Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 8. kapitola

KS_Vogue


White Swan - 8. kapitolaDalší kapitolka! Lidi, polepšete se s těma komentama. Bella to tady Edwardovi pěkně natře! Teda, myslím, že to je v téhle kapitolce, mno, nechce se pž¨řekvapit:D Vaše MyLS a Misppule.

Co to je? Brzo ráno jsem se musela proměnit zpátky na člověka.
Zamžourala jsem do světla a tam stál Edward, co ten tu dělá?
Strašně mě bolela hlava. Jeho dotyk byl příjemný, chladil mě.

Najednou jsem si něco uvědomila. Když se proměním, mé šaty… Bože! Rychle jsem vstala, ale to jsme neměla dělat, zatočila se mi hlava a já padala. Očekávala jsem hrubý náraz na podlahu, ale náraz nenastal.

Cítila jsem, že mě něco studeného bere do náruče a někam odnáší. Položil mě do něčeho měkkého, asi postel, typovala bych.  

„Bože…“ Chytla jsme se za hlavu, měla jsem pocit, že mi každou chvíli vybuchne jako atomová bomba.

„Ššš, lež.“ Opět jsme ucítila něco studeného na mém čele.

Pokusila jsme se otevřít oči, což se mi kupodivu podařilo. Opět tam stál Edward, takže se to před tím nezdálo. Jejda – vzpomněla jsme si, že jsem na sobě nic neměla, ale to teď radši vytahovat nebudu.

„Co se stalo?“ zachraptěla jsem.

„Asi jsi upadla a uhodila se do hlavy,“ odpověděl Edward a usmál se. Málem jsem pod jeho úsměvem roztála! Dost! Jsem na něho přece za ten včerejšek naštvaná! Musela jsme jít domů pěšky a mám puchýře!


,Jsi na něj naštvaná, jsi na něj naštvaná!' opakovala jsem si pořád v mysli.

,Ale ten jeho usměv.. Ne! Dost! Takhle nepřemýšlej!' okřikla jsem se v duchu.

„Hm. Jak jsi se sem dostal?“

„Zadní dveře byly odemčené,“ pokrčil rameny.

„Takže ty takhle normálně lozíš lidem do domu?“ Vyjela jsme na něj, vstala, omotala okolo sebe deku a zamířila do šatny. Edward zamířil za mnou. Bože! Nestačilo mu, že jsem před ním hodinu, možná i víc ležela na zemi nahá?

„Měl jsem o tebe strach,“ zašeptal. Jo, tak strach, má smůlu hošánek, jsem na něj naštvaná.

„Tak strach jo? Ty máš o mě strach, když jsem ve svém vlastním domě? A máš strach i když mě necháš jít 5 kiláků lesem, kde je plno medvědu a vlků? To nemáš strach? Ty možná ne, ale já ano.
A co Alice? To jsi opravdu takový zbabělec, že se bojíš mi ty věci donést sám? A pak se mi vloupáváš do domu, protože já vím, že ty zadní dveře byli zamčené!“ křičela jsem k němu zády otočená a ruce zatínala v pěst.

Dobře, vlci a medvědi? Ti by mi nikdy neublížili. Jsme vlastně příbuzní. Edward, nebo jakýkoliv jiný člověk je oproti nim pro nim milionkrát nebezpečnější.

Edward ztuhl, tohle nečekal.
Ze šatny jsem vytáhla roztrhané džíny a vytahané triko, zvláštní, jak rychle mě přestala bolet hlava.
Vlezla jsem do koupelny učesala se a oblékla.

Když jsme vylezla, Edward stál pořád na tom samém místě a zíral do prázdna. Asi jsem to přehnala.

„Edwarde… Promiň já…“ Položila jsem mu ruce na ramena a zadívala se mu do očí.

„Bello, je mi to tak líto, nikdy si to neodpustím,“ chytl mě pevně za pas a přitáhl k sobě. Co to zase dělá?

„Co…“

„Bell, já tě miluji,“ řekl a v očích měl něhu. Počkat? Miluje? Miluje mě? Ne! Ani náhodou! 

To nemůžu dopustit, tohle nejde!

„Víš Edwarde, já,“ vymanila jsem se mu z náručí, „tohle nejde, neznáš mě,“ neznáš moje druhé já, to labutí.


myls misppule



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!