Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Whitlock brothers - 16. kapitola


Whitlock brothers - 16. kapitolaTentokrát dojde k menší změně. Tří díly budou psány z pohledu bratrů, ale každý díl bude patřit jen jednomu z nich. Prvním je Emmett, který si uvědomí důležitost Cassie ve svém životě.

 

Pohled Emmetta

Seděl jsem v kanceláři a pozoroval fotku Cassie, kterou mám na stole. Jedna z mála fotografií, které jsem pořizoval osobně. Většinu fotek nafotila Alice nebo Jazz, který ještě v té době nepracoval. Náhle jsem si uvědomil jednu věc. Osoba, kterou na tomto světě miluji nejvíc, která mě potřebuje mít stále u sebe, se mi oddaluje. Nevzpomínám si, kdy naposled jsem s Cassie strávil víc, jak dva dny v kuse sám. Měl bych to změnit. Peněz mám dost, práce je jen zástěrka, měl bych se věnovat své dceři a Rose. Ano, Rose. Podíval jsem na fotku vedle té s Cassie, byl jsem tam já a Scarlett, tu pro změnu fotil Edward, to byly doby, kdy všichni byli šťastni. Vzal jsem tu fotografii do ruky a prsty přejel po její tváři. Co to dělám? Ona je mou ženou, měl bych ctít její památku. Neměl bych milovat Rosalie, neměl bych. S fotografií v ruce jsem vstal z křesla a procházel se po kanceláři. Obě jsou tak rozdílné, pokud se jedná o vzhled, povahou jsou skoro stejné. Jak bych mohl mít právo žít nový život, když jsem zabil svou ženu?! Čím jsem si zasloužil Rose? Tak krásnou, milou, hodnou, dokonalou…

Kanceláří se rozléhal vyzvánějící tón mého mobilu. Zvedl jsem ho ze stolu a přijal hovor.

„Má drahá polovička vyšiluje, že máš depku. Pokud máš zas to své citové dilema, kde se obviňuješ ze smrti Scarlett a odmítáš Rose, tak mě nasereš! Emme, Rose tu je a miluje tě, miluješ ji, tak neblbni a žij! Scarlett navždy bude s tebou, bude v tvém srdci a nechci, aby ses snažil na ni zapomenout, nikdo to po tobě nechce, ale neutápěj se ve vzpomínkách. Je tu Rose a Cassie a zbytek tvé povedené rodinky, chápeš? S těmi si musíš dělat starosti,“ ukončil svůj monolog Jazz.

„Můžeš Alice říct, ať mě čeká? Přijedu hned domů.“

„Nezabíjej ji! Je to má žena, nemůže za to, že je zvědavá a každému civí do budoucnosti!“

Tomu jsem se zasmál.

„Ne, to nemám v úmyslu, chci napravit jednu velkou chybu a máš pravdu, ve všem máš pravdu.“

„Aspoň jeden, aspoň jeden bratr mě poslouchá bez toho, aniž bych použil násilí.“

„Co zas Eddie provedl?“

„Nic, jen krotím jeho mužské pudy, jsem lepší než ti, co pomáhají od závislosti na sexu,“ pochlubil se pobaveně, opět jsem se zasmál.

„Jazzi, kroť se, víš, co dokáže náš malý Eddík, když se naštve a vybuřuje své hormony.“

„Myslíš noční Paříž před třiceti lety?“

„Nějak tak.“

„Okej, budu se snažit chovat slušně, ale jestli bude provokovat, budu to pokládat za sebeobranu.“

„Tomu naprosto rozumím, měj se.“

„Ty taky a buď na Alice hodný, je to má žena.“

„A má švagrová, neboj, nic jí z mé strany nehrozí.“

„Čus,“ rozloučil se a ukončil hovor. Já položil fotografii na její místo a šel za šéfem.

 

Dovolená, to potřebuji. Šéf mi vyhověl velice rád. Vrátil sem se k sobě, popadl fotografii se Scarlett a schoval si ji  pod sako. Je čas posunout se dál. Společně s fotografií a kufříkem jsem se odebral na parkoviště a zajel domů, kde byla jako jediná Al.

 

„Ahoj, Emme, viděla jsem tvé rozhodnutí, proto jsem volala Jazzovi,“ spustila na mě Al, jakmile jsem vešel do domu. Došel jsem k ní a objal ji.

„Neboj, tuto šílenou myšlenku, rozhodnutí, jsem zavrhl. Nedokázal bych to udělat.“

„Já vím, ale lekla jsem se a musím říct, že tvé další rozhodnutí se mi líbí víc. Vše už máš nachystané.“

„Díky moc, Al. Jdu se osprchovat, převléct, naházím ty věci do auta a jedu pro ně. Nevolala jsi Rose, že ne?“

„Ne, nic neví.“

„Díky.“

 

 

V pokoji jsem se osprchoval a převlékl. Na posteli leželo sako a na něm fotka, ta, kterou jsem vzal z práce. Uchopil jsem ji a dal ji ke zbytku věcí, co mě spojuje se Scar. Sešel jsem dolů, vzal všechny zavazadla, které mi Al připravila, a uložil je do kufru.

„Jsou tam věci i pro Rose a věř mi, nápad se jí bude líbit.“ Neodpustila si Al. Objal jsem ji a dal pusu na tvář.

„Měj se, za týden budeme zpátky.“

„Ještě, aby vypadl za týden Edward, a bude to vypadat, že se pod jednou střechou nesneseme.“

„Ale kušuj, užijte si Eddieho, já si ho užíval, když jste tu nebyli.“

„Radši už padej.“

„Zdar.“

„Ahoj.“

 

Ve školce jsem vykonal menší přepadovku. Cassie spala, stejně jako zbytek dětí. Rose tam byla sama, když uviděla, jak se k ní plížím, začala se smát, ale potichu, aby děti neprobudila.

„Ahoj,“ pozdravil jsem ji a dal jí pusu.

„Ahoj, co tu děláš?“ ptala se mě.

„Kde je druhá učitelka?“

„Vedle v jídelně, mluví s kuchařkami.“

„Super, jedeme, vezmu Cassie a ty vezmi své věci.“

„Počkej! Kam jedeme? Emmette, brzdi!“ krotila mě s úsměvem na tváři.

„Uvědomil jsem si, že Cassie potřebuje tátu, chci s ní strávit aspoň týden sám a ještě s tebou. Myslím, že to všem prospěje, co ty na to?“ nahodil jsem psí oči a k tomu ještě zafňukal a klekl si před ní. Vzala mou tvář do dlaní a políbila mě, jemně, sladce.

„Jsi neodolatelný, jak bych ti mohla říct ne? Jdu to oznámit Illin.“

„Vezmu Cassie do auta, počkáme na tebe na parkovišti.“

„Dobře.“

 

Teda, tolik mrňat jsem nikdy pohromadě neviděl. Rychle jsem vyhledal Cassie a odnesl ji, stále spící, do auta a přikurtoval ji do autosedačky. Za deset minut vlezla Rose do auta.

„Stálo mě to hodně úsilí, ale nakonec souhlasila. Ale zítra musím přijít.“

„Nepřijdeš, zlato, bere to za tebe Al. Zkrátila si dovolenou. Budeme pryč týden.“

„Co?“

„Nooo,“ protáhl jsem pobaveně a nastartoval.

 

Cesta nám trvala hodinu, během té doby se Cassie probrala. Byla štěstím bez sebe, když se dozvěděla, co má její tatínek v plánu. Týden strávený na chatě, kterou vlastníme už nějaký ten pátek. Párkrát jsem ji tam vzal, když byla ještě miminko. To bylo v dobách, kdy jsem se chtěl schovat před realitou, před životem bez Scarlett.

 

Zastavil jsem přímo před chatou.

„Tak, jsme tady!“ zvolal jsem nadšeně. Rose upřela pohled na stavbu.

„Je to pěkné, netušila jsem, že máte chatu.“

„Jo, občas jsme tu jezdili se strejdou Jazzem a tetou Al, když byl táta v práci nebo daleko kvůli práci. Tati, že mi něco ugriluješ, mám hlad,“ škemrala Cassie. Píchlo mě u srdce, když vyprávěla o Jazzovi a Al. Měla mluvit o mně, ale já pracoval, nevěnoval jsem se jí.

„Jasně, že ugriluju, chceš pořádný steak?“

„Tedy, kdyby strejda Eddie nečetl myšlenky, tak bys to mohl dělat ty!“

„Díky za poklonu, dítě.“ Vytáhl jsem jí ze sedačky, stále měla na sobě pyžamo, ještě, že Alice zabalila to oblečení.

„Myslela jsem, že ta chata bude víc…“

„Víc luxusní, bude budit dojem bohatství, to jsi chtěla říct, Rosie?“ ptal jsem se jí, když vystupovala.

„No, asi tak.“

„Počkej na vnitřek, tam je silně znát, kolik vydělávám,“ odvětil jsem jí se smíchem.

„Mám tam krásný pokojíček, jsou tam další tři ložnice, obyvák, kuchyň, dvě koupelny a ještě jsem něco zapomněla, tati?“ ptala se mě Cassie.

„Ne, zlatíčko, nezapomněla.“

„To není potom chata, ale sídlo,“ upozornila nás Rose se smíchem. Podal jsem jí Cassie a jednu z tašek.

„Holky, běžte se podívat na chatu. Cassie ti ráda udělá prohlídku. Já zatím zkusím vybalit vše, co nám teta Al zabalila, určitě tam je i jídlo a ugriluji něco k jídlu pro toho mého budulínka.“

„Dobře, tati.“

„Pojď, Rose, musíš vše vidět, je to tu opravdu krásné.“

 

Pobaveně jsem zakroutil hlavou a pomalu vybaloval věci z auta.

 

Pohled Rose

Cass mě nutila jít dovnitř, tak jsem souhlasila. U vchodu jsem ji pustila na zem. Obývákem jsme jen proletěly.

„Tady je kuchyně, je tu kvůli mně, samozřejmě,“ začala prohlídku Cassie. Musela jsem uznat, že Emm měl pravdu. Je to luxusní. Netušila jsem, nevěděla jsem, že ta chata je tak dlouhá, z venku vypadá menší.

Obyvák jsi viděla, nic moc, s tetou Al to budeme přestavovat, ale pšt, táta ani strejdové o tom neví. Dál je tu dole jedna koupelna. Teď půjdeme nahoru po schodech, první je pokoj strejdy Edwarda, na posteli má nebesa. Prý to žhaví holky, ale nevím, co tím chtěl říct. Dále je tu další koupelna, naproti strejdova pokoje je pokoj tety Alice a strejdy Jazze, dále je můj pokoj, ten ale nevyužívám, ale dneska budu. Slíbala jsem si, že dnes budu spát sama! A ta postel je obrovská, teta počítá s tím, že vyrostu rychle nebo co a poslední je pokoj táty, ale ten je dole, chtěla jsem ho nechat na konec.

 

Otevřela dveře, Emmett tu zřejmě už byl a otevřel druhé dveře, které v pokoji byly, a vedly na zahradu. Páni to je obrovský pozemek, pomyslela jsem si.

„Cass, jsou tu lidé? Žijí někde poblíž?“

„Ne, můžeme se chovat, jak chceme, teda můžete chodit za sluníčka ven!“ odpověděla mi nadšeně.

„Aha.“

„Pojď, ukážu ti mámu,“ zvolala radostně a táhla mě k posteli. Nechápala jsem. Brzo jsem pochopila, na stolku byla fotka, Emmett a jeho manželka. Cassie si sedla na postel a stáhla mě na ni vedle sebe. Vzala fotku k sobě a rozplývala se nad ní.

„Táta mi říkal, že to fotili strašně dávno, chvíli po svatbě. Byli na nějaké farmě nebo co. Byl tam i strejda Eddie a jeho bývalá kamarádka Bella, ale už se spolu nekamarádí. Taťka mi dokonce říkal, že v té době, co se to fotilo, byla už maminka těhotná, takže jsme tam všichni, ale nejdu vidět, samozřejmě. Líbí se ti maminka?“ s otázkou v očích mě podala fotku. Podívala jsem se na tu ženu. Dívala se přímo do objektivu. Byla krásná, Cassie je jí nehorázně podobná.

„Ano, je nádherná,“ odvětila jsem a fotku položila zpátky na její místo.

„Jdu na záchod,“ oznámila mi Cassie. Jen jsem přikývla.

 

Najednou jsem chtěla utéct, plán být tady, už nebyl krásný, jako předtím. Vyběhla jsem z chaty. Emmett mě zaraženě sledoval, v rukou měl gril, který přenášel na jiné místo.

„Rose, co se děje?“

„Já, já, já …“ koktala jsem. Začala jsem se třást. Položil gril a šel ke mně.

„Copak?“ optal se klidným hlasem a políbil mě na čelo.

„Tvá manželka,“ špitla jsem.

„Kruci, ta fotka na nočním stolku u mě v pokoji, že?“ Jen jsem kývla, přitáhl si mě k sobě.

„Tuhle chatu jsem nenavštívil hodně dlouho.“

„Já vím, ale cítím se jak vetřelec, narušuji vaši rodinu.“

„Nech toho, nic nenarušuješ. Naše rodina je i tvá rodina, rozhodla ses být se mnou, patříš sem.“

„Opravdu?“ pohlédla jsem do jeho očí, byly plné něhy.

„Samozřejmě,“ usmál se a políbil mě na nos.

„Miluji tě, Emme.“

„A já tebe, Rosie.“

„Rose, půjdeš mě okoupat?“ ozvala se z chaty Cassie.

„Ještě je čas, srdíčko, nejdřív se najíš a potom, ano?“

„Dobře, ale nech tátu, ať to udělá sám. Pojď si zahrát pexeso.“

Usmála jsem se na Emmetta a odešla za Cassie.

 

 

Pohled Emmetta

Já tušil, že jsem tu fotku měl schovat, ale neuvažoval jsem. Příště bych svou mozkovnu mohl použít! No, už se stalo, budu muset Rosie dokázat, že ji miluji. Budu se jim věnovat, jak nejlépe umím, celý týden.

Popadl jsem gril a odnesl ho dozadu na zahradu, která je na grilování jako stvořená. Posezení tu je, pergola, dokonce se tu povalují staré hračky Cass.

Rozpálil jsem gril. Z tašky jsem vytáhl maso, upravil ho v kuchyni a šel ho ugrilovat. Vůně masa přilákala mou malou mistryni v pexesu. Rose jí byla v patách. Mile se na mě usmála a já ji úsměv opětoval. Cass do mě prstíkem dloubla.

„Copak, beruško moje?“

„Vyhrála jsem!“ vykřikla vzrušeně.

„A za odměnu dostaneš jídlo, jdi se s Rose umýt.“

„Vždyť jsem čistá.“

„Neodmlouvej.“

„Ach jo,“ povzdechla si a odcupitala s Rose do koupelny. Mezitím jsem jí připravil prostor k tomu, aby zašpinila stůl, jak to má ve zvyku.

 

Po jídle jsme ještě hráli nějakou stolní hru, kterou si vytáhla z obrovské zásoby, kterou tu má. Po dvou hodinách prohrávání se rozhodla jít spát.

„Rose, půjdeš mě tedy okoupat?“

Mě se neptala, nenechal jsem ji totiž vyhrát, jak to dělala Rose.

„Samozřejmě.“ Vzala ji do náruče a šla ji okoupat, já uklidil ten nepořádek a převlékl povlečení v mém pokoji a v pokoj Cass. Celou dobu prohlašovala, že bude spát sama. Uvidíme.

 

 

 

 

„Chce pusu na dobrou noc,“ řekla Rose, když jsem povlékal poslední polštář v mé ložnici.

„Jo, jdu tam.“

„Já se jdu osprchovat,“ oznámila mi a svůdně se pousmála, nasucho jsem polkl. Tomu se zasmála a zmizela.

 

Došel jsem nahoru za Cassie. Ležela zakutaná v posteli a trpělivě vyčkávala. Usadil jsem se na kraj její postele a dal jí pusu na čelo.

„Dobrou noc, beruško moje. Miluji tě.“

Objala mě a dala mi pusu, taky na čelo.

„Dobrou noc, tatínku, taky tě miluju.“

„Nechám ti rozsvícené světlo, ano?“

„Ano.“ Zvedl jsem se z postele a odcházel, u dveří jsem se ještě otočil a usmál se na ni.

„Dobrou, Cassie.“ Potichu jsem zavřel dveře a sešel schody.

 

Dole na chodbě jsem málem dostal infarkt, Rose vycházela z koupelny a měla na sobě příčinu mého skoroinfarktu.

„Co mi to děláš?“ zakňoural jsem a vrhl se na ni, přirazil jsem ji ke zdi, a surově políbil. Cítil jsem úsměv na svých rtech.

„Čemu se směješ, trapitelko?“ ptal jsem se mezi polibky.

„Nevím, líbí se mi mít tě v moci.“

„Neboj, brzo tě budu kontrolovat já,“ zašeptal jsem vzrušeně a přejel prsty po jejím klíně, vzrušeně mi vzdychla do úst.

 

„Tati, já se bojím!“ ozvalo se ze shora. Oba jsme ztuhli. Probrali nás drobné kroky mé dcery, byla neskutečně rychlá, Rose jsem skryla za mými zády, než ji uviděla v tom, co měla na sobě.

„To nevadí, beruško, běž do naší postele, my za tebou dojdeme, jo?“

„Proč schováváš Rose?“ ptala se podezřívavě a mířila na mě plyšovým medvídkem, kterému říkala Edoslav.

„Já ji neskrývám,“ odvětil jsem a lehce se usmál.

„Dobrá, jdu do té postele, nenechávejte mě čekat.“ Odcupitala do ložnice a já se otočil na Rose, ta se dusila smíchy.

„Jdu se převléct do normálního pyžama, ty jdi za ní,“ řekla a já si uvědomil, že nemám pyžamo.

„Ale já nemám v čem spát,“ oznámil jsem jí smutně. Poplácala mě po tvář a soucitně mi odvětila: „Ale, lásko, ty nespinkáš a pyžamo tu nemáš, dívala jsem se do věcí. Alice asi nevede pánské pyžama.“ Otočila se na patě a utíkala do koupelny. Super a co mám teď s malým Emmem dělat? Otočil jsem se taky na patě a vešel do ložnice. Cassie spokojeně ležela na posteli, přesně uprostřed.

„Tati, jdeš už?“

„Moment, srdíčko, ještě si zajdu do koupelny a hned přijdu.“

Vyhrabal jsem nějaké tepláky a odebral se do koupelny nahoře.

Jooo, studená sprcha, nejlepší kamarád. Po sprše, které uklidnila mé roztoužené tělo, jsem si oblékl tepláky a opět sešel schody a vešel do ložnice. Rose ležela vedle Cassie, já postel obešel z druhé strany a lehl si vedle Cass a medvídka Edoslava.

 

„Dneska nic nebude,“ zašeptala Rose po půl hodině pobaveně, když jsme si byli jisti, že Cassie spí.

„To mi došlo, kdybychom se jen hnuli, Cass se probudí, na to ji moc dobře znám.“

„Náhodou takhle strávená noc je nádherná, Emme.“

„Já vím.“ Natáhl jsem k ní ruku a ona ji stiskla.

„Není náhodou na zahradě pískoviště?“ ptala se mě.

„Jo, je, proč?“

„Cassie si vydrží hrát i hodiny sama, když má spoustu hraček,“ odpověděla a v očích se jí nebezpečně zablýsklo.

„Zítra ráno po snídani?“ ujišťoval jsem se.

„Může být a použijeme Edwardovu postel s nebesy.“

„Nevěděl jsem, že postel s nebesy tě vzrušuje.“

„Edward měl pravdu, holky to rozpálí,“ zašeptala a koketně se usmála.

„Záhada, proč je můj brácha upíří Casanova, je vyřešena.“

 

 


Holky, jsem strašně ráda, že tuto povídku čtete. Snad se vám díl líbil, myslím, že naše soukromá rodinka je celkem roztomilá, co vy na ně říkáte? :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Whitlock brothers - 16. kapitola:

 1 2   Další »
15. Kačka
01.08.2011 [14:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. AMO
30.07.2011 [19:20]

AMO Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Elisn
20.07.2011 [12:06]

ElisnVýbornej díl, těšim se i na ostatní kluky. Emoticon

16.07.2011 [17:19]

Elisme7Chybí mi kapitolky Emoticon .
Všechno je tak úžasné, romantické, vtipné, dojemné. Rose je tady úplně báječná a o Emmettovi radši nemluvím, jinak bych se tu rozplynula. Emoticon

Teď nám zbývá už jen Edward, kterýho v téhle povídce žeru (samozřejmě až po Emmettovi) Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Deedee
11.07.2011 [13:46]

DeedeeTo byla nááádherná kapitola. Předně ta fotka malé byla slaďoučká. Ovšem ale Edwardovi nebesa ty bych si taky nechala líbit:D:D:D. DOufám, že Emm už trochu zapomene na svůj smutek a bude mu dobře s novou rodinou. Vypadá totiž krásně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. marfii
09.07.2011 [22:14]

no ty ... kráso to byla užasná kapitolka

09.07.2011 [16:31]

NessieCarliekrásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. MM
07.07.2011 [12:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.07.2011 [8:45]

Victoria1 Emoticon Emoticon Emoticon Paráda! Emoticon Celá povídka je super, takhle jsem se dlouho nenasmála. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.07.2011 [20:09]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!