhodila vůně, kterou jsem nikdy dřív necítil. Aromatická a dráždivá. Políbil jsem ji na nejintimnější místo na jejím těle a poslouchal steny, které pro mě zněly jako rajská hudba. Nevím, jak se jí to povedlo, ale přetočila mě pod sebe a měla mě na lopatkách. Líbala mě na obličeji, na hrudi, na břiše. Sjela rty níž a teplými rty se dotkla mého vzrušení. Doširoka jsem otevřel oči a pocítil hurikán rozkoše, který ničil vše, co mu bránilo v cestě. Pohladil jsem ji po vlasech a její ústa se otevřela a přijala do nich to, co toužilo po uspokojení. Jestli jsem si někdy myslel, že prožiji rozkoš, nedalo se to srovnávat s tím, co jsem pociťoval teď. Jezdila svými rty a jazykem po mém vzrušení a já se zmohl jen na tiché steny.

Přetočil jsem ji pod sebe a hleděl do její vzrušené tváře. Políbil jsem ji na rty a ucítil zvláštní chuť. Na jazyku mi hrála smyslná chuť uspokojení, vzrušení a očekávání. Bella doširoka roztáhla nohy a já nalehl na její štíhlé tělo. Rukou jsem namířil svou chloubu k místu, které hořelo touhou a vzrušením. Pomalu jsem naše těla spojoval v jedno a užíval si ten pocit. Když jsem se do ní ponořil celý, svět pro mě přestal existovat. Byl jsem jen já a ona.

Začal jsem pomalu přirážet, ale podle toho, jak mě tlačila do ramene, mi došlo, že chce rychlejší přírazy. Zrychlil jsem a uvědomil si, že ani tato rychlost nestačí. Byl jsem ovládán rozkoší a vzrušením, které vítězilo nad mou myslí i tělem. Zrychlil jsem a pocítil něco, co způsobilo třes mého těla. Slyšel jsem Bellu, jak sténá a pohlédl do její tváře. Přetočila se nade mě a dokončila to, co jsem začal. Pohybovala se na mém těle a já jen bezmocně lapal po dechu. Všechna ta rozkoš a slast se stáhly do mého klína a po dalším přírazu se všechna ta nálož odjistila a já vybuchl. Nahlas jsem zasténal a svíjel se v křeči rozkoše.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek With or without you - 6. kapitola :

 1
7. Kačka
03.06.2012 [10:52]

Bella je zkušená dračidce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Wera
16.04.2012 [21:00]

Wera Emoticon Emoticon

03.03.2012 [22:55]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [19:53]

Dreamgirl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Terka123
02.03.2012 [13:55]

Emoticon

02.03.2012 [12:55]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [12:03]

GCullenWow,,, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krásne,prajem im to,,,takéto krásne milovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Veľmi pekne napísané. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!