Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 9. kapitola

No tlosku nepovedenej Jacob =D Ale, nejsem jeho tým takže moje tužky ho prostě moc nemusej... =D


White Swan - 9. kapitolaOh, tak tolik komentů, jako u minulé kapitolky jsme ještě neměly. A protože si to zasloužíte, máte tady další kapitolku - už 9.! (příště budou kulatiny:D) Ptali jste se, co bude dál, tak teď se to dozvíte, taky budou hádky:) Mno... nebudu už kecat a jen přeji hezké čtení. Vaše MyLS a Misppule:)

„Co se děje?“ ptal se a v očích se mu objevila… bolest? Nesnášela jsem když někomu ubližuji, nejlepší by bylo, kdybych se odstěhovala na konec světa, ale to asi nepůjde. Na konec světa sice nesmím, ale odstěhovat se můžu, sice mu to ublíží, ale je to člověk, nebude mě hledat, brzo zapomene a bude mít svou rodinu.

„Edwarde, ani nevíš, jak ráda bych ti řekla totéž ale já nemůžu, nejde to… Měl by jsi už jít.“

„Proč?“ nechápal.

Jak mu to mám říct? Edwarde promiň, nemůžu s tebou být, protože je ze mě po nocích labuť? Tak to asi ne.

„Prostě běž,“ odbyla jsem ho. Ve škole se mu musím vyhýbat, už tak jsem mu ublížila dost.

Edwardovi klesly ramena a odešel, bylo tu bez něj prázdno, proč já husa ho vyhodila? Už vím, tak je to pro něj lepší.

„Bože, za co mě trestáš?“ zakřičela jsem a znova, jako už včera jsem se svezla po dveřích na zem. Tentokrát jsem se rozbrečela.

Budu muset něco udělat. Nedokážu okolo něj ve škole jen tak chodit a dělat, jako by se nic nedělo. To nedokážu.

Pak se ozvalo zaklepání na dveře.

Hřbetem ruky jsem si setřela slzy a vydala se ke dveřím, po cestě jsem se koukla do zrcadla, měla jsem oči jako králík, červené. Doplazila jsem se ke dveřím, otevřela je a tam stála Alice, zamračeně se na mě dívala a poklepávala nohou

„Co si myslíš, že děláš?!“ křikla na mě. 

„Edward dorazil domů zdrcený, s nikým se nebaví, zavřel se v pokoji!“ křičela a zatlačila mě ze dveří pryč!

Najednou se zasekla a koukala na mě s otevřenou pusou. Zanedlouho promluvila.

„Jak vidím, ty z toho taky nejsi dvakrát nadšená,“ vypadlo z ní. Ach, ona si všimla?

„Tak to fakt dík,“ vzlykla jsem a plácla sebou na gauč.

„Co se děje?“ Alice si mi sedla k nohám.

No víš, já jsem husa, tedy labuť, opeřenec a Edward mi právě řekl, že mě miluje. To se děje!

„Alice, dneska už je toho na mě moc, prosím, možná se to někdy dozvíš, ale nechtěj to po teď, ne dnes. Já… mám to těžký, už i kvůli Edwardovi,“ vzlykala jsem.

„Cože? Takže ty to máš těžký jo? Kvůli Edwardovi? Takže nakonec za všechno může Edward a ty jsi ta nevinná,“ stoupla si, znovu začala křičel a rozhazovala divoce rukama.

„Ne, za všechno můžu já,“ šeptla jsem, „ale Edward mi to stěžuje, jako kdybych neměla už tak komplikovaný život!“ rozkřikla jsem se.

„Alice, já potřebuji čas, nejsem taková, jaká se zdám být, jsem jiná. A ne jiná v chování, myslím, že jsem odlišná od všech lidí na téhle zemi Alice! Ty nevíš jaké to je pořád všem lhát a zapírat! Nevíš! Teď jsi prosím pryč!“ křičela jsem dál a příval slz přibýval.

„Bello já…“ Alice měla v očích smutek, bezmoc a hlavně… lítost.

„Ne Alice, už nic nechci slyšet! Prosím, běž!“

„Dobře,“ řekla a stejně, jako Edward se svěšenými rameny odešla.

Doufám, že už nikdo nepřijde. Svezla jsem se podél křesla a zády se o něj opřela, plakala jsem, ani nevím, jak dlouho jsem tam byla, asi jsem usnula. 

Když jsme se probudila, neležela jsem na zemi, ale v křesle. Otevřela jsem oči a uviděla Alici, jak sedí v druhém křesle a čte si časopis.
Rozhledla jsme se okolo sebe a zjistila, že už je světlo, asi už je něděle.

„Alice?“


 

m1 m2



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!