Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Whitlock brothers - 1. kapitola

New moon


Whitlock brothers - 1. kapitolaEdward škádlí Alice a rozhoduje se, co bude dělat, aby se nenudil. Emmett se snaží vypořádat se smrtí Scarlett a Jasper se zase pokouší vypořádat s prací učitele.

Pohled Emmetta

V domě jsem ukázal Edwardovi jeho pokoj, byl úplně vzadu. Všichni víme, jaký je Edward a co po nocích dělá. Hodil si tam svoje kufry a šel společně se mnou do obýváku, kde byla Alice s Cassie.

„Alice, já už musím jít do práce," informoval jsem ji, ikdyž to dávno věděla.

„Jen běž, mi to tu všichni zvládneme."

Došel jsem ke Cassie a zvedl ji. Dal jsem jí pusu na čelo.

„Zlatíčko, nezlob tetu, ano? Za pár hodin se vrátím. Miluji tě."

„Budu hodná a budu na tebe čekat, tati. Mám tě ráda." Dala mi pusu na tvář. Pustil jsem ji na zem a odešel jsem do práce.



Pohled Edwarda

Sledoval jsem tu dojemnou scénku mezi Emmettem a Cassie. Hodně se můj bratříček změnil od smrti Scarlett. Teď byl více zodpovědný a dospělejší. Obdivuji ho za to, jak se snaží žít dál. Díky mému daru vím, že pořád myslí na dvě osoby. Na Cassie a Scarlett. Nedokáže na ni zapomenout a ani nechce. Bolí mě vidět ho v takové stavu. Nejhorší na tom je ta bezmocnost, nikdo mu nemůže pomoci. Musí se s tím sám poprat. Emmett zmizel za dveřmi a já se podíval na Alice.

„Kde je Jasper?"

„V práci."

„Cože a od kdy Jasper pracuje? Počkej, nech mě hádat, od té doby co si tě vzal, že jo?"

Naštvaně po mně hodila polštář, malá se tomu zasmála.

„To není pravda. Pracuje teprve pár měsíců jako učitel historie," sykla na mě Al.

„Historie? Magor, nechápu, co ho na ní baví. Asi se mu líbí vykopávky." Významně jsem mrkl na Alice. Další rána polštářem.

„Jdi do háje!" křikla na mě, vzala malou a šla s ní nahoru. S vítězným úsměvem jsem se pohodlně uvelebil na pohovce a zapnul si televizi.


Po chvíli mě to přestalo bavit. Co tu budu dělat? Nebudu přece marnit čas tím, že budu sedět na zadku v poloprázdném domě, kde jsou dvě holky. Jasper určitě učí na výšce. Co si takhle zopakovat historii?


„To ať tě nenapadne!" vykřikla na mě Alice.

„Pozdě." Vstal jsem a zamířil si to na školu. Je tu jen jediná vysoká škola, pokud vím.


Pohled Jaspera

Včera tu nebylo tolik holek, nebo jo? Připadalo mi, že na mé přednášky je jich čím dál tím víc. Během výkladu ze mě nespouštěly oči. Hltaly každé mé slovo. Někdy si myslím, že nevnímají význam mých slov, jen sledují pohyby mých úst. A ty jejich emoce. Divím se, že jsem ještě sám na sebe nevrhnul.

Po této přednášce jsem měl volno. Vešel jsem do svého kabinetu. Sedl jsem si na židli a podíval se na svůj stůl. Opět tam byla hormada milostných dopisů, dokonce i od nějakých kluků. To jsem to teda dopracoval. Položil jsem nohy na stůl a zavřel oči, snažil jsem se relaxovat a nabrat sílu na další přednášku.

„Ahoj, Jazzi!" zakřičel mi do ucha Edward.

„Co tu děláš?"

„Jsem tvůj nový student, a jak jsem si všiml, materiál je tu kvalitní." Pohodlně se uvelebil naproti mně.

„To si ze mě děláš srandu! Ty budeš chodit na školu? Necheš radši dělat gigola? To by tě určitě bavilo."

„Ne, to jsem jednou zkoušel a nebavilo mě to. Ne, dělám si legraci, nikdy bych to neudělal. Chci studovat, studentská láska je romantická. Studentky jsou romantické, toto mě bude stoprocentně bavit."

„Když myslíš, ale jestli mi tu budou chodit stížnosti, tak mažeš ze školy a budeš pracovat, je ti to jasné."

„Beru na vědomí."



Pohled Emmetta

Po několika hodinách jsem konečně jel domů. Už jsem se těšil na toho mého andílka. Mrknul jsem na hodiny, pravděpodobně už bude spát. Zaparkoval jsem před domem a vešel do domu. Všichni seděli v obýváku kromě Alice a Cassie. Pozdravil jsem oba bratry a vydal se nahoru po schodech.

Potkal jsem se s Alice na chodbě.

„Už spí?"

„Ne, čeká na tebe."

„Kde? Ve svém pokoji nebo je u mě?"

„Emme, dobře víš, že je u tebe. Nikde jinde neusne než vedle tebe." Kývnul jsem na souhlas. Vešel jsem do svého pokoje a spatřil mého andílka. Sotva udržela oči otevřené. Lehnul jsem si vedle ní. Přitulila se ke mně.

„Ahoj, andílku."

Ahoj, tati." Jakmile to dořekla upadla do říše snů.

Důkladně jsem ji přikryl, aby se nenachladila. Během jejího spánku jsem ji pozoroval a hladil po jejích kudrnatých vláskách. Ach, Scarlett, kdybys jen viděla, jak krásnou máme dceru. Je jako porcelánová panenka, tak křehká a nádherná zároveň. Přísahám ti, že ji budu chránit před vším zlým na tomto světě. Nikdy nedovolím, aby naše malá holčička trpěla. To ti přísahám, lásko.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Whitlock brothers - 1. kapitola:

 1
1. love
01.11.2011 [16:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!