Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Whitlock brothers - 8. kapitola

victoria in dream


Whitlock brothers - 8. kapitolaEmmett odjede společně s Cassie do školky. Tuto cestu spojí s návštěvou hřbitova. Edwarda přepadne ve škole Isabella a donutí ho si zahrát squash. Jako takové odreagování od myšlenek na Bellu.

 

 

 

Pohled Emmetta

Ráno probíhalo stejně. Probudit malou, nachystat jí oblečení, obléct ji, poslat ji do koupelny a potom jí připravit snídani. A jak jsem jí včera slíbil, odvezu ji do školky. Alice jede taky, ale jde o princip. U školky jsem se s nimi rozloučil a odjel jsem do práce, po cestě jsem se stavil za Scarlett.

 

Položil jsem konvalinky na její hrob.

„Scarlett, chybíš mi. Scházíš mi každý den, snažím se tu prázdnotu, kterou jsi po sobě zanechala, nějak zaplnit, ale nejde to. Jediné, co mě dokáže dokonale zaměstnat, je naše holčička. Naše krásné sluníčko, je ti den ode dne podobnější. Vzdal bych se všech svých peněz, práce, nesmrtelnosti, toho všeho i svého života, jen abych tě přivedl k životu a mohla bys být u ní. Ona je tak báječná a skvělá. Měla bys tu být, měla bys ji učit ty holčičí věci, která matka předává své dceři. Cassie potřebuje mámu a já potřebuju tebe. Jsem tak sám, Scar. Žiji se svou rodinou, ale samota v mém srdci mě ubíjí.“ Bezmocně jsem poklekl před náhrobkem a odevzdal se svým vzlykům, které se draly na povrch z mé hrudi.

 

Pohled Edwarda

Stoupl jsem si před zrcadlo. Černé kalhoty a tmavě modrá košile, u krku knoflíčky rozepnuté, samozřejmě. Výborná kombinace. Prohrábl jsem si vlasy a sebral kabát z křesla. Vypadly mi z něj tanga a ne jen jedny.

 

„To byla noc,“ zamumlal jsem si pro sebe a se zasněným výrazem jsem vyšel z pokoje do garáže.

Dnes jsem měl chuť na Maserati. Je fajn mít peníze, když si můžete kupovat auta, jako jsou tyto. Nasedl jsem do auta a celou cestu jsem si zpíval písničku, která chytí každého za srdce.

 

Na parkovišti jsem zaparkoval vedle Jasperova auta. Byl tu dřív, já měl až odpolední přednášky. Zaposlouchal jsem se do myšlenek, které se vztahovaly na mou osobu. Holkám se zřejmě má modročerná kombinace zamlouvá. Nasadil jsem svůj úsměv playboye a vyrazil do školy.

 

 

Po dvou přednáškách jsem měl volno. Na školním dvoře jsem zahlédl Isabellu. Nevěděl jsem, zda mám za ní jít nebo ne. Vyřešila to za mě, vydala se ke mně.

„Jak je?“ zeptala se mě vesele.

„Jde to, co ty?“

„Chci jít na squash, ale nemám spoluhráče. Nechtěl bys? Bude to skvělé odreagování, zapomeneš na tu svoji Isabellu,“ lákala mě.

„Ok, půjdu s tebou. Pod podmínkou, že mě doprovodíš na ples.“ Jakmile jsem to dořekl, přišla mi sms. Ignoroval jsem to.

„Fajn, půjdu s tebou,“ souhlasila. Popadla mě za rukáv a táhla mě k sportovnímu komplexu. Druhou rukou jsem vylovil mobil z kapsy. Zpráva od Alice: Zitra ji dovedes k nam. Pujdu na nakup plesovych satu a ta holka nema vkus!

 

Od srdce jsem se zasmál. Alice je holt Alice.

„Čemu se směješ?“ vyzvídala Isabella.

„Ničemu. Myslím, že squash nebude to nejbrutálnější, co během dvou dní zažiješ.“

 

Pohled Jaspera

Psal jsem stručné poznámky na tabuli. Mé studentky si mezitím šeptaly o dokonalostech mého zadku. Prudce jsem se otočil a chtěl jsem jednu z nich vyvolat, ale jedna se hlásila. Pokynul jsem jí, aby promluvila:

„Pane profesore, už vás někdo pozval na ples?“

„Ano, a já souhlasil,“ odpověděl jsem jí.

„A kdo je ta šťastná?“ vyzvídala dál.

„Můj bratr, teď se laskavě vraťme k dnešní látce.“

„Ale ten jde s Isabellou Riversovou.“ Nedala se odbýt. Můj bratr si vybral jen jednu? Může upír onemocnět? Zajímavé.

„Jdu se svou manželkou. Konec debaty, budete si muset vybrat jiného profesora.“ Ukončil jsem tuto konverzaci a dál se věnoval Křížovým výpravám.

 

 


Chtěla bych moc poděkovat za minulé komentáře, moc si toho vážím, děkuji.  Nečekala jsem, že budete mít takový zájem o WB. Dík moc a na příští díl se můžou těšit příznivci Emmetta, bude menší sblížení s Rose. ;)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Whitlock brothers - 8. kapitola:

 1
1.
Smazat | Upravit | 08.10.2013 [23:10]

Akoze vyzera Izabella?! Ktora Bella je vlastnevta jeho Bella?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!